VladuL Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 repet, da un click aici (pune mausu' unde scrie "aici" si apasa o data butonul din stanga) si gasesti un pdf care contine poze cu localizarea exacta a limitarilor. si mai da un click aici si ajungi pe un alt forum unde in primul post ai poze cu ce trebuie facut. e in engleza, daca nu-ntelegi da click aici si Google Language Tools o sa ti-o traduca. Succes! Google is our friend. revin cu o intrebare. am luat niste aditiv care curata supapele. habar n-am daca am asa ceva si daca ar fi o idee buna sa-l folosesc. Din cate stiu, scuterul tau de 250cc e in 4T deci da, ai supape E o idee buna, mai dizolva depunerile. Foloseste cu incredere in cantitatea precizata pe ambalaj. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 Din cate stiu, scuterul tau de 250cc e in 4T deci da, ai supape E o idee buna, mai dizolva depunerile. Foloseste cu incredere in cantitatea precizata pe ambalaj. Bafta! mersi mult. sunt chiar prastie la tot ce tine de tehnica, fizica, matematica, chimie etc. asa ca imi cer scuze pentru intrebarile cretine. multumesc pentru intelegere si pentru raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DjBobo Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 Ms mult pt ajutor dar nu prea ma ajuta ca la cum este tradus nu ma face sa inteleg mai nimic.Nasol ca nu le am cu engleza dar ce am inteles este acea parte cu firul pink. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 Ms mult pt ajutor dar nu prea ma ajuta ca la cum este tradus nu ma face sa inteleg mai nimic.Nasol ca nu le am cu engleza dar ce am inteles este acea parte cu firul pink. ai citit si topicul de delimitari de pe forumul asta? eu zic sa pui acolo intrebari ajutatoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticu888 Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 am un sr50 din 2003 .... si consuma cam 4,5 la suta ce sai fac sa consume mai putin ? pot sa fac yo sau trebe sa merg la un mecanic? ceea ce nu prea gasesti pe aicea... va rog raspundeti-mi si mie...ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticu888 Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 am un sr50 din 2003 .... si consuma cam 4,5 la suta ce sai fac sa consume mai putin ? pot sa fac yo sau trebe sa merg la un mecanic? ceea ce nu prea gasesti pe aicea... va rog raspundeti-mi si mie...ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mugurg Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 (editat) In primul rand va multumesc tuturor pentru acest lung thread. Si cei care ati intrebat si cei care ati raspuns m-ati ajutat si am invatat o gramada de lucruri. L-am citit pe tot de 2 ori ca is batran si mai uit. Am si eu cateva intrebari dupa ce dau lamuririle: Motor 2T minarelli orizontal / aer. Set de 70cc malossi, carburator Mikuni de 16 / jiclor de 80, filtru aer malossi, toba: prastie/ranga/jeg/cacao. Pe scurt sunt mutumit de scuter dar am doar 50 km cu setul asta am un intreg thread cum am ajuns eu sa fac tot cu manutza mea la el. Intrebari: 1. Am citit atatea povesti cu cele 2,5 ture la carburator de am tampit. Am citit ca: trebuie sa dau INAPOI 2,5 din pozitia full inchis dar am citit si varianta inversa ! Din pozitia full deschis sa insurubez 2,5 ture... Cum e pt mine cu motor 2T ? 2. Cand stau cu capacul transmisiei dat jos, la ralanti cum trebuie sa faca cureaua? A mea pare cam slabutza si daca nu accelerez un pic, pare ca "danseaza" oarecum pe fulia aia. Mentionez ca sunt descentrate deloc nici variatorul si fuliile ambreiajului. 3. Care toba ar fi cea mai buna pt mine, in conditiile in care imi doresc (evident) sunet gros/infundat dar NU TARE. Adica vreau sa fie cat mai putin galagios scuterul daca se poate, si nu imi pasa cat costa toba. 4. Din cauza ca am cumparat de pomana un carburator Dell'Orto de 21 (prea nervos devine scuterul pt gusturile si nevoile mele) aveti idee cui trebuie un asemenea carburator? A stat vreo 5km pe scuterul meu si atat. Acu ma gandesc ca poate nu e tocmai threadul cel mai potrivit unde sa intreb asta. Scuze...dar macar e un thread citit. Ah da...am si o maneta (tzipla) de frana de Aerox si 2 bucati de Peugeot. Va multumesc inca o data. Mugur Editat Iulie 9, 2008 de mugurg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kristo973 Postat Iulie 10, 2008 Share Postat Iulie 10, 2008 posesor de scuter QINGQI 125 cc va prezint urmatoarea problema: nu porneste la pedala decat cand e motorul cald,si nu stiu daca este important dar am bateria descarcata pana la urma tot eu am gasit cauza:un furtun de cauciuc de la carburator care era spart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Iulie 10, 2008 Share Postat Iulie 10, 2008 mugurqm acel reglaj de 2,5 ture este pt scuterele in 4T. Era un film pe youtube cu un variator in miscare, fara capac. Poate te edifici de acolo. Eu te-as sfatui sa dai o tura pana la Scuter centre si sa-l intrebi toate astea pe Ciprian. Este foarte de treaba, mai ocupat tot timpul, dar iti raspunde la intrebari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scarabeo Postat Iulie 10, 2008 Share Postat Iulie 10, 2008 sal all.....am si eu o intrebare : unde gasesc o aprindere mai puternicutza py o aprilia scarabeo 4T din 2007 k i-am scos limitatorul de la variator si de 63km/h nu trece si mi-a zis un mecanic kre se ocupa numai de scutere k imi tre o aprindere mai puternica si el nu are dekt de la 7 mil in sus si nu prea as da atatia bani k e km mult....asa k dk stie kreva de unde as putea sa iau mai ieftin sau are una de rezerva sa ma anunte......thx salutari cu farul si asfalt uscalt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
speedbiker Postat Iulie 10, 2008 Share Postat Iulie 10, 2008 vreau sa dau jos cateva din stikerele de pe scooterul meu ? cu ce sa dau ca sa dispara adezivul care ramane dupa ce dau jos stikerul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut_ab Postat Iulie 10, 2008 Share Postat Iulie 10, 2008 vreau sa dau jos cateva din stikerele de pe scooterul meu ? cu ce sa dau ca sa dispara adezivul care ramane dupa ce dau jos stikerul ? cu benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Iulie 10, 2008 Share Postat Iulie 10, 2008 nu cu benzina pt ca i se duce luciul si afecteaza vopseaua (din cate stiu eu), cu wd40, dar sa stergi imediat dupa ce ai curatat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DjBobo Postat Iulie 10, 2008 Share Postat Iulie 10, 2008 salutare vreau sa va spun ca am taiat acel fir roz care se afla in zona bateriei si sunt foarte multumit doarece de la viteza de 52 Km la oara am ajubns la 75 de km la oara pe drum drept. Totusi ar mai fii o intrebare ce as putea sa i facsa consume mai putin al meu consuma cam2.5 litri la 100 de km s am rezervor de 6.5 litrii,stiti ce trebuie sa-i fac ? Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Iulie 10, 2008 Share Postat Iulie 10, 2008 Esti chiar zgarcit. Ca sa economisesti acei 2,1 ron in plus la 100 km (ca mai putin de 2% nu prea ai cum sa scoti) ai putea sa mergi mai incet, sa nu pleci tare cu el de pe loc samd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mugurg Postat Iulie 10, 2008 Share Postat Iulie 10, 2008 Felicitari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wntzzz Postat Iulie 10, 2008 Share Postat Iulie 10, 2008 (editat) Salut , Am si eu o problema ! Am un scooter Malaguti Crosser cr1 , nu am electromotr la el , unde as putea gasi sa cumpar si la ce bani ( nou sau sh ) Cumpar si o toba sport ( sh ) . Mai am o problema : La scooter nu am nici un fel de act... nu e furat dar am pierdut actele de la el si nu il inregistrasem ..aveam doar talonu lui din italia . Am inteles ca la primarie se poate inmatricula fara sa iti ceara vreun act la el... este adevarat ??? ceea ce nu prea cred... Astept sugesti cum as putea rezolva sa il inmatriculez ! Multumesc anticipat ! Editat Iulie 10, 2008 de wntzzz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulchen Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 am si io o problema cu rajnita mea.Am bagat in el kit de 80(nuj de cat ii,stiu doar ca pistonu ii de 47mm),si dau sa il pornesc...porneste,merge 10 secunde,apoi se opreste brusc.Am incercat sa schimb jigleru de la carb cu unu mai mare...tot asa face.Am desfacut la carburator vreo 2 ore,am tot schimbat jiglere,si tot asa face.Daca cumva il accelerez moare .Mecanicu zice ca ar fi de vina cdi,dar nu prea cred.Scanteie este.iar bujia cand o scot,o scot uda....are ceva asta?Acuma mio promis ca saptamana viitoare face rost de un cdi nou,sa vedem cdaca ala e de vina.Voi ce ziceti?ce sa aiba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mugurg Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 Asa imi facea si mie si este doar de 70cc. vezi ca daca moare asa i trebe aer. nu ajunge doar sa pui jigler mare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Iulie 12, 2008 Share Postat Iulie 12, 2008 NGK model CR7HSA sau CR7HIX (cea cu iridium) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DjBobo Postat Iulie 12, 2008 Share Postat Iulie 12, 2008 Salutare, mi-am cumparat o alarma Phoenix cu pornirea motorului din telecomanda pe care am montato si merge fffoarte bine doar ca nu stiu firele de la pornirea unde sa le conectez,Va rog daca puteti sa-mi explicati mai exact.(Scuterul e Runner gopop Chinezesc ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Iulie 12, 2008 Share Postat Iulie 12, 2008 Designed specifically for the performance enthusiast. Iridium IX® offers extreme ignitability, improved throttle response and superior anti fouling * Fine Iridium tip ensures high durability and a consistently stable spark * Iridium alloy has extremely high melting point, perfect for today’s high-tech, high-performance engines * Trivalent Metal Plating - superior anti-corrosion and anti-seizing properties * Outstanding acceleration, high fuel efficiency and durability * Ultimate design, technology and performance. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Iulie 12, 2008 Share Postat Iulie 12, 2008 asa suna in reclame mai mult...eu folosesc bujie cu iridium si singurul avantaj vizibil ar fi durata mare de viata....celelate avantaje greu (sau deloc) se pot masura de genu aprindere mai buna etc....mergea foarte bine si batrana BP7HS care am avut-o si am schimbat-o cu un BR7HIX.... acum ramane la latitudinea fiecaruia...oricum si eu daca as recomanda o bujie la cineva tot una cu iridium as recomanda...dar ideea este sa nu te astepti la avantaje majore si foarte vizibile fata de una normala.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DjBobo Postat Iulie 12, 2008 Share Postat Iulie 12, 2008 Salutare, mi-am cumparat o alarma Phoenix cu pornirea motorului din telecomanda pe care am montato si merge fffoarte bine doar ca nu stiu firele de la pornirea unde sa le conectez,Va rog daca puteti sa-mi explicati mai exact.(Scuterul e Runner gopop Chinezesc ). careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Iulie 12, 2008 Share Postat Iulie 12, 2008 Victor, poti sa cumperi de aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.