yuk Postat Decembrie 20, 2011 Share Postat Decembrie 20, 2011 ST NU are calitatile AT. are cateva in plus , printre care 9 cp Iar Super Terente n-o sti ea offroad (cica) precum AT dar ii intoarce sapca-n cap cand trece pe langa ea pe autostrada (si nu numai). de aia e mai frumoasa din spate si mai urata din fatza decat AT Din privintza pretului intre tenere si AT aici Tenere rupe norma, este cu mult mai scumpa decat AT egalitatea se face numai intre ani 95-96 atat; dupa aia tenere se detaseaza foarte mult. At-ul asta costa undeva pe la 2600 de eur este din 94 si are 40 000 km ceea ce din spusele si vazute nu este mult; http://www.blocket.se/alvsborg/Honda_XRV_Africa_Twin_37717218.htm?ca=23_3&w=3 numai ca se afla la 500 km de mine saptamana viitoarte daca mai este pe acolo ma duc sa il vad! Apropo chiar nu exista kituri de pinioane pt AT si TA?! banuiesc ca au cuplu sa plece de pe loc cu catziva dintzi in minus la pinionul de la roata sau catziva in plus la pinionul de la cutie.. daca nu le comand eu la o firma pe aici pe langa mine care se ocupa cu trasmisii in general si atunci o sa merg cu 140 cu 2000 de ture se poate dar va avea demaraj ca un scuter chinezesc cand pleaca de pe loc ... cel mai bine configuratia standard ,AT are 240kg si 60cp , TA 220kg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 20, 2011 Share Postat Decembrie 20, 2011 Din privintza pretului intre tenere si AT aici Tenere rupe norma, este cu mult mai scumpa decat AT egalitatea se face numai intre ani 95-96 atat; dupa aia tenere se detaseaza foarte mult. Vezi ca nu ai facut selectia bine: ti-au intrat Tenere-urile si SuperTenere-urile dupa 2008. Alea pana in 2008 sunt la sfert de pret fata de AT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 20, 2011 Share Postat Decembrie 20, 2011 Din privintza pretului intre tenere si AT aici Tenere rupe norma, este cu mult mai scumpa decat AT egalitatea se face numai intre ani 95-96 atat; dupa aia tenere se detaseaza foarte mult. At-ul asta costa undeva pe la 2600 de eur este din 94 si are 40 000 km ceea ce din spusele si vazute nu este mult; http://www.blocket.se/alvsborg/Honda_XRV_Africa_Twin_37717218.htm?ca=23_3&w=3 numai ca se afla la 500 km de mine saptamana viitoarte daca mai este pe acolo ma duc sa il vad! Apropo chiar nu exista kituri de pinioane pt AT si TA?! banuiesc ca au cuplu sa plece de pe loc cu catziva dintzi in minus la pinionul de la roata sau catziva in plus la pinionul de la cutie.. daca nu le comand eu la o firma pe aici pe langa mine care se ocupa cu trasmisii in general si atunci o sa merg cu 140 cu 2000 de ture ya vezi http://www.blocket.se/ostergotland/Yamaha_XTZ_750_Super_Tenere_37002399.htm?ca=23_3&w=3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Decembrie 20, 2011 Share Postat Decembrie 20, 2011 da asa e. are calitati mai bune motor mai potent, consum mai mic. motorul e un pic mai vanos dupa 3500 si creste mai tare cuplu, nu are liniaritatea V-ul AT in rest e aceeasi marie cu alta palarie. Cristi, tu vorbesti doar din ce ai citit pe forum sau ce ai auzit pe la altii Ma indoiesc ca ai calarit suficient de mult AT si ST 750 pentru a-ti forma o parere obiectiva Atat eu, cat si altii (de exemplu userul motomax) am calarit ambele modele, de fapt prima data am vazut si calarit ST, mi-a creat impresia ca sunt cocostarc Nu-mi povesti de putere, 10 cai in plus are ST fata de AT respectiv AT fata de TA, si aia se pot pierde prin reglaje proaste sau datorita uzurii Despre putere putem vorbi incepand cu TDM-ul, de la 80 cai in sus Cat despre consum, hai sa fim seriosi, ST a consumat, consuma si va consuma mai mult decat AT Din privintza pretului intre tenere si AT aici Tenere rupe norma, este cu mult mai scumpa decat AT egalitatea se face numai intre ani 95-96 Tenere-ul de 660 e alta poveste Cumpara AT, nu vei regreta, mai ales ca in Suedia sunt bine intretinute, oamenii au bani sa le tina in stare perfecta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 20, 2011 Share Postat Decembrie 20, 2011 ST, mi-a creat impresia ca sunt cocostarc Nu-mi povesti de putere, 10 cai in plus are ST fata de AT respectiv AT fata de TA, si aia se pot pierde prin reglaje proaste sau datorita uzurii Cat despre consum, hai sa fim seriosi, ST a consumat, consuma si va consuma mai mult decat AT ST-ul consuma 5-5,5l AT-ul cat? tot asa sau mai putin? ce inseamna ca erai un cocostarc? vb te puterea din speciificatii logic. poate da peste un ST foarte bine intretinut si o cazatura de AT si diferenta de putere sa fie si mai mare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Decembrie 20, 2011 Share Postat Decembrie 20, 2011 Ca si consum sunt pe-acolo ST cu AT. Un ST nu consuma MULT mai mult decat daca proprietarul e bolovan si nu-si da seama de niste chestii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat Decembrie 20, 2011 Share Postat Decembrie 20, 2011 (editat) efectiv m-au terminat croncanelile; ai banu' , ia-ti ceva, n-ai, stai jos, DOI @vorba lunga, saracia omului @ sau @cu bani putini si scula mica, f_ti acasa @ ia-ti ceva, nu-ti convine, o dai si iti iei altceva, pt 300-400-800 de euro diferenta merita sa incerci ce iti cade cel mai bine (asta la salariile de Suedia si daca nu esti acolo sa ciugulesti de pe jos) no offence, dar ce-i prea mult strica \m/ Editat Decembrie 20, 2011 de dhamzea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Decembrie 20, 2011 Share Postat Decembrie 20, 2011 Eu ti-as recomanda Transalpul. E o motocicleta incredibila. Usoara si manevrabila, e ideala pentru un incepator, mai ales daca vrei si ceva off-road. Singurul minus, e ca dupa ce te obisnuiesti cu ea, o sa iti doresti Africana. Am mers pe ambele modele, si e drept ca la greutatea mea (115 kile), Transalpul cam scotea limba de oboseala, dar asta nu inseamna ca nu are suficient nerv. Are si avantajul pretului, si ti-as recomanda sa nu te arunci la modelul mai nou, care e mult mai slab. Cauta una din generatia 91-93 cu frana spate pe disc, cu farul ala mare si patratos. Sunt incredibile. Cele noi sunt facute mai slab calitativ. Apoi, dupa ce te saturi, iti iei Africana. Nu e un salt spectaculos, dar e diferenta... Alt cuplu, alt centru de greutate, alt consum, alt gabarit. Si daca te gandesti la Yamaha, dn cate stiu fac si piane, tobe, chitari, viori si alte instrumente muzicale. Se "dezacordeaza" destul de usor, si te lasa cand iti e lumea mai draga. Singura Yamaha pe care o admir este WR-ul, dar ala se bate la alta categorie. Uite cateva poze cu o Yamaha. In baltoaca aia mie abia mi s-au udat capacelele de la ventile. Asta a luat apa si noroi pana in baia de ulei. Nu ma intreba cum, ca sa mor daca inteleg. Degeaba am incercat sa o resuscitam. Am scos bujiile, am dat afara noroiul din cilindrii, i-am spalat atat cat am putut cu benzina, am dat apoi la automat pana cand am consumat bateria de la un jeep. Degeaba. A plecat de acolo a doua zi demontata pe bucati in portbagajul masinii. Si daca eram la 5 minute de oras, era ceva, dar eram in Muntii Buzaului, la Lacul Vulturilor, si pana acolo e cale lunga pe forestier... P.S. Cavalerule, daca e atat de bun ST-ul, tu de ce nu iti iei unul si mergi cu TDM? Andrei, te asteptam cu drag, si promitem sa nu facem glume, daca o sa ajungi la intalnirea de africane cu XTZ-ul. Oricum, nu o sa fie singura Yamaha de la intrunire. Important e sa ajungi, ca avem multe de povestit, si in jurul focului, la o cana de vin, e mult mai frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukigsx550es Postat Decembrie 20, 2011 Share Postat Decembrie 20, 2011 Nu e o motocicleta care sa o tii constant la 140, o termini repede Bingo! Asta asa este. Viteza de croaziera pe autostrada este 120 km/h. Si asta la mine cu bagaje, singura si la 50 de kile. E o motoreta rezistenta dar nu poti sa tragi de ea maxim. Poti sa mergi si cu 150-160 cu ea dar isi da sufletul la un moment dat. Cred ca tu cauti altceva de fapt... http://www.bikez.com/motorcycles/bmw_f_800_gs_2011.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Decembrie 20, 2011 Share Postat Decembrie 20, 2011 (editat) @Boieru: Stim amandoi ca nu faci primavara cu o floare si ca suntem toti plini de subiectivism. Acum, ca sa fiu cat se poate de on-topic: Du-te cu banul jos la mai multi vanzatori, da-te si cu una si cu alta si vezi la care ti se opreste inima. Daca mi-ar cere cineva un sfat rational: As incepe cu TA-ul. Din 96 incoace. Cele pana in 96 mi se par niste monstrii hadosi. TA este mai ieftina la achizitie, mai ieftina ca intretinere, mai usoara, mai putine hibe standard. Cauta una bine intretinuta. Sau nu? Tu stii cat vrei sa o batjocoresti. Minusuri - TA nu e asa de vanoasa la cuplu, nu cara asa mult si nu este asa manevrabila ca AT. @Suzukigsx550es: Cu totii cautam acel ceva gen 800Gs, 990 Adv, etc. @White Raven: Transalpul, Africa Twin-ul si Super Tenere-ul vechi sunt toate slaabe, dar slaabe ceva de speriat si cu niste viteze serioase de croaziera pentru pensionari. Cand o sa ai de parcurs distante serioase si o sa iti dai seama ca programul te forteaza sa ii dai 200, ca ai tot curajul din lume sa faci asta, dar ca atelajul de sub tine este hotarat sa te omoare la 150/160 +, atunci, probabil, o sa gandesti ca si mine ca sunt niste scule degeaba. Plus, nu au nici un pic de factor "cohones". Daca te-ai da pe Bmw-ul sau Ktm-ul anterior mentionate ai intelege instant lucrul asta. Pentru mine, un motor care nu ma sperie minim minimorum la primul contact nu este de luat in calcul. Personalitatea asta trebuie sa vina la pachet cu suspensii, frane bune (preferabil ABS) si cat mai multa tehnica noua + varsta recenta. Cine iti spune ca vechimea metalului nu conteaza ... ma abtin de la expresii delicate. Restul sunt detalii. Chiar m-am saturat de toata adulatia asta pentru niste dulapuri de tinichea depasite indiferent ca vorbim de motoare de 350, 600/660 sau 750/800, etc. Avem niste rapciugi fiindca acesta este nivelul nostru, dar cand vad ce calitati gasesc unii motocicletelor astea... Editat Decembrie 20, 2011 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 20, 2011 Share Postat Decembrie 20, 2011 Si daca te gandesti la Yamaha, dn cate stiu fac si piane, tobe, chitari, viori si alte instrumente muzicale. Se "dezacordeaza" destul de usor, si te lasa cand iti e lumea mai draga. Singura Yamaha pe care o admir este WR-ul, dar ala se bate la alta categorie. Uite cateva poze cu o Yamaha. In baltoaca aia mie abia mi s-au udat capacelele de la ventile. Asta a luat apa si noroi pana in baia de ulei. Nu ma intreba cum, ca sa mor daca inteleg. Degeaba am incercat sa o resuscitam. Am scos bujiile, am dat afara noroiul din cilindrii, i-am spalat atat cat am putut cu benzina, am dat apoi la automat pana cand am consumat bateria de la un jeep. Degeaba. A plecat de acolo a doua zi demontata pe bucati in portbagajul masinii. Si daca eram la 5 minute de oras, era ceva, dar eram in Muntii Buzaului, la Lacul Vulturilor, si pana acolo e cale lunga pe forestier... P.S. Cavalerule, daca e atat de bun ST-ul, tu de ce nu iti iei unul si mergi cu TDM? Yamaha a facut intai instrumente muzicale. apoi motociclete. si honda face o gramda de chestii, asta inseamana ca nu sunt bune? man hai sa fim seriosi exista ST care a facut inconjuru pamantului. daca prietenul tau nu e in stare sa treaca printr-o baltoaca ce vina are yamaha... PS vreau un ST dar langa TDM, ST-ul e inalt pt mine mai ales pt mersul in oras sau pt offroad, dar o sa-mi iau stai tu linistit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diles Postat Decembrie 20, 2011 Share Postat Decembrie 20, 2011 Inca n-a zis nimeni V-Strom? Ca tot vorbim de viteza de croaziera mai mare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Decembrie 20, 2011 Share Postat Decembrie 20, 2011 Asa este. Face o gramada de chestii, de la motosape, generatoare de curent, motoare de avioane, barci si masini... Toate sunt motoare. Cat despre baltoaca, nu conteaza pilotul. Ai vazut din poze cat de mica e apa. Daca trecea un rau mai adanc, nu mai facea inconjurul lumii... Am auzit niste zvonuri care spuneau ca Africanele au facut inconjurul Soarelui. E drept ca odata cu Pamantul, si plimbarea asta tine fix un an. Nu conteaza marca... important e sa simti ca motocicleta respectiva e facuta pentru tine. Eu am simtit ca locul meu e in padure, calare pe Africana. Tu poti sa mergi linistit la Filarmonica. O sa primesti aplauze la scena deschisa. P.S. Raul, nu te supara, dar stii bine ca imi place sa fac gluma cu pianul de fiecare data cand vad cate un posesor de Yamaha care in afara celor 3 diapazoane nu concepe alta gen de muzica. Sunt convins ca exista motoare mult mai bune decat Africana sau Transalpul, dar astea doua canta o melodie care ma unge la suflet. Si nu poate nimeni sa ma convinga sa imi placa manelele cand eu stiu bine ca imi plac clasicii. Diles, ai mare dreptate. Cred ca asta e motocicleta pe care o cauta el. Acum depinde si de buget. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 (editat) asa asa, viteze de peste 120km/h(sa te faci tandari) , cai putere cat cuprinde(ca tot 50-60 folosesti din ei fiind user normal), fiabilitate renumita motoarelor loncin(f800, g650... nici nu se compara cu rotax-urile vechi per general) respectiv kktm , electronica si alte chestii dastea noi de-ti iau ochii(complet inutila pt adv, hai fie injectia ca-ti salveaza banuti de benzen). ABS-ul e super indicat, restul...cu stima si respect pana prin anii 95 lucrurile erau cosntruite sa te tina o viata(cu tot cu prezenta "metal fatigue"), multumita economiei asteia de consum ne sugem degetelu mare parte din noi si cand faci un efort sa-ti iei un lucru nou vezi cu stupoare ca reclama e sufletul comertului si ca nici nu se apropie de ce aveai inainte! mobrele astea dual sport sunt de fel compromis asa ca fiecare cu ce e dispus sa renunte. ps: discutiile astea is cu dute-vino , exprimati-va opinia proprie si nu va mai luati de Afrikana ca o iau personal Editat Decembrie 21, 2011 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 Boierule n-a zis nimeni ca Yamaha e cea mai tare. Cu atat mai putin ST-ul. Dar de-aici si pana la mania Africanistilor de a denigra modelul ala e cale lunga. E o motocicleta foarte buna, mie de exemplu mi-a placut ca nu e un tractor puturos ca Africana (pe asfalt desigur ca acolo am mers 90% din timp). Poate ca am avut si un motor care era in stare brici si tragea grozav si poate ca si Africanele pe care am mers eu erau obosite. Nu zic nu. Insa nu-mi fac un obicei din a face shto' pe nedrept mai ales de o motocicleta buna. Toate-s bune pana la urma daca stii ce vrei de la el. In rest, fiecare si le stie pe-ale lui, ce ii trebuie, ce ii place si ce nu. In legatura cu Yamaha si dezacordarea, tin sa te contrazic. Stau acordate destul de bine. Acum depinde si cat de tare te dai la ele. Oricum nu iti iei un set de "coarde" sa te tina o viata si nici nu te astepti ca dupa ce dai in ea si ii faci bend-uri la greu sa nu se dezacordeze macar putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 Asa este. Face o gramada de chestii, de la motosape, generatoare de curent, motoare de avioane, barci si masini... Toate sunt motoare. Cat despre baltoaca, nu conteaza pilotul. Ai vazut din poze cat de mica e apa. Daca trecea un rau mai adanc, nu mai facea inconjurul lumii... Am auzit niste zvonuri care spuneau ca Africanele au facut inconjurul Soarelui. E drept ca odata cu Pamantul, si plimbarea asta tine fix un an. Nu conteaza marca... important e sa simti ca motocicleta respectiva e facuta pentru tine. Eu am simtit ca locul meu e in padure, calare pe Africana. Tu poti sa mergi linistit la Filarmonica. O sa primesti aplauze la scena deschisa. P.S. Raul, nu te supara, dar stii bine ca imi place sa fac gluma cu pianul de fiecare data cand vad cate un posesor de Yamaha care in afara celor 3 diapazoane nu concepe alta gen de muzica. Sunt convins ca exista motoare mult mai bune decat Africana sau Transalpul, dar astea doua canta o melodie care ma unge la suflet. Si nu poate nimeni sa ma convinga sa imi placa manelele cand eu stiu bine ca imi plac clasicii. Diles, ai mare dreptate. Cred ca asta e motocicleta pe care o cauta el. Acum depinde si de buget. eu sunt deja la a doua "orga" (gluma asta esuata circula si pe la noi) si culmea nu pot fi decat multumit pun benzina si ma plimb...sunt 4 africane in gasca cu care ies dintre care doua sunt "legendarele" rd03 care circula cam 30% din cat canta filarmonica mea pe an (la contrabas vi-l prezint pe akrapovic carbon) ...si totusi...releu incarcare,cdi,pompa benzina au cam picat. referitor la ST-ul respectiv,nu-mi dau seama cum poti sa cazi in baltuta aia si ce s-a intamplat cu el.la fel as putea posta si eu un clip in care ne balaceam cu mobrele intr-un parau mai adanc in care se vede cum imi ajunge apa la faruri si ies dincolo,pe cand colegul cu africana a tusit de doua ori dupa care a facut plinu de apa in cilindrii.(ps:omu stie sa mearga).In concluzie, nu sunt niste exemple care sa caracterizeze fiabilitatea unei mobre.Important e sa mearga si sa te duca din A in B. ON topic: amandoua(AT si TA) sunt niste japoneze fiabile,decizia iti apartine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 (editat) asa asa, viteze de peste 120km/h(sa te faci tandari) , cai putere cat cuprinde(ca tot 50-60 folosesti din ei fiind user normal), fiabilitate renumita motoarelor loncin(f800, g650... nici nu se compara cu rotax-urile vechi per general) respectiv kktm , electronica si alte chestii dastea noi de-ti iau ochii(complet inutila pt adv, hai fie injectia ca-ti salveaza banuti de benzen). ABS-ul e super indicat, restul...cu stima si respect pana prin anii 95 lucrurile erau cosntruite sa te tina o viata(cu tot cu prezenta "metal fatigue"), multumita economiei asteia de consum ne sugem degetelu mare parte din noi si cand faci un efort sa-ti iei un lucru nou vezi cu stupoare ca reclama e sufletul comertului si ca nici nu se apropie de ce aveai inainte! mobrele astea dual sport sunt de fel compromis asa ca fiecare cu ce e dispus sa renunte. ps: discutiile astea is cu dute-vino , exprimati-va opinia proprie si nu va mai luati de Afrikana ca o iau personal - Imi asum riscul de a ma face bucati la peste 150 sau ce viteze vrei tu (150-160 ma plictiseste cu masina pe autostrada . Am facut acum 1 saptamana A1 de 4 ori si tot injuram ca nu am luat masina prietenei). Cu motorul as turba. Stiu ca nu mergi zilnic pe autobahn, dar si sa trebuiasca sa merg o data la 3 luni si sa ma depaseasca camioanele... Soselele devin din ce in ce mai bune si mai de viteza aici. In Suedia, nu cred ca are rost sa mai discutam. Si nu cred ca e politie garla nici la ei prin salbaticii asfaltate. Daca plec de la Tm la Constanta vreau sa pot sa ii dau in gaz pana nu mai duce, daca am unde. Acum vreo 3 luni dadeam 220 la un Hornet si nimic. Maneta in capat. Dadeam repetat inapoi si inainte de gaz, doar doar mai ridic 10-15 km...Daca ai un minim de experienta 200 km/h este o viteza decenta pentru varfuri de deplasare. - Prefer un minim de 80 de CP (mai bine sa am de unde cand am nevoie, decat sa ma rog de o tabla de minim 12 ani pe care am dat minim 2500 de euro) - Ma doare undeva unde sunt facute motoarele sau alte subansamble daca 2 ani maxim nu crapa sub mine. Dupa aceea ma duc si o schimb. Ce pisici, ca doar nu o iau de nevasta. E o gramada de fiare. - Despre "kktm" (si altele gen - Husa, Husqy, etc) vorbesc asa numai cei care nu au avut in viata lor nevoie de o motocicleta pixda, orgasmica, ce iti face parul maciuca in cap, asta fiindca ei prefera stilul de captain slow. Mai bine hai sa fim sinceri si sa recunoastem ca performante ca la mobre din astea nu am visat nici in vise xxx si ca am vrea si noi, dar nu ni le permitem. Inclusiv eu. - Electronica si toate gadgeturile moderne sunt o tragedie numai in groapa asta a gunoiului moto european numita Romania. Ce poate fi rau la setari electronice ale suspensiei, parbrizului, hartii de injectie... ??? Eu nu m-as plictisi niciodata cu o mobra cu asa ceva sub mine. Ca as mai tine si o vechitura ca Tenerele in garaj ar fi partea 2a, dar nu as ridica-o in slavi sau, daca as face-o, ar fi pentru ca dau intre 700 si 900 de euro pe una f. ok, nu 2000 +. Stii ce e pervers? Ca si eu ridicam Tenere in slavi. Ca, vezi doamne, ce motor de facut Africa mi-am laut, ieftin, simplu, piese garla. Lula... In Africa nu am ajuns si nici vreun orgasm nu am avut in anii astia. Am ajuns sa imi dau seama ca nu am nervii sa plec mai mult de 2 saptamani in salbaticie si ca prefer duba + dat cu cat mai putine echipamente si bagaje. Cand am urcat prima data pe un 525 pe strada urlam de nebun in casca prin Satu Mare. Motoarele astea enduro-touring merg, nu crapa, isi indeplinesc caietul de sarcini, dar la ce bun? Mi-am luat motor cu capul. Alea erau vremurile, asta aveam nevoie atunci. Acum vreau sa imi iau unul cu inima si cu {:content:}amp;# (nu pot scrie). - Cu aceeasi stima si respect, motoarele din maxim 1995 au deja 17 ani vechime. 17 ani VECHIME. Sunt expirate man. Toate. Inclusiv ce am eu este o oboseala. Omul asta, ce a deschis topicul, in schimb, este in Suedia. Poate are (sau nu) alti bani si alt acces la modalitati de finantare. Cum pot unii sa dea 2500-3000 de euro pe motociclete asa de vechi inca ma depaseste cu viteza luminii. - Mie imi place economia asta de consum la nebunie. Fiindca numai asa am reusit sau voi reusi sa imi iau motocicletele la care visam cand eram copil. Poate ar fi fost mai bine sa ma dau si acum cu Simsonul tineretii mele, o rapciuga din anii `60. Ce e asa de rau oameni in progres, buy back si schimbat motoare ca sosetele...? Nici o motocicleta veche nu va avea macar suspensiile, franele, vana motorului si linearitatea accelerarii uneia noi. Niciodata. Editat Decembrie 21, 2011 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 Ai dreptate in felul tau. Problema majora la ce ai spus e ca o motocicleta mai noua costa mai mult. D-aia e ciudata preferinta initiatorului topicului pt motociclete de acum 20 de ani avand in vedere ca munceste in Suedia si se presupune ca are un salariu mai mare decat cineva care munceste in Roamania. E clar ca s-a luat dupa mitul AT care si pe mine ma uimeste. Posesorii de AT fac parte din grupul celor care sunt convinsi ca detin motocicleta suprema. Alaturi de posesorii de GS si de posesorii de Harley. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 Total deacord cu Raul Si eu sunt de parere ca o motocicleta cu cat e mai noua cu atat mai buna, majoritatea avem motoare vechi fiindca nu ne permitem mai noi. Nu ne putem opune progresului si mereu vom vinde motorul actual pt a lua unul mai nou! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 Raul... ai dreptate... dar ai descris altă categorie de motociclete!!! Raul... ai dreptate... dar ai descris altă categorie de motociclete!!! Referitor la schimbatul raportului -> se poate Âşi e chiar OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 (editat) posesorii de afrikane stiu ca au o bijuterie in posesie si nu se numara printre acei oameni care alearga tot timpul dupa ultimele update-uri, ultimele gadgeturi in ideea ca-s mai bune decat actualele (si de multe ori au f multe bug-uri ). nu degeaba Legenda tine la pret! si da, sunt mandru ca am afrikana, e normal sa-mi laud cioara, si ma bucur ca fac parte din comunitatea Afrikanilor(numai cine o venit la intalniri cunoaste), comunitate care n-are greturi si accepta si alte mobre la intalniri! Africa twin si r80 sunt mobre nemuritoare! si economia de consum sucks, nu confundati cu rulajul normal al lucrurilor si urcarea pe scara societatii! Editat Decembrie 21, 2011 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 Personal nu cred că e ok chiar Âşi cu ST1200 sau GSA să mergi constant cu 200-220 (poate greÂşesc ... nu Âştiu). Ele merg... dar nu să le ții acolo 1h. La fel Âşi AT Âşi ST de 750 merg cu 180-190. Ambele ar trebui să ajungă lejer la 160. Ca sunt tinichele vechi... e partea a doua. Bube la AT Âşi rezolvările lor: 1. Melcu la km. -> aici e puțin mai delicat. Se schimbă cu unul nou Âşi cu o servisare corespunzătoare nu ar trebui să existe probleme. 2. Releul de încărcare -> cam la toate motocicletele pică. Excepție face GS-GSA care e total altfel gândit. Rezolvarea-> se ia un releu de încărcare de la Ignitech Âşi eventual cu un mic ventilaotr nu mai sunt probleme. Eventual ventilatorul ăla mic se pune pe releul original. 3. Pompa de benzină. Se schimbă cu una vacumatică cu 36 ron Âşi gata povestea. Variante ar mai fii dar nu intru în detalii. Alte bube nu mai Âştiu. Acum am continua topicul la nesfârÂşit după stilul caracteristic Âşi râcile dintre posesorii de mobre. Cert e că diferența dintre motoare e făcută de motociclist. Aceste linkuri nu denigrează în nici un fel alte motorete în favoarea AT-ului. ÂŞi transaplul e o motoretă excelentă. Diferă poziția la ghidon Âşi după un timp o simți uÂşurică Âşi lipsită de vlagă. Dar acelaÂşi lucru referitor la putere o să constați Âşi la AT Âşi cred că la orice motoretă ... după ce o plimbi mulți kilometrii. E firesc să vrei mereu mai multă putere. Contează mult pentru ce vrei acea putere. Spor maxim la alesul tinichelei. După mintea mea de acum... singura mobră pe care aÂş da o Africană ar fii ST1200. Bugetul a dictat tinicheaua veche de 20 de ani care momentan nu mă satisface la consum. ATĂT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 Omul a cerut un sfat punctual intre doua modele de Honda. Topicul a degenerat aiurea si e interesant sa vezi printre randuri cum unii isi exprima mai mult sau mai putin unele frustrari. Cineva spunea mai de mult ca cea mai buna motocicleta e cea pe care ti-o permiti. A-ti permite o motocicleta inseamna sa dispui de o suma X de bani. E adevarat ca la acesti bani poti cumpara diverse si atunci apare factorul doi de decizie. Ceea ce iti place sau te atrage. Sincer, daca stai sa buchisesti netul dupa zeci de comparatii sau zeci/sute de pareri de la posesori, mai bine te lasi pagubas. La un moment dat vei gasi acel 1% care te va face sa te indoiesti ca "aia" au avut dreptate si incepi sa te frustrezi de alegerea facuta. De aceea fiecare ar trebui sa aleaga singur dupa gustul inimii. Daca se dovedeste ca e o alegere proasta, doar el e cel vinovat. O va schimba si va alege altceva. Eu asa am facut, nu am ascultat de nimeni, am facut dupa capul meu. Am avut multe motociclete si am ramas la Africa Twin. Nu spun ca asta este cea mai buna alegere, nu spun ca Africa Twin e cea mai buna si restul sunt niste cazaturi. Dar este A MEA si ma satisface pentru ce am nevoie. Era o vorba... in gustul omului nu te poti caca... De aceea indiferent despre parerea mea, strict bazata pe experienta cu o anumita motocicleta, nu am sa categorisesc ca si tinichea, cazan, etc vreuna. Ar insemna sa-mi bat joc de sentimentele celui care o detine. Si inca o chestie... Nu am sa inteleg niciodata pe cei ce isi desconsidera propria motocicleta. Fiecare poate recomanda ceea ce are sau a avut, e firesc. Dar personal, eu nu mi-as baza decizia pe un poll. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 http://www.220.ro/auto/Motocicleta-Amfibie/hYpK08GzgA/ HONDA... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 Posesorii de AT fac parte din grupul celor care sunt convinsi ca detin motocicleta suprema. Uaaau, multumesc pana acum mai aveam dubii, dar daca tu zici, precis ca asa e De unde ai scos-o, prietene? Posesorii de africane fac parte din grupul celor foarte multumiti de mobra lor, care nu se limiteaza la GS-ri si alte litere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.