cmd Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 in voi cand aveti de gand sa investiti atat sau macar pe jumatate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 I love shaworma si berea rece!! Asa ca cmd ... sorry bro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 in voi cand aveti de gand sa investiti atat sau macar pe jumatate? nu-ti inteleg replica,sincer.... e ceva duma legat de mersu pe ista sau echipament? sau nu inteleg » Post actualizat in 30 Jun 2016 12:01 Pai ca sa fiu sincer cam atât eram pregătit sa bag Speram doar sa fiu norocos si sa scap mai ieftin. Pana acum tobele+consumabilele ce le-am achiziționat m-au dus la vreo 350E. pacat ca ai apucat sa dai banii pe tobe,inainte sa afli de 'buba' asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Io am echipament de doua ori mai scump ca motocicleta, toate luate de noi... cat plm sa mai investesc?!!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Io am echipament de doua ori mai scump ca motocicleta, toate luate de noi... cat plm sa mai investesc?!!? in cursuri de pilotaj si in D211 man, cum in ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 (editat) intr-un curs de mers cu motocicleta ... pt viitor face cat 25seturi de tobe Editat Iunie 30, 2016 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 in cursuri de pilotaj si in D211 man, cum in ce? Pai si ce, cu CBF-ul si cu Pilot Road nu pot face cursuri?! CMD, eu tocmai de asta m-am riscat sa trec pe sport, voiam sa incerc si mirajul unui circuit - trackday, cursuri, etc... dar cum se pare ca motocicleta nu tine cu mine, ma rezum doar la plimbatul pe strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 (...) voiam sa incerc si mirajul unui circuit - trackday, cursuri, etc... SM. AmcKart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 frana spate se aeriseste dupa ce dai jos etrierul si pozitionezi aerisitorul in sus... nu o sa mai ai probleme, dai banii pe pompe degeaba, n-au nici pe dracu'... Asa am facut. E chiar un pdf dat de cei de la Aprilia in care arata cum se face. Am procedat asa cu pompa stock, pe moment a tinut frana, peste o saptamana cand am ajuns la mobra, fara sa fi fost folosita intre timp era la fel de moale. Deci clar lua aer pe undeva. Acum, cu pompa de ducati nici nu am reusit sa o fac sa tina pe moment. Dupa ce ii refac etrierul pot sa trag concluzii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 intr-un curs de mers cu motocicleta ... pt viitor face cat 25seturi de tobe spune-ne si noua ce cursuri ai urmat,si cat ai dat...nu de alta, dar mai ieri o ardeai si tu racing prin oras, cum ai recunoscut singur, si ulterior ai vazut 'lumina' si te dai doar pe pista Multi poate inca prefera strada (nu la modul racing)...si plimbarile lungi....touring,etc Nu contrazic ideea ca un curs n-ar fi bine primit,dar depinde cu cine-l faci.. » Post actualizat in 30 Jun 2016 18:04 Asa am facut. E chiar un pdf dat de cei de la Aprilia in care arata cum se face. Am procedat asa cu pompa stock, pe moment a tinut frana, peste o saptamana cand am ajuns la mobra, fara sa fi fost folosita intre timp era la fel de moale. Deci clar lua aer pe undeva. Acum, cu pompa de ducati nici nu am reusit sa o fac sa tina pe moment. Dupa ce ii refac etrierul pot sa trag concluzii. am facut si eu dupa PDF ala si n-am rezolvat nici o pwla (eu aveam Mille 2002). In final mi-am bagat pwla si-am mers doar cu frana fata.... Nu foarte inteligent,dar n-au fost probleme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 30 Jun 2016 18:04 am facut si eu dupa PDF ala si n-am rezolvat nici o pwla (eu aveam Mille 2002). In final mi-am bagat pwla si-am mers doar cu frana fata.... Nu foarte inteligent,dar n-au fost probleme... Asta ziceam si eu. E cam fix pix aerisirea aia. Multi zic ca pompa de ducati ar rezolva problema, desi nu prea vad explicatia. Poate doar ca e altfel facuta. Daca nici asa nu merge rezolvarea este sa ii pun niste scarite pe care sa mearga atasata o pompa clasica de japoneze, pozitionata vertical. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 La V2 mare nu-ți mai trebuie frână spate. Ai frână de motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Iulie 1, 2016 Share Postat Iulie 1, 2016 Uite: Pun lichid in bidonas - cel mai inalt punct al sistemului, da? Etrierul il am desfacut si intors invers, cu aerisitorul in sus. Ma apuc si trag cu seringa cu un furtun transparent din aerisitor. Pe masura ce bidonasul incepe sa se goleasca cineva imi completeaza lichidul astfel incat sa nu traga aer pe sus. Trag si trag si trag vreo 3-4-5 bidonase de lichid. Tot timpul, pe furtunas vine lichid cu bule de aer...multe bule...incontinuu... ca si cum ar avea ditamai gauroiul pe undeva. Nu inteleg unde deoarece daca e inchis sistemul si apas pedala nu curge pe nicaieri, daca e sa ma iau dupa numarul de bule ar trebui ca atunci cand apas pedala sa am fantana arteziana. Aerisitorul e deschis foarte putin cand trag lichidul, sa prinda aer pe langa el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iulie 1, 2016 Share Postat Iulie 1, 2016 aeriseste mai bine am 5 mille, 2 rsv-uri si un rsv4 (da, acelasi etrier) carora le-am facut aerisirea, n-au nici pe dracu'... trebuie facuta mai bine, atata tot... ai nevoie de un psihiatru (vezi ca ai uitat de Futura :-) ) » Post actualizat in 01 Jul 2016 11:39 @Metal: acum m-am uitat abia la clipul tau La tine 100% problema e de la electromotor incolo, eu ce aud e electromotorul care invarte in gol si nu cupleaza.... in clipul asta iti explica foarte bine cum functioneaza angrenajul electromotor/sprag/volanta etc... Daca era de la sprag, ar trebuie sa auzi cum motorul incearca sa o ia macar, are un zgomot specific cand incep sa miste pistoanele (engine turn over),ca aici: Pocniturile ce le auzi e cand motorul/miscarea pistoanelor cedeaza, ca nu are putere sa porneasca, si da sa se invarta inapoi,de la inertie, si sprag ul tine cat tine si cedeaza si pocneste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 1, 2016 Share Postat Iulie 1, 2016 Da, la al doilea videoclip m-am uitat si eu.. la mine nu facea asa, nu dadea semne de pornire greoaie. Vedem... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iulie 1, 2016 Share Postat Iulie 1, 2016 Da, la al doilea videoclip m-am uitat si eu.. la mine nu facea asa, nu dadea semne de pornire greoaie. Vedem... Sunetul la tine e ca si cum electromotorul nu angreneaza nimic, s-aude doar el... nu misca pistoanele...nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 1, 2016 Share Postat Iulie 1, 2016 Imi mai zicea cineva ca s-ar putea sa fie distributia sarita de la punct si sa fie blocat motorul, dar este exclus asta - am incercat sa o pornesc impinsa si incerca sa invarta, dar nu aveam suficienta viteza/putere la impins... deci pistoanele alea lucreaza in interior... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Iulie 1, 2016 Share Postat Iulie 1, 2016 ai schimbat electromotorul de curand? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 1, 2016 Share Postat Iulie 1, 2016 Nope, doar acel sprag clutch! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Iulie 1, 2016 Share Postat Iulie 1, 2016 in cazul asta sunt destul de sigur ca motoreta ta are un scurt in electromotor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iulie 1, 2016 Share Postat Iulie 1, 2016 Am un electromotor de RSV (daca ceva... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat Iulie 3, 2016 Share Postat Iulie 3, 2016 Wow...de cand nu am mai intrat aici ...a trecut o gramada de timp...vad o gramada de noi posesori de aprilici...mai ales ca mai toti trec prin ce am trecut eu acum cativa ani. Ps..vreau eu jiglorul ala... Si am si o sea pentru pasager. Metal...unde e mobra acum...te pot ajuta cu ceva sfaturi...atat despre sprag pentru ca eu initiam am schimbat rulmentul cu unul de bmw fiind mai ieftin dar i am intors bilele...a mers 3000 km..dupa care a cedat..l am schimbat pe tot...tot kitul...500 euro.am schimbat si bateria am renuntat si la mufe...mergea si intrerupt... » Post actualizat in 03 Jul 2016 16:30 Wow...de cand nu am mai intrat aici ...a trecut o gramada de timp...vad o gramada de noi posesori de aprilici...mai ales ca mai toti trec prin ce am trecut eu acum cativa ani. Ps..vreau eu jiglorul ala... Si am si o sea pentru pasager. Metal...unde e mobra acum...te pot ajuta cu ceva sfaturi...atat despre sprag pentru ca eu initiam am schimbat rulmentul cu unul de bmw fiind mai ieftin dar i am intors bilele...a mers 3000 km..dupa care a cedat..l am schimbat pe tot...tot kitul...500 euro.am schimbat si bateria am renuntat si la mufe...mergea si intrerupt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iulie 3, 2016 Share Postat Iulie 3, 2016 Wow...de cand nu am mai intrat aici ...a trecut o gramada de timp...vad o gramada de noi posesori de aprilici...mai ales ca mai toti trec prin ce am trecut eu acum cativa ani. Pentru ca toti ati luat niste gioarse, crezand ca luati cea mai tare motoreta la cel mai mic pret....si asta e 'costul' distractiei si apoi te miri de ce Aprilia are un renume rau pe piata RRomaneasca.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat Iulie 3, 2016 Share Postat Iulie 3, 2016 Nu stiu ce intelegi tu prin gioarse..daca mobra mea este o gioarsa ...te invit...sa faci o inspectie...daca este o gioarsa pentru faptul ca se topesc mufele care fac legatura intre releul de incarcare si stator...pentru ca sunt amplasate prost si se carbonizeaza...inseamna ca este o gioarsa...daca tu consideri ca este o gioarsa pentru ca schimbi niste rulmenti la roti...daca tu consideri ca este o gioarsa pentru faptul ca trebuie sa mai cureti injectoarele daca intrerupe sau ca trebuie sa mai schimbi bujiile sau ca trebuie sa ii mai faci o sincronizare...inseamna ca avem niste gioarse. Spragul cedeaza pentru ca motorul are compresie mare si ca de obicei bateria este slaba si pentru ca releul de pornire este subdimensionat » Post actualizat in 03 Jul 2016 17:00 Si apropo...eu nu am dat chiar asa putin pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Iulie 3, 2016 Share Postat Iulie 3, 2016 deci chiar sunt singurul caruia ii merge brici motoreta asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.