alexyzf75093 Postat Noiembrie 9, 2011 Share Postat Noiembrie 9, 2011 salutare.am un yzf 750 di 93...problema este in felu urmator...in viteza nu depaseste de 7500 rpm si se aude un sunet ciudat un clantanit si dak mai slabesc putin acceleratia si pe urma trag iar de gas reuseste sa treaca de 7500 rpm....scoasa pe liber merge perfect turata...care ar fi problema???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 pai problema e ca yamaha face orgi de fapt, nu motorete! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tyr Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 salut! aceeasi problema am avut-o si eu pe un gsxr 750! problema a fost la senzorul secundar de accelerare! uite aici ce a avut si cum am rezolvat ->> /index.php?/topic/668818-nu-mai-acclereaza-mobra/page__p__2960443#entry2960443 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 salut! aceeasi problema am avut-o si eu pe un gsxr 750! problema a fost la senzorul secundar de accelerare! uite aici ce a avut si cum am rezolvat ->> /index.php?/topic/668818-nu-mai-acclereaza-mobra/page__p__2960443#entry2960443 da, e plin de senzori yzf-ul! altu'... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 pai problema e ca yamaha face orgi de fapt, nu motorete! In genul asta obisnuiam eu sa fac glume numai ca le spuneam "ce faceti ba, v-am spus sa nu va luati motoare de la fabrica de chitari" sau "ce ma? ti-a crapat? pai vezi ca la tine iar au incurcat astia aliaju' de corzi de piane cu ala pentru supape" salutare.am un yzf 750 di 93...problema este in felu urmator...in viteza nu depaseste de 7500 rpm si se aude un sunet ciudat un clantanit si dak mai slabesc putin acceleratia si pe urma trag iar de gas reuseste sa treaca de 7500 rpm....scoasa pe liber merge perfect turata...care ar fi problema???? Nea Alex, problema ta e destul de complexa si iti spun sincer ca n-ai sa o rezolvi intreband pe un forum. Pot fi motive multiple atat pentru lipsa de putere in ture cat si pentru "clantanit". Apropo sigur nu e "zdranganit" sau "zornait"?? Conteaza! Daca nu vrei sa o duci la un mecanic, fa rost de manual, ceteste-l bine din scoarta in scoarta si apoi verifica - 1.distributie - stare uzura lant/situatie intinzator si patina/daca e la punct ; 2.supape/jocuri/pastile; 3.compresie; 4. carburatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 In genul asta obisnuiam eu sa fac glume numai ca le spuneam "ce faceti ba, v-am spus sa nu va luati motoare de la fabrica de chitari" sau "ce ma? ti-a crapat? pai vezi ca la tine iar au incurcat astia aliaju' de corzi de piane cu ala pentru supape" Nea Alex, problema ta e destul de complexa si iti spun sincer ca n-ai sa o rezolvi intreband pe un forum. Pot fi motive multiple atat pentru lipsa de putere in ture cat si pentru "clantanit". Apropo sigur nu e "zdranganit" sau "zornait"?? Conteaza! Daca nu vrei sa o duci la un mecanic, fa rost de manual, ceteste-l bine din scoarta in scoarta si apoi verifica - 1.distributie - stare uzura lant/situatie intinzator si patina/daca e la punct ; 2.supape/jocuri/pastile; 3.compresie; 4. carburatie. sa vezi ce se oftica astia cu hondele cand le spun ca honda face masini, nu motoare! acum o probabilitate mai poate fi un capac de la axele cu came desfacut. am dat peste asa ceva si la fel se comporta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 salutare.am un yzf 750 di 93...problema este in felu urmator...in viteza nu depaseste de 7500 rpm si se aude un sunet ciudat un clantanit si dak mai slabesc putin acceleratia si pe urma trag iar de gas reuseste sa treaca de 7500 rpm....scoasa pe liber merge perfect turata...care ar fi problema???? Ce filtru de aer ai ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 sa vezi ce se oftica astia cu hondele cand le spun ca honda face masini, nu motoare! Sa le zici ca fac pompe de gradina si generatoare de curent sa vezi cum fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexyzf75093 Postat Noiembrie 10, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 10, 2011 oricum o duc la mecanic sa o repar da am vrut sa ii vad pe mecanicii astia care detin numai mobre de 50 ps....multam de sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tyr Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 chiar daca nu ai senzori, sunt 75% sigur ca problema este de la clapete! nu sunt mecanic priceput dar sigur tb sa ia pe undeva vreun motoras care sa le deschida si sa inchida asa ca te sfatuiesc sa faci mai multe cervetari in privinta asta! daca nu este de la asta cel mai probabil tb sa verifici bujiile si filtrul de aer sa vezi in ce conditi se prezinta! sper sa afli cat mai repede! cel putin nu mai este sezon, macar ai timp de reparatie si nu pierzi nici un drum pe la mare Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 (editat) In genul asta obisnuiam eu sa fac glume numai ca le spuneam "ce faceti ba, v-am spus sa nu va luati motoare de la fabrica de chitari" sau "ce ma? ti-a crapat? pai vezi ca la tine iar au incurcat astia aliaju' de corzi de piane cu ala pentru supape" Nea Alex, problema ta e destul de complexa si iti spun sincer ca n-ai sa o rezolvi intreband pe un forum. Pot fi motive multiple atat pentru lipsa de putere in ture cat si pentru "clantanit". Apropo sigur nu e "zdranganit" sau "zornait"?? Conteaza! am aflat de pe un forum toate codurile de defectiuni pt Samurai '98 injectie ... am scapat usor cu 2 jeturi de spray in contactii mufei de la TPS si eroarea s-a anulat... costuri 0 lei. puteam sa ajung la un ciocanar care demonta senzorul, iar ala nu se mai regleaza/monteaza ca delcoul de dacie Editat Noiembrie 10, 2011 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 chiar daca nu ai senzori, sunt 75% sigur ca problema este de la clapete! nu sunt mecanic priceput dar sigur tb sa ia pe undeva vreun motoras care sa le deschida si sa inchida asa ca te sfatuiesc sa faci mai multe cervetari in privinta asta! daca nu este de la asta cel mai probabil tb sa verifici bujiile si filtrul de aer sa vezi in ce conditi se prezinta! sper sa afli cat mai repede! cel putin nu mai este sezon, macar ai timp de reparatie si nu pierzi nici un drum pe la mare Bafta! abtine-te de la sfaturi, te rog! nu are nici un motoras nicaieri motocicleta aia! "motorasul" in cazul asta de fata este mana dreapta, atat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 abtine-te de la sfaturi, te rog! nu are nici un motoras nicaieri motocicleta aia! "motorasul" in cazul asta de fata este mana dreapta, atat! Bai ia stati asa ca beutura asta mi-a prajit mare parte din neuroni! Ar fi motorasul de la EX-UP care deschide si inchide evacuarea, functie de turatia motorului (primeste comanda de la CDI). Ala daca nu lucreaza corect merge ca o phula semi-sculata motocicleta. Deci verificare daca se "armeaza" corect la punerea contactului (trebuie sa faca o tura completa si sa se intoarca "pe pozitie". Deasemenea vazut daca nu cumva cablurile care pleaca de la motorash catre valva nu sunt cumva belite/inghesuite astfel incat sa nu lucreze cum trebe. Ca sa vezi motorasul dai jos seaua si il gasesti pe partea dreapta (cum ai sta pe motocicleta). Si asta ar explica si zdranganitul - ca valva aia e o piesa de tabla in forma literei L care se roteste in toba. Poate nu se roteste cum tre'. TPS are din 1995 incolo. In profilul omului e trecut ca are un lighean fabricat in '93 deci as exclude varianta asta (doar daca nu le-a schimbat ulterior). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexyzf75093 Postat Noiembrie 11, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 11, 2011 da am avut si problema asta cu ex-up motor anul trecut si facea la 4000 rpm si nu mai urca deloc si avea aproape acelasi sunet cu face acum .l.am schimbat si nu am mai avut nici o problema....mi.a zis un prieten k s.ar putea sa fie pastilele...tot ce ramane de facut este sa il duc la un service.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 (editat) da am avut si problema asta cu ex-up motor anul trecut si facea la 4000 rpm si nu mai urca deloc si avea aproape acelasi sunet cu face acum .l.am schimbat si nu am mai avut nici o problema....mi.a zis un prieten k s.ar putea sa fie pastilele...tot ce ramane de facut este sa il duc la un service.... Daca ar trebui schimbate pastilele se poate verifica citind jocurile supapelor. Jocul de regula se micsoreaza fata de cel trecut in manual si deci trebuiesc pastile putintel mai subtiri. Asta nu genereaza zgomote fiindca nu se slabesc ci se strang. Simptomele unui joc prea mic la supape sunt - consum de benzina sporit, lipsa de putere (dar nu de genul care spui tu sa plafoneze brusc ci progresiva, o simiti <sau nu> ca se tureaza ceva mai greu), un miros de benzina in timpul mersului motocicletei si nu in ultimul rand o incalzire ceva mai puternica decat de obicei. Cel mai sigur du-o la service sa o verifice "din bara in bara". L.E.: n-ar strica totusi sa te uiti si la comenzile EX-UP care vin de la servomotor la valva de pe evacuare, sa vezi daca lucreaza corect si daca sunt "la semne". Editat Noiembrie 11, 2011 de Lupu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexyzf75093 Postat Noiembrie 11, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 11, 2011 am incercat sa desfac dar fiind suruburile ruginite am stricat unu si am lasato balta si nu ma pricep sa pot sa imi dau seama cum ar trebui sa fie la semne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 Bai ia stati asa ca beutura asta mi-a prajit mare parte din neuroni! Ar fi motorasul de la EX-UP care deschide si inchide evacuarea, functie de turatia motorului (primeste comanda de la CDI). Ala daca nu lucreaza corect merge ca o phula semi-sculata motocicleta. Deci verificare daca se "armeaza" corect la punerea contactului (trebuie sa faca o tura completa si sa se intoarca "pe pozitie". Deasemenea vazut daca nu cumva cablurile care pleaca de la motorash catre valva nu sunt cumva belite/inghesuite astfel incat sa nu lucreze cum trebe. Ca sa vezi motorasul dai jos seaua si il gasesti pe partea dreapta (cum ai sta pe motocicleta). Si asta ar explica si zdranganitul - ca valva aia e o piesa de tabla in forma literei L care se roteste in toba. Poate nu se roteste cum tre'. TPS are din 1995 incolo. In profilul omului e trecut ca are un lighean fabricat in '93 deci as exclude varianta asta (doar daca nu le-a schimbat ulterior). uite ca am invatat ceva nou. nu stiam de 750 ca are exup, doar de 1000! multzam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 YZF750R are acelasi motor si carburatoare ca FZR1000EXUP, alezajul si jigloarele fiind diferite, bineinteles. Dupa '95 YZF750R are in plus si TPS si respectiv harti 3D de avans. Daca ar fi probleme la valvula EXUP in sine sau probleme la angrenajele reductorului servo-motorasului ar aparea "alarma de 7000rpm" (acul turometrului ar indica ciclic 7000rpm, zero, rpm real). Lipsa acesteia insa nu exclude probleme la partea EXUP, CDI'ul monitorizeaza doar servo-motorasul si feedbackul acestuia, daca vre'unul dintre cabluri este rupt este posibil ca valvula sa lucreze aleatoriu sau, in cazul tau, sa nu deschida complet. Eu unul as incepe verificarile aici, ti'am atasat o diagrama cu deschiderea EXUP functie de rpm. Nu as exclude insa nici alte posibile cauze, diafragme carburatoare fisurate, jiglere infundate, filtru de aer murdar si, nu in ultimul rand, pompa de benzina. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexyzf75093 Postat Noiembrie 14, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 14, 2011 (editat) nu cred k ar fi asta problema...cand am avut problema asta cu exup facea la 4000rpm iar acum face la 7000rpm cu greu reusesc sa trec si de 7000rpm dar totusi trece si face mai mult cand e motoru deja incalzit cand este motoru putin cald numa agata putin si merge.....deci problema este atunci cand motoru se incalzeste...iar cand am avut problema cu exup nu mai trecea de 4000rmp nici scoasa din viteza nici in viteza...dar acum scoasa din viteza merge normal turata la max numai in viteza imi face figura... Editat Noiembrie 14, 2011 de alexyzf75093 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Noiembrie 15, 2011 Share Postat Noiembrie 15, 2011 (editat) nu cred k ar fi asta problema...cand am avut problema asta cu exup facea la 4000rpm iar acum face la 7000rpm cu greu reusesc sa trec si de 7000rpm dar totusi trece si face mai mult cand e motoru deja incalzit cand este motoru putin cald numa agata putin si merge.....deci problema este atunci cand motoru se incalzeste...iar cand am avut problema cu exup nu mai trecea de 4000rmp nici scoasa din viteza nici in viteza...dar acum scoasa din viteza merge normal turata la max numai in viteza imi face figura... Atunci cand nu trecea de 4000rpm probabil valva nu se deschidea mai deloc, acum este posibil sa ramana agatata doar la turatii mari. Daca te uiti cu atentie pe diagrama pe care am atasat'o, o sa observi ca cea mai mare deschidere (peste 30%) are loc intre 8000 si 8500rpm. Decat sa mergi pe presupuneri mai bine verifici concret daca EXUP-ul lucreaza liber pe toata plaja de turatii. Functie de rezultat putem dezvolta ulterior. In alta ordine de idei, daca EXUP-ul e in regula, odata ce reclami ca problema e mai evidenta cand motorul se incalzeste, verifica daca nu cumva socul ramane agatat. Cu ocazia asta n'ar strica sa faci si o revizie la carburatoare: trasee, garnituri, jiglere, membrane, nivel, sincronizare... etc. Ride Safe! P.S. La punerea contactului valva EXUP nu face o tura completa deschis-inchis ci revine doar pe pozitia zero (catarea in dreptul orificiului de ghidaj). Editat Noiembrie 15, 2011 de yo4hgx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Noiembrie 15, 2011 Share Postat Noiembrie 15, 2011 P.S. La punerea contactului valva EXUP nu face o tura completa deschis-inchis ci revine doar pe pozitia zero (catarea in dreptul orificiului de ghidaj). Da, ai dreptate. Se "aranjeaza" la zero. Ar trebui sa o verifice sa vada daca e aranjata si daca lucreaza corespunzator. Suruburi ruginite are toata lumea acolo, inclusiv eu am avut, cu rabdare (si tutun) se desfac si alea. Acum daca ai suruburi ruginite undeva nu tre' sa te sperie si sa treci la alt pas ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Noiembrie 15, 2011 Share Postat Noiembrie 15, 2011 Da, ai dreptate. Se "aranjeaza" la zero. Ar trebui sa o verifice sa vada daca e aranjata si daca lucreaza corespunzator. Suruburi ruginite are toata lumea acolo, inclusiv eu am avut, cu rabdare (si tutun) se desfac si alea. Acum daca ai suruburi ruginite undeva nu tre' sa te sperie si sa treci la alt pas ) Am insistat deoarece, la prima impresie mie imi suna a cablu de deschidere ciufulit, care nu permite ca exup'ul sa actioneze cursa completa. Daca nu s'a umblat demult la exup, intr'adevar, suruburile pot fi o adevarata pacoste... recomand incalzirea lor cu autogenul, altfel, daca fortezi la rece, de cele mai multe ori se rup. E bine ca revizia anuala sa includa si exup'ul, verificarea si ungerea cu ulei de transmisie a cablurilor servo-motorului dar mai ales ungerea lagarelor valvulei propriu-zise si a suruburilor capacului cu vaselina speciala, rezistenta la temperaturi inalte. Putina munca in plus la inceputul sezonului te poate scuti de o gramada de dureri de cap mai tarziu. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexyzf75093 Postat Noiembrie 15, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 15, 2011 Am insistat deoarece, la prima impresie mie imi suna a cablu de deschidere ciufulit, care nu permite ca exup'ul sa actioneze cursa completa. Daca nu s'a umblat demult la exup, intr'adevar, suruburile pot fi o adevarata pacoste... recomand incalzirea lor cu autogenul, altfel, daca fortezi la rece, de cele mai multe ori se rup. E bine ca revizia anuala sa includa si exup'ul, verificarea si ungerea cu ulei de transmisie a cablurilor servo-motorului dar mai ales ungerea lagarelor valvulei propriu-zise si a suruburilor capacului cu vaselina speciala, rezistenta la temperaturi inalte. Putina munca in plus la inceputul sezonului te poate scuti de o gramada de dureri de cap mai tarziu. Ride Safe! acum doua luni si ceva am schimbat carburatoarele,dar inainte sa le schimb nu avea nici o problema in legatura cu problema asta si nu mi-am dat seama atunci...eu locuiesc in MĂźnchen acum si nu am nici garaj nici unde sa pot lucra la el...cred k tot ce mi-a mai ramas este sa il duc in primavara la service Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.