don' juan Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 In mare pistonul a crapat din cauza supra incalziri...aceasta din urma a fost provocata de uleiul de proasta calitate sau lipsa uleiului, si pentru ca ai mers fara filtru ...Si la fel se va intampla si cu pistonul nou daca nu remediezi situatia...pt ca piesele o data ce ajung la temperaturi f mari, se slabesc si cedeaza la explozii/presiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 cu filtru nici nu mergea...nici nu o luam de pe loc.. Am sa cumpar un filtru sport sa vad cum merge... Cat costa un piston de 70cc?(segmenti,sigurante,boltz,piston)..Aicea unde stau eu costa aproape un milion(100 lei).. Pistonu care o crapat era polini.?Se ducea peste 80 cu 2 pe la cat de uzat era...pornea la a 20 pedala cateodata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmt_ctl Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 pey daca zici k`i 100 d elei la tine inseamna ca nu`i mult...si yo am avut aceeasi pb cu scuterul meu si aveam kit de 80 pe el...a crapat pistonul si am fost la targoviste(la baiatul care are siteul piese-scutere.ro) si am luat.75 de lei. cu filtru nici nu mergea...nici nu o luam de pe loc.. Am sa cumpar un filtru sport sa vad cum merge... Cat costa un piston de 70cc?(segmenti,sigurante,boltz,piston)..Aicea unde stau eu costa aproape un milion(100 lei).. Pistonu care o crapat era polini.?Se ducea peste 80 cu 2 pe la cat de uzat era...pornea la a 20 pedala cateodata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 pey daca zici k`i 100 d elei la tine inseamna ca nu`i mult...si yo am avut aceeasi pb cu scuterul meu si aveam kit de 80 pe el...a crapat pistonul si am fost la targoviste(la baiatul care are siteul piese-scutere.ro) si am luat.75 de lei. ce marca? eu vreau ceva bun ..sa ma tina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kidmeister Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 (editat) canter :Ulei de transmisie poti sa pui ce vrei, dar nu vad de ce sa-l schimbi. Poate sa stea si 20 000 de km acolo. Motul e bun ca e in ambalaj mic, nu trebuie sa cumperi 1l, insa poti sa pui orice ulei de cutie manuala de viteze (gen 80W90 etc). Pistonul e posibil sa fi crapat pebntru ca fara filtru de aer era amestecul sarac de tot, si s-a lipit.... de la supraincalzire. nu stiu unde ai auzit ca nu e nevoie sa schimbi uleiul de transmisie dar trebuie sa te contrazic grav sa nu mai invete si altii gresit.. prima oara e recomandat la 500km la mine si am zis ca nu-i bai si l-am scos la 900 dar arata ca s-a rodat serios nu gluma. ma uitam in lumina soarelui si vedeam mici particule metalice aproape la fel ca la vopseaua metalizata .. ACOLO E FRICTIUNE MARE e roata pe roata ..multi zimti.. eu mi-am propus sa-l schimb la cate 1500-2000 k e cantiate nesemnificativa dar vitala pt scuter.. acum voi faceti cum vreti da io stiu ce vorbesc P.S : spalati intai mecanismul apoi inlocuiti uleiul k altfel e degeaba Editat Aprilie 10, 2008 de kidmeister Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 nu stiu unde ai auzit ca nu e nevoie sa schimbi uleiul de transmisie dar trebuie sa te contrazic grav sa nu mai invete si altii gresit.. prima oara e recomandat la 500km la mine si am zis ca nu-i bai si l-am scos la 900 dar arata ca s-a rodat serios nu gluma. ma uitam in lumina soarelui si vedeam mici particule metalice aproape la fel ca la vopseaua metalizata .. ACOLO E FRICTIUNE MARE e roata pe roata ..multi zimti.. eu mi-am propus sa-l schimb la cate 1500-2000 k e cantiate nesemnificativa dar vitala pt scuter.. acum voi faceti cum vreti da io stiu ce vorbesc P.S : spalati intai mecanismul apoi inlocuiti uleiul k altfel e degeaba cu ce se spala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
norbi_bidi Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 cat costa un filtru sport pt yamaha aerox??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 nu stiu unde ai auzit ca nu e nevoie sa schimbi uleiul de transmisie dar trebuie sa te contrazic grav sa nu mai invete si altii gresit.. prima oara e recomandat la 500km la mine si am zis ca nu-i bai si l-am scos la 900 dar arata ca s-a rodat serios nu gluma. ma uitam in lumina soarelui si vedeam mici particule metalice aproape la fel ca la vopseaua metalizata .. ACOLO E FRICTIUNE MARE e roata pe roata ..multi zimti.. eu mi-am propus sa-l schimb la cate 1500-2000 k e cantiate nesemnificativa dar vitala pt scuter.. acum voi faceti cum vreti da io stiu ce vorbesc P.S : spalati intai mecanismul apoi inlocuiti uleiul k altfel e degeaba Cam gresesti...Nu e chiar asa vital pt transmisie sa schimbi uleiu la 10000km... In cartea tehnica scrie la 11000-12000 km sa se schimbe uleiu din transmisie. Tu crezi ca cei care au fabrica scuteru' au recomandat sa schimbi uleiu la atatia km pt ca sa se strice mai repede .Trust me! Nu are nimik daca il lasi acolo 10000 km. Insa daca tu te simti mai impacat sa il schimbi din 1000 in 1000 de km atunci nu ezita sa o faci... Cius! <small>--- Mesaj completat în 10 Apr 2008 18:41 -------------</small><br/>Bidi...un filtru sport pt Aerox costa intre 15 ron si 80 ron. In functie de firma/calitate. Insa cele din targ care is ieftine, is jalnice. Nu filtreaza mai deloc. Iati ceva de calitate caci acel filtru de aer are un rl important in viata si performanta/sunetul motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 canter :Ulei de transmisie poti sa pui ce vrei, dar nu vad de ce sa-l schimbi. Poate sa stea si 20 000 de km acolo. Motul e bun ca e in ambalaj mic, nu trebuie sa cumperi 1l, insa poti sa pui orice ulei de cutie manuala de viteze (gen 80W90 etc). orice ulei se schimba...producatorii dau indicatii despre asta in cartile de service..iti dau un singur exemplu dintre multe altele - din cartea de service la Aprilia sr50 uleiul de transmisie se schimba dupa primii 500 km de rodaj si apoi la fiecare 12000 km sau la 2 ani...va intrebati poate "dar de ce sa schimb uleiul dupa 2 ani,chiar daca nu am 12000 km?" . Pt ca uleiurile au un termen de garantie (de ex la Motul HD Gear 80w90 este de 2 ani) dupa care incep sa se altereze aditivii din el,aditivi continuti pentru inbunatatirea performantelor (aditivi antirugina,antifrictiune,aditivi detergenti - astia sunt cei mai comuni).In concluzie eu unul nu sunt de acord ca uleiul de transmisie nu se schimba si eu il voi schimba des pina consum sticla de 1 l de Motul HD 80w90 care mai are termen de garantie de 1 an ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anybody Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 dezkreator...dar ce zici de Scooter gear la 150ml tot de la Motul?Inca ceva...tu cum faci schimbul la ulei-ul de transmisie?Speli cu ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 dezkreator...dar ce zici de Scooter gear la 150ml tot de la Motul?Inca ceva...tu cum faci schimbul la ulei-ul de transmisie?Speli cu ceva? este un ulei bun , are filetul ala de la gura care se infileteaza direct in transmisie dupa de ai scos busonul,usor de pus,respecta specificatiile API GL4 (se utilizeaza pentru transmisiiile cutiilor de viteza in spirala si transmisii)...si eu am folosit Scooter Gear initial,apoi cand a trebuit sa schimb uleiul am cumparat o sticla de 1L de Motul HD 80w90 (care are si specificatii mai bune)...schimbul l-am facut asa-am mers cativa km cu scuterul astfel incat sa se incalzeasca carterul,implicit transmisia si uleiul...am inclinat scuterul pe cricul lateral si am lasat sa se scurga mai mult timp,pina nu mai curge.Apoi am bagat uleiul (110 ml la mine).Nu am spalat cu nimic.Atentie la cantitatea care o bagi,sa nu bagi mai mult decat trebuie (tre sa scrie si pe carter langa transmisie sau in carte).Daca bagi mai mult risti sa bulesti semeringurile din cauza presiunii care se face. Mult succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
norbi_bidi Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 <small>--- Mesaj completat în 10 Apr 2008 18:41 -------------</small><br/>Bidi...un filtru sport pt Aerox costa intre 15 ron si 80 ron. In functie de firma/calitate. Insa cele din targ care is ieftine, is jalnice. Nu filtreaza mai deloc. Iati ceva de calitate caci acel filtru de aer are un rl important in viata si performanta/sunetul motorului. da am inca o intrebare... aici pe la noi ii foarte mult praf si pietris/nisip pe drumuri... are rost sa pun filtru sau numa il stric? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 nu stiu unde ai auzit ca nu e nevoie sa schimbi uleiul de transmisie dar trebuie sa te contrazic grav sa nu mai invete si altii gresit.. prima oara e recomandat la 500km la mine si am zis ca nu-i bai si l-am scos la 900 dar arata ca s-a rodat serios nu gluma. ma uitam in lumina soarelui si vedeam mici particule metalice aproape la fel ca la vopseaua metalizata .. ACOLO E FRICTIUNE MARE e roata pe roata ..multi zimti.. eu mi-am propus sa-l schimb la cate 1500-2000 k e cantiate nesemnificativa dar vitala pt scuter.. acum voi faceti cum vreti da io stiu ce vorbesc P.S : spalati intai mecanismul apoi inlocuiti uleiul k altfel e degeaba prima oara ai vazut particulele alea pt ca era in perioada rodajului ... poti sa`l tii si un sezon si nu are nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anybody Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 ms de raspuns! cred ca o sa merg pe Scooter Gear! si mie mi se recomanda API GL-4...sper sa fie bun! la mine la Malguti Madison imi trebuie 140ml si o sa scot 10 ml din 150 ml Scooter Gear sa raman cu 140ml! Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 da am inca o intrebare... aici pe la noi ii foarte mult praf si pietris/nisip pe drumuri... are rost sa pun filtru sau numa il stric? la ce strazi avem noi aici,nu se merita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
norbi_bidi Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 la ce strazi avem noi aici,nu se merita cam la asta mam gandit si eu ..... dar si atunci, stau pe ganduri. cred ca pana la urma tot imi iau una... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
speedbiker Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 azi am facut o tura si din senin s-a oprit si nu mai porneste scuipa bujia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
norbi_bidi Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 azi am facut o tura si din senin s-a oprit si nu mai porneste scuipa bujia stii dc se intampla asta? sau intrebi dc ti se intampla? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 suspensia aia trebuie incarcata cu aer pt ca ii prea slaba .... cand te pui pe el aproape freaca aparatoarea de roata totusi ar trebui sa fie un mod de a se incarca nu stie nimeni cum se incarca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
norbi_bidi Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 nu stie nimeni cum se incarca? ce suspensie? de la yamaha aerox? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 ce suspensie? de la yamaha aerox? da sti cumva cum se incarca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
norbi_bidi Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 da sti cumva cum se incarca? cred ca cu compresoru... da nu-s sigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MateiNucleoN Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 Salut. Am un Keeway F-ACT 50.Prinde 60km/h.ce pot sa ii fac sa mearga mai tare ? Eu stiu doar de role pentru variator sau asa ceva, si m-ar mai interesa daca as putea sa pun pe el un set de 70cmc.Astept raspuns.mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 nu stie nimeni cum se incarca? Suspensia aia e pe un gaz special, nu e pe aer si nu se umple cu compresorul! Nu stiu cum se umple, google it! Salut. Am un Keeway F-ACT 50.Prinde 60km/h.ce pot sa ii fac sa mearga mai tare ? Eu stiu doar de role pentru variator sau asa ceva, si m-ar mai interesa daca as putea sa pun pe el un set de 70cmc.Astept raspuns.mersi Incearca sa intrebi asta mai bine pe topicul Tuning La Scutere Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
norbi_bidi Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 Salut. Am un Keeway F-ACT 50.Prinde 60km/h.ce pot sa ii fac sa mearga mai tare ? Eu stiu doar de role pentru variator sau asa ceva, si m-ar mai interesa daca as putea sa pun pe el un set de 70cmc.Astept raspuns.mersi in realitate nu am vazut asa scuter... poate ca e limitat... da mai bine astepta sa iti raspunda altii ca nu ma pricep la scuterul ala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.