Clodius Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 Daca te interesa cu adevarat te uitai ca am pus in topicul lui mugurq niste materiale, printre care este si un manual de zip: http://djrobertme2.evonet.ro/mixuri/scuterica.rar Are cineva nr de tel de la Paneuro de pe Titulescu? Am incercat la cel de pe site si s-a schimbat. Sau poate un nr de telefon de unde sa-mi iau curea de kevlar pt V-Clic. La Scuter Centre nu mai au si dureaza 2 saptamani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulchen Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 (editat) am si eu o intrebare la voi,sper sa si imi raspundeti:D.Am alezat cilindru,si acuma nu vrea sa mearga.de pornit porneste dar nu sta mai mult de 5 secunde,si cand accelerez se opreste brusc.Se poate ca sa nu fie bine alezat,si din cauza aia sa nu mearga?va rog mult sa ma ajutati daca stiti PS:intre piston si cilindru,intra o foaie indoita in 2 .Am si fost la cel care la alezat,si a zis ca nu are nimic....ca nu stiu ce ii de 0,03cm... HELP PLS!!!!! Editat Iulie 7, 2008 de paulchen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulchen Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 (editat) 0,03 nu 0,3.deci intre piston ci camasa intra o foaie indoita in 2......nu stiu ce grosime are o foaie.Se si aude cum joaca pistonu,deci asta ii cauza? .suna asa ca si un clopot,dar foarte putin. Editat Iulie 7, 2008 de paulchen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 0,03 nu 0,3.deci intre piston ci camasa intra o foaie indoita in 2......nu stiu ce grosime are o foaie.Se si aude cum joaca pistonu,deci asta ii cauza? .suna asa ca si un clopot,dar foarte putin. Pai si ce conteaza ca are putin joc pistonul..cand ii pui segmentii vine la fix si faza ca moare motorul inceaca sa reglezi carburatorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulchen Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 parerea mea ii ca din moment ce porneste,cilindru nu are nimic,iar cand bag segemntii,is perfecti,fanta iara ca la carte.Nu mai inteleg nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 parerea mea ii ca din moment ce porneste,cilindru nu are nimic,iar cand bag segemntii,is perfecti,fanta iara ca la carte.Nu mai inteleg nimic. Carburatoru este reglat bine?? Lasa-l mearga la relanti putina vreme pana se aseaza bine alea pe acolo prin set...si dupaia ar trebuii sa mearga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulchen Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 pai nu sta mai mult de 5-6 secunde pornit,si sta doar daca il las la relanti.Daca il accelerez putin moare pe loc.Eu aveam filtru de aer sport,si cu ala nici nu se gandea sa porneasca.Apoi am gasit un filtru stock de la ceva aprilia,l-am pus pe ala,si o pornit,dar dupa cateva secunde,se opreste.Bujia o scot uda.... PS: nu as vrea ca sa ma prosteasca mecanicu asta,si sa ma faca sa cumpa un set nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 pai nu sta mai mult de 5-6 secunde pornit,si sta doar daca il las la relanti.Daca il accelerez putin moare pe loc.Eu aveam filtru de aer sport,si cu ala nici nu se gandea sa porneasca.Apoi am gasit un filtru stock de la ceva aprilia,l-am pus pe ala,si o pornit,dar dupa cateva secunde,se opreste.Bujia o scot uda.... PS: nu as vrea ca sa ma prosteasca mecanicu asta,si sa ma faca sa cumpa un set nou Pai daca scoti bujia uda...e prost reglat carbu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 carburatorul toata ziua...nu ai aer suficient in amestec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 De unde iau curea cu insertii de kevlar? Am cautat toata ziua si n-am gasit. La Tineretului (scuter centre) am sunat si nu mai avea pe stoc, a facut comanda si vin peste 2 saptamani (113 ron). La Paneuro Trading (cel de la Victoriei) nu aveau. Am gasit un tip care vindea curele cu insertii de kevlar, dar cam scump 200 ron bucata. La Niba, au originale, adica fara insertii kevlar si costa cat una cu insertii (102 ron). La bykes.ro astept raspuns, dar putin probabil sa aiba asa ceva. Am cam ramas fara optiuni. Va rog un ajutor, ca mi-e frica sa nu raman cu scuterul in drum precum duminica. De data aceasta nu mai am niciuna de rezerva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 (editat) De unde iau curea cu insertii de kevlar? Am cautat toata ziua si n-am gasit.La Tineretului (scuter centre) am sunat si nu mai avea pe stoc, a facut comanda si vin peste 2 saptamani (113 ron). La Paneuro Trading (cel de la Victoriei) nu aveau. Am gasit un tip care vindea curele cu insertii de kevlar, dar cam scump 200 ron bucata. La Niba, au originale, adica fara insertii kevlar si costa cat una cu insertii (102 ron). La bykes.ro astept raspuns, dar putin probabil sa aiba asa ceva. Am cam ramas fara optiuni. Va rog un ajutor, ca mi-e frica sa nu raman cu scuterul in drum precum duminica. De data aceasta nu mai am niciuna de rezerva. eu stau de aprox 2 sapt fara curea... si eu caut din kevlar si pana acuma nimic...azi vroiam sa`l sun pe tipu de la scuter centre sa vad daca are pe stock ... dar vad ca... numai are rost ) Editat Iulie 7, 2008 de haste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 Apropo, am si codul pt curea de kevlar :6113397 Dimensiunea este 18 x 669 x 30 (nu neaparat in ordinea asta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 Apropo, am si codul pt curea de kevlar :6113397Dimensiunea este 18 x 669 x 30 (nu neaparat in ordinea asta) sper sa ma ajute si pe mine codu asta ..... asa am si eu cureaua ... 669mm-lungimea , 18mm-latinea si 30 cred ca este nr de dinti ...ca altceva nu are ce sa fie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius45jml Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 Incearca si la Crangasi.........prin spatele pietei este o straduta (am uitat numele).............si cum mergi 50m pe acea straduta, pe stanga este un magazinas intr-o curte...............de acolo am luat curea cu insertie..........are cam 10000 km si inca mai merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 Incearca si la Crangasi.........prin spatele pietei este o straduta (am uitat numele).............si cum mergi 50m pe acea straduta, pe stanga este un magazinas intr-o curte...............de acolo am luat curea cu insertie..........are cam 10000 km si inca mai merge. 669 18 ???? vrewau si eu !!! cat costa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 (editat) Haste, da-mi repede PM cu nr tau ca ma duc acum. Daca gasesc, te sun Marius, te rog fa un efort de memorie sau un browsing cu harta bucurestiului ca sa nu maduc "caine surd la vanatoare". Multumesc Editat Iulie 7, 2008 de Clodius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius45jml Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 Dau in seara asta o tura pe acolo si apoi postez adresa exacta. Oricum la ora asta e inchis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 Am fost pe acolo si am gasit pe General Popovat Petre un magazin de piese scutere (in apropierea unui service de biciclete). Evident era inchis. De colo ai luat tu? Daca ai drum maine pe acolo intrebi si tu daca mai au curele, te rog? Sau macar pana cand au program. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius45jml Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 Am fost in seara asta, asa cum am zis....................adresa este General Popovat nr. 19. Eu de acolo am luat cureaua. Acolo in general se gasesc piese de chinezarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 Revin cu aceeasi problema. Nu pot sa inteleg ce s-a intamplat. Ieri toata ziua n-am avut niciun stress si am avut pe putin 30 de porniri. Azi la fel pana cand mi-a crapat odata din senin (mi-a cazut curentul), fara sa mi se aprinda indicatorul de baterie pe bord. Am facut rost de un aparat de masura digital de la un prieten si am observat ca: 1. incarcatorul meu de baterie da DOAR 9 Volti. cu toate astea ea pleaca cu orice voltaj mai mare de 7V, dupa cate am observat. 2. la borne in forja maxima (cu vreo 7 Volti in baterie daca are vreo importanta) imi da maxim 9,8 V. Nu pot sa inteleg ce si de ce s-a intamplat... Sugestii (in afara de "da-i foc", "vinde-o si ia-ti alta")? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 Cum nu intelegi? Statorul tau trebuie schimbat. Cum sa-ti mai poneasca scuterul daca bateria nu se incarca? Tu trebuie sa ai 14 - 14.5 V ca sa se incarce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 Cum nu intelegi? Statorul tau trebuie schimbat.Cum sa-ti mai poneasca scuterul daca bateria nu se incarca? Tu trebuie sa ai 14 - 14.5 V ca sa se incarce refuz sa cred asta din 2 motive. primul e cel financiar (ma duce la 250 de euro rotor + stator) si al doilea pentru ca a functionat normal 1 zi jumate. maine o s-o demolez din nou si o sa iau la puricat cablurile cm cu cm si o sa masor din nou tensiunea inainte de releu (ultima oara cand am masurat dadea 15V p-acolo. in cel mai rau caz, o sa schimb rotor/stator si ce-o mai fi ramas din sistemul electric... la urmatoarea achizitie cu motor o sa iau si aparat de masura cu mine; nu doresc nimanui sa pateasca ce-am patit eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
senzation Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 Am reparat furca singur Semeringurile nu erau afectate si doar un brat era afectat unul era bun Problema are ca un brat era facut zob , adica era batut in interior pistonul. L-am desfacut si am pus o bucsa pt al inaalta putin si a nu se mai bloca in semering. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luci_xxx2007 Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 Buna!Ajutatima cu ceva va go!Ce pot face unui telscop de pe fata daca imi curge uleiul din el??Multumesc:* scuze ca am gresit am scris go in loc de rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slim_daddy40 Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 O intrebare baieti...care ar putea fi cauza din care amortizorul din spare imi freaca de cauciuc ? daca merf cu 2 oameni pe el se freaca mai rau din cauza greutatiii HELP ME salut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.