zahei Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 eu sunt singurul care nu are probleme cu aprilia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 (editat) De cati ani o ai si cat te-a costat achizitia ei? Editat Iunie 30, 2016 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 eu sunt singurul care nu are probleme cu aprilia? Fratele meu alb, nici eu n'am avut nici o problema oricat de mica. Nici macar un bec ars. Nothing. Nada. Ioc sansa! Exceptie facand faptul ca'mi toaca gumele intr'un ritm alarmant. Daca nu gresesc, cred ca sunt la a 6'a pereche de cauciuce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Tu nu o ai de noua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 De la 000001 km Dar asta asa apopo de Italience si cat de nefiabile sunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 (editat) Hai sa ma inscriu si eu pe lista! Asta-i interiorul amortizorului drept! Comprimat la maxim se blocheaza. Daca ii mai las vreo 2cm pana la comprimarea maxima merge in parametri. Deci de aia am ajuns cu ea acasa, ca nu am dat in vreun crater. Deci am aflat si de ce am luat-o asa ieftin Stangul pare in regula ochiometric asa, dar nu prea am incredere. Nu se pune problema sa o vand, intr-un final va avea furca dreapta. Am cateva optiuni: - indrept furca - ii pun furca de pe non Factory (200-300E pe ebay) - ii pun alta furca Ohlins pe care o vanez pe ebay pana o prind la un pret bun (probabil la iarna). Momentan mai ieftin de 600-700E nu exista. Probabil voi schimba si jugurile... Nu ii dau de cap cu pompa spate, dar nu ma las. Am cumparat o pompa second de Ducati sa o inlocuiesc pe cea stock, ca in linkul de mai jos: http://apriliarsv.com/guides/22479-rear-brake-master-cylinder-upgrade-rsv1000.html Ori nu o aerisesc eu cum trebuie ori prinde aer pe undeva. Pun lichid in bidonas si trag cu seringa cu un furtun transparent din aerisitorul etrierului si vine lichidul cu bule de aer. Am dat comanda de un kit cu pistonase si garnituri pt etrierul spate. Sper sa fie de la etrier. Daca nu, e clar pompa de frana de vina si o sa cumpar una noua (de Ducati). Bine ca mi-am luat tobe! P.S. Voi avea un jiglor de ambreiaj de vanzare. L-am ratacit pe primul, am crezut ca a ajuns la gunoi cand s-a facut curatenie in casa, am cumparat altul si apoi l-am gasit si pe primul in cotiera, in masina. Editat Iunie 30, 2016 de dan.c. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Fratele meu alb, nici eu n'am avut nici o problema oricat de mica. Nici macar un bec ars. Nothing. Nada. Ioc sansa! Exceptie facand faptul ca'mi toaca gumele intr'un ritm alarmant. Daca nu gresesc, cred ca sunt la a 6'a pereche de cauciuce exemplul tau este irelevant pentru ca este noua si cu totul alt model.... » Post actualizat in 30 Jun 2016 09:24 Hai sa ma inscriu si eu pe lista! Asta-i interiorul amortizorului drept! Comprimat la maxim se blocheaza. Daca ii mai las vreo 2cm pana la comprimarea maxima merge in parametri. Deci de aia am ajuns cu ea acasa, ca nu am dat in vreun crater. IMG_0789.JPG Deci am aflat si de ce am luat-o asa ieftin Stangul pare in regula ochiometric asa, dar nu prea am incredere. Nu se pune problema sa o vand, intr-un final va avea furca dreapta. Am cateva optiuni: - indrept furca - ii pun furca de pe non Factory (200-300E pe ebay) - ii pun alta furca Ohlins pe care o vanez pe ebay pana o prind la un pret bun (probabil la iarna). Momentan mai ieftin de 600-700E nu exista. Probabil voi schimba si jugurile... Nu ii dau de cap cu pompa spate, dar nu ma las. Am cumparat o pompa second de Ducati sa o inlocuiesc pe cea stock, ca in linkul de mai jos: http://apriliarsv.com/guides/22479-rear-brake-master-cylinder-upgrade-rsv1000.html Ori nu o aerisesc eu cum trebuie ori prinde aer pe undeva. Pun lichid in bidonas si trag cu seringa cu un furtun transparent din aerisitorul etrierului si vine lichidul cu bule de aer. Am dat comanda de un kit cu pistonase si garnituri pt etrierul spate. Sper sa fie de la etrier. Daca nu, e clar pompa de frana de vina si o sa cumpar una noua. Bine ca mi-am luat tobe! P.S. Voi avea un jiglor de ambreiaj de vanzare. L-am ratacit pe primul, am crezut ca a ajuns la gunoi cand s-a facut curatenie in casa, am cumparat altul si apoi l-am gasit si pe primul in cotiera, in masina. dintre toate, as sugera sa EVITI sa indrepti furca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Pana la urma ce e stramb la furca? Nu merg luat doar componentele pe bucati, gen doar o jamba sau ce ai tu pe acolo defect? = Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Cel mai probabil da, dar noi (nu prea dezmembrează lumea furcă Öhlins funcțională). Și te costă cât toată furca SH Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 (editat) Nu stiu! Jamba(tubul gros) dreapta e clar indoita. Nu mult, nu se vede daca te uiti la ea. Daca o invart pe o suprafata plana se vede. Tubul mai subtire, cel ce are contact direct cu semeringurile nu l-am verificat. Tubul cel mai subtire cel de rebound daca nu ma insel, cel care iese din cartus e clar indoit. Trebuie facuta bucati, pt asta imi trebuie si o scula de scos cartusul afara si luata la masurat. Momentan nu am avut timp, i-am pus uleiul si semeringurile noi pentru ca daca nu, ramaneam cu ea in mijlocul curtii la socri, suspendata nu foarte sigur pe standerul spate si niste lemne bagate sub galerie. Cand voi avea putin timp, o bag intr-un garaj si ma apuc de desfacut si masurat componentele furcii. Daca tot o desfac si o fac bucati probabil ca o voi indrepta cat sa mai merg cu ea pana la iarna sau cand gasesc o alta furca. Cel putin cat sa nu ramana blocata in caz de comprimare maxima. Tuburile groase sunt 200E bucata pe ebay. Nu stiu daca sunt originale, nu am intrebat vanzatorii. Editat Iunie 30, 2016 de dan.c. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 si uite-asa mai bagi o mie intr-un lucru dichisit la un pret irezistibil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Pai ca sa fiu sincer cam atât eram pregătit sa bag Speram doar sa fiu norocos si sa scap mai ieftin. Pana acum tobele+consumabilele ce le-am achiziționat m-au dus la vreo 350E. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 in voi cand aveti de gand sa investiti atat sau macar pe jumatate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 I love shaworma si berea rece!! Asa ca cmd ... sorry bro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 in voi cand aveti de gand sa investiti atat sau macar pe jumatate? nu-ti inteleg replica,sincer.... e ceva duma legat de mersu pe ista sau echipament? sau nu inteleg » Post actualizat in 30 Jun 2016 12:01 Pai ca sa fiu sincer cam atât eram pregătit sa bag Speram doar sa fiu norocos si sa scap mai ieftin. Pana acum tobele+consumabilele ce le-am achiziționat m-au dus la vreo 350E. pacat ca ai apucat sa dai banii pe tobe,inainte sa afli de 'buba' asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Io am echipament de doua ori mai scump ca motocicleta, toate luate de noi... cat plm sa mai investesc?!!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Io am echipament de doua ori mai scump ca motocicleta, toate luate de noi... cat plm sa mai investesc?!!? in cursuri de pilotaj si in D211 man, cum in ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 (editat) intr-un curs de mers cu motocicleta ... pt viitor face cat 25seturi de tobe Editat Iunie 30, 2016 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 in cursuri de pilotaj si in D211 man, cum in ce? Pai si ce, cu CBF-ul si cu Pilot Road nu pot face cursuri?! CMD, eu tocmai de asta m-am riscat sa trec pe sport, voiam sa incerc si mirajul unui circuit - trackday, cursuri, etc... dar cum se pare ca motocicleta nu tine cu mine, ma rezum doar la plimbatul pe strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 (...) voiam sa incerc si mirajul unui circuit - trackday, cursuri, etc... SM. AmcKart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 frana spate se aeriseste dupa ce dai jos etrierul si pozitionezi aerisitorul in sus... nu o sa mai ai probleme, dai banii pe pompe degeaba, n-au nici pe dracu'... Asa am facut. E chiar un pdf dat de cei de la Aprilia in care arata cum se face. Am procedat asa cu pompa stock, pe moment a tinut frana, peste o saptamana cand am ajuns la mobra, fara sa fi fost folosita intre timp era la fel de moale. Deci clar lua aer pe undeva. Acum, cu pompa de ducati nici nu am reusit sa o fac sa tina pe moment. Dupa ce ii refac etrierul pot sa trag concluzii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 intr-un curs de mers cu motocicleta ... pt viitor face cat 25seturi de tobe spune-ne si noua ce cursuri ai urmat,si cat ai dat...nu de alta, dar mai ieri o ardeai si tu racing prin oras, cum ai recunoscut singur, si ulterior ai vazut 'lumina' si te dai doar pe pista Multi poate inca prefera strada (nu la modul racing)...si plimbarile lungi....touring,etc Nu contrazic ideea ca un curs n-ar fi bine primit,dar depinde cu cine-l faci.. » Post actualizat in 30 Jun 2016 18:04 Asa am facut. E chiar un pdf dat de cei de la Aprilia in care arata cum se face. Am procedat asa cu pompa stock, pe moment a tinut frana, peste o saptamana cand am ajuns la mobra, fara sa fi fost folosita intre timp era la fel de moale. Deci clar lua aer pe undeva. Acum, cu pompa de ducati nici nu am reusit sa o fac sa tina pe moment. Dupa ce ii refac etrierul pot sa trag concluzii. am facut si eu dupa PDF ala si n-am rezolvat nici o pwla (eu aveam Mille 2002). In final mi-am bagat pwla si-am mers doar cu frana fata.... Nu foarte inteligent,dar n-au fost probleme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 30 Jun 2016 18:04 am facut si eu dupa PDF ala si n-am rezolvat nici o pwla (eu aveam Mille 2002). In final mi-am bagat pwla si-am mers doar cu frana fata.... Nu foarte inteligent,dar n-au fost probleme... Asta ziceam si eu. E cam fix pix aerisirea aia. Multi zic ca pompa de ducati ar rezolva problema, desi nu prea vad explicatia. Poate doar ca e altfel facuta. Daca nici asa nu merge rezolvarea este sa ii pun niste scarite pe care sa mearga atasata o pompa clasica de japoneze, pozitionata vertical. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 La V2 mare nu-ți mai trebuie frână spate. Ai frână de motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Iulie 1, 2016 Share Postat Iulie 1, 2016 Uite: Pun lichid in bidonas - cel mai inalt punct al sistemului, da? Etrierul il am desfacut si intors invers, cu aerisitorul in sus. Ma apuc si trag cu seringa cu un furtun transparent din aerisitor. Pe masura ce bidonasul incepe sa se goleasca cineva imi completeaza lichidul astfel incat sa nu traga aer pe sus. Trag si trag si trag vreo 3-4-5 bidonase de lichid. Tot timpul, pe furtunas vine lichid cu bule de aer...multe bule...incontinuu... ca si cum ar avea ditamai gauroiul pe undeva. Nu inteleg unde deoarece daca e inchis sistemul si apas pedala nu curge pe nicaieri, daca e sa ma iau dupa numarul de bule ar trebui ca atunci cand apas pedala sa am fantana arteziana. Aerisitorul e deschis foarte putin cand trag lichidul, sa prinda aer pe langa el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.