rhadu87 Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 cat de normal e sa "tremure" acul de la turometru motocicleta fiind scoasa pe liber si incalzita..acul imi sta p la 1100 si "tremura" sa zic vreo 50 de rotatii (+-) maxim sa zic 100(destul de putin dar ma enerveaza ca stiu ca pe injectie nu ar tb sa faca asta) desi nu cred:-??..cred ca,cam intre..ultima mea motocicleta a fost un gsxr 600 din 2005 si nu aveam "problema" asta daca o pot numii asa:-?..in caz ca ar fi o problema ce credeti ca ar putea fi?:-?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leandro Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 nu este normal, probabil ar trebuie sa mearga motorul mai ''regular'', cat km are? bujii? (supape) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rhadu87 Postat Noiembrie 17, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2011 motorul are vreo 24000..nu stiu c bujii are..doar ce l'am luat..tremura f putin..dar ma enerveaza..vreo idee care ar putea fi problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 N-are nimic. relantiul trebuie sa stea la 1200. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 Ce tobe ai? Daca ai sport este normal dar se poate ameliora CO Trim... Sa fie si verificata sincronizarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 Dacă motorul funcționează uniform la relantiu, poate fi o problema la ceas. Poti lua Âşi asta în calcul. Eu asa am pățit la Hornet,după ce l-am trântit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rhadu87 Postat Noiembrie 17, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2011 Ce tobe ai? Daca ai sport este normal dar se poate ameliora CO Trim... Sa fie si verificata sincronizarea. am tobe stock si filtru bmc..stiu k asta n'are nici un sens dar asa am cumarat motocicleta.. Dacă motorul funcționează uniform la relantiu, poate fi o problema la ceas. Poti lua Âşi asta în calcul. Eu asa am pățit la Hornet,după ce l-am trântit. acul joaca foarte putin..nu e de sesizat ca sunet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 Pai daca nu este sesizabil ca sunet/funtionare este ok. Yamaha are turometrul mai sensibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 E cam cunoscuta problema asta. Pe langa sensibilitatea exagerata a turometrului ... pe cand la Honda oscileaza cateva sute si nici nu arata .... Curata TPS ul. Si nu o sa mai oscileze. Garantat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.