YoungMan Postat Noiembrie 9, 2011 Share Postat Noiembrie 9, 2011 salutari la toata lumea ... nu demult mi-am vandut exc-ul 125 si mi-am luat un exc-f 250 09 ... acum as vrea sa pun niste intrebari celor care stiu despre ce e vorba ce ulei ar trebui sa folosesc ? motorul are 65 ore de functionare... (am inteles ca MOTUL 5100 10w50 e alegerea cea mai buna) ce pinioane ar fi indicate ... firma si nr de dinti ?? :-?? (13-50 am acum pe el) lant ... am inteles ca cele mai bune sunt cele DID,,, :-?? (am folosit regina ... e slabut) VA SALUT!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 daca nu faci trasee prea abrupte sau f tehnice raportul e ok, daca insa te bagi si la lucruri mai grele treci la 52 pe spate, iti va placea mult mai mult, mai ales daca ai peste 70 kg. pentru ulei alege o firma mare, sintetic, iar ca indici as merge pe 5w50 sau 10w50, primul in special pt perioada mai rece. pentru pinion recomand Talon, pentru foaie ia doar Supersprox, pe motorul tau vei schimba 2 poate 3 lanturi pana sa fie dusa foaia, este cea mai avantajoasa varianta pe ansamblu, desi la inceput platesti mai mult. Pentru lant important e ce cumperi, si did si regina fac lanturi pentru toate gamele de puteri, insa un lant potrivit pentru a ta nu e sub 70 euro. RK si Renthal mai fac lanturi bune, dar la fel, trebuie luat cel pentru puterea motoretei sau mai mare. p.s. din posturile tale imi permit sa presupun ca nu ai prea multa experienta la enduro, te rog sa nu mai tragi concluzii in genul cele de mai sus ("REGINA e slabut") , te discreditezi singur. De asemeni, recomandarea "ktm 400 sau 250f" sunt cele mai bune este la fel de ....hazardata, ca sa nu spun mai mult. !! atentie la motorul tau ca este pretentios la intretinere, nu as depasi numarul de ore recomandat in manual pt schimbarea pistonului cu mai mult de 20%, si asta doar daca nu o poti face la timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
YoungMan Postat Noiembrie 19, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2011 daca nu faci trasee prea abrupte sau f tehnice raportul e ok, daca insa te bagi si la lucruri mai grele treci la 52 pe spate, iti va placea mult mai mult, mai ales daca ai peste 70 kg. pentru ulei alege o firma mare, sintetic, iar ca indici as merge pe 5w50 sau 10w50, primul in special pt perioada mai rece. pentru pinion recomand Talon, pentru foaie ia doar Supersprox, pe motorul tau vei schimba 2 poate 3 lanturi pana sa fie dusa foaia, este cea mai avantajoasa varianta pe ansamblu, desi la inceput platesti mai mult. Pentru lant important e ce cumperi, si did si regina fac lanturi pentru toate gamele de puteri, insa un lant potrivit pentru a ta nu e sub 70 euro. RK si Renthal mai fac lanturi bune, dar la fel, trebuie luat cel pentru puterea motoretei sau mai mare. p.s. din posturile tale imi permit sa presupun ca nu ai prea multa experienta la enduro, te rog sa nu mai tragi concluzii in genul cele de mai sus ("REGINA e slabut") , te discreditezi singur. De asemeni, recomandarea "ktm 400 sau 250f" sunt cele mai bune este la fel de ....hazardata, ca sa nu spun mai mult. !! atentie la motorul tau ca este pretentios la intretinere, nu as depasi numarul de ore recomandat in manual pt schimbarea pistonului cu mai mult de 20%, si asta doar daca nu o poti face la timp. ms de sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Noiembrie 19, 2011 Share Postat Noiembrie 19, 2011 ce ulei ar trebui sa folosesc ? motorul are 65 ore de functionare... (am inteles ca MOTUL 5100 10w50 e alegerea cea mai buna) Motul 5100 e un ulei semi-sintetic conceput pentru motocicletele touring, cruisser care nu prea depasesc multe turatii, nu inteleg de unde s-a ajuns la recomandarea lui la un motor de hard enduro cu 65 de ore de functionare. Incearca un ulei full-sintetic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
YoungMan Postat Noiembrie 21, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 21, 2011 Motul 5100 e un ulei semi-sintetic conceput pentru motocicletele touring, cruisser care nu prea depasesc multe turatii, nu inteleg de unde s-a ajuns la recomandarea lui la un motor de hard enduro cu 65 de ore de functionare. Incearca un ulei full-sintetic. pai atunci ce folosesc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 pai atunci ce folosesc ? eu iti recomand ce scrie in carte: motorex power synt 4t 10w50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 pai atunci ce folosesc ? Soso ti-a recomandat mai sus 5w sau 10w-50,schimbat la 15-20 ore, Motorex cam folosesc baietii pe afara. Da si tu cu google si o sa gasesti ce cauti.Uitat-te si pe forumurile de afara care cel putin pe linie de enduro sunt destul de populate, nu ca la noi. http://www.ktmforum.co.uk/forum.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 Motorex cross power Bel-Ray EXS bel-ray EXP Putoline off-road 4+ motul 300V si mai sunt marci, vascozitatea o pui in functie de temperatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
YoungMan Postat Noiembrie 21, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 21, 2011 (editat) Motorex cross power Bel-Ray EXS bel-ray EXP Putoline off-road 4+ motul 300V si mai sunt marci, vascozitatea o pui in functie de temperatura MS BAIETI /// >< daca nu faci trasee prea abrupte sau f tehnice raportul e ok, daca insa te bagi si la lucruri mai grele treci la 52 pe spate, iti va placea mult mai mult, mai ales daca ai peste 70 kg. pentru ulei alege o firma mare, sintetic, iar ca indici as merge pe 5w50 sau 10w50, primul in special pt perioada mai rece. pentru pinion recomand Talon, pentru foaie ia doar Supersprox, pe motorul tau vei schimba 2 poate 3 lanturi pana sa fie dusa foaia, este cea mai avantajoasa varianta pe ansamblu, desi la inceput platesti mai mult. Pentru lant important e ce cumperi, si did si regina fac lanturi pentru toate gamele de puteri, insa un lant potrivit pentru a ta nu e sub 70 euro. RK si Renthal mai fac lanturi bune, dar la fel, trebuie luat cel pentru puterea motoretei sau mai mare. p.s. din posturile tale imi permit sa presupun ca nu ai prea multa experienta la enduro, te rog sa nu mai tragi concluzii in genul cele de mai sus ("REGINA e slabut") , te discreditezi singur. De asemeni, recomandarea "ktm 400 sau 250f" sunt cele mai bune este la fel de ....hazardata, ca sa nu spun mai mult. !! atentie la motorul tau ca este pretentios la intretinere, nu as depasi numarul de ore recomandat in manual pt schimbarea pistonului cu mai mult de 20%, si asta doar daca nu o poti face la timp. de regina am zis ca am avut o problema ... m-a tinut decat 6 luni :-?? ... motorul meu are 51HP si 65 ore functionate... ce lant sa iau ...ce pinioane ... asta pt MEDIU s HARD enduro... cer parerile mai multor oameni ca mi-am dat seama singur in legatura consumabilelor... mai bina dau un ban bun si iau cv bun... tine mai mult = distractie mai multa Editat Noiembrie 21, 2011 de YoungMan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siadimet Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 MS BAIETI /// >< de regina am zis ca am avut o problema ... m-a tinut decat 6 luni :-?? ... motorul meu are 51HP si 65 ore functionate... ce lant sa iau ...ce pinioane ... asta pt MEDIU s HARD enduro... Bun tare KTM-ul asta al tau. Am avut si eu KTM 250 EXC-F, dar nu avea decat vreo 30 de cai. Pana la 51, cat are al tau, mai e ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
YoungMan Postat Noiembrie 21, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 21, 2011 (editat) deci sincer se simte(de la 30 pana la 50)... un prieten are exc-f 250 cu kit de 350 ... diferenta nu se prea simte ... si exc-f 250 sixdays zic ca face 50-51 si pe net sunt acceleasi detalii ca in cartea tehnica Editat Noiembrie 21, 2011 de YoungMan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siadimet Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 (editat) deci sincer se simte(de la 30 pana la 50)... un prieten are exc-f 250 cu kit de 350 ... diferenta nu se prea simte ... si exc-f 250 sixdays zic ca face 50-51 si pe net sunt acceleasi detalii ca in cartea tehnica Si tu si prietenul tau, ori sunteti dezinformati, ori nu aveti motociclete, si vorbiti din auzite. Editat Noiembrie 21, 2011 de siadimet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 @sidiamet.....cred ca insistam degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siadimet Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 @sidiamet.....cred ca insistam degeaba. Eu sunt fan 250 4T, dar panaramele pe care le-am avut pana acum au stat cam prost la cai. Am cautat si solutii de marire a puterii, dar kit de la 250 la 350 nu am gasit.Poate nu am cautat unde trebuie. Dar daca reusesc sa fac un 250 4T de enduro, nu cross(de preferinta Yamaha in cazul meu) sa aiba si sa traga de 51 de cai, nu mai imi trebuie alt motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 @sidiamet.....cred ca insistam degeaba. decat degeaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 (editat) a existat kit de la 250 la 350....la ktm..dar doar pana in 2008.. de atunci nu mai vand decat 280... asta arata de cand dezvoltau oamenii motorul de 350, lansat anul trecut pe sx si de anul asta pe exc!!..si strategia de marketing ... ... asta cu caii...e de inteles...toti sunt optimisti!!..mai ales cand se vand!! desi....parca tu....esti prea optimist!! .....nu stii bancul ala ca.. un optimist e un pesimist prost informat?? Editat Noiembrie 21, 2011 de octavius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 @mark...it`s gettin` funnier by the minute ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
YoungMan Postat Noiembrie 22, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 22, 2011 Si tu si prietenul tau, ori sunteti dezinformati, ori nu aveti motociclete, si vorbiti din auzite. prietene asta e modelul : http://www.mbike.com/ktm/250-exc-f-sixdays/2009 oare si astia vorbesc din auzite ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siadimet Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 prietene asta e modelul : http://www.mbike.com/ktm/250-exc-f-sixdays/2009 oare si astia vorbesc din auzite ? Da,astia vorbesc din auzite. Ia ca si indiciu descrierea ambreajului.Du-te la motorul tau, cauta cablul de ambreaj, si cand il gasesti, intra din nou pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 (editat) ce pretentii poti sa ai de la unii care afirma despre motorul ala ca e de doua persoane?!! Number of riders:2 persons daca ai scarite de pasager atunci asa e cum zici tu... alta: zice power/weight ratio: 0.32 hp/kg inmultit cu 106 kg da ...33.92 Editat Noiembrie 22, 2011 de Sergiu_KB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 Daca e inmatriculata uitate in talon, eventual fa o poza la rubrica putere, daca are 37 kW, atunci ai dreptate. Cel mai simplu e sa ai argumentul in mana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siadimet Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 Daca e inmatriculata uitate in talon, eventual fa o poza la rubrica putere, daca are 37 kW, atunci ai dreptate. Cel mai simplu e sa ai argumentul in mana. Am avut eu unul inmatriculat si are maxim 15 cai in talon. Fara restrictoare are vreo 30 de cai. Mai este un model, de 51 de cai, dar se gaseste doar in zona Neamt, si oricum e pe cale de disparitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 Eu nu am zis-o in apararea a 51 de cai, ci tocmai invers, in caz ca nu s-a inteles ideea:) Din moment ce 640 are 56 de cai mi-e greu sa cred ca 250-f ar avea 51:) Adica el probabil poate fi tunat la 51 de cai, dar ar functiona vreo 20 de minute 250 in 2 timpi cat cai are, ca pe site-ul oficial al KTM nu apar aceste informatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 Un site unde se poate gasi puterea la motoare de competitie gen EXC este http://www.motomike.eu/mike/ Valorile afisate par in limita bunului simt. PS Pt perioada 2000-2005 motomike afiseaza o putere de 54 HP pt EXC400. Tind sa cred ca de fapt e 45 HP, asa cum e la ceilalti ani de productie, avand in vedere ca EXC450 e dat cu 49 HP. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
YoungMan Postat Noiembrie 23, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2011 Am avut eu unul inmatriculat si are maxim 15 cai in talon. Fara restrictoare are vreo 30 de cai. Mai este un model, de 51 de cai, dar se gaseste doar in zona Neamt, si oricum e pe cale de disparitie. pai acum am gasit ca ... are 37 cai ... in fine ... eu am incercat sa aflu cat mai exact.... dar unii au luat asta in ras,,, :-@ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.