Prafuit Postat Octombrie 27, 2006 Share Postat Octombrie 27, 2006 Salut, Primi mei km calare pe moto i-am facut/ii fac pe o Kawa KLE500. Intrebarea care ma framanta acum este: Cat de enduro este acest model? Puteti sa-mi spuneti cam la ce ar trebui s ama limitez cu acest model? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Andr3y Postat Octombrie 27, 2006 Share Postat Octombrie 27, 2006 e mai mult un enduro touring... nu e pt nebunii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Prafuit Postat Octombrie 30, 2006 Autor Share Postat Octombrie 30, 2006 La-m scos nitel sambata la o campie, sa vedem cum se descurca si la vreo 40-50 km/h m-am simtit bine in spatele lui. Campia era de fapt un fost lan de grau nearat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Turist Postat Noiembrie 1, 2006 Share Postat Noiembrie 1, 2006 KLE 500 e ca si un Transalp , se descurca bine si in teren accidentat si la drum lung pe sosea. KLE 500 e o motocicleta perfecta pt soselele din Ro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Prafuit Postat Noiembrie 1, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 1, 2006 KLE 500 e ca si un Transalp , se descurca bine si in teren accidentat si la drum lung pe sosea. KLE 500 e o motocicleta perfecta pt soselele din Ro. O simt si eu pe pielea mea. Imi dau seama ca atunci cand au proiectat motorul m-au luat pe mine sablon Nu am mers eu cu multe motociclete (mai niciunele) dar cu frumoasa asta ma inteleg de minune! "She complets me!" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Noiembrie 1, 2006 Share Postat Noiembrie 1, 2006 Pai parca mai era un topic pe tema asta. Intreaba-l pe Axa, ca nu prea era entuziasmat de motor. KLE stiu ca are acelasi motor ca GPZul 500 ... nu prea e buna alegerea asta la endureala. La asfalt insa vad ca iti prinde bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Prafuit Postat Noiembrie 2, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2006 Pai parca mai era un topic pe tema asta. Intreaba-l pe Axa, ca nu prea era entuziasmat de motor. KLE stiu ca are acelasi motor ca GPZul 500 ... nu prea e buna alegerea asta la endureala. La asfalt insa vad ca iti prinde bine Oricum nu ma agit la o endureala "hard", Dar un drum forestier si un lan de grau eventual niste poteci prin Subcarpatii Romaniei ma incanta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Noiembrie 2, 2006 Share Postat Noiembrie 2, 2006 Personal nu-mi place. Mi se pare greoi pentru un enduro si motorul de GPZ din el nu are ce cauta acolo. Are comportament de stradal, nu iti da putere si cuplu decat sus in ture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Prafuit Postat Noiembrie 21, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 21, 2006 Unde gasesc si eu niste crash barrs pentru KLE. Nu dati cu pietre ca nu ma pricep - vreau sa invat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 La-m scos nitel sambata la o campie, sa vedem cum se descurca si la vreo 40-50 km/h m-am simtit bine in spatele lui. Campia era de fapt un fost lan de grau nearat! Pentru bucuresti e bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MCN Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 alve, Am gasit la Kawasaki KLE 500 din 1991, rotorul de la alternator cu magnetii sparti. In concluzie m-ar interesa daca il pot gasi cumva second la cineva ?! HELP?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.