mrsftw Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 Salutare as vrea si eu sa va intreb despre o problema la aprilia rs125 ....asa deci : -in bord mi se aprinde becul "alte pericole" dar nu sta constant, cand ii vine lui cheful. de ce? -ma opresc la semafor, cand ii dau gaz ,moare motorul...sau cand merg de ex cu 70km/h constant si ii dau tare ,se ineaca uneori si la fel, moare. Daca trag soclul merge totul bine...numai se infunda asa...Deci la turatii mici cam face figuri. Daca merg cu ea in turatii merge stas. Care ar fii problema ? sper ca ati inteles ce am vrut sa spun. -daca intra greu in viteze e din cauza ca nu am ulei la transmisie ? Multumesc pt cine ma va ajuta . Daca e de ajutor, e modelul nou cu bord electronic.(nu aia urata ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bebiku Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 Daca nu ai bujia care e specificata in manual NGK Seria... o sa ai probleme cu turatia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrsftw Postat Noiembrie 11, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 11, 2011 Nu stiu cum e cu uleiul la RS125, stiu ca e in 2t, asta isi face amestecul si are si ulei in baie? Oricum verifica nivelul uleiului prin gemulet sau joja, vezi sa lasi motorul sa mearga la relanti pana ajunge la temp de functionare apoi lasi motorul oprit vro 3 minute sa se aseze si il verifici (nu pe cricul lateral nici pe cel central, rogi pe cineva sa tina drept de motor). -E pe carburatie sau injectie? -Intratul greu in viteze - vezi reglajul de la ambreiaj. e pe carburatie. pai ii pun ulei intr`un rezervor mic ,si se vede ca am ulei nu trebuie verificat. reglajul de unde de la ambreiaj ? Daca nu ai bujia care e specificata in manual NGK Seria... o sa ai probleme cu turatia... Inteles. ms ...... si ti-ai zis tu ca astia din Teleorman, sunt cei mai buni mecanici si ai postat aici ! Lasand gluma la o parte, este cam greu sa faci o diagnoza din fata calculatorului ! Mergi cu mobra la cineva care are habar, altfel nu o repari de la tastatura ! Vreo recomandare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrsftw Postat Noiembrie 11, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 11, 2011 Stai putin, sunt anumite motociclete in 2t la care se pune ulei separat in motor, tu nu schimbi uleiul din motor si filtru de ulei? Sau cum e la rs125? Fa-ma sa inteleg. Reglajul la ambreiaj e o chestie simpla in general, il reglezi de la piulita de reglare de la maneta de ambreiaj, lasi joc liber la maneta cam 1 cm, uite aici: iti da mura'ngura. Ms pt video. Nu schimb uleiul in motor si nici filtrul. Pun intr`un rezervor sub sa. Si de acolo ia motorul pt amestec cat vrea el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 Ar fi interesant sa iti completezi locatia la profil. Din ce an este motoreta? 1. cauta manualul pe net http://www.manualedereparatie.info/categorii/aprilia.html 2. verifica nivelul de ulei din cutie (trebuie sa aiba o joja, vezi ca scrie in manual), regleaza cablul de ambreiaj ca in manual. 3. ai probleme cu alimentarea de benzina, ceva infundat pe acolo sau prin carburator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovi_zd3 Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 vezi sa nu fie de la"muzicuta" dai jos carburatorul flana de la carburator si vezi ca e acolo o piesa exact ca o muzicuta, asta e problema lor sau cel putin cat am avut eu m-am confruntat mereu cu problema asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 Vino pana la Zimnicea ca am chef de surubarit. Daca nu ninge. Nu e pe injectie, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 Vino pana la Zimnicea ca am chef de surubarit. Daca nu ninge. Nu e pe injectie, nu? Pe frigu asta nu cred ca iese nici pe jos, d'apai cu motoreta >)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LauurKennedy Postat Februarie 21, 2018 Share Postat Februarie 21, 2018 am si eu o problema legata cu o aprilia rs 125... caut de ceva ore unde esti bordul martor ? :\ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Februarie 22, 2018 Share Postat Februarie 22, 2018 (editat) Stai putin, sunt anumite motociclete in 2t la care se pune ulei separat in motor, tu nu schimbi uleiul din motor si filtru de ulei? Sau cum e la rs125? Fa-ma sa inteleg. In afara de motor, mai are si o cutie de viteze pe acolo. De uleiul din cutia de viteze (care nu mai e comun cu cel de motor, ca la 4T) intreaba baiatul. De obicei are joja acolo, sau un surub ce se desface si se completeaza cu ulei de transmisie pana iese uleiul prin gaura surubului. Atunci se pune surubul la loc. @Initiator, verifica treburile simple, tipul si vechimea bujiilor, fise bujii, tipul si calitatea uleiului de amestec folosit... Editat Februarie 22, 2018 de ZAPPY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Februarie 22, 2018 Share Postat Februarie 22, 2018 ) Am muscat-o. Atunci hai sa-l ajutam pe cel care a ridicat topicul, si care nu gaseste bordul martor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 22, 2018 Share Postat Februarie 22, 2018 Martorul de semnalizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.