Sari la conținut

Postări Recomandate

Salutare tuturor. Ma intereseaza si pe mine sa imi schimb gumele iarna asta si as avea de ales intre :

 

Metzler - Racetek K3

Continental - Race Attack

Continental - Road Attack

Michelin - Power Pure

 

Sincer nu stiu care dintre ele mi s-ar potrivi pt o aderenta marita la un CBR 1000RR la un mers sportiv cu burnout si wheelie. Nu ma intereseaza sa ma tina zeci de mii de km ci ma intereseaza sa stiu ca ma pot baza pe el cand e vb de o franare mai urgenta in care sa nu ma trezesc ca imi pleaca fata si raman uimit. Daca considerati ca mai sunt si alte caucioace in afara de astea care ar merita nu ezitati sa le spuneti un nume. Va multumesc anticipat

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Road attack este dintr-o cu totul alta clasa decate celelalte. Iar race attack se pare ca e destul de slab pt pista dar bun pt strada.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Din ce ai enumerat tu K3-ul mi se pare cel mai bun ! Poti sa incerci deasemenea ,Conti Sport Attack ! Asta din gama cauciucurilor "Road Use" ! :laugh:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

http://www.dunlop-tires.com/dunlop_euen/mc..._road/index.jsp

 

D211GP Racer cred ca e fostul D208RR, n-are cum sa nu fie bun. Eu merg cu Qualifier RR si in conditii de mers pe strada mi-e ok, dar tie cred ca ti-e bun D211GP Racer.

 

P.S. Asta pentru wheelie si franare, pentru burnout cauciucul poa sa fie cat de tare!:laugh:

Editat de Niko

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

d211 ma gandeam si eu dar , de la cei care merg pe circuit am inteles ca daca nu se incalzeste cum trebuie e chiar periculos... road attackul nu stiam ce e cu el... de aia l-am pus pe acolo dar acum ca ma uit la sport attack sunt cam asemanatoare. Stau si ma gandesc si la conditiile de ploaie care e ok si care nu... chiar nu stiu ce sa iau,mai ales ca incepe sezonul cu reduceri :D

 

P.S. - Parca imi plac mai mult cele de la Continental. Acum chiar ca sunt bagat in ceata :laugh:

Editat de alecs_1000rr

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca pronunti cuvantul ploaie atunci raspunsul e Michelin...asa zic testele, n-am avut. Iti dai seama ca nu exista cauciucul perfect care sa tina si mult, sa se incalzeasca si repede, sa aiba cea mai buna aderenta si pe uscat si pe ploaie...asa ca alege intre ceea ce crezi ca te intereseaza.

 

Vad ca ai ceva cu Continentalul ala...foarte putina lume l-a folosit si nu am auzit cuvinte de lauda. Daca Dunlop Sportsmart ala e mai sticky decat Qualifier RR s-ar putea sa fie raspunsul...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
d211 ma gandeam si eu dar , de la cei care merg pe circuit am inteles ca daca nu se incalzeste cum trebuie e chiar periculos... road attackul nu stiam ce e cu el... de aia l-am pus pe acolo dar acum ca ma uit la sport attack sunt cam asemanatoare. Stau si ma gandesc si la conditiile de ploaie care e ok si care nu... chiar nu stiu ce sa iau,mai ales ca incepe sezonul cu reduceri :D

 

P.S. - Parca imi plac mai mult cele de la Continental. Acum chiar ca sunt bagat in ceata :laugh:

pai nu cred ca te grabesti asa de tare sa te ridici intr-o roata fara sa incalzesti un pic gumele.stai linistit, ca sunt beton,pe ploaie insa sunt pericol public

Mesaj completat

Daca pronunti cuvantul ploaie atunci raspunsul e Michelin...asa zic testele, n-am avut. Iti dai seama ca nu exista cauciucul perfect care sa tina si mult, sa se incalzeasca si repede, sa aiba cea mai buna aderenta si pe uscat si pe ploaie...asa ca alege intre ceea ce crezi ca te intereseaza.

 

Vad ca ai ceva cu Continentalul ala...foarte putina lume l-a folosit si nu am auzit cuvinte de lauda. Daca Dunlop Sportsmart ala e mai sticky decat Qualifier RR s-ar putea sa fie raspunsul...

 

pt ploaie si all road, 2CT-urile isi fac toti banii,indiscutabil sunt OK.

 

cat despre Conti, se tocesc greu, dar cauciucuri mai penibile nu am avut niciodata- m-am si tavalit din cauza lor, veci nu imi mai iau continental, nici la bicicleta.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
la un mers sportiv cu burnout si wheelie

Ai scris niste cuvinte care nu au ce cauta unul langa celalalt :laugh:

 

Din ce ai enumerat tu, K3. Altfel, vezi BT 002/003 / Supercorsa / D211. Succes

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

cand am zis de ploaie nu ma refeream la mers constant pe ploaie ca doar nu am vreun fetish nebun(desi au vost vreo doua dati cand chiar m-a calmat)ci la prins ploaia prin oras. d211 imi palce rau mai ales ca am auzit ca se incalzeste destul de repede(pacat ca nu am si simtit cat de repede se incalzeste) si m-ar coafa asa un pic numai ca tine foarte putin.as vrea unul care sa nu fie nici ca d211 dar nici ca unul care trebuie sa ma chinui in 5 ani sa il tocesc. vreau ceva moale dar si rezistent pt ca nu pot sa nu admit ca plec mai repede de la semafor si poate mai arunc si un wheelie dar cu burnul mai rarut. vreau ca si atunci cand ma prinde ploaia sa nu ajung pe jos in 50m. de asta incerc sa ascult o parere 2 de la persoane care au avut aceste caucioace si imi pot zice ce si cum. otto, care a fost problema cu conti daca imi poti zice si mie??? si cine a avut sau are K3 sa imi zica si mie cum sunt gumele. ms mult si sorry ca va stresez dar vreau sa fiu safe :laugh:

Mesaj completat

ps - eu acum pe mobra am dunlop sportmax 208 daca exista

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

in prima zi cand mi-am pus conti am pierdut fata intr-o curba stransa.e adevarat, era frig afara si eu m-am aplecat exagerat pt luna martie, dar sunt absolut sigur ca daca nu aveam puscariile alea ,era ok.se incalzesc foarte greu, acum depinde cum mergi.noi o ardem la gp stradal, adica care pe care.d211 sunt printre cele mai smechere pt forje, dar sa nu te astepti sa te tina peste 5000.sau poate doar pe aici e asfaltul asa dur... :laugh:

...iti poti da cu seama ,le-am schimbat(conti) urgent cu 2 CT - sunt f multumit.

Editat de otto.tun

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

hhahahaha... dar d211 cum se comporta cand te prinde ploaia???ca daca e ok imi iau d211 si asta e

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cere ceva sfaturi si despre BT016, eu poate sunt subiectiv.

Am pus genunchiul jos pt prima data cu un BT016, in conditiile in care pe alocuri, la loc "de dos", in afara carosabilului, mai era zapada (primavara) - asfaltul uscat, dar rece. Nu ca as fi inclinat-o eu foarte tare la momentul respectiv (mai mult din corp), dar asa, ca fapt divers...

Am fost foarte multumit de gumele acestea. Ce-i drept, dupa 3.500-4.000 km (fara wheelie sau burnout, doar mers frumos pe curbe) trebuie sa-ti vezi de lungul nasului, se simte uzura. Nu stiu cum se comporta pe ploaie, n-a fost cazul. Eu am mers pe mana lui mac si n-am fost dezamagit. Da-i un PM, te poate ajuta cu sfaturi si cu achizitionarea lor (preturi bune).

:laugh:

Editat de Stau-De-6

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

am vb cu mac si mi-a dat mai multe modele... eu acum vreau sa aud pareri de la cei care le folosesc daca sunt sau nu multumiti. power one, sportsmart sau supercorsa pro + cele enumerate mai sus dar renunt din start la continental :laugh:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Cere ceva sfaturi si despre BT016, eu poate sunt subiectiv.

Am pus genunchiul jos pt prima data cu un BT016, in conditiile in care pe alocuri, la loc "de dos", in afara carosabilului, mai era zapada (primavara) - asfaltul uscat, dar rece. Nu ca as fi inclinat-o eu foarte tare la momentul respectiv (mai mult din corp), dar asa, ca fapt divers...

Am fost foarte multumit de gumele acestea. Ce-i drept, dupa 3.500-4.000 km (fara wheelie sau burnout, doar mers frumos pe curbe) trebuie sa-ti vezi de lungul nasului, se simte uzura. Nu stiu cum se comporta pe ploaie, n-a fost cazul. Eu am mers pe mana lui mac si n-am fost dezamagit. Da-i un PM, te poate ajuta cu sfaturi si cu achizitionarea lor (preturi bune).

:laugh:

 

La ultima tura prin munti am fost cu un amic care avea "consacratele" 2CT iar eu BT016. De fiecare data cand ne'am oprit a dat fuga si a "pipait" gumele sa vada care erau mai calde. El sustine cu tarie ca intotdeauna BT-urile mele erau sensibil mai fierbinti insa sincer mie nu mi s'a parut sesizabila diferenta. Chiar daca ar fi fost asa nu se poate trage o concluzie obiectiva, mai conteaza si distributia greutatii, folosirea franelor inaintea curbelor... etc. Un lucru insa a fost evident si usor de constatat cu ochiul liber, extremele BT'urilor prezentau urme ca de smoala, cum am vazut numai pe slick'urile cu care se dau "reisarii" pe piste (fie ele amkart sau selena).

 

 

Personal gasesc BT016 un compromis mai mult decat "ideal" intre pret, calitate si nu in ultimul rand logevitate. Intr'adevar "mac" ofera marfa buna la preturi decente si este un tip extrem de serios.

 

 

Ride Safe!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

hai k incet incet incepe parca se se contureze o idee de caucioace in mintea mea... au mai ramas doar 3 modele care ma incanta... BT-016, supercorsa pro si racetek k3. Poti sa imi zici si mie pls cat te-a tinut pe tine BT-ul???

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
hai k incet incet incepe parca se se contureze o idee de caucioace in mintea mea... au mai ramas doar 3 modele care ma incanta... BT-016, supercorsa pro si racetek k3. Poti sa imi zici si mie pls cat te-a tinut pe tine BT-ul???

 

Au cca 5000km si a inceput sa se cunoasca dunga aia pe mijloc... in zona mea mergi 40km ca sa dai de o curba.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

adica au inceput sa nu mai fie rotunde pe mijloc si s-au facut cat de cat drepte? sau mai are putin si ajunge la sarme??? ca deja imi place ce aud cu BT-urile astea

Editat de alecs_1000rr

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Am pus genunchiul jos pt prima data cu un BT016, in conditiile in care pe alocuri, la loc "de dos", in afara carosabilului, mai era zapada (primavara) - asfaltul uscat, dar rece. Nu ca as fi inclinat-o eu foarte tare la momentul respectiv (mai mult din corp), dar asa, ca fapt divers...
post-28093-1288437427_thumb.jpg

 

 

 

La ultima tura prin munti am fost cu un amic care avea "consacratele" 2CT iar eu BT016.
Un prieten are 2CT pe un 954. M-am dat cu el si pot sa spun ca n-am simtit diferenta. Spun si eu ce-am auzit si invatat de la altii, pe strada n-o sa putem face noi o diferentiere corecta intre anvelope. Nu exista conditiile necesare pt a putea spune: guma X e mai buna decat guma Y. Totul e la nivel psihologic. Tocmai de aceea, mari sanse ca urmatorul set de gume sa fie Michelin Power One. :D

 

 

Un lucru insa a fost evident si usor de constatat cu ochiul liber, extremele BT'urilor prezentau urme ca de smoala, cum am vazut numai pe slick'urile cu care se dau "reisarii" pe piste (fie ele amkart sau selena).
post-28093-1288437488_thumb.jpg

 

 

Personal gasesc BT016 un compromis mai mult decat "ideal" intre pret, calitate si nu in ultimul rand logevitate. Intr'adevar "mac" ofera marfa buna la preturi decente si este un tip extrem de serios.
:laugh:

post-28093-1288437507_thumb.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
... BT-016, supercorsa pro si racetek k3. Poti sa imi zici si mie pls cat te-a tinut pe tine BT-ul???

 

 

Eu as merge pe k3 ! BT-uri am avut..nu prea multumit de ele dar au tinut vreo 9k lejer !

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

si k3-ul cat te-a tinut nyt??? ahh si cam ce te-a nemultumit la ele? asta dac imi poti zice :laugh:

Editat de alecs_1000rr

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

 

post-11356-1288462914_thumb.jpg

 

Da, exact la asta ma refeream... doar ca la mine erau mult mai pronuntate urmele alea, temperatura ambianta si a asfaltului fiind mult mai ridicata.

Mesaj completat

adica au inceput sa nu mai fie rotunde pe mijloc si s-au facut cat de cat drepte? sau mai are putin si ajunge la sarme??? ca deja imi place ce aud cu BT-urile astea

 

 

Nu, nici pe departe nu se pune problema de sarma sau altele, pur si simplu daca te uiti cu atentie, profilul nu mai este absolut perfect curbat, pe mijloc se observa o mica aplatizare ce cca 2-3 cm. Poate zilele urmatoare atasez o fotografie ca sa intelegi la ce ma refer.

Editat de yo4hgx

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

D211 este fostul D209, nu D208. Bune, da, cu presiunea cuvenita, pentru ca sunt gume foarte rigide. 2.1 fata cu 1.7 spatele.

Racing stradal - cam aproape sigur riscant naspa plus plus :laugh:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

am avut si eu BT 016, acum imi aduc aminte, si m-au tinut doar 4000 km.intr-adevar, fata de alte Bridgestone-uri, parca sunt altceva, foarte aderente, se incalzesc repede, dar se tocesc la fel de repede.bine, s-a mers numai o forja cu saraca honda, dar a fost ok.parca totusi nu mi-as mai lua dinalea, parerea mea.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
BT-uri am avut..nu prea multumit de ele dar au tinut vreo 9k lejer !
Musai sa ne spui si noua secretul... :laugh:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
si k3-ul cat te-a tinut nyt??? ahh si cam ce te-a nemultumit la ele? asta dac imi poti zice :laugh:

 

k1 = soft

k2 = medium

k3 = hard

 

Eu as merge pe metzeler un k1 fata - k2 spate :D

 

Momentan am Pirelli Superbike - super cauciucuri...cand s-au incalzit sunt lipit de asfalt. Sunt mediu fata mediu spate.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×