cmd Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 (editat) ce scumpi sunteti aman2 ,le faceti porno Editat Februarie 13, 2014 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 ce scumpi sunteti aman2 ,le faceti porno daca te bagi, facem si un threesome (porno,logic) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 Ce e asta ma? gangbang interrasial? )) vrei sa fii prins la ''mijloc''?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Februarie 16, 2014 Share Postat Februarie 16, 2014 In curand ne mutam la sectiunea "naked". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Martie 14, 2014 Share Postat Martie 14, 2014 Bah da chiar asa nesimtire ...sa pice topicul pe pagina a 2'a ? Hai cu resuscitarea! Ieri am facut schimbul de ulei (4litri de Motul 300V - 15W50) ,filtru ulei nou si curatat lantul = 350 lei . Prin alte parti pe la cat ajunge o revizie d'asa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Martie 14, 2014 Share Postat Martie 14, 2014 ai iesit mai scump dar cine are Tuono V4R, isi permite, nu se uita la cativa zeci de lei ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Martie 14, 2014 Share Postat Martie 14, 2014 ba' da' tot rai esteti si'n noul an ... asa ceva..... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Martie 14, 2014 Share Postat Martie 14, 2014 Zi-mi o faza, ca tu ai tot mers cu a ta, ce consum are Tuono V4R asta, de ex cat ia la plimbare, cat ia in forja, cat ia in oras (dar zi-mi pe langa consum, ce turatii/treapta/viteza ai, ca sa-mi fac o idee) nu ma intereseaza sa-mi cumpar,pt ca e dincolo de posibilitatile meel,dar is curios doar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Martie 14, 2014 Share Postat Martie 14, 2014 (editat) Adriane ... sincer sa fiu n'am facut nici o statistica de genul. Singura treaba pe care o stiu e ca daca nu am peco la fiecare 150km ..incep sa tremur de emotie.. iar pe la 160km parcursi fara peco deja ma ia cu lesin Recordul pe care il am pana acum sunt 163km si alimentat cu 15,8 litri (din 17 cat are rezervorul) Iar ca stil de condus ... sunt destul de agitat as putea spune RPM'ul il tin de obicei peste 5000 ture indiferent de treapta. PS: si daca stau bine si ma gandesc... parca la plimbare d'asta de admirat peisajul ... repet - parca - .. sa zic ca imi ia un 6,5 - 7 % Iar prin oras si cand ies la distractie ... pe la 10 % sau mai mult Editat Martie 14, 2014 de SyDemon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Martie 14, 2014 Share Postat Martie 14, 2014 (editat) inseamna ca papa oricum, asta chiar nu e o motoreta de mers si admirat peisajul pacat ca n-am unde sa fac si eu un drive test cu una. Nu sunt nici reprezentante, nici nimic )) e ca la tara.. Editat Martie 14, 2014 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Martie 14, 2014 Share Postat Martie 14, 2014 (editat) Ieri am facut schimbul de ulei (4litri de Motul 300V - 15W50) ,filtru ulei nou si curatat lantul = 350 lei . Prin alte parti pe la cat ajunge o revizie d'asa ? Sa va fie de bine Mie incepuse sa-mi clantane putin la cald cu 300V si m-am sucit pe un altul cu care nu mai face, e mai silentioasa. p.s. ca si consum, intre 8 si 17, depinde de plaja de turatie, vechiul rsvr mi-a luat si 25 intr-o cursa Editat Martie 14, 2014 de Denis_sbz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Martie 14, 2014 Share Postat Martie 14, 2014 Denis pe ce ai mers acum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Martie 14, 2014 Share Postat Martie 14, 2014 Denisu ..inainte am mers pe Motorex si a fost totul gudes. Acum l'am schimbat pur si simplu pt ca nu'l aveau in service si mi'a fost lene sa merg la alt magazin Merci pt head up - o sa fiu atent sa vad daca face figuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Martie 14, 2014 Share Postat Martie 14, 2014 Denis pe ce ai mers acum? Sincer, am uitat firma si modelul insa am sa sun la service sa intreb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Si noi incepem sa ne pregatim pentru vremea calda ...urmeaza schimb ulei , lichid frana.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 (editat) Vorbeste la patrik, avea la preturi bune. Amicul meu si-a luat la tdm pt. fata la 250 ron. (8 perechi de garnituri). Sa iti raspund la restul: Slabesti un pic suruburile de la etrieri, ca sa le desfaci in bucati (pe langa suruburile de prindere). Scoti cat de mult poti pistonasele, prin apasarea manetei (la mine mergea sa bag o cheie la mijloc si se opreau in cheie). Bagi aer comprimat si ies imediat. Mare grija, sa nu te uiti la ele cand bagi aer comprimat, ca e posibil sa ajungi pe la spital cu capul spart. Odata scoase pistonasele, le cureti frumos (eu le-am dat cu polish cu pistonasele montate pe bormasina, dar cica nu prea e indicat decat sa le cureti cu carpa si lichid de frana). O sa vezi la fiecare pistonas, cate 2 garnituri, una de praf si una pt. lichid, mai groasa. Scula ideala e o scobitoare de lemn, insa eu le-am scos cu un ac, am avut grija sa nu le intep. Cureti bine locasurile (o sa gasesti ceva oxid), cureti si garniturile cu alcool tehnic si dupa le bagi la loc. Daca incap la loc garniturile, mai merg refolosite (totusi, varianta ideala e schimbarea). O sa mearga mult mai bine ca inainte, chiar daca nu le schimbi. Mare grija cand bagi pistonasele la loc. Le ungi (si garniturile) cu lichid de frana sa alunece usor. Si mare grija sa nu ciupesti garniturile. Apesi usor si sa fie drepte, daca intra greu sau s-au inclinat, nu forta, le scoti si le bagi iar. Editat Martie 16, 2014 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Vorbeste la patrik, avea la preturi bune. Amicul meu si-a luat la tdm pt. fata la 250 ron. (8 perechi de garnituri). Sa iti raspund la restul: Slabesti un pic suruburile de la etrieri, ca sa le desfaci in bucati (pe langa suruburile de prindere). Scoti cat de mult poti pistonasele, prin apasarea manetei (la mine mergea sa bag o cheie la mijloc si se opreau in cheie). Bagi aer comprimat si ies imediat. Mare grija, sa nu te uiti la ele cand bagi aer comprimat, ca e posibil sa ajungi pe la spital cu capul spart. Odata scoase pistonasele, le cureti frumos (eu le-am dat cu polish cu pistonasele montate pe bormasina, dar cica nu prea e indicat decat sa le cureti cu carpa si lichid de frana). O sa vezi la fiecare pistonas, cate 2 garnituri, una de praf si una pt. lichid, mai groasa. Scula ideala e o scobitoare de lemn, insa eu le-am scos cu un ac, am avut grija sa nu le intep. Cureti bine locasurile (o sa gasesti ceva oxid), cureti si garniturile cu alcool tehnic si dupa le bagi la loc. Daca incap la loc garniturile, mai merg refolosite (totusi, varianta ideala e schimbarea). O sa mearga mult mai bine ca inainte, chiar daca nu le schimbi. Mare grija cand bagi pistonasele la loc. Le ungi (si garniturile) cu lichid de frana sa alunece usor. Si mare grija sa nu ciupesti garniturile. Apesi usor si sa fie drepte, daca intra greu sau s-au inclinat, nu forta, le scoti si le bagi iar. Raspuns corect...Eu nu am schimbat garniturile vad ca sunt ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorgeStefan Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 (editat) Salutare! Mi s-a pus f tare pata pe rsv si sa revin la 2 cilindri. Am cam citit tot ce s-a scris aici pe topic, probleme, consum, etc si DEOCAMDATA cred ca as vrea sa fac pasul asta (spun deocamdata si nu sunt f hotarat pt ca nu stiu daca as putea face fata eventualelor probleme majore pe care le-au intalnit altii) http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=560024&selpic=0&zoom=1#foto asta este motocicleta pe care as vrea s-o achizitionez si se incadreaza in bugetul meu (cu o mica negociere ) Pe langa faptul ca , kilometrii in niciun caz nu sunt reali, sunt curios, de ce motoreta din anunt are scris RSV pe carena inferioara (burta) si carena laterala (la imbinarea celor doua), iar majoritatea au scris doar pe cea inferioara, iar undeva dedesubtul imbinarii mastii cu carena laterala, scrie IP, IP care nu apare pe motocicleta din anunt. E coloritul original sau... ? daca cineva cunoaste motocicleta, mi-ar placea o recomandare sau... nu! PS: se pare ca m-am cam exprimat gresit, dar ma gandesc ca nu are rost imi caut cuvintele potrivite si sa editez pt ca se intelege la ce ma refer, si anume: la motocicleta din anunt scrie rsv pe carena laterala si "gaura" carenei. Seara buna Editat Martie 16, 2014 de GeorgeStefan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 George tu vrei sa cumperi coloritul,carenele sau motocicleta? ia si intereseaza-te ca motocicleta pe care o iei sa fie TEHNIC in stare buna. Si la banii aia, mai bine te uiti la asta: http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-aprilia-rsv-din-2002-559533.html (Varianta R) Vezi sa n-aiba probleme la sprag clutch (bendix sau cum ii mai ziceti voi pe romaneste).Vezi discurile de frana sa fie ok, furca sa fie ok. Vezi cum s-aude motorul (distributie,joc supape, compresie)... Vrajeala asta cu IP cu carena, cu imbinarea.......asta e pt pufani care stau toata ziua pe forumuri si se uita daor la poze si memoreaza schemele de culori (sunt destui din astia pe forum aici) Din ce-am vazut in poze, pare coloritul original (desi n-am facut pixel peeping). Oricum coloritul ca si coloritul, atata timp cat is carenele originale (care-ti dai seama usor daca sunt originale sau fake uri), in rest nu te intereseaza c-a fost vopsita. Daca tu crezi ca exista vreo mobra necazuta,esti naiv... Cu a mea am cazut de N ori, am inlocuit si roata fata, si MOTORUL si merge brici ... Atata timp cat ai o baterie buna la RSV si incarcarea ok, nu ai ce sa-ti faci probleme la aceasta motocicleta (decat benzina si consumabile la timp). ontopic: am iesit azi cu cazanul putin, chiar daca n-am farul si bordul montat inca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Ieseala de ieri de vre'o 10 motoreturi si 2 masini ==> CT-Harsova-Cetatea de la Capidava (grataruri/inghetaturi/ciocolaturi)-Cernavoda-CT PS: Mananca motoretu vitezanele pe paine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorgeStefan Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Am vazut si anuntul ala; singurele inconveniente ar fi: culoarea (mai mult sau mai putin ). distanta si faptul ca acolo nu am posibilitatea s-o duc la un mecanic s-o verifice temeinic pt ca eu in afara de carene, discuri si alte chestii care se pot verifica ochiometric nu am cum sa verific chestiile importante pe care le-ai zis si tu. Sa iti raspund la intrebare... nu sunt naiv, stiu ca motorete necazute mai ales la anii astia nu prea sunt, dar vreau sa fie coloritul original pt ca sunt tipicar si cel mai mic defect ma bantuie noaptea mai ales cand vine vb de motocicleta mea. Merci pt raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 E bine sa nu fii tipicar pt ca motoreta + tipicar nu se impaca bine. Motoreta e ceva fragil. O poti scapa de pe cric, o poti scapa pe loc, poti sa cazi cu ea,poate sa ti-o dea jos un bou in parcare.......si astfel sfarsesti prin a plange langa ea...Si la ce-ti ajuta un motor care arata bine, dar care nu merge bine? Uite cum arata motoreta mea cand am luat-o in 2012 (Iunie)Apoi in a doua poza cum arata anul trecut (dupa ce-am reparat-o dupa un wheelie ratat)Si cum arata acum (poza e tot din toamna 2013) in parcurs de transformare catre naked (inca nu e gata). Ce ma intereseaza e ca merge bine, iar vis a vis de look,eu adopt un stil mai ''neterminat'', mai ''raw''... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorgeStefan Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 You have a point, but still... In prima poza arata cel mai bn dupa parerea mea, iar in ultima e... not my type Ce inaltime ai? avand in vedere ca ai facut-o naked cum se simte vantul pe ea acum? si sunt curios si cum se simte asa cum vine ea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Da, si mie imi placea in prima poza dar doar pt ca era curata/stock etc...Daca ar fi fost sa ramana carenata,insa, imi place mai mult in poza 2 cu ''straiele'' de 99-00, decat cum era stock ('02) Am 1.76.... iar vantul se simte foarte bine ) (adica simti tot vantul). Cel mai naspa perioada Martie-Aprile si Septembrie/Octombrie/Noiembrie, cand e rece.....dar e un compromis pe care am vrut sa-l fac... ma simt mai conectat cu ea/cu drumul ,senzatia aia ca vad asfaltul mai aproape, roata fata, etc... si ma si tempereaza (160 km/h + deja e aiurea cu vantul,si e ok asa) Oricum eu sunt fanul reprizelor de acceleratie si drumuri virajate,nu de linii drepte cu 220kmh+ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Adriane...arata chiar tustan in prima poza...mobra brici. Un nare like pentru cum era. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.