pogor Postat Aprilie 20, 2013 Share Postat Aprilie 20, 2013 ce sunt alea buffere ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CND Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 La admisie aer,inainte de filtru ai 2 chestii din cauciuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skippa Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Baga un filtru de aer care se curatza ... Si cred ca peoblema e rezolvata , tine motorul intr-un "tent cover " anti ploaie si incearca sa ai grija de el . Vorbeste cu cineva de la un service sa iti recomande un ulei bun , depinde si unde te plimbi cu motorul , urban sau extraurban , vascozitatea uleiului e f importanta , cum ai grija de el asa il ai . E un motor f bun si eu sunt f multumit de el , de fapt se putea ceva mai puternic dar e f bun pt traficul de zi cu zi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 s-ar parea ca problema cu Fi care se tot aprindea era o reiterare a erorii care a aparut de la benzina proasta. in fine, a disparut fara sa-i mai fac eu nimic. intrebare: eu am avut sv, si ventilatorul pornea numai la bucati mai mari de mers incet in oras, pe caldura. la asta (er-6) porneste foarte des, chiar si cand e racoare. cum incetinsc un pic, gata si se invarte. la voi cum e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CND Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 Idem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Mai 5, 2013 Share Postat Mai 5, 2013 am facut cateva teste de franare pe asfalt curat si proaspat, caldura, cauciucuri incalzite. abs-ul ofera o senzatie placuta de siguranta in franare maxima. patineaza un pic rotile, scartaie ca la masina. distanta de franare destul de scurta zic eu. mult mai scurta decat as reusi fara abs. viteza initiala cam 90. intotdeauna se opreste motorul desi am actionat si ambreiajul. pe pietris e destul de comod de asemenea, ma asteptam la o eficienta scazuta, dar nu este cazul. tot mai bine decat as reusi fara, dar in siguranta deplina. incerc sa inving instinctul de conservare dobandit si sa ma obisnuiesc ca in situatii de urgenta sa franez progresiv dar rapid si pana la maxim atat fata atat fata cat si spatele. bruscarea franei fata fara incarcarea furcii duce la interventia imediata a abs-ului dar cu o eficienta mult mai scazuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
romyc Postat Mai 5, 2013 Share Postat Mai 5, 2013 Sal,daca vreti o suspensie complet reglabila pe er6n sau er6f ca si in poze o am eu acasa si ii la 300RON tel 0744355652 pt detalii (4000km ii perfecta am vandut moto si ii in garaj)imi cer scuze daca am deranjat pe cineva postand aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CND Postat Mai 5, 2013 Share Postat Mai 5, 2013 Sal,daca vreti o suspensie complet reglabila pe er6n sau er6f ca si in poze o am eu acasa si ii la 300RON tel 0744355652 pt detalii (4000km ii perfecta am vandut moto si ii in garaj)imi cer scuze daca am deranjat pe cineva postand aici27122011187.jpg27122011188.jpg Marca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 pe mine m-ar interesa o aripioara pt spate, ca in poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 azi am schimbat lichidul de frana si am observat o functionare ineficienta a pompei de frana fata. cursa manetei este foarte lunga inainte de a se ''intari" maneta. cauza: o mare parte din lichidul de frana comprimat se intoarce inapoi in rezervor, "scapand" compresiei. nu stiu daca s-a inteles ce vreau sa zic. intre pompa si rezervor sunt 2 gauri. prin una absoarbe lichidul, cealalta e de retur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Haotika Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 (editat) Corect... Pompa de frana are un pistonas cu niste garnituri, daca acele garnituri nu inchid pompa este ineficienta.... Acele garnituri se cam duc daca nu se baga un lichid de frana corespunzator (ex: DOT 3 in loc de DOT 4). Editat Iunie 20, 2013 de Haotika Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Iunie 23, 2013 Share Postat Iunie 23, 2013 (editat) zi ma ai pus dot 3?ahaha si acum lasand gluma la o parte la cat de naniac e posesorul nu prea cred sa fi pus dot3 dar parca nici garnitura aia nu se strica de una singura asa . vezi sa nu aiba ceva gunoi sau cine stie ce lipit acolo si sa nu mai etanseze cum trebuie si sa iti scape presiunea pe acolo. Moto e destul de noua e posibil oare sa se fi stricat asa de repede inelele alea de etansare?nimic nu e surprinzator oricum, la cat de bune sunt materialele folosite in ziua de azi.... Editat Iunie 23, 2013 de pogor[frate] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 Daca intereseaza pe cineva , vand o toba Leo Vince SBK evo II 240e si Suport + topcase Givi Simply e46( incap 2 casti ) 165e. Detalii PM sau 0727050492 sau adrian.floroaica@yahoo.com. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 vand si eu parbrizul de la naked-ul meu. detalii si poze aici /index.php?/topic/699572-parbriz-kawasaki-er-6n/ cat despre frana, problema e combinata: aer in instalatie care nu e asa de usor de aerisit la moto cu abs + maneta noua de frana aftermarket care tine pistonasul pompei de franare intr-o pozitie incorecta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminb Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 Salutare Tocmai mi-am cumparat si eu un Kawasaki ER-6F, si vroiam sa ii aduc cateva imbunatatiri. Inca nu am carnetul de A, deci nu ma grabesc asa tare. Unul dintre cele mai intalnite "upgrade"-uri este cel de extended mirrors: http://www.kawasaki.eu/Accessory/Details/3404ABCAAA5?model=ER-6f&modelYear=2006 Un alt upgrade, eu fiind incepator, este cel de crash guards: http://www.kawasaki.eu/Accessory/Details/3404AB27773?model=ER-6f&modelYear=2006 Voi ce ati pus pe ale voastre? Originale/aftermarket? Si de unde cumparati de obicei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CND Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 Salutare Tocmai mi-am cumparat si eu un Kawasaki ER-6F, si vroiam sa ii aduc cateva imbunatatiri. Inca nu am carnetul de A, deci nu ma grabesc asa tare. Unul dintre cele mai intalnite "upgrade"-uri este cel de extended mirrors: http://www.kawasaki.eu/Accessory/Details/3404ABCAAA5?model=ER-6f&modelYear=2006 Un alt upgrade, eu fiind incepator, este cel de crash guards: http://www.kawasaki.eu/Accessory/Details/3404AB27773?model=ER-6f&modelYear=2006 Voi ce ati pus pe ale voastre? Originale/aftermarket? Si de unde cumparati de obicei? Eu am asa ceva /index.php?/topic/668782-crash-pad-uri-noi-facute-la-strung/page-8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skippa Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 Eu am originale Kawasaki cumparate de la united motors in februarie ( ma refer la crashpad) . Oglinzi am ceva micute , fff mici , mi le-a dat fostu proprietar ca si bonus . Mobra f buna ca si incepator @ cosminb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminb Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 Eu am originale Kawasaki cumparate de la united motors in februarie ( ma refer la crashpad) . Oglinzi am ceva micute , fff mici , mi le-a dat fostu proprietar ca si bonus . Mobra f buna ca si incepator @ cosminb Ai niste poze cu oglinzile? Sunt mici in ce sens? Ca suprafata, sau ca lungime a bratelor? Mie mi-ar trebui niste "extensii" ale bratelor. Sau poate alte oglinzi. Aveti idee daca pot fi montate oglinzi de la alte modele/ani? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banditer Postat August 10, 2013 Share Postat August 10, 2013 hmm imi puteti face un review va rog la ER6,,, aspecte pozitive, aspecte negative, consum , pozitie etc. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nicuboha Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Caut si eu janta fata pentru un kawasaki er6-n din 2008 . daca ma poate ajuta cineva. noua sau sh . noua sub 500 euro nu am gasit nici unde.multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jackson Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 Salutare! Vreau sa-mi iau ca prima motocicleta un kawasaki er6-n. Nu va intreb daca e potrivita pt incepator etc pentru ca am mers pe ea in scoala (trafic + poligon) si mi se pare ok. Am tot rasfoit pe net dupa review-uri si am dat peste acest articol http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/mcn/2007/July/july16-22/jul2007fracturesreportedonkawasakier6frames/ S-a lovit cineva de aceasta problema? Si daca da, in ce an a fost fabricata moto in cauza? Din articol am inteles ca doar cele din 2005-2006 au fost cu probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat August 27, 2013 Autor Share Postat August 27, 2013 Am auzit si eu de problema asta, dar prietenii mei cu moto din anii aia nu au problemele astea. Probabil s-a intamplat doar la cateva. Eu am moto din 2009 si nu stiu ce sa zic, nu am probleme de genu' asta (cel putin nu le-am observat pana acum). Oricum, cand iti cumperi ceva, ii poti face o revizie/inspectie la cadru, ca sa dormi linistit. Sau orienteaza-te spre +2006 ca sa fii sigur. Oricum N-urile sunt mai frumoase incepand cu 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jackson Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 Deci probabil au fost doar cateva cazuri ori o incercare de reclama negativa. Oricum, inainte de a cumpara fac o inspectie amanuntita orice model ar fi moto. Poate reusesc sa-mi iau un N din 2009-2010, cum ai spus si tu, arata mai bine, mai ales ca nu mai au farul ala stil galusca de la modelele anterioare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
estroe Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 As dori sa schimb parbrizul stock cu altul care sa ofere mai multa protectie la vant. Recomandari la preturi acceptabile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat August 27, 2013 Autor Share Postat August 27, 2013 Deci probabil au fost doar cateva cazuri ori o incercare de reclama negativa. Oricum, inainte de a cumpara fac o inspectie amanuntita orice model ar fi moto. Poate reusesc sa-mi iau un N din 2009-2010, cum ai spus si tu, arata mai bine, mai ales ca nu mai au farul ala stil galusca de la modelele anterioare Ce buget ai? Vrei cu ABS sau fara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.