Sari la conținut

Detinatori de Aprilia RSV


freeman
 Share

Postări Recomandate

Si.. halatul?

 

...Stă frumos în cui :) Cred că niciunul dintre noi nu se așteaptă să facă o afacere bună când își cumpără o Aprilia. Dar nu acesta este scopul, nu-i așa?

 

Când vii pe la capital pe două roți, dă un semn. Dau eu berea :)

 

felicitari,o sa-ti placa

 

Mulțumesc cmd.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ascultat sfaturile și am luat modelul cu APRC. Sper ca până în week-end să rezolv și cu partea administrativă, s-o înmatriculez și s-o pot scoate la o tură.

Cred că va fi amuzant: motocicleta este ediție Max Biaggi, iar eu am o cască replica Rossi (nu sunt fanul niciunuia dintre ei) :)

 

Poze, poze!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pfff.. pai nu prea stiu.

 

Parca as veni si pt Futura desi situatia aia incurcata cu actele nu'mi place deloc.. parca as venit si doar asa de dragu de a face o tura .

Dar 18-19 e sigur no no, ca asta ar insemna sa ajung inapoi in CT tarziu in noapte si se lasa frig & shlt.

Daca vin, cel mai tarziu ar trebui sa plec din capitala pe la un 16:00, maxim 17:00.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nimeni nu prea știe ce e. Duda noua, pe lângă fleet & planning. Cred ca ar trebui sa te reorientezi de la sportive la un Power cruiser sau un sport Turing. Lasă draq prostiile :)

Editat de SyDemon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciao fratilor.

Ma bate un gand(ma bate rau de tot...ma trezesc dimineata tot vanat) sa imi schimb 954-le cu un RSV4 .

Am gasit una faina de tot pe bikeshop....un Factory chiar....suspensii Ohlins,light Wheels,full exhaust ...si alte mici tunning-uri.

Sincer nu m-am urcat niciodata pe una iar de dat cu ea nici nu poate fi vorba.

Da sunt innebunit dupa ea.....

Imi place la nebunie.

Sunet,pedigree,motorV4,ingusta,mica,SUPERBA(dpmdv)....singura problema e ca as vrea un model APRC care sa vina cu toate electronicele pe ea.

E foarte important pt mine TC,QS,LC....mult mai important decat suspensii Ohlins sincer sa fiu.

Ce imi puteti spune despre mobra?

Cum trage,cum franeaza,cum se apleaca,cat de incomoda sau comoda e,cat de mult ii place benzina etc.

Merci mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sergiu 30, on 31 Mar 2016 - 00:18, said:

Ciao fratilor.

Ma bate un gand(ma bate rau de tot...ma trezesc dimineata tot vanat) sa imi schimb 954-le cu un RSV4 .

Am gasit una faina de tot pe bikeshop....un Factory chiar....suspensii Ohlins,light Wheels,full exhaust ...si alte mici tunning-uri.

Sincer nu m-am urcat niciodata pe una iar de dat cu ea nici nu poate fi vorba.

Da sunt innebunit dupa ea.....

Imi place la nebunie.

Sunet,pedigree,motorV4,ingusta,mica,SUPERBA(dpmdv)....singura problema e ca as vrea un model APRC care sa vina cu toate electronicele pe ea.

E foarte important pt mine TC,QS,LC....mult mai important decat suspensii Ohlins sincer sa fiu.

Ce imi puteti spune despre mobra?

Cum trage,cum franeaza,cum se apleaca,cat de incomoda sau comoda e,cat de mult ii place benzina etc.

Merci mult

Despre mers pe ea nu mă pot încă pronunța, dar motocicleta este mică. Dacă ai peste 1,80m nu o să stai foarte confortabil pe ea.

 

Strict despre cea de pe Bikeshop pot să spun câte ceva, pentru că m-am interesat și eu puțin. În primul rând este chiar prima generație, primul an de producție (pentru mine asta a fost un dezavantaj). Strict estetic, este revopsită iar cadrul și bascula (aluminiu polișat) sunt pătate - spuma de la spălătoria de cartier cel mai probabil. Mecanic nu mă pronunț pentru că nu am fost s-o văd sau să merg pe ea. Am auzit anumite lucruri, însă nefiind probate personal, prefer să nu le spun aici. Proprietarul nu mi-a lăsat o impresie prea bună nici la telefon, nici în descrierea anunțului, dar nu voi spune mai mult pentru că este o părere subiectivă.

 

Acum părțile bune: este bine echipată, iar prețul este foarte bun. De menționat totuși că multe dintre echipamente listate de către proprietar în anunț (suspensiile și amortizorul de direcție Öhlins, frânele Brembo, piesele de carbon, roțile din aluminiu forjat, etc) vin standard pe modelul Factory. Vizual, are schimbate manetele, scărițele și evacuarea (vânzătorul spune că și galeriile sunt AR, eu sunt sceptic). Stă la vânzare de aproximativ 1 an și a ajuns la 8700€, dar cred că se poate lua cu ceva mai puțin. Presupunând că are kilometraj real, o motocicletă ca aceasta se vinde cu ~10.000€ în afară.

 

Nu știu însă dacă merită să bați drumul din Oradea până la Brăila pentru ea. Stai aproape de Ungaria, Austria sau Germania. Te sfătuiesc să cauți mai repede pe acolo. Dacă totuși mergi să o vezi, verifică urmele de uzură caracteristice mersului pe circuit: suporți de stander uzați, urme de chei pe capetele furcii, lamelele radiatoarelor îndoite excesiv, etc. Acest "sfat" este valabil pentru orice RSV4 second-hand: motocicleta este "track ready" și mulți le-au folosit în competiții locale sau naționale, sau măcar la track days. Nu că asta ar fi un lucru rău în sine, problema este că mulți nu o recunosc.

 

Legat de modelele APRC, am pus și eu întrebarea aici și am primit un răspuns clar: chiar dacă este ceva mai scump, merită. Tot ce am citit și văzut pe internet susține unanim această părere. Prețurile pentru R APRC încep de la 10.000€, Factory APRC cu greu găsești sub 11.000€ - și este vorba despre cele mai ieftine, cu kilometraj peste 20.000. Dacă nu ții prea mult la suspensiile Öhlins, te poți orienta fără probleme spre modelul R. Personal asta mi se pare cea mai mare diferență între cele două modele, celelalte (trompete de admisie cu lungime variabilă, roți mai ușoare, piese de carbon și magneziu, etc.) fiind mult prea subtile pentru a face vreo diferență la mersul pe stradă.

 

Succes în căutări.

» Post actualizat in 31 Mar 2016 07:12

Despre mers pe ea nu mă pot încă pronunța, dar motocicleta este mică. Dacă ai peste 1,80m nu o să stai foarte confortabil pe ea.

 

Strict despre cea de pe Bikeshop pot să spun câte ceva, pentru că m-am interesat și eu puțin. În primul rând este chiar prima generație, primul an de producție (pentru mine asta a fost un dezavantaj). Strict estetic, este revopsită iar cadrul și bascula (aluminiu polișat) sunt pătate - spuma de la spălătoria de cartier cel mai probabil. Mecanic nu mă pronunț pentru că nu am fost s-o văd sau să merg pe ea. Am auzit anumite lucruri, însă nefiind probate personal, prefer să nu le spun aici. Proprietarul nu mi-a lăsat o impresie prea bună nici la telefon, nici în descrierea anunțului, dar nu voi spune mai mult pentru că este o părere subiectivă.

 

Acum părțile bune: este bine echipată, iar prețul este foarte bun. De menționat totuși că multe dintre echipamente listate de către proprietar în anunț (suspensiile și amortizorul de direcție Öhlins, frânele Brembo, piesele de carbon, roțile din aluminiu forjat, etc) vin standard pe modelul Factory. Vizual, are schimbate manetele, scărițele și evacuarea (vânzătorul spune că și galeriile sunt AR, eu sunt sceptic). Stă la vânzare de aproximativ 1 an și a ajuns la 8700€, dar cred că se poate lua cu ceva mai puțin. Presupunând că are kilometraj real, o motocicletă ca aceasta se vinde cu ~10.000€ în afară.

 

Nu știu însă dacă merită să bați drumul din Oradea până la Brăila pentru ea. Stai aproape de Ungaria, Austria sau Germania. Te sfătuiesc să cauți mai repede pe acolo. Dacă totuși mergi să o vezi, verifică urmele de uzură caracteristice mersului pe circuit: suporți de stander uzați, urme de chei pe capetele furcii, lamelele radiatoarelor îndoite excesiv, etc. Acest "sfat" este valabil pentru orice RSV4 second-hand: motocicleta este "track ready" și mulți le-au folosit în competiții locale sau naționale, sau măcar la track days. Nu că asta ar fi un lucru rău în sine, problema este că mulți nu o recunosc.

 

Legat de modelele APRC, am pus și eu întrebarea aici și am primit un răspuns clar: chiar dacă este ceva mai scump, merită. Tot ce am citit și văzut pe internet susține unanim această părere. Prețurile pentru R APRC încep de la 10.000€, Factory APRC cu greu găsești sub 11.000€ - și este vorba despre cele mai ieftine, cu kilometraj peste 20.000. Dacă nu ții prea mult la suspensiile Öhlins, te poți orienta fără probleme spre modelul R. Personal asta mi se pare cea mai mare diferență între cele două modele, celelalte (trompete de admisie cu lungime variabilă, roți mai ușoare, piese de carbon și magneziu, etc.) fiind mult prea subtile pentru a face vreo diferență la mersul pe stradă.

 

Succes în căutări.

 

Îmi cer scuze pentru problema de transcodaj din postul inițial: se pare că acest forum are o limită de caractere non-unicode per post :)

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ascultat sfaturile și am luat modelul cu APRC. Sper ca până în week-end să rezolv și cu partea administrativă, s-o înmatriculez și s-o pot scoate la o tură.

 

Cred că va fi amuzant: motocicleta este ediție Max Biaggi, iar eu am o cască replica Rossi (nu sunt fanul niciunuia dintre ei) :)

s-o stapanesti sanatos bre, baga si-o poza s-o vada si ochiu' meu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-o stapanesti sanatos bre, baga si-o poza s-o vada si ochiu' meu!

 

Mulțam fain. Poze n-am încă, dar poate să apară deseară sau mâine, după Academie :)

 

În rest, te aștept pe aici, s-o vezi laif. Pe când?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțam fain. Poze n-am încă, dar poate să apară deseară sau mâine, după Academie :)

 

În rest, te aștept pe aici, s-o vezi laif. Pe când?

99% de la wdw vin cu baietii spre casa. daca nu, inceputul lui august.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Io am reusit sa o pun pe a mea pe picioare, am scapat ieftin doar cu acel frei de pornire si un set de rulenti la roata spate.

 

Acum vine problema: motorul merge foarte neregulat la ture mici. Daca o tin la 3000 de ture, parca ar vrea sa moara. Ceva se intampla ca si cum i-ar taia alimentarea, cum ca ceva e infundat pe acolo. Dupa ce trec de 3-4000 de ture, trage ok, nu mai da semne de inec. Problema e ca si la plecarea de pe loc trebuie sa o turez si sa plec cu ambreiajul patinat ca altfel moare...

 

As vrea sa ma uit in primul rand pe la filtrul de aer, sa vad daca e infundat ceva pe acolo sau daca e curatat. Apoi sa arunc un ochi si pe la fire, conducte si ce se mai poate inspecta pe acolo.

 

La ce ar mai trebui sa ma uit, ce ar mai trebui verificat?

 

O recomandare de service care sa faca treaba buna (ma gandesc totusi ca e pe partea de injectie ceva - vreun injector blocat/infundat, ceva sincronizari pe acolo.... ) si sa nu imi dea motocicleta gata tocmai in septembrie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujii?

Daca era filtrul nu cred ca iti facea faze tocmai in ture mici.

Injector, putin probabil dar, posibil. Daca e semiinfundat in ture mari s-ar simti mult mai nasol.

Verifica o diferenta de temperatura intre galerii sa poti izola problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...