Sari la conținut

Honda NC700X - NC 750X


Postări Recomandate

Salut. Si eu am un NC700X DCT. Eu as zice ca e o motocicleta de oras si cam atat. Face bine ceea ce face, fara nimic extra.

Pt drumuri mai lungi se simte saua nu ft confortabila, protectia la vant slabuta, putearea cam putina, daca pui si pasager sau bagaje deja simiti bine ca devine lenesa. V-strom-ul de 650 ce l-am avut era mult mai sprinten si mai confortabil pt mers mai lung, desi si la ala ma batea vantul de numa, pe el.

NC-ul in sport mode incepe sa mearga binisor.

Am ajuns la concluzia ca NC-ul e aceea motocicleta pe care o iei oricand, ii dai buton si ai plecat. Te duce unde vrei fara probleme si fara niciun fel de senzatii. Asa am ajuns sa il scot ft rar si sa merg mai tot timpul cu o dihanie de Moto Guzzi California 1100 iar Honda urmeaza sa o scot la vanzare :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 211
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La 21.01.2024 la 12:45, ENEOS a spus:

NC750 2023 a venit cu niște Dunlop de toată jena. Au ajuns la martor în cca 5000km, timp în care au generat câteva situații nasoale. Înlocuite cu Michelin Road 6, motocicleta pur și simplu s-a transformat. Roata spate însă în continuare se blochează destul de repede și spatele flutură.

E o 🏍 de buget cinstită, dar nimic wow. Mie personal transmisia DCT nu-mi place, poate sunt și de modă veche dar deși în sus schimbă f frumos și lin, dacă ești în accelerație și are pregătită treapta superioară iar d8ntr-un motiv oarecare te urci pe frâne are un moment de ezitare când pare că rămâne pe liber după care retrogradarea o face cu un "clank" destul de sinistru.😖

Dpmdv fiind prima ta 🏍 nu prea ai cum să-i faci o recenzie obiectivă și pertinentă.

:peace:

cum poti considera un mare minus anvelopele cu care vine dotata de fabricant ….cat de REALIST’ esti?

pentru 300 euro pui ce vrei si nu mai conteaza cu ce a dotat o mama’ ei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuză-mă pe mine, nu m-am gândit că primul lucru care trebuie făcut la o 🏍 9 e să-i arunci cauciucurile montate de fabricant...

În cazul ăsta ar putea s-o vândă cu jantele goale. :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 35 minute, ENEOS a spus:

Scuză-mă pe mine, nu m-am gândit că primul lucru care trebuie făcut la o 🏍 9 e să-i arunci cauciucurile montate de fabricant...

În cazul ăsta ar putea s-o vândă cu jantele goale. :moron:

De la a trece un punct negativ pana la a duce in discutie ideea de jante goale este mult

pe principiul asta o multie de bmw gs/gsa nu meritau cumparate ca au avut un lot de opinci puse de producator

da fiecare cat poate….

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, ianachim a spus:

o multie de bmw gs/gsa nu meritau cumparate

Dpmdv cam toate, a fost o vreme când puteai cumpăra o garsonieră cu banii de gs, măcar aia aduce un venit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, ENEOS a spus:

Dpmdv cam toate, a fost o vreme când puteai cumpăra o garsonieră cu banii de gs, măcar aia aduce un venit!

CORECT! acum cam la 1 1l2 de  gs iese de o garsoniera

dar intr o garsoniera nu vezi decat pe geam asa ca …. 

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lăsând miștoul la o parte, prin toate testele pe care le-am văzut - și răsfoiesc reviste auto-moto de când aveam ~3 ani - se luau în calcul și anvelopele, chiftelele afectând punctajul agregatului. E responsabilitatea fabricantului ce alegeri face pt diversele chestii montate în fabrică pt că sunt multe care nu sunt produse "in house".

Acum 37 minute, ianachim a spus:

intr o garsoniera nu vezi decat pe geam

Dar îți poate plăti plimbările cu 🏍! 😉

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 minute, ENEOS a spus:

Lăsând miștoul la o parte, prin toate testele pe care le-am văzut - și răsfoiesc reviste auto-moto de când aveam ~3 ani - se luau în calcul și anvelopele, chiftelele afectând punctajul agregatului. E responsabilitatea fabricantului ce alegeri face pt diversele chestii montate în fabrică pt că sunt multe care nu sunt produse "in house".

Dar îți poate plăti plimbările cu 🏍! 😉

Daca esti genul care nu cumpara o moto sau se cramponeaza in a alege o moto pentru anvelopele din fabrica’ clar esti genul cu porsche gri sobolan 2023-2024 si tapiterie mov 

trebuie sa ai dublul banilor pentru garsoniera aia care ti plateste plimbarile ….. altfel daca stai dupa chirie sa ti iei moto …ajungi sa iei sedinte de relax la amara lacul sarat

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, ENEOS a spus:

Lăsând miștoul la o parte, prin toate testele pe care le-am văzut - și răsfoiesc reviste auto-moto de când aveam ~3 ani - se luau în calcul și anvelopele, chiftelele afectând punctajul agregatului. E responsabilitatea fabricantului ce alegeri face pt diversele chestii montate în fabrică pt că sunt multe care nu sunt produse "in house".

Dar îți poate plăti plimbările cu 🏍! 😉

 

Majoritatea pun anvelope de 2¢ pe moto noi, am patit si eu la 4 moto noi (leasing, firma, teapa, ma rog..). Modelul respectiv de cauciuc nici nu se mai fabrica la data achizitiei moto.

Ma gandesc ca se negociaza la sange cu fabricantii de anvelope avand in vedere volumele. Nici alte elemente furnizor fabricant (placute de frana, lanturi, alea-alea) n-as zice ca au fost mai mult decat submediocre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lanțurile din fabrică au ținut cel mai mult, plăcuțele la fel. Anvelopele astea d'un pol de pe NC au avut adâncimea profilului mai mică decât normal. Ca la imprimante, cartușul cu care o cumperi 9 are mai puțină cerneală...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 1/22/2024 at 1:27 PM, zo10000 said:

Am ajuns la concluzia ca NC-ul e aceea motocicleta pe care o iei oricand, ii dai buton si ai plecat.

Pe principiul Honda-i Hondă 😂. Dar așa e, o motocicletă versatilă și de încredere. Eu susțin că e potrivită și începătorilor, în ciuda greutății mari, ce e compensată de centrul de greutate jos. Nu aș recomanda DCT-ul începătorilor „leneși”, în schimb, adică celor care nu vor să dedice 10-15 minute zilnic unor manevre la viteză mică. E puțin mai greu de controlat DCT-ul la viteze mici, trebuie sincronizate cu atenție accelerația și frâna de picior.

 

ENEOS și ianachim, sunt de acord că anvelopele sunt extrem de importante la o motocicletă, dar nu despre asta e topicul aici, sper că sunteți de acord. Este topic dedicat discuțiilor despre anvelope aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu anvelopele în sine le-am adus în discuție, ci faptul că honda (e honda) îți vinde 🏍 cu niște opinci sinistre! Care nu numai că sunt făcute special să se consume mai repede, dar nici aderență nu au.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...