Sari la conținut

Detinatori de Aprilia RSV


freeman
 Share

Postări Recomandate

eu sunt singurul care nu are probleme cu aprilia? :)

Fratele meu alb, nici eu n'am avut nici o problema oricat de mica. Nici macar un bec ars. Nothing. Nada. Ioc sansa!

 

Exceptie facand faptul ca'mi toaca gumele intr'un ritm alarmant. Daca nu gresesc, cred ca sunt la a 6'a pereche de cauciuce :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa ma inscriu si eu pe lista!

 

Asta-i interiorul amortizorului drept! Comprimat la maxim se blocheaza. :D Daca ii mai las vreo 2cm pana la comprimarea maxima merge in parametri. Deci de aia am ajuns cu ea acasa, ca nu am dat in vreun crater.

post-33933-0-58259500-1467277993_thumb.jpg

Deci am aflat si de ce am luat-o asa ieftin

Stangul pare in regula ochiometric asa, dar nu prea am incredere.

Nu se pune problema sa o vand, intr-un final va avea furca dreapta. Am cateva optiuni:

- indrept furca

- ii pun furca de pe non Factory (200-300E pe ebay)

- ii pun alta furca Ohlins pe care o vanez pe ebay pana o prind la un pret bun (probabil la iarna). Momentan mai ieftin de 600-700E nu exista.

Probabil voi schimba si jugurile...

 

Nu ii dau de cap cu pompa spate, dar nu ma las. Am cumparat o pompa second de Ducati sa o inlocuiesc pe cea stock, ca in linkul de mai jos:

http://apriliarsv.com/guides/22479-rear-brake-master-cylinder-upgrade-rsv1000.html

Ori nu o aerisesc eu cum trebuie ori prinde aer pe undeva. Pun lichid in bidonas si trag cu seringa cu un furtun transparent din aerisitorul etrierului si vine lichidul cu bule de aer. Am dat comanda de un kit cu pistonase si garnituri pt etrierul spate. Sper sa fie de la etrier. Daca nu, e clar pompa de frana de vina si o sa cumpar una noua (de Ducati).

 

Bine ca mi-am luat tobe! :D

 

P.S. Voi avea un jiglor de ambreiaj de vanzare. L-am ratacit pe primul, am crezut ca a ajuns la gunoi cand s-a facut curatenie in casa, am cumparat altul si apoi l-am gasit si pe primul in cotiera, in masina. :D

Editat de dan.c.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratele meu alb, nici eu n'am avut nici o problema oricat de mica. Nici macar un bec ars. Nothing. Nada. Ioc sansa!

 

Exceptie facand faptul ca'mi toaca gumele intr'un ritm alarmant. Daca nu gresesc, cred ca sunt la a 6'a pereche de cauciuce :)

 

exemplul tau este irelevant pentru ca este noua si cu totul alt model....

» Post actualizat in 30 Jun 2016 09:24

Hai sa ma inscriu si eu pe lista!

 

Asta-i interiorul amortizorului drept! Comprimat la maxim se blocheaza. :D Daca ii mai las vreo 2cm pana la comprimarea maxima merge in parametri. Deci de aia am ajuns cu ea acasa, ca nu am dat in vreun crater.

attachicon.gifIMG_0789.JPG

Deci am aflat si de ce am luat-o asa ieftin

Stangul pare in regula ochiometric asa, dar nu prea am incredere.

Nu se pune problema sa o vand, intr-un final va avea furca dreapta. Am cateva optiuni:

- indrept furca

- ii pun furca de pe non Factory (200-300E pe ebay)

- ii pun alta furca Ohlins pe care o vanez pe ebay pana o prind la un pret bun (probabil la iarna). Momentan mai ieftin de 600-700E nu exista.

Probabil voi schimba si jugurile...

 

Nu ii dau de cap cu pompa spate, dar nu ma las. Am cumparat o pompa second de Ducati sa o inlocuiesc pe cea stock, ca in linkul de mai jos:

http://apriliarsv.com/guides/22479-rear-brake-master-cylinder-upgrade-rsv1000.html

Ori nu o aerisesc eu cum trebuie ori prinde aer pe undeva. Pun lichid in bidonas si trag cu seringa cu un furtun transparent din aerisitorul etrierului si vine lichidul cu bule de aer. Am dat comanda de un kit cu pistonase si garnituri pt etrierul spate. Sper sa fie de la etrier. Daca nu, e clar pompa de frana de vina si o sa cumpar una noua.

 

Bine ca mi-am luat tobe!

 

P.S. Voi avea un jiglor de ambreiaj de vanzare. L-am ratacit pe primul, am crezut ca a ajuns la gunoi cand s-a facut curatenie in casa, am cumparat altul si apoi l-am gasit si pe primul in cotiera, in masina.

 

dintre toate, as sugera sa EVITI sa indrepti furca :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma ce e stramb la furca? Nu merg luat doar componentele pe bucati, gen doar o jamba sau ce ai tu pe acolo defect?

 

=

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu!

Jamba(tubul gros) dreapta e clar indoita. Nu mult, nu se vede daca te uiti la ea. Daca o invart pe o suprafata plana se vede.

Tubul mai subtire, cel ce are contact direct cu semeringurile nu l-am verificat. Tubul cel mai subtire cel de rebound daca nu ma insel, cel care iese din cartus e clar indoit. Trebuie facuta bucati, pt asta imi trebuie si o scula de scos cartusul afara si luata la masurat.

 

Momentan nu am avut timp, i-am pus uleiul si semeringurile noi pentru ca daca nu, ramaneam cu ea in mijlocul curtii la socri, suspendata nu foarte sigur pe standerul spate si niste lemne bagate sub galerie.

post-33933-0-28005000-1467281085_thumb.jpg

 

Cand voi avea putin timp, o bag intr-un garaj si ma apuc de desfacut si masurat componentele furcii. Daca tot o desfac si o fac bucati probabil ca o voi indrepta cat sa mai merg cu ea pana la iarna sau cand gasesc o alta furca. Cel putin cat sa nu ramana blocata in caz de comprimare maxima. Tuburile groase sunt 200E bucata pe ebay. Nu stiu daca sunt originale, nu am intrebat vanzatorii.

Editat de dan.c.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ca sa fiu sincer cam atât eram pregătit sa bag Speram doar sa fiu norocos si sa scap mai ieftin. Pana acum tobele+consumabilele ce le-am achiziționat m-au dus la vreo 350E.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in voi cand aveti de gand sa investiti atat sau macar pe jumatate?

 

nu-ti inteleg replica,sincer.... e ceva duma legat de mersu pe ista sau echipament? sau nu inteleg :)

» Post actualizat in 30 Jun 2016 12:01

Pai ca sa fiu sincer cam atât eram pregătit sa bag Speram doar sa fiu norocos si sa scap mai ieftin. Pana acum tobele+consumabilele ce le-am achiziționat m-au dus la vreo 350E.

 

pacat ca ai apucat sa dai banii pe tobe,inainte sa afli de 'buba' asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intr-un curs de mers cu motocicleta ... pt viitor face cat 25seturi de tobe :)

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in cursuri de pilotaj si in D211 man, cum in ce?

Pai si ce, cu CBF-ul si cu Pilot Road nu pot face cursuri?! :)

 

CMD, eu tocmai de asta m-am riscat sa trec pe sport, voiam sa incerc si mirajul unui circuit - trackday, cursuri, etc... dar cum se pare ca motocicleta nu tine cu mine, ma rezum doar la plimbatul pe strada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frana spate se aeriseste dupa ce dai jos etrierul si pozitionezi aerisitorul in sus... nu o sa mai ai probleme, dai banii pe pompe degeaba, n-au nici pe dracu'...

Asa am facut. E chiar un pdf dat de cei de la Aprilia in care arata cum se face.

Am procedat asa cu pompa stock, pe moment a tinut frana, peste o saptamana cand am ajuns la mobra, fara sa fi fost folosita intre timp era la fel de moale. Deci clar lua aer pe undeva.

Acum, cu pompa de ducati nici nu am reusit sa o fac sa tina pe moment. Dupa ce ii refac etrierul pot sa trag concluzii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intr-un curs de mers cu motocicleta ... pt viitor face cat 25seturi de tobe :)

 

spune-ne si noua ce cursuri ai urmat,si cat ai dat...nu de alta, dar mai ieri o ardeai si tu racing prin oras, cum ai recunoscut singur, si ulterior ai vazut 'lumina' si te dai doar pe pista :)

 

Multi poate inca prefera strada (nu la modul racing)...si plimbarile lungi....touring,etc

 

Nu contrazic ideea ca un curs n-ar fi bine primit,dar depinde cu cine-l faci..

» Post actualizat in 30 Jun 2016 18:04

Asa am facut. E chiar un pdf dat de cei de la Aprilia in care arata cum se face.

Am procedat asa cu pompa stock, pe moment a tinut frana, peste o saptamana cand am ajuns la mobra, fara sa fi fost folosita intre timp era la fel de moale. Deci clar lua aer pe undeva.

Acum, cu pompa de ducati nici nu am reusit sa o fac sa tina pe moment. Dupa ce ii refac etrierul pot sa trag concluzii.

 

am facut si eu dupa PDF ala si n-am rezolvat nici o pwla (eu aveam Mille 2002). In final mi-am bagat pwla si-am mers doar cu frana fata.... Nu foarte inteligent,dar n-au fost probleme...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

30 Jun 2016 18:04

 

 

am facut si eu dupa PDF ala si n-am rezolvat nici o pwla (eu aveam Mille 2002). In final mi-am bagat pwla si-am mers doar cu frana fata.... Nu foarte inteligent,dar n-au fost probleme...

Asta ziceam si eu. E cam fix pix aerisirea aia. Multi zic ca pompa de ducati ar rezolva problema, desi nu prea vad explicatia. Poate doar ca e altfel facuta.

Daca nici asa nu merge rezolvarea este sa ii pun niste scarite pe care sa mearga atasata o pompa clasica de japoneze, pozitionata vertical. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite:

Pun lichid in bidonas - cel mai inalt punct al sistemului, da?

Etrierul il am desfacut si intors invers, cu aerisitorul in sus.

Ma apuc si trag cu seringa cu un furtun transparent din aerisitor. Pe masura ce bidonasul incepe sa se goleasca cineva imi completeaza lichidul astfel incat sa nu traga aer pe sus. Trag si trag si trag vreo 3-4-5 bidonase de lichid. Tot timpul, pe furtunas vine lichid cu bule de aer...multe bule...incontinuu... ca si cum ar avea ditamai gauroiul pe undeva. Nu inteleg unde deoarece daca e inchis sistemul si apas pedala nu curge pe nicaieri, daca e sa ma iau dupa numarul de bule ar trebui ca atunci cand apas pedala sa am fantana arteziana.

Aerisitorul e deschis foarte putin cand trag lichidul, sa prinda aer pe langa el?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...