Sari la conținut

Postări Recomandate

fratilor , stiu ca s`a m`ai vb despre asta, dar nu stau sa caut , asa ca cine este binevoitor sa ma sfatuiasca i`as fi recunoscator , deci problema este la un scuter al unui tovaras , care scoate fum negru in prostie cand e incalzit , merge inecat si scoate la fum negru de zici ca`i pe motorina .... si cand e rece scoate,dar nu mult ,dar cand se incalzeste e groaza ..aveti idee de la ce este??? eu m`am gandit sa`i schimb bujia, filtru de benzina si curatat filtru de aer. numai bine :P

Editat de haste
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

fratilor , stiu ca s`a m`ai vb despre asta, dar nu stau sa caut , asa ca cine este binevoitor sa ma sfatuiasca i`as fi recunoscator , deci problema este la un scuter al unui tovaras , care scoate fum negru in prostie cand e incalzit , merge inecat si scoate la fum negru de zici ca`i pe motorina .... si cand e rece scoate,dar nu mult ,dar cand se incalzeste e groaza ..aveti idee de la ce este??? eu m`am gandit sa`i schimb bujia, filtru de benzina si curatat filtru de aer. numai bine :D

 

probabil ii gata setu :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reglat ralantiul cu motorul cald. Tind totuÂşi să cred că este o problemă cu el, parcă nu ține suficient de "jos" precum aÂş vrea eu. Nu Âştiu cum ar trebui să țină, n-am termen de comparație, n-am alt scuter. Mie mi se pare că ține cam sus, cam turat.

Fenomene apărute:

- merg cu viteză de croazieră 40km/h Âşi văd că în fața mea la 300m s-a pus semaforul pe roÂşu. Iau mâna de pe accelerație dar fiind în deplasare cu viteză, ambreiajul rămâne cuplat. Scuterul încetineÂşte uÂşor, dar nu ca înainte (înainte când luam mâna de pe accelerație simțeam că a decuplat ambreiajul, că "vin în nas" deÂşi motorul continua să meargă la ralanti la turație mică - e cam exagerat spus că veneam în nas, dar ați prins ideea, încetinea semnificativ. Acum simt că totuÂşi continuă să tragă uÂşor, merge din inerție dar Âşi puțin ajutat de motor Âşi, fac aÂşa slalom printre maÂşini, cu mâna ridicată de pe accelerație, până în capătul coloanei, la semafor. La final continuă să meargă cu 5,5-6 km/h pe distanță nedeterminată, ambreiajul rămânând cuplat. Pun frână, se încetineÂşte la 4-5km/h Âşi atunci se decuplează ambreiajul. Odată scuterul oprit pe loc, turația de ralanti nu este suficient de puternică încât să cupleze ambreiajul Âşi e ok, motorul toarce singur fără să aibă tendința să plece de pe loc. TotuÂşi, ralantiul, ajutat de inerția din mers e suficient ca să țină ambreiajul cuplat uneori. Îl decuplez f. simplu frânând până până ajung la o viteză mică. E normal acest fenomen?

- scuterul stă pe loc, cu motorul mergând la ralanti, fără să-i fac nimic eu. După aproximativ 1 minut de mers la ralanti, turația începe să scadă abea perceptibil, abea sesizabil, dar după încă 1 minut ajunge să "gâfâie" Âşi se opreÂşte motorul. Practic, la ralanti stă doar 2-3 minute, mai mult nu. Ca să stea mai mult trebuie să-l mai turez eu, să-l mai "ajut" din când în când. E normal? Nu pot să reglez ralanti-ul mai turat, apar alte probleme apoi - Âşi-aÂşa e la limită, apoi mă trezesc cu ambreiajul cuplat permanent.

 

 

//o soluție ar fi înlocuirea arcurilor pt. ambreiaj, dar nu arcurile sunt de vină. Eu vreau să tratez cauza, nu efectul.

 

@haste, după ce s-a încălzit mai stă la ralanti?

Editat de Victor_vclic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Victor, ce descrii tu mi s-a intamplat si mie ceva timp (murea motorul la ralanti). Ciudat, dar de cand am schimbat rolele, dar mai ales cureaua acest fenomen a disparut. Iata asadar o posibila cauza: curea uzata

Editat de Clodius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o problema :P

sper sa o rezolvam impreuna...

 

nu am nici o relatie cu cineva care sa mai aibe o Gilera DNA 50, tocmai de asta apelez la varianta cu forumul... si anume am nevoie de cineva care sa masoare curentul primit de baterie cand motoru e aprins, respectiv cand motorul e aprins + un consumator (farul neaparat) aprins si el.

 

si sa-mi zica ce ii indica aparatul in ambele cazuri.

am nevoie de informatia asta pentru ca releul meu de incarcare era busit, asa ca l-am schimbat, si cu motoru aprins cel vechi imi dadea 11.7V, cu faru si motorul ambele aprinse 10.2V, iar acum am luat un releu nou (sh defapt), care imi da cu motoru aprins 14.2V si cu ambele aprinse (motor+far) 13.6V-13.8V... dar cred ca tot nu-i suficient sa incarce bateria cand exista consumatori (farul in special).

 

asa ca am nevoie de info asta de la cineva dispus sa ma ajute, sa vad daca problema mea e tot de la releu, sau... din alta parte.

multam frumos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Haste: Fumul negru este specific arderii incomplete a combustibilului. Si aici pot fi mai multe cauze: merge prea bogat(prea multa benzina), bujia nu face aprinderea cum trebuie, aer prea putin(filtru de aer infundat/reglaj prost). :P

@ Victor: Deobicei fenomenul de coborare din ture greoaie se datoreaza aerului fals. Verifica si chestia asta.

Editat de ady4
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Haste: Fumul negru este specific arderii incomplete a combustibilului. Si aici pot fi mai multe cauze: merge prea bogat(prea multa benzina), bujia nu face aprinderea cum trebuie, aer prea putin(filtru de aer infundat/reglaj prost). :P

 

 

saru`mana la asta ma gandeam si eu ..de aia am zis sa`u curat filtru de aer , schimbat filtru benzina, bujie noua si probabil o sa`i umba la surubu de aer :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reglat ralantiul cu motorul cald. Tind totuÂşi să cred că este o problemă cu el, parcă nu ține suficient de "jos" precum aÂş vrea eu. Nu Âştiu cum ar trebui să țină, n-am termen de comparație, n-am alt scuter. Mie mi se pare că ține cam sus, cam turat.

Fenomene apărute:

- merg cu viteză de croazieră 40km/h Âşi văd că în fața mea la 300m s-a pus semaforul pe roÂşu. Iau mâna de pe accelerație dar fiind în deplasare cu viteză, ambreiajul rămâne cuplat. Scuterul încetineÂşte uÂşor, dar nu ca înainte (înainte când luam mâna de pe accelerație simțeam că a decuplat ambreiajul, că "vin în nas" deÂşi motorul continua să meargă la ralanti la turație mică - e cam exagerat spus că veneam în nas, dar ați prins ideea, încetinea semnificativ. Acum simt că totuÂşi continuă să tragă uÂşor, merge din inerție dar Âşi puțin ajutat de motor Âşi, fac aÂşa slalom printre maÂşini, cu mâna ridicată de pe accelerație, până în capătul coloanei, la semafor. La final continuă să meargă cu 5,5-6 km/h pe distanță nedeterminată, ambreiajul rămânând cuplat. Pun frână, se încetineÂşte la 4-5km/h Âşi atunci se decuplează ambreiajul. Odată scuterul oprit pe loc, turația de ralanti nu este suficient de puternică încât să cupleze ambreiajul Âşi e ok, motorul toarce singur fără să aibă tendința să plece de pe loc. TotuÂşi, ralantiul, ajutat de inerția din mers e suficient ca să țină ambreiajul cuplat uneori. Îl decuplez f. simplu frânând până până ajung la o viteză mică. E normal acest fenomen?

- scuterul stă pe loc, cu motorul mergând la ralanti, fără să-i fac nimic eu. După aproximativ 1 minut de mers la ralanti, turația începe să scadă abea perceptibil, abea sesizabil, dar după încă 1 minut ajunge să "gâfâie" Âşi se opreÂşte motorul. Practic, la ralanti stă doar 2-3 minute, mai mult nu. Ca să stea mai mult trebuie să-l mai turez eu, să-l mai "ajut" din când în când. E normal? Nu pot să reglez ralanti-ul mai turat, apar alte probleme apoi - Âşi-aÂşa e la limită, apoi mă trezesc cu ambreiajul cuplat permanent.

 

 

//o soluție ar fi înlocuirea arcurilor pt. ambreiaj, dar nu arcurile sunt de vină. Eu vreau să tratez cauza, nu efectul.

 

@haste, după ce s-a încălzit mai stă la ralanti?

 

 

Nu vreau sa par destept si nici interesant dar posibil sa mai ai o chestiune de verificat .Ma refer la pompa de benzina mai ales daca arerezervorul jos si nu vine prin cadere ,fiind vorba de electovalva .Spun asta pt ca la un BETA ce l-am avut cu ceva timp in urma exact ceva de genul asta am patit pa nu am schimbat pompa .Nu pot sa fiu sigur dar verifica si asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si'a schimbat cinva rolele recent la aerox ? imi tre role de aerox (3mai usoare si 3 mai grele) ca ale mele sunt tocitevarza si nu am topspeed :P . sau macar vreau sa stiu gramaju...

 

Nu vrei 3 role usoare si 3 mai grele pentru ca dauneaza variatorului!!!Se poate descentra,deforma,etc.Nu degeaba au role stock de aceeasi greutate,fiecare!Daca vrei un raport bun demaraj-vit.maxima,iti recomand niste role in jur de 5g(toate 6 :D).Bafta si sfatul meu e sa nu schimbi rolele numai asa,decat daca sunt uzate,pentru ca cele stock sunt gandite de producator in asa fel in cat sa ii faca cel mai bine motorului!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si'a schimbat cinva rolele recent la aerox ? imi tre role de aerox (3mai usoare si 3 mai grele) ca ale mele sunt tocitevarza si nu am topspeed :P . sau macar vreau sa stiu gramaju...

 

 

eu am schimbat azi rolele am pus de 6 grame

 

am si demaraj si speed superb 100

 

dar sa ai filtru de aero sport

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o intrebare..poate ca nu ati auzit de variator cu 9 role , vreau sa`mi pun numa nu stiu sigur dak merge , duce setul de 49 ? :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o intrebare..poate ca nu ati auzit de variator cu 9 role , vreau sa`mi pun numa nu stiu sigur dak merge , duce setul de 49 ? :P

duce ..dar foarte greu.Fortezi mult motoru si nu te mai tine mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am schimbat azi rolele am pus de 6 grame

 

am si demaraj si speed superb 100

 

dar sa ai filtru de aero sport

si eu am schibat rolele.am arrow de 6.5 grame. dar le'am pus si nu mergea mai tare de 20km/h . nu le'am purtat nici 5km.daca aveti nevoie de ele,le dau.

in schimb mi'am pus iar rolele originale si cu toba sport,filtru normal, carb de 17.5, curea schimbata..merge 100 in cap. nu am incercat top speed cu filtru sport pt ca era de ploaie si nu ma risc sa ies pe ploaie cu polini con .

vreau sa imi pun role de4. o sa imi scada viteza? rolele originale ce greutate au?ale mele is destul de rodate,3 din ele nu mai is rotunde. de aceea se accelereaza mai greu,pana se roteste mai tare variatorul,apoi tot rupe.

 

dimensiunea rolelor conteaza? unde gasesc de cumparat?poate dau o fuga maine dim pana la motoland in cluj.

va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o problema ...nu imi mai licare semnalizarile la scooter....raman aprinse k faru dar nu licare....stie cineva ce poate avea? ...scooteru e Peugeot V-Click 49cc.... ms moolt

releu de semnalizare...

 

daca ii crapata(invechita) galeria de admisie...trage aer fals nu? si merge subturat motoru nu?

m-am uitat ieri si era crapat(cand il ridicam in sus).

ma ajuta si pe mine cineva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o problema cu carburatorul la scuter... imi consuma vreo 9-10% si e plin carburatorul de benzina dupa fiecare tura.. arunca p a toate orificiile posibile in special pe la imbinarile de la paharul ce tine plutitorul.. are cineva vreo idee de la ce ar fi?

 

p.s. vad benzina pe carb k ii bag ulei si in rezervor :friends:

Editat de boditza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor , dupa cum stiti mi`am bagat kit de 80 cc si de 2 zile tot ma plimb cu el cu 30-40km/h constant, faza e ca l`am limitat (daca ar fi de 50cc ar prinde maxim 45-50) in fine , problema este ca ii mai dau asa maxim din cand in cand , la depasiri sau la plecari (cateodata) sau cand imi vin mie lucurici si maxim 1-3 secunde , are ceva ??? influenteaza rodaju ???? mai zic odata l`am limitat din carb ,dar in general merg 30-40 nu i`am dat mai mult de atata, ce parere aveti ?? am procedat gresit ?? nu ma pot abtine sau nu`i dau din cand in cand putin maxim

 

 

am uitat sa zic ca am facut 90 km cu el

Editat de haste
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut! am si eu o problema cu scuterul, mbk booster din 1995.

azi i-am scimbat filtrul de aer cu unul nou si cand am plecat de pe loc dupa vre-o 1 km a inceput sa nu mai traga scuterul deloc si pana la urma s-a oprit motorul. de cate ori il porneam si acceleram nu se tura deloc si murea. am desfacut capacul de la filtru si am vazut ca s-a rupt intr-un loc filtrul nou, cred ca l-a agatat surubul cand l-am strans. nu am vazut sa se rupa o bucata din el dar e posibil sa fi intrat in carburator o bucata de burete si asta sa fie motivul? care ar fi solutia?

Mentionez ca am pus filtrul vechi la loc si tot asa face scuterul.

help please!

Merci anticipat.

Editat de yoyo_man
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut! am si eu o problema cu scuterul, mbk booster din 1995.

azi i-am scimbat filtrul de aer cu unul nou si cand am plecat de pe loc dupa vre-o 1 km a inceput sa nu mai traga scuterul deloc si pana la urma s-a oprit motorul. de cate ori il porneam si acceleram nu se tura deloc si murea. am desfacut capacul de la filtru si am vazut ca s-a rupt intr-un loc filtrul nou, cred ca l-a agatat surubul cand l-am strans. nu am vazut sa se rupa o bucata din el dar e posibil sa fi intrat in carburator o bucata de burete si asta sa fie motivul? care ar fi solutia?

Mentionez ca am pus filtrul vechi la loc si tot asa face scuterul.

help please!

Merci anticipat.

incearca sa ii dai jos carburatorul si sa il cureti...e posibil sa fi prins vreo mizerie sau poate chiar o particica de burete ca nu ii trebuie mult :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...