Bulinu' Postat Decembrie 27, 2011 Share Postat Decembrie 27, 2011 Sa vad acum unde gasesc saiba de 20 cu aripioare de blocare a piulitei . Nu ai nevoie. Iei o saiba normala dar cu diametrul exterior macar 4-5 mm mai mare decat hexagonul piulitei si ii indoi marginea peste piulita. Margine o poti indoi putin inainte de montare sa-ti fie mai usor dupa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 Iei o saiba normala dar cu diametrul exterior macar 4-5 mm mai mare decat hexagonul piulitei si ii indoi marginea peste piulita. Margine o poti indoi putin inainte de montare sa-ti fie mai usor dupa. Nu e buna ideea, daca saiba nu are zimtii aia pe interior, sa o tina fixa in raport cu axul, nu rezolvi nimic. Piulita tot se poate desface, impreuna cu saiba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 Eu am patit asa la tdm. Se rezolva cu o saiba si un dop hidraulic, luat la strung. In caz de urgenta e foarte buna solutia. Am mers asa 3 luni anul trecut, si presimt ca voi merge si anul asta. Se pare ca tine... cat tine vom vedea. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 Eu la R1 2007 i-am pus locktite hard, nu am mai indoit buza piulitzei, la desfacere am crezut ca fac hernie la propriu, locktite-ul e sfint. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.