JAGI Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 Desi erau ok, le-am schimbat pe cele de pe cilindrul fata la United saptamana trecuta! Punem pariu ca dai petrecere cind scapi de ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Punem pariu ca dai petrecere cind scapi de ea? cum i-am spus si lui,nu are nici o legatura ca e Aprilia.... motorul e austriac, electronica e japoneza...asa ca terminati cu kterink ieftina.. Ideea e sa nu iei o gioarsa Aprilia de la un proprietar care si-a batut joc din ea....ca asta patesti (valabil pt orice mobra).. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 (editat) Unde gasesti una buna-buna, avind in vedere ca e veche de mai mult de un deceniu? La japo mai gasesti la preturi OK piese din dezmembrari, ambreiaje complete, cutii de viteze. La RSV-uri, preturile sint altele. Hai, ca costa mult sau putin, dar sa stai 1-2 luni in plin sezon pina faci rost de o piesa...., omul vrea sa se plimbe, nu sa posteze la rubica de probleme. Editat Iunie 30, 2016 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Da, intr-adevar, pana si baietii de la Aprilia se plangeau de cum sunt tratati de cei din Italia. Ce-i drept, mie jiglorul ala minune mi-a venit in cateva zile - am platit transport la urgenta. Am incercat aseara pornirea cu fire de la masina. N-a vrut sa o ia de nici o culoare. De saptamana viitoare ma duc sa ma apuc de ea. Momentan invart roata CBF-ului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Unde gasesti una buna-buna, avind in vedere ca e veche de mai mult de un deceniu? La japo mai gasesti la preturi OK piese din dezmembrari, ambreiaje complete, cutii de viteze. La RSV-uri, preturile sint altele. Hai, ca costa mult sau putin, dar sa stai 1-2 luni in plin sezon pina faci rost de o piesa...., omul vrea sa se plimbe, nu sa posteze la rubica de probleme. omul o are din iarna, deci a fost ori problema de bani ori lene Eu la RSV cand am avut nevoie de piese, n-am stat mult (ce-i drept, am avut nevoie de piese SH,nu consumabile) consumabilele sunt aceleasi ca la japo.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 (editat) Motocicleta am luat-o din octombrie - anul trecut. In octombrie a fost luna in care politia s-a gandit ca ar trebui sa imi tina ei o luna de zile permisul. Cum motocicleta nu mai avea itp si rca valabile si eu aveam nevoie mai mult de masina, n-am insistat cu ea. Am luat-o si in in primavara am dus-o la service: probleme declarate la cumparare: sprag clutch muci, rulmenti roata spate. S-a cumparat rulmentul ala, s-a facut si mergea brici - am mers cu ea si i-am facut ITP, am luat-o la fisc, RCA, tot ce trebuie. Intr-adevar, trebuia si intervenit si la rulmentii spate - i-am schimbat si pe aia. La sf lui mai a inceput sa faca figuri la mersul la ture joase - am dus-o la Cezar unde a zacut mai bine de o luna - furtunele de benzina din rezervor erau muci si aveam apa-n benzina. In luna aia am cautat de mi-a iesit pe nas furtune cu specificatiile indicate de Cezar si sa moara ma-sa daca am gasit pe undeva. Evident, n-a gasit nici el. Asa ca am luat ceva de la un distribuitor de piese auto, specificatiile producatorului corespundeau cu ce aveam eu nevoie si aia a fost. Am mers mai mult cu CBF-ul prin oras ca am avantaj la consum si nu se incinge asa de tare ca RSV-ul. Acum, cand s-a mai golit orasul si am mai luat RSV-ul, hop buba cu pornirea... Deci nu e vorba de lipsa de bani sau lene. De lene nu are rost sa vorbim ca nu are rost - sunt nepriceput in ale mecanicii si nu am nici garaj - deci iese din discutie ipoteza ca m-as putea apuca eu personal de ea. Banii n-ar fi o problema atata timp cat se rezolva ceea ce e stricat/avariat. Daca as vinde-o acum cu cat am cumparat-o, sa zicem ca as pierde la ea un 200 de euro (cam atat m-au costat interventiile la ea, itp-ul si nimicurile pe care l-am mai facut). Momentan nu as vrea sa o vand, ii mai acord o sansa Editat Iunie 30, 2016 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 eu sunt singurul care nu are probleme cu aprilia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 (editat) De cati ani o ai si cat te-a costat achizitia ei? Editat Iunie 30, 2016 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 eu sunt singurul care nu are probleme cu aprilia? Fratele meu alb, nici eu n'am avut nici o problema oricat de mica. Nici macar un bec ars. Nothing. Nada. Ioc sansa! Exceptie facand faptul ca'mi toaca gumele intr'un ritm alarmant. Daca nu gresesc, cred ca sunt la a 6'a pereche de cauciuce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Tu nu o ai de noua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 De la 000001 km Dar asta asa apopo de Italience si cat de nefiabile sunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 (editat) Hai sa ma inscriu si eu pe lista! Asta-i interiorul amortizorului drept! Comprimat la maxim se blocheaza. Daca ii mai las vreo 2cm pana la comprimarea maxima merge in parametri. Deci de aia am ajuns cu ea acasa, ca nu am dat in vreun crater. Deci am aflat si de ce am luat-o asa ieftin Stangul pare in regula ochiometric asa, dar nu prea am incredere. Nu se pune problema sa o vand, intr-un final va avea furca dreapta. Am cateva optiuni: - indrept furca - ii pun furca de pe non Factory (200-300E pe ebay) - ii pun alta furca Ohlins pe care o vanez pe ebay pana o prind la un pret bun (probabil la iarna). Momentan mai ieftin de 600-700E nu exista. Probabil voi schimba si jugurile... Nu ii dau de cap cu pompa spate, dar nu ma las. Am cumparat o pompa second de Ducati sa o inlocuiesc pe cea stock, ca in linkul de mai jos: http://apriliarsv.com/guides/22479-rear-brake-master-cylinder-upgrade-rsv1000.html Ori nu o aerisesc eu cum trebuie ori prinde aer pe undeva. Pun lichid in bidonas si trag cu seringa cu un furtun transparent din aerisitorul etrierului si vine lichidul cu bule de aer. Am dat comanda de un kit cu pistonase si garnituri pt etrierul spate. Sper sa fie de la etrier. Daca nu, e clar pompa de frana de vina si o sa cumpar una noua (de Ducati). Bine ca mi-am luat tobe! P.S. Voi avea un jiglor de ambreiaj de vanzare. L-am ratacit pe primul, am crezut ca a ajuns la gunoi cand s-a facut curatenie in casa, am cumparat altul si apoi l-am gasit si pe primul in cotiera, in masina. Editat Iunie 30, 2016 de dan.c. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Fratele meu alb, nici eu n'am avut nici o problema oricat de mica. Nici macar un bec ars. Nothing. Nada. Ioc sansa! Exceptie facand faptul ca'mi toaca gumele intr'un ritm alarmant. Daca nu gresesc, cred ca sunt la a 6'a pereche de cauciuce exemplul tau este irelevant pentru ca este noua si cu totul alt model.... » Post actualizat in 30 Jun 2016 09:24 Hai sa ma inscriu si eu pe lista! Asta-i interiorul amortizorului drept! Comprimat la maxim se blocheaza. Daca ii mai las vreo 2cm pana la comprimarea maxima merge in parametri. Deci de aia am ajuns cu ea acasa, ca nu am dat in vreun crater. IMG_0789.JPG Deci am aflat si de ce am luat-o asa ieftin Stangul pare in regula ochiometric asa, dar nu prea am incredere. Nu se pune problema sa o vand, intr-un final va avea furca dreapta. Am cateva optiuni: - indrept furca - ii pun furca de pe non Factory (200-300E pe ebay) - ii pun alta furca Ohlins pe care o vanez pe ebay pana o prind la un pret bun (probabil la iarna). Momentan mai ieftin de 600-700E nu exista. Probabil voi schimba si jugurile... Nu ii dau de cap cu pompa spate, dar nu ma las. Am cumparat o pompa second de Ducati sa o inlocuiesc pe cea stock, ca in linkul de mai jos: http://apriliarsv.com/guides/22479-rear-brake-master-cylinder-upgrade-rsv1000.html Ori nu o aerisesc eu cum trebuie ori prinde aer pe undeva. Pun lichid in bidonas si trag cu seringa cu un furtun transparent din aerisitorul etrierului si vine lichidul cu bule de aer. Am dat comanda de un kit cu pistonase si garnituri pt etrierul spate. Sper sa fie de la etrier. Daca nu, e clar pompa de frana de vina si o sa cumpar una noua. Bine ca mi-am luat tobe! P.S. Voi avea un jiglor de ambreiaj de vanzare. L-am ratacit pe primul, am crezut ca a ajuns la gunoi cand s-a facut curatenie in casa, am cumparat altul si apoi l-am gasit si pe primul in cotiera, in masina. dintre toate, as sugera sa EVITI sa indrepti furca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Pana la urma ce e stramb la furca? Nu merg luat doar componentele pe bucati, gen doar o jamba sau ce ai tu pe acolo defect? = Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Cel mai probabil da, dar noi (nu prea dezmembrează lumea furcă Öhlins funcțională). Și te costă cât toată furca SH Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 (editat) Nu stiu! Jamba(tubul gros) dreapta e clar indoita. Nu mult, nu se vede daca te uiti la ea. Daca o invart pe o suprafata plana se vede. Tubul mai subtire, cel ce are contact direct cu semeringurile nu l-am verificat. Tubul cel mai subtire cel de rebound daca nu ma insel, cel care iese din cartus e clar indoit. Trebuie facuta bucati, pt asta imi trebuie si o scula de scos cartusul afara si luata la masurat. Momentan nu am avut timp, i-am pus uleiul si semeringurile noi pentru ca daca nu, ramaneam cu ea in mijlocul curtii la socri, suspendata nu foarte sigur pe standerul spate si niste lemne bagate sub galerie. Cand voi avea putin timp, o bag intr-un garaj si ma apuc de desfacut si masurat componentele furcii. Daca tot o desfac si o fac bucati probabil ca o voi indrepta cat sa mai merg cu ea pana la iarna sau cand gasesc o alta furca. Cel putin cat sa nu ramana blocata in caz de comprimare maxima. Tuburile groase sunt 200E bucata pe ebay. Nu stiu daca sunt originale, nu am intrebat vanzatorii. Editat Iunie 30, 2016 de dan.c. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 si uite-asa mai bagi o mie intr-un lucru dichisit la un pret irezistibil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Pai ca sa fiu sincer cam atât eram pregătit sa bag Speram doar sa fiu norocos si sa scap mai ieftin. Pana acum tobele+consumabilele ce le-am achiziționat m-au dus la vreo 350E. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 in voi cand aveti de gand sa investiti atat sau macar pe jumatate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 I love shaworma si berea rece!! Asa ca cmd ... sorry bro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 in voi cand aveti de gand sa investiti atat sau macar pe jumatate? nu-ti inteleg replica,sincer.... e ceva duma legat de mersu pe ista sau echipament? sau nu inteleg » Post actualizat in 30 Jun 2016 12:01 Pai ca sa fiu sincer cam atât eram pregătit sa bag Speram doar sa fiu norocos si sa scap mai ieftin. Pana acum tobele+consumabilele ce le-am achiziționat m-au dus la vreo 350E. pacat ca ai apucat sa dai banii pe tobe,inainte sa afli de 'buba' asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Io am echipament de doua ori mai scump ca motocicleta, toate luate de noi... cat plm sa mai investesc?!!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Io am echipament de doua ori mai scump ca motocicleta, toate luate de noi... cat plm sa mai investesc?!!? in cursuri de pilotaj si in D211 man, cum in ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 (editat) intr-un curs de mers cu motocicleta ... pt viitor face cat 25seturi de tobe Editat Iunie 30, 2016 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 in cursuri de pilotaj si in D211 man, cum in ce? Pai si ce, cu CBF-ul si cu Pilot Road nu pot face cursuri?! CMD, eu tocmai de asta m-am riscat sa trec pe sport, voiam sa incerc si mirajul unui circuit - trackday, cursuri, etc... dar cum se pare ca motocicleta nu tine cu mine, ma rezum doar la plimbatul pe strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.