Sari la conținut

Detinatori de Aprilia RSV


freeman
 Share

Postări Recomandate

Punem pariu ca dai petrecere cind scapi de ea?

 

cum i-am spus si lui,nu are nici o legatura ca e Aprilia.... motorul e austriac, electronica e japoneza...asa ca terminati cu kterink ieftina..

 

Ideea e sa nu iei o gioarsa Aprilia de la un proprietar care si-a batut joc din ea....ca asta patesti (valabil pt orice mobra)..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde gasesti una buna-buna, avind in vedere ca e veche de mai mult de un deceniu? La japo mai gasesti la preturi OK piese din dezmembrari, ambreiaje complete, cutii de viteze. La RSV-uri, preturile sint altele. Hai, ca costa mult sau putin, dar sa stai 1-2 luni in plin sezon pina faci rost de o piesa...., omul vrea sa se plimbe, nu sa posteze la rubica de probleme.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, intr-adevar, pana si baietii de la Aprilia se plangeau de cum sunt tratati de cei din Italia. Ce-i drept, mie jiglorul ala minune mi-a venit in cateva zile - am platit transport la urgenta.

 

Am incercat aseara pornirea cu fire de la masina. N-a vrut sa o ia de nici o culoare. De saptamana viitoare ma duc sa ma apuc de ea. Momentan invart roata CBF-ului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde gasesti una buna-buna, avind in vedere ca e veche de mai mult de un deceniu? La japo mai gasesti la preturi OK piese din dezmembrari, ambreiaje complete, cutii de viteze. La RSV-uri, preturile sint altele. Hai, ca costa mult sau putin, dar sa stai 1-2 luni in plin sezon pina faci rost de o piesa...., omul vrea sa se plimbe, nu sa posteze la rubica de probleme.

 

omul o are din iarna, deci a fost ori problema de bani ori lene :)

 

Eu la RSV cand am avut nevoie de piese, n-am stat mult (ce-i drept, am avut nevoie de piese SH,nu consumabile) consumabilele sunt aceleasi ca la japo....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta am luat-o din octombrie - anul trecut. In octombrie a fost luna in care politia s-a gandit ca ar trebui sa imi tina ei o luna de zile permisul. Cum motocicleta nu mai avea itp si rca valabile si eu aveam nevoie mai mult de masina, n-am insistat cu ea. Am luat-o si in in primavara am dus-o la service: probleme declarate la cumparare: sprag clutch muci, rulmenti roata spate. S-a cumparat rulmentul ala, s-a facut si mergea brici - am mers cu ea si i-am facut ITP, am luat-o la fisc, RCA, tot ce trebuie. Intr-adevar, trebuia si intervenit si la rulmentii spate - i-am schimbat si pe aia. La sf lui mai a inceput sa faca figuri la mersul la ture joase - am dus-o la Cezar unde a zacut mai bine de o luna - furtunele de benzina din rezervor erau muci si aveam apa-n benzina. In luna aia am cautat de mi-a iesit pe nas furtune cu specificatiile indicate de Cezar si sa moara ma-sa daca am gasit pe undeva. Evident, n-a gasit nici el. Asa ca am luat ceva de la un distribuitor de piese auto, specificatiile producatorului corespundeau cu ce aveam eu nevoie si aia a fost. Am mers mai mult cu CBF-ul prin oras ca am avantaj la consum si nu se incinge asa de tare ca RSV-ul. Acum, cand s-a mai golit orasul si am mai luat RSV-ul, hop buba cu pornirea...

 

Deci nu e vorba de lipsa de bani sau lene. De lene nu are rost sa vorbim ca nu are rost - sunt nepriceput in ale mecanicii si nu am nici garaj - deci iese din discutie ipoteza ca m-as putea apuca eu personal de ea. Banii n-ar fi o problema atata timp cat se rezolva ceea ce e stricat/avariat.

 

Daca as vinde-o acum cu cat am cumparat-o, sa zicem ca as pierde la ea un 200 de euro (cam atat m-au costat interventiile la ea, itp-ul si nimicurile pe care l-am mai facut). Momentan nu as vrea sa o vand, ii mai acord o sansa :)

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu sunt singurul care nu are probleme cu aprilia? :)

Fratele meu alb, nici eu n'am avut nici o problema oricat de mica. Nici macar un bec ars. Nothing. Nada. Ioc sansa!

 

Exceptie facand faptul ca'mi toaca gumele intr'un ritm alarmant. Daca nu gresesc, cred ca sunt la a 6'a pereche de cauciuce :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa ma inscriu si eu pe lista!

 

Asta-i interiorul amortizorului drept! Comprimat la maxim se blocheaza. :D Daca ii mai las vreo 2cm pana la comprimarea maxima merge in parametri. Deci de aia am ajuns cu ea acasa, ca nu am dat in vreun crater.

post-33933-0-58259500-1467277993_thumb.jpg

Deci am aflat si de ce am luat-o asa ieftin

Stangul pare in regula ochiometric asa, dar nu prea am incredere.

Nu se pune problema sa o vand, intr-un final va avea furca dreapta. Am cateva optiuni:

- indrept furca

- ii pun furca de pe non Factory (200-300E pe ebay)

- ii pun alta furca Ohlins pe care o vanez pe ebay pana o prind la un pret bun (probabil la iarna). Momentan mai ieftin de 600-700E nu exista.

Probabil voi schimba si jugurile...

 

Nu ii dau de cap cu pompa spate, dar nu ma las. Am cumparat o pompa second de Ducati sa o inlocuiesc pe cea stock, ca in linkul de mai jos:

http://apriliarsv.com/guides/22479-rear-brake-master-cylinder-upgrade-rsv1000.html

Ori nu o aerisesc eu cum trebuie ori prinde aer pe undeva. Pun lichid in bidonas si trag cu seringa cu un furtun transparent din aerisitorul etrierului si vine lichidul cu bule de aer. Am dat comanda de un kit cu pistonase si garnituri pt etrierul spate. Sper sa fie de la etrier. Daca nu, e clar pompa de frana de vina si o sa cumpar una noua (de Ducati).

 

Bine ca mi-am luat tobe! :D

 

P.S. Voi avea un jiglor de ambreiaj de vanzare. L-am ratacit pe primul, am crezut ca a ajuns la gunoi cand s-a facut curatenie in casa, am cumparat altul si apoi l-am gasit si pe primul in cotiera, in masina. :D

Editat de dan.c.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratele meu alb, nici eu n'am avut nici o problema oricat de mica. Nici macar un bec ars. Nothing. Nada. Ioc sansa!

 

Exceptie facand faptul ca'mi toaca gumele intr'un ritm alarmant. Daca nu gresesc, cred ca sunt la a 6'a pereche de cauciuce :)

 

exemplul tau este irelevant pentru ca este noua si cu totul alt model....

» Post actualizat in 30 Jun 2016 09:24

Hai sa ma inscriu si eu pe lista!

 

Asta-i interiorul amortizorului drept! Comprimat la maxim se blocheaza. :D Daca ii mai las vreo 2cm pana la comprimarea maxima merge in parametri. Deci de aia am ajuns cu ea acasa, ca nu am dat in vreun crater.

attachicon.gifIMG_0789.JPG

Deci am aflat si de ce am luat-o asa ieftin

Stangul pare in regula ochiometric asa, dar nu prea am incredere.

Nu se pune problema sa o vand, intr-un final va avea furca dreapta. Am cateva optiuni:

- indrept furca

- ii pun furca de pe non Factory (200-300E pe ebay)

- ii pun alta furca Ohlins pe care o vanez pe ebay pana o prind la un pret bun (probabil la iarna). Momentan mai ieftin de 600-700E nu exista.

Probabil voi schimba si jugurile...

 

Nu ii dau de cap cu pompa spate, dar nu ma las. Am cumparat o pompa second de Ducati sa o inlocuiesc pe cea stock, ca in linkul de mai jos:

http://apriliarsv.com/guides/22479-rear-brake-master-cylinder-upgrade-rsv1000.html

Ori nu o aerisesc eu cum trebuie ori prinde aer pe undeva. Pun lichid in bidonas si trag cu seringa cu un furtun transparent din aerisitorul etrierului si vine lichidul cu bule de aer. Am dat comanda de un kit cu pistonase si garnituri pt etrierul spate. Sper sa fie de la etrier. Daca nu, e clar pompa de frana de vina si o sa cumpar una noua.

 

Bine ca mi-am luat tobe!

 

P.S. Voi avea un jiglor de ambreiaj de vanzare. L-am ratacit pe primul, am crezut ca a ajuns la gunoi cand s-a facut curatenie in casa, am cumparat altul si apoi l-am gasit si pe primul in cotiera, in masina.

 

dintre toate, as sugera sa EVITI sa indrepti furca :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma ce e stramb la furca? Nu merg luat doar componentele pe bucati, gen doar o jamba sau ce ai tu pe acolo defect?

 

=

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu!

Jamba(tubul gros) dreapta e clar indoita. Nu mult, nu se vede daca te uiti la ea. Daca o invart pe o suprafata plana se vede.

Tubul mai subtire, cel ce are contact direct cu semeringurile nu l-am verificat. Tubul cel mai subtire cel de rebound daca nu ma insel, cel care iese din cartus e clar indoit. Trebuie facuta bucati, pt asta imi trebuie si o scula de scos cartusul afara si luata la masurat.

 

Momentan nu am avut timp, i-am pus uleiul si semeringurile noi pentru ca daca nu, ramaneam cu ea in mijlocul curtii la socri, suspendata nu foarte sigur pe standerul spate si niste lemne bagate sub galerie.

post-33933-0-28005000-1467281085_thumb.jpg

 

Cand voi avea putin timp, o bag intr-un garaj si ma apuc de desfacut si masurat componentele furcii. Daca tot o desfac si o fac bucati probabil ca o voi indrepta cat sa mai merg cu ea pana la iarna sau cand gasesc o alta furca. Cel putin cat sa nu ramana blocata in caz de comprimare maxima. Tuburile groase sunt 200E bucata pe ebay. Nu stiu daca sunt originale, nu am intrebat vanzatorii.

Editat de dan.c.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ca sa fiu sincer cam atât eram pregătit sa bag Speram doar sa fiu norocos si sa scap mai ieftin. Pana acum tobele+consumabilele ce le-am achiziționat m-au dus la vreo 350E.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in voi cand aveti de gand sa investiti atat sau macar pe jumatate?

 

nu-ti inteleg replica,sincer.... e ceva duma legat de mersu pe ista sau echipament? sau nu inteleg :)

» Post actualizat in 30 Jun 2016 12:01

Pai ca sa fiu sincer cam atât eram pregătit sa bag Speram doar sa fiu norocos si sa scap mai ieftin. Pana acum tobele+consumabilele ce le-am achiziționat m-au dus la vreo 350E.

 

pacat ca ai apucat sa dai banii pe tobe,inainte sa afli de 'buba' asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intr-un curs de mers cu motocicleta ... pt viitor face cat 25seturi de tobe :)

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in cursuri de pilotaj si in D211 man, cum in ce?

Pai si ce, cu CBF-ul si cu Pilot Road nu pot face cursuri?! :)

 

CMD, eu tocmai de asta m-am riscat sa trec pe sport, voiam sa incerc si mirajul unui circuit - trackday, cursuri, etc... dar cum se pare ca motocicleta nu tine cu mine, ma rezum doar la plimbatul pe strada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...