dezkreator Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 (editat) salutare! Marca/Model: Kymco Grand Dink 250, 2001. Tipul problemei: Electrica Descrierea problemei: O baterie nou-incarcata ma tine aproximativ 6 porniri si motorul moare in mers daca stau cu farul aprins la turatii sub 4000 rpm. Am schimbat bateria, am schimbat toate sigurantele si am schimbat releul de incarcare. Am masurat tensiunea la borne si la relanti imi da 9 V si la peste 6000 rpm (in conditiile in care 7000 e turatia maxima) imi da 12-13 V. Am mai observat ca dupa o tura de 5-10 minute se incalzeste putin siguranta de incarcare (e o siguranta de 30A). Astept sugestii, idei, orice. N-as vrea sa cred ca trebuie schimbat rotor & stator pentru ca le-am gasit la incredibilul pret de 250 Euro... Am manual de service si Wiring Diagram daca va intereseaza. Din pacate sunt PDF-uri si nu ma lasa sa le atasez in post. Daca le doreste cineva astept PM. sa nu ai pe undeva un scurtcircuit "partial" care iti descarca bateria...pe de alta parte eu am avut o experienta cu releul de incarcare,un papuc nu facea bine contact si nu incarca bateria... pentru a detecta un scurtcircuit "partial" scoti bateria,pui un ohm-metru pe firele ramase in aer,bagi cheia in contact,scoti din comutatoare lumini de pozitie,faruri,semnalizari etc...(sa nu ai consumatori pe circuit) , pui contactul pe pornit...ohm-metrul nu trebuie sa iti indice rezistenta mica (de ordinul ohmilor sau zecilor de ohmi),cu cat mai mare cu atat mai bine.... sau mai poti avea un contact imperfect de exemplu la bornele bateriei,la papucii de punere la masa pe sasiu etc...un contact imperfect unde "trebuie" si nu iti va incarca bateria.... statorul (partea de 12 v a statorului) se poate masura ohm-metric sau in timpul functionarii motorului ...ohm-metric - il scoti din circuitul releului de incarcare,dupa ce identifici firele care vin de la el...trebuie sa fie 2 fire..daca pui un ohm-metru pe aceste 2 fire de la stator trebuie sa iti arate rezistenta mica (0-1 ohm)..cu cat este mai mare rezistenta cu atat mai rau (curentul debitat mai mic) in timpul funct motorului - statorul se scoate din circuitul releului de incarcare si se masoara tensiunea debitata cu ajutorul unui voltmetru de alternativ..astfel,fara sarcina,la relanti,trebuie sa iti arate vreo 17-20 V ca (aproximativ,depinde de la scuter la scuter) Editat Iulie 3, 2008 de dezkreator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 multzam, o sa verific maine asta. astept cu interes si alte sugestii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 p.s. - cel mai probabil sa fie o problema de contact imperfect,papuci oxidati etc. lucru care este si cel mai simplu de rezolvat,ceea ce iti si doresc...: P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu91 Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 Sunt si eu nou pe aici ,am un scuter atala si am o problema cu el:il pornesc si vreau sa plec cu el dar nu pleaca se ingatuie si dupa ce stau asa cu el il acelerez si se incalzeste merge foarte bine ,cnv mi-a zis ca este de la carburator am cumparat carburatorul dar la fel face ,altcv ca nu este buna bujia am luat alta bujie dar la fel face .poate sa imi dea cnv un sfat cv ,eu zic ca poate este de la bobina de inductie .a mai patit cnv asa ?multumesc anticipat si poate ma ajutati si pe mn Nu ma ajuta si pe mn nimeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosx25 Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 Nu ma ajuta si pe mn nimeni? Filtrul de aer lai verificat ? Ai burete in cutia filtrului ? incearca si treaba asta daca nu ai incercat-o pana acum, sa nu fie iesit cotul de la filtru de aer din carburator, reglari de carburator, debit prea mare.... sunt multe, poate se gaseste unul sa te ajute mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
senzation Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 Super problema Cer ajutor de la specialisti ! In urma cu 2 saptamani mi-am cumparat un MBK FIzz 50 Limited Edition ! L-am luat in graba fara sa ma uit pe la motor pe la instalatie pe la furca. Am mers cu el totul bine si frumos , numai ca ma mancat in fund si m-am dus la tara . Avand in vedere ca este un scooter sport si are praguri si garda la sol mica. Cand am venit de la tara am dat in 2 gropi cu vreo 60 km/h si de atunci furca de pe fata nu mai culiseaza la socuri. Se poate face ceva adica sa umplu din nou amortizoarele cu ulei hidraulic sa indrept furca ? Are si o bataie de atunci cand fac curbele imi agata in carena aripa si cuciucul . Ma invatat cineva sa prind furca cu o sufa si sa leg scooteru de un copac si sa zmungesc de 2 ori inapoi scooteru . Un sfat ceva pt mine? Multumesc cu respect Vlad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulchen Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 (editat) care ar fi distanta ideala intre piston si camasa? Editat Iulie 4, 2008 de paulchen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 sa nu ai pe undeva un scurtcircuit "partial" care iti descarca bateria...pe de alta parte eu am avut o experienta cu releul de incarcare,un papuc nu facea bine contact si nu incarca bateria...pentru a detecta un scurtcircuit "partial" scoti bateria,pui un ohm-metru pe firele ramase in aer,bagi cheia in contact,scoti din comutatoare lumini de pozitie,faruri,semnalizari etc...(sa nu ai consumatori pe circuit) , pui contactul pe pornit...ohm-metrul nu trebuie sa iti indice rezistenta mica (de ordinul ohmilor sau zecilor de ohmi),cu cat mai mare cu atat mai bine.... sau mai poti avea un contact imperfect de exemplu la bornele bateriei,la papucii de punere la masa pe sasiu etc...un contact imperfect unde "trebuie" si nu iti va incarca bateria.... statorul (partea de 12 v a statorului) se poate masura ohm-metric sau in timpul functionarii motorului ...ohm-metric - il scoti din circuitul releului de incarcare,dupa ce identifici firele care vin de la el...trebuie sa fie 2 fire..daca pui un ohm-metru pe aceste 2 fire de la stator trebuie sa iti arate rezistenta mica (0-1 ohm)..cu cat este mai mare rezistenta cu atat mai rau (curentul debitat mai mic) in timpul funct motorului - statorul se scoate din circuitul releului de incarcare si se masoara tensiunea debitata cu ajutorul unui voltmetru de alternativ..astfel,fara sarcina,la relanti,trebuie sa iti arate vreo 17-20 V ca (aproximativ,depinde de la scuter la scuter) hello again. l-am prostit sa-mi dea 12 volti pe relanti, insa nu stiu daca da si 10 amperi (ca n-am ampermetru). intr-adevar era o problema de contact, mai exact la masa. bine ca n-am mai dat banii si pe rotor si stator, ca alternatorul merge bine, la fel si releul de incarcare (pe care am dat 250 de lei). o sa fac rost si de un ampermetru sa vad cati amperi imi da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 hello again. l-am prostit sa-mi dea 12 volti pe relanti, insa nu stiu daca da si 10 amperi (ca n-am ampermetru). intr-adevar era o problema de contact, mai exact la masa. bine ca n-am mai dat banii si pe rotor si stator, ca alternatorul merge bine, la fel si releul de incarcare (pe care am dat 250 de lei). o sa fac rost si de un ampermetru sa vad cati amperi imi da. felicitari...amperii aia oricum nu ti da la relanti,trebuie sa masori cu motorul pornit,faza lunga pornita si cu motorul ambalat ...cu cat ambalezi mai mult motorul cu atat curentul debitat de alternator va fi mai mare.... p.s. - iti trebuie un ampermetru de curent alternativ daca vrei sa masori curentul dat de alternator...si chiar si acesta iti va da ceva erori din cauza frecventei ridicate a curentului (si a tensiunii) debitate de alternator...ampermetrele obisnuite de C.A. au garantate valorile afisate pentru curent cu o frecventa maxima de cca 100 Hz... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 felicitari...amperii aia oricum nu ti da la relanti,trebuie sa masori cu motorul pornit,faza lunga pornita si cu motorul ambalat ...cu cat ambalezi mai mult motorul cu atat curentul debitat de alternator va fi mai mare.... p.s. - iti trebuie un ampermetru de curent alternativ daca vrei sa masori curentul dat de alternator...si chiar si acesta iti va da ceva erori din cauza frecventei ridicate a curentului (si a tensiunii) debitate de alternator...ampermetrele obisnuite de C.A. au garantate valorile afisate pentru curent cu o frecventa maxima de cca 100 Hz... dezkreator..am si eu o problema la partea electrica la piaggio zip 4T 50cc de un 1 an si nu am rezolvat nici pana acum.Mai mult sta in garaj. Nu se mai aprind farurile,semnalizarile,claxonul si nu incarca bateria...toate astea cu motoru pornit fara baterie Cu baterie merge doar semnalizarea si claxonu. Are doar un releu in fata(Ducati Energia) langa claxon pe care l`am schimbat cu unul nou si tot nu merge. Poate sa fie instalatie de vina,nu face contact bun cu masa,poate sa fie releu de pornire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 Understanding the charging circuit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 Understanding the charging circuit pentru ca nu incarca bateria nu imi merg luminile semnalizarea,claxonu? merg acum sa citesc si sa traduc. Mersi mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
senzation Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 pe mine ma ajuta cineva cu furca? Sa fie dus uleiul din ea? Nu pot dormi pana luni cand o voi desface ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 Se poate rebobina statorul? si cum masor rezistența la bobinele statorului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 pe mine ma ajuta cineva cu furca? Sa fie dus uleiul din ea? Nu pot dormi pana luni cand o voi desface ( Este posibil ca simeringurile sa fi fost afectate si astfel sa fi pierdut ulei. Daca desfaci furca este recomandat ca acestea sa fie schimbate. Oricum nu face asta singur acasa, mergi la un service. Se poate rebobina statorul? se poate http://www.google.ro/search?q=rebobinare+s...lient=firefox-a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 sa nu ai pe undeva un scurtcircuit "partial" care iti descarca bateria...pe de alta parte eu am avut o experienta cu releul de incarcare,un papuc nu facea bine contact si nu incarca bateria...pentru a detecta un scurtcircuit "partial" scoti bateria,pui un ohm-metru pe firele ramase in aer,bagi cheia in contact,scoti din comutatoare lumini de pozitie,faruri,semnalizari etc...(sa nu ai consumatori pe circuit) , pui contactul pe pornit...ohm-metrul nu trebuie sa iti indice rezistenta mica (de ordinul ohmilor sau zecilor de ohmi),cu cat mai mare cu atat mai bine.... sau mai poti avea un contact imperfect de exemplu la bornele bateriei,la papucii de punere la masa pe sasiu etc...un contact imperfect unde "trebuie" si nu iti va incarca bateria.... statorul (partea de 12 v a statorului) se poate masura ohm-metric sau in timpul functionarii motorului ...ohm-metric - il scoti din circuitul releului de incarcare,dupa ce identifici firele care vin de la el...trebuie sa fie 2 fire..daca pui un ohm-metru pe aceste 2 fire de la stator trebuie sa iti arate rezistenta mica (0-1 ohm)..cu cat este mai mare rezistenta cu atat mai rau (curentul debitat mai mic) in timpul funct motorului - statorul se scoate din circuitul releului de incarcare si se masoara tensiunea debitata cu ajutorul unui voltmetru de alternativ..astfel,fara sarcina,la relanti,trebuie sa iti arate vreo 17-20 V ca (aproximativ,depinde de la scuter la scuter) citeste inca o data post-ul asta, ro_3x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
senzation Postat Iulie 5, 2008 Share Postat Iulie 5, 2008 ok ms pt raspuns am sa desfac furca cu un vecin si sa vedem problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Iulie 6, 2008 Share Postat Iulie 6, 2008 revin cu problema azi am curatat toate contactele,cablurile si nimic.Nimic nu merge. m`am jucat cu soclul care intra in releu principal(semnalizare,lumini.incarcare,curent) il puneam pe o parte si mergea semnalizarea si claxonu.Cand acceleram mai tare(pe la jumate) claxona foarte tare si palpaiau semnalizarile mai tare iar la borne daca atingeam bornele de la baterie iesea scantei foarte mari(fata de alt scuter care ieseau mai putine scantei{chiar si la turatii mai mari} ). Cred ca atunci cand am pus pe o parte soclul merge pe direct,daca il puneam cum trebuie nu se aprindea nimic si nici claxonu nu mergea. Se poate sa fie de la rotor problema mea? doar un fir dadea curent din cele 5 care intra in releu principal(ala langa claxon). pun un PDF sa vedeti si voi magnetoul de pe site`ul ducatienergia PS.Am schimbat CDI si releu ala grii(ma gandeam ca de la el nu imi merge luminile,semnalele,claxonu cu motoru pornit fara baterie) Ma scuzati de postul lung dar vrea ajutor!! Orice informatie este binevenita. revin cu problema azi am curatat toate contactele,cablurile si nimic.Nimic nu merge. m`am jucat cu soclul care intra in releu principal(semnalizare,lumini.incarcare,curent) il puneam pe o parte si mergea semnalizarea si claxonu.Cand acceleram mai tare(pe la jumate) claxona foarte tare si palpaiau semnalizarile mai tare iar la borne daca atingeam bornele de la baterie iesea scantei foarte mari(fata de alt scuter care ieseau mai putine scantei{chiar si la turatii mai mari} ). Cred ca atunci cand am pus pe o parte soclul merge pe direct,daca il puneam cum trebuie nu se aprindea nimic si nici claxonu nu mergea. Se poate sa fie de la rotor problema mea? doar un fir dadea curent din cele 5 care intra in releu principal(ala langa claxon). pun un PDF sa vedeti si voi magnetoul de pe site`ul ducatienergia PS.Am schimbat CDI si releu ala grii(ma gandeam ca de la el nu imi merge luminile,semnalele,claxonu cu motoru pornit fara baterie) Ma scuzati de postul lung dar vrea ajutor!! Orice informatie este binevenita. chiar nici unu ? ajutati`ma ca maine sa stiu ce sa fac...sa duc statoru la rebobinat sau sa`i dau foc!! impianto_20di_20accensione_20elettronica_20per_20scooters_swees_20system.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 Daca te interesa cu adevarat te uitai ca am pus in topicul lui mugurq niste materiale, printre care este si un manual de zip: http://djrobertme2.evonet.ro/mixuri/scuterica.rar Are cineva nr de tel de la Paneuro de pe Titulescu? Am incercat la cel de pe site si s-a schimbat. Sau poate un nr de telefon de unde sa-mi iau curea de kevlar pt V-Clic. La Scuter Centre nu mai au si dureaza 2 saptamani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulchen Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 (editat) am si eu o intrebare la voi,sper sa si imi raspundeti:D.Am alezat cilindru,si acuma nu vrea sa mearga.de pornit porneste dar nu sta mai mult de 5 secunde,si cand accelerez se opreste brusc.Se poate ca sa nu fie bine alezat,si din cauza aia sa nu mearga?va rog mult sa ma ajutati daca stiti PS:intre piston si cilindru,intra o foaie indoita in 2 .Am si fost la cel care la alezat,si a zis ca nu are nimic....ca nu stiu ce ii de 0,03cm... HELP PLS!!!!! Editat Iulie 7, 2008 de paulchen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulchen Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 (editat) 0,03 nu 0,3.deci intre piston ci camasa intra o foaie indoita in 2......nu stiu ce grosime are o foaie.Se si aude cum joaca pistonu,deci asta ii cauza? .suna asa ca si un clopot,dar foarte putin. Editat Iulie 7, 2008 de paulchen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 0,03 nu 0,3.deci intre piston ci camasa intra o foaie indoita in 2......nu stiu ce grosime are o foaie.Se si aude cum joaca pistonu,deci asta ii cauza? .suna asa ca si un clopot,dar foarte putin. Pai si ce conteaza ca are putin joc pistonul..cand ii pui segmentii vine la fix si faza ca moare motorul inceaca sa reglezi carburatorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulchen Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 parerea mea ii ca din moment ce porneste,cilindru nu are nimic,iar cand bag segemntii,is perfecti,fanta iara ca la carte.Nu mai inteleg nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 parerea mea ii ca din moment ce porneste,cilindru nu are nimic,iar cand bag segemntii,is perfecti,fanta iara ca la carte.Nu mai inteleg nimic. Carburatoru este reglat bine?? Lasa-l mearga la relanti putina vreme pana se aseaza bine alea pe acolo prin set...si dupaia ar trebuii sa mearga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulchen Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 pai nu sta mai mult de 5-6 secunde pornit,si sta doar daca il las la relanti.Daca il accelerez putin moare pe loc.Eu aveam filtru de aer sport,si cu ala nici nu se gandea sa porneasca.Apoi am gasit un filtru stock de la ceva aprilia,l-am pus pe ala,si o pornit,dar dupa cateva secunde,se opreste.Bujia o scot uda.... PS: nu as vrea ca sa ma prosteasca mecanicu asta,si sa ma faca sa cumpa un set nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.