Sari la conținut

Detinatori de Aprilia RSV


freeman
 Share

Postări Recomandate

in voi cand aveti de gand sa investiti atat sau macar pe jumatate?

 

nu-ti inteleg replica,sincer.... e ceva duma legat de mersu pe ista sau echipament? sau nu inteleg :)

» Post actualizat in 30 Jun 2016 12:01

Pai ca sa fiu sincer cam atât eram pregătit sa bag Speram doar sa fiu norocos si sa scap mai ieftin. Pana acum tobele+consumabilele ce le-am achiziționat m-au dus la vreo 350E.

 

pacat ca ai apucat sa dai banii pe tobe,inainte sa afli de 'buba' asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intr-un curs de mers cu motocicleta ... pt viitor face cat 25seturi de tobe :)

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in cursuri de pilotaj si in D211 man, cum in ce?

Pai si ce, cu CBF-ul si cu Pilot Road nu pot face cursuri?! :)

 

CMD, eu tocmai de asta m-am riscat sa trec pe sport, voiam sa incerc si mirajul unui circuit - trackday, cursuri, etc... dar cum se pare ca motocicleta nu tine cu mine, ma rezum doar la plimbatul pe strada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frana spate se aeriseste dupa ce dai jos etrierul si pozitionezi aerisitorul in sus... nu o sa mai ai probleme, dai banii pe pompe degeaba, n-au nici pe dracu'...

Asa am facut. E chiar un pdf dat de cei de la Aprilia in care arata cum se face.

Am procedat asa cu pompa stock, pe moment a tinut frana, peste o saptamana cand am ajuns la mobra, fara sa fi fost folosita intre timp era la fel de moale. Deci clar lua aer pe undeva.

Acum, cu pompa de ducati nici nu am reusit sa o fac sa tina pe moment. Dupa ce ii refac etrierul pot sa trag concluzii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intr-un curs de mers cu motocicleta ... pt viitor face cat 25seturi de tobe :)

 

spune-ne si noua ce cursuri ai urmat,si cat ai dat...nu de alta, dar mai ieri o ardeai si tu racing prin oras, cum ai recunoscut singur, si ulterior ai vazut 'lumina' si te dai doar pe pista :)

 

Multi poate inca prefera strada (nu la modul racing)...si plimbarile lungi....touring,etc

 

Nu contrazic ideea ca un curs n-ar fi bine primit,dar depinde cu cine-l faci..

» Post actualizat in 30 Jun 2016 18:04

Asa am facut. E chiar un pdf dat de cei de la Aprilia in care arata cum se face.

Am procedat asa cu pompa stock, pe moment a tinut frana, peste o saptamana cand am ajuns la mobra, fara sa fi fost folosita intre timp era la fel de moale. Deci clar lua aer pe undeva.

Acum, cu pompa de ducati nici nu am reusit sa o fac sa tina pe moment. Dupa ce ii refac etrierul pot sa trag concluzii.

 

am facut si eu dupa PDF ala si n-am rezolvat nici o pwla (eu aveam Mille 2002). In final mi-am bagat pwla si-am mers doar cu frana fata.... Nu foarte inteligent,dar n-au fost probleme...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

30 Jun 2016 18:04

 

 

am facut si eu dupa PDF ala si n-am rezolvat nici o pwla (eu aveam Mille 2002). In final mi-am bagat pwla si-am mers doar cu frana fata.... Nu foarte inteligent,dar n-au fost probleme...

Asta ziceam si eu. E cam fix pix aerisirea aia. Multi zic ca pompa de ducati ar rezolva problema, desi nu prea vad explicatia. Poate doar ca e altfel facuta.

Daca nici asa nu merge rezolvarea este sa ii pun niste scarite pe care sa mearga atasata o pompa clasica de japoneze, pozitionata vertical. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite:

Pun lichid in bidonas - cel mai inalt punct al sistemului, da?

Etrierul il am desfacut si intors invers, cu aerisitorul in sus.

Ma apuc si trag cu seringa cu un furtun transparent din aerisitor. Pe masura ce bidonasul incepe sa se goleasca cineva imi completeaza lichidul astfel incat sa nu traga aer pe sus. Trag si trag si trag vreo 3-4-5 bidonase de lichid. Tot timpul, pe furtunas vine lichid cu bule de aer...multe bule...incontinuu... ca si cum ar avea ditamai gauroiul pe undeva. Nu inteleg unde deoarece daca e inchis sistemul si apas pedala nu curge pe nicaieri, daca e sa ma iau dupa numarul de bule ar trebui ca atunci cand apas pedala sa am fantana arteziana.

Aerisitorul e deschis foarte putin cand trag lichidul, sa prinda aer pe langa el?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aeriseste mai bine ;) am 5 mille, 2 rsv-uri si un rsv4 (da, acelasi etrier) carora le-am facut aerisirea, n-au nici pe dracu'... trebuie facuta mai bine, atata tot...

 

ai nevoie de un psihiatru :) (vezi ca ai uitat de Futura :-) )

» Post actualizat in 01 Jul 2016 11:39

@Metal: acum m-am uitat abia la clipul tau

 

La tine 100% problema e de la electromotor incolo, eu ce aud e electromotorul care invarte in gol si nu cupleaza....

 

 

in clipul asta iti explica foarte bine cum functioneaza angrenajul electromotor/sprag/volanta etc...

 

Daca era de la sprag, ar trebuie sa auzi cum motorul incearca sa o ia macar, are un zgomot specific cand incep sa miste pistoanele (engine turn over),ca aici:

 

 

Pocniturile ce le auzi e cand motorul/miscarea pistoanelor cedeaza, ca nu are putere sa porneasca, si da sa se invarta inapoi,de la inertie, si sprag ul tine cat tine si cedeaza si pocneste...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, la al doilea videoclip m-am uitat si eu.. la mine nu facea asa, nu dadea semne de pornire greoaie. Vedem...

 

Sunetul la tine e ca si cum electromotorul nu angreneaza nimic, s-aude doar el... nu misca pistoanele...nimic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi mai zicea cineva ca s-ar putea sa fie distributia sarita de la punct si sa fie blocat motorul, dar este exclus asta - am incercat sa o pornesc impinsa si incerca sa invarta, dar nu aveam suficienta viteza/putere la impins... deci pistoanele alea lucreaza in interior...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in cazul asta sunt destul de sigur ca motoreta ta are un scurt in electromotor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Wow...de cand nu am mai intrat aici ...a trecut o gramada de timp...vad o gramada de noi posesori de aprilici...mai ales ca mai toti trec prin ce am trecut eu acum cativa ani.

Ps..vreau eu jiglorul ala...

Si am si o sea pentru pasager.

Metal...unde e mobra acum...te pot ajuta cu ceva sfaturi...atat despre sprag pentru ca eu initiam am schimbat rulmentul cu unul de bmw fiind mai ieftin dar i am intors bilele...a mers 3000 km..dupa care a cedat..l am schimbat pe tot...tot kitul...500 euro.am schimbat si bateria am renuntat si la mufe...mergea si intrerupt...

» Post actualizat in 03 Jul 2016 16:30

Wow...de cand nu am mai intrat aici ...a trecut o gramada de timp...vad o gramada de noi posesori de aprilici...mai ales ca mai toti trec prin ce am trecut eu acum cativa ani.

Ps..vreau eu jiglorul ala...

Si am si o sea pentru pasager.

Metal...unde e mobra acum...te pot ajuta cu ceva sfaturi...atat despre sprag pentru ca eu initiam am schimbat rulmentul cu unul de bmw fiind mai ieftin dar i am intors bilele...a mers 3000 km..dupa care a cedat..l am schimbat pe tot...tot kitul...500 euro.am schimbat si bateria am renuntat si la mufe...mergea si intrerupt...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Wow...de cand nu am mai intrat aici ...a trecut o gramada de timp...vad o gramada de noi posesori de aprilici...mai ales ca mai toti trec prin ce am trecut eu acum cativa ani.

 

 

Pentru ca toti ati luat niste gioarse, crezand ca luati cea mai tare motoreta la cel mai mic pret....si asta e 'costul' distractiei :)

 

si apoi te miri de ce Aprilia are un renume rau pe piata RRomaneasca..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce intelegi tu prin gioarse..daca mobra mea este o gioarsa ...te invit...sa faci o inspectie...daca este o gioarsa pentru faptul ca se topesc mufele care fac legatura intre releul de incarcare si stator...pentru ca sunt amplasate prost si se carbonizeaza...inseamna ca este o gioarsa...daca tu consideri ca este o gioarsa pentru ca schimbi niste rulmenti la roti...daca tu consideri ca este o gioarsa pentru faptul ca trebuie sa mai cureti injectoarele daca intrerupe sau ca trebuie sa mai schimbi bujiile sau ca trebuie sa ii mai faci o sincronizare...inseamna ca avem niste gioarse. Spragul cedeaza pentru ca motorul are compresie mare si ca de obicei bateria este slaba si pentru ca releul de pornire este subdimensionat

» Post actualizat in 03 Jul 2016 17:00

Si apropo...eu nu am dat chiar asa putin pe ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...