georgy Postat Iulie 24, 2008 Share Postat Iulie 24, 2008 salut baieti ! am si eu o problema ; scuterul pleaca incet de pe loc de parca s-ar fi dus pistonu dupa aceea cand prinde putina viteza incepe sa tremure , isi revine si fuge normal. Pornesc scuterul il pun pe cricul mare apas frana de spate ,ii dau cate putin la acceleratie si se aud trancanituri la partea de transmisie , il las si ramane turat incontinuu. credeti ca s-a dus vreo rola sau s-o fi rupt vreun arculet din alea 3 de la ambreiaj si bate ca prostu in clopot la turatie mica si dupa aia cupleaza din cauza fortei centrifuge ? ; poate daia si ramane turat pe loc. asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xxm Postat Iulie 24, 2008 Share Postat Iulie 24, 2008 eu cred ca asa ai patit: ti s-a rupt un arc de la ambreajul centrifugal.....desfa si vezi(asta-i singura modalitate) nu vreau sa te acuz ptr ca nu stiu dar daca nu te pricepi u-l la un mecanic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Iulie 24, 2008 Share Postat Iulie 24, 2008 strange bine papucii in care intra releul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor_vclic Postat Iulie 25, 2008 Share Postat Iulie 25, 2008 Clodius, voi strânge papucii. Dacă nu face contact bine mă gândeam că rămân becurile stinse. Se poate să rămână Âşi aprinse? Tind să cred că problema a apărut după ce l-a plouat, oare să fie legătură cu asta sau doar coincidență. L-am folosit în seara asta Âşi n-a făcut probleme. E ciudat, uneori apare problema, alteori nu. Mulțumesc pentru răspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Iulie 25, 2008 Share Postat Iulie 25, 2008 E de bine sau de rau faptul ca te-ai lamurit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor_vclic Postat Iulie 25, 2008 Share Postat Iulie 25, 2008 Am 5700km Âşi, din păcate problema cu piesele o cunoÂşti Va trebui să caut la scootermania să văd dacă se potriveÂşte releul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Iulie 26, 2008 Share Postat Iulie 26, 2008 CIne poate sa-mi spuna si mie ce piston imi trebuie pentru un sr50 cu motor morini pe carburator (dimensiunea stock) si dimensiunea rolelor pentru acelasi scuter. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 Am si eu o problema:Filtru meu de aer are ulei[amestecata cu benzina(cred)].Are ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor_vclic Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 Filtrele de aer (nu la toate scuterele) înainte de montare se îmbibă în ulei special de filtru (dacă n-ai merge Âşi alt ulei) apoi se storc să nu rămână ulei în exces. Deci e normal. Curăță-l bine, degresează-l, apoi îmbibă-l în ulei, stoarce-l să nu rămână ulei în exces Âşi montează-l la loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DjBobo Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 (editat) Salutare lume,am un scuter Baotian Runner si nu prea ma mai tine frana spate care nu e pe disc ca cea de pe fata,defapt nu tine de cand lam cumparat nou.Am strans piulita de jos care tine caplu de la frana pe spate am mers cam 3500 de km si acum nu mai tine mai deloc mai ales cu 2 persoane si o viteza de 65/70 km la ora,de strans acea piulita nu o mai strang ca a inceput sa se infraneze roata.Daca stiti ce pot sa-i fac eu personal sau un service care sa repare toate tipurile nu doar ale lor.Stau in Bucuresti sector 5.Multumesc anticipat. Editat Iulie 28, 2008 de DjBobo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XOR Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 Nu era de la releu problema, asa am crezut dar am dat bani pe unul nou degeaba. O sa merg la service Am lasat de joi scuterul la service si azi cand i-am sunat mi-au spus ca nu au descoperit problema si sa ma adresez unui electrician bun. Ce-mi recomandati sa fac, mai ales ca ar trebui sa fie in garantie mopedul, e cumparat de 2 luni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 (editat) Pai sa mergi cu el la garantie, evident. Pune-i saiba la loc si spera sa nu observe ca ai umblat la el. Editat Iulie 28, 2008 de Clodius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
craksman Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 am si eu nevoie de un manual de reparatie ptr un HONDA SH 150 cine ma poate ajuta il rog sa dea un PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 vezi aici am pus eu link-uri catre site-uri cu manuale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZICKU Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 are cineva rulmenti de la ambielaj pentru gilera runner? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulchen Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 (editat) care e cea mai folosita metoda la imbinarea blocului?pasta,sau garnitura de carton? Bineinteles si care ii cea mai buna... Editat Iulie 30, 2008 de paulchen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 care e cea mai folosita metoda la imbinarea blocului?pasta,sau garnitura de carton? Bineinteles si care ii cea mai buna... garnitura de clingherit se pune acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 (editat) care e cea mai folosita metoda la imbinarea blocului?pasta,sau garnitura de carton? Bineinteles si care ii cea mai buna... clingherit+silicon .... eu intre carter si cilindru am garnitura de carton+silicon (special pt asa ceva), intre cil si chiuloasa tablita de cupru+silicon .... Editat Iulie 30, 2008 de haste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulchen Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 deci cel mai bine pun si garnitura si pasta....nu am clingherit dinala,dar cred ca e bun si cartonu.Atunci o sa pun un rand de pasta,un rand de "carton" si apoi iarasi pasta.....sper sa iasa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 ajutooooor. mi-am luat toba giannelli extra...am pus-o si trage ca curu. Trage la fel ca si cand e motorul rece(scoate mult fum si paraie asa in gol). Pe cric trage bine dar tot asa parca se ineaca la un prag. Ce sa fac? Carburatorul l-am reglat(i-am dat ba aer mai mult ba mai putin) si nu se observa decat mici imbunatatiri. Am jigleor de 106 si filtru de aer racing...am incercat si cu unul sport cu burete. Acelasi lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 Rolly,daca toba a fost noua,inseamna ca unde are prinderea pentru motor are un mic con care limiteaza cantitatea de aer care intra in toba.Trebuie sa scoti acel con,este prins doar intr-un aft de sudura.Daca nici asa nu o sa mearga bine toba incearca cu un filtru de aer stock,si daca nici cu filtrul de aer stock nu merge inseamna ca trebuie un jigler si mai mare ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 ajutooooor. mi-am luat toba giannelli extra...am pus-o si trage ca curu. Trage la fel ca si cand e motorul rece(scoate mult fum si paraie asa in gol). Pe cric trage bine dar tot asa parca se ineaca la un prag. Ce sa fac? Carburatorul l-am reglat(i-am dat ba aer mai mult ba mai putin) si nu se observa decat mici imbunatatiri. Am jigleor de 106 si filtru de aer racing...am incercat si cu unul sport cu burete. Acelasi lucru. schimba-i rolele si eu am patit la fel cand am pus toba arrow pe setu' de 49 nu mergea mai mult de 25-30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 deci eram grabit atunci eram in pana de timp. acum am doar pana maine asa ca va rog sa ma ajutati. am jigleoor de 106 si cred ca asta creeaza probleme. rolele sunt de 4 grame, tocmai am pus de 5.5 grame. inclin sa cred ca este jigleorul pentru ca da prea multa benzina. Pana acu mergea putin inecat cu aer deoarece am filtru gol si era reglat la maxim sa traga aer cat mai putin si benzina mai multa sa mearga amestecul. Cred ca acum circula aerul cum trebuie si e prea multa benzina. Tu ai avut con de-ala cum zice brick? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 Tu ai avut con de-ala cum zice brick? brick are dreptate cu acel con Am vazut pe o leo vinci TT Si aceasi problema o avea omu ala Pusese toba nu tragea , in schimb ii pusese rolele Iar daca nu pui rolele date de ei .. alta problema . Isi luase unu o toba si si-o montase , dar fara role. Abia dupa 55-60 incepea sa "traga" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 mihaiand, imi pare rau, dar deocamdata nu mai pot sa te ajut cu toba (prietenii stiu de ce ). Daca totusi o vrei grabeste-te pt ca de luni intra in concediu 2 saptamani (am vorbit astazi cu ei la tel). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.