Rolly Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 Daca 5.5 sunt stock pe minareli un 6 sau 6.5 grame Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 Merge chiar si mai grele...un 7,5-8 gr... Am auzit care a pus si de 9 gr. Insa demarajul scade simtitor de mult. dar totusi creste viteza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tttrix Postat Martie 10, 2008 Share Postat Martie 10, 2008 (editat) Toba este una mid-race, neavand nici macar site in ea, singura limitare fiind saiba pe care am scos-o. ai filtru sport??sau normal???cand tunezi cu o toba sport ar fi bine sa pui si filtru sport....ca sa egalizezi presiunile. mai clar: ii trebuie mai mult aer la motor....si poate o sa tebuiasca sa refaci reglajele la carburator sau un filtru sport ar ajuta Editat Martie 10, 2008 de tttrix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
russu Postat Martie 10, 2008 Share Postat Martie 10, 2008 ai filtru sport??sau normal???cand tunezi cu o toba sport ar fi bine sa pui si filtru sport....ca sa egalizezi presiunile. mai clar: ii trebuie mai mult aer la motor....si poate o sa tebuiasca sa refaci reglajele la carburator sau un filtru sport ar ajuta Gata am rezolvat , am pus un carburator malossi de 19 cu un RED filter. Cel mai turbat scuter!!! multumesc celor ce m-au ajutat !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat Martie 10, 2008 Share Postat Martie 10, 2008 Gata am rezolvat , am pus un carburator malossi de 19 cu un RED filter. Cel mai turbat scuter!!! multumesc celor ce m-au ajutat !! nu dai toba aia leo vince dami pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
russu Postat Martie 10, 2008 Share Postat Martie 10, 2008 (editat) nu dai toba aia leo vince dami pm Pai am avut`o la vanzare, dar din pacate s-a vandut. http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-...+sr+-16253.html Nu vrei niste oglinzi? http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-...+si+-20713.html Editat Martie 10, 2008 de russu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Martie 10, 2008 Share Postat Martie 10, 2008 baieti am o problema ...azi am observat ca nu`mi mai merge claxonu cand : motoru e oprit,dar constactu pus sau cand e la relantii .... si chiar atunci cand merg foarte incet cu el , dar cand ii dau gaz si se tureaza .. claxoneaza de rupe ...aveti idee de la ce e ???? tin sa mentionez ca bateria are 3 luni si e buna , invarte demaratoru bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil Postat Martie 10, 2008 Share Postat Martie 10, 2008 Salut, am un kymco agility 50cc, de curand i-am desfacut variatorul si am observat ca unele role(nu toate) sunt mai patratoase, parca ar fi tocite. Intrebarea mea, este normal sa fie asa acele role? Am pus si poze sa vedeti. Alta intrebare, cate grame au rolele de agility, ca eu nu le-am cantarit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Martie 10, 2008 Share Postat Martie 10, 2008 (editat) Salut, am un kymco agility 50cc, de curand i-am desfacut variatorul si am observat ca unele role(nu toate) sunt mai patratoase, parca ar fi tocite. Intrebarea mea, este normal sa fie asa acele role? Am pus si poze sa vedeti. Alta intrebare, cate grame au rolele de agility, ca eu nu le-am cantarit? eu zic sa schimbi rolele Editat Martie 10, 2008 de Razvy17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crettz Postat Martie 10, 2008 Share Postat Martie 10, 2008 Asa capata ele uzura(fasii inguste) insa la ce se observa din poze sunt aproape noi, mai au destula viata, mai ales ca ai mentionat ca nu toate au inceput sa fie afectate. Cat despre greutate nu am idee, insa poti merge la o farmacie cu ele sa le cantaresti ca sa scapi si de grija asta. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
plescoi rulz Postat Martie 11, 2008 Share Postat Martie 11, 2008 va rog sa-mi recomandati si mie un service de scutere prin zona Drumul taberei. Vreau sa-i schimb uleiul la motor si cutie. Un service care are si ulei si filtru si sa nu stau la coada, eventual sa pot face o programare... Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Martie 11, 2008 Share Postat Martie 11, 2008 Ehe...azi mi-a venit comanda dupa easyparts fix o saptamana jumate cum zicea si loza, coletul a venit cam sifonat, dar totul a fost ok, piesele care trebuiau...doar la niste stickere malossi am luat teapa pentru ca sunt prea mici, in rest parfum. Acum care e problema...eu am luat si un set complet de garnituri si majoritatea stiu pe unde vin, dar sunt 3 de care n-am habar si ar mai fi garniturile de la baza cilindrului care sunt doua si difera una de alta doar printr-o gaura in plus...cum le pun pe-astea, pe amandoua sau cum? Si poze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil Postat Martie 12, 2008 Share Postat Martie 12, 2008 De unde pot sa comand un kit de delimitare pt kymco agility 50 cc (bucsa variator+jigler) ???? In oras la mine nu am gasit... saru'mana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Martie 12, 2008 Share Postat Martie 12, 2008 imi poate zice cineva.. o configuratie.. pt niste arcuri de-alea de ambreiaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumy89 Postat Martie 12, 2008 Share Postat Martie 12, 2008 Am de ales intre o toba Leo vince zx utilizata aprox 30 km , dupa spusele vanzatorului , si una veche,uzata mult..cel care o are pe cea veche mi.a spus ca daca ii schimb vata din toba mica atunci o sa mearga la fel ca si cea noua. ce sa aleg? acea toba,uzata doar 30km ma costa 40euro , toba veche ma costa toba mea originala si inca 10euro. ce mi.ati recomanda?trebuie sa schimb si altceva daca imi schimb toba?de exemplu,filtrul?? multumesc mult.astept raspuns Florin Grec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
korectu Postat Martie 12, 2008 Share Postat Martie 12, 2008 (editat) am si eu o intrebare..vreau sa`mi pun toba sport...am auzit ca la carburator trebuie facut ceva reglaje...la scuterele pe injectie nu trebuie sa se faca nimic ? Editat Martie 12, 2008 de korectu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat Martie 12, 2008 Share Postat Martie 12, 2008 Am de ales intre o toba Leo vince zx utilizata aprox 30 km , dupa spusele vanzatorului , si una veche,uzata mult..cel care o are pe cea veche mi.a spus ca daca ii schimb vata din toba mica atunci o sa mearga la fel ca si cea noua. ce sa aleg? acea toba,uzata doar 30km ma costa 40euro , toba veche ma costa toba mea originala si inca 10euro. ce mi.ati recomanda?trebuie sa schimb si altceva daca imi schimb toba?de exemplu,filtrul?? multumesc mult.astept raspuns Florin Grec parerea mea ii sa iei toba aia cu 40 euro macar sti cai noua si ai de rezerva si cea veche Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Martie 12, 2008 Share Postat Martie 12, 2008 am si eu o intrebare..vreau sa`mi pun toba sport...am auzit ca la carburator trebuie facut ceva reglaje...la scuterele pe injectie nu trebuie sa se faca nimic ? Trebuie reglat injectorul; te duci la un service autorizat sa-l regleze cu calculatorul. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gadjodilo17 Postat Martie 12, 2008 Share Postat Martie 12, 2008 Am si eu o intrebare ..sunt role de 8.1 gr? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alby Postat Martie 12, 2008 Share Postat Martie 12, 2008 am si eu o intrebare ce role imi trebuie pentru viteza nu pentru demaraj ce gramaj ms! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gadjodilo17 Postat Martie 12, 2008 Share Postat Martie 12, 2008 am si eu o intrebare ce role imi trebuie pentru viteza nu pentru demaraj ce gramaj ms! eu am facut comanda la marius_motors...si i`am zis sa`mi de pt viteza si mi`o dat de 8.1 grame... pt demaraj iti trb mai usoare..de 4 gr ..cred.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Martie 12, 2008 Share Postat Martie 12, 2008 (editat) La mine cu 6 gr merge perfect...cu 103 km/h pe loc drept. Cu alea de 8 gr merge prost scuteru. Deci depinde de mai multe lucruri alegerea rolelor. Cel mai bine e sa incerci mai multe gramaje si sa vezi cu care merge mai bine... Si apropo intreba unu daca este de 8,1 gr...sunt si de 9 gr daca nu ma insel...poate si mai grele. Editat Martie 12, 2008 de don' juan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gadjodilo17 Postat Martie 12, 2008 Share Postat Martie 12, 2008 La mine cu 6 gr merge perfect...cu 103 km/h pe loc drept. Cu alea de 8 gr merge prost scuteru. Deci depinde de mai multe lucruri alegerea rolelor. Cel mai bine e sa incerci mai multe gramaje si sa vezi cu care merge mai bine... Si apropo intreba unu daca este de 8,1 gr...sunt si de 9 gr daca nu ma insel...poate si mai grele. adica merge prost scuteru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alby Postat Martie 13, 2008 Share Postat Martie 13, 2008 eu am facut comanda la marius_motors...si i`am zis sa`mi de pt viteza si mi`o dat de 8.1 grame... pt demaraj iti trb mai usoare..de 4 gr ..cred.. mersi,o sa vad ce role sunt mai bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Martie 13, 2008 Share Postat Martie 13, 2008 salutare .. are un vecin un malaguti f12 din 2002..problema e cand ii dau acceleratia la maxim se ineaca si se opeshte ..cand merge constant merge bine iar apoi daca ii dau la maxim se opreshte.Ce ar putea fi ? dealurile aproape impinge scuteru..40km/h si demaraj foarte greu!! set nou,filtru de aer curatat,curea noua,variator nou,bile schimbate. Poate sa fie de la carburator ? care o mai avut problema asta ...sa posteze p forum!! ma scuzati daca nu m`am exprimat bine.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.