Louis Cyphre Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 (editat) Salut Am luat de curand mobra asta, Sachs Madass 50 cmc, 4 viteze, cutie manuala. Este cam lenesa si mestec in cutie de-mi vine rau, asa ca ma gandesc sa-i fac un upgrade la 107 cmc. Am nevoie de un sfat, un link, de unde sa cumpar piese si ce piese sa iau. Doar kit piston si segmenti? http://www.mbquad.bi...rante-ATV-110cc Sa iau tot ansmblul? http://www.piesescut...v-110cc-1455683 Trebuie sa schimb si carburatorul sau doar cuiul pontou? Daca da, de unde le iau? Asta e Madass-ul. Editat Februarie 16, 2012 de Louis Cyphre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 Nici una nici alta. Cilindrul de 107 diferă la lungime,trebuie schimbat Âşi ambielajul. Diferența de cilindree nu e dată doar de diametru,cursa e Âşi ea mai mare la 107cc. Pe ambielajul tău poți pune set de 70cc Âşi eventual chiulasa de 70 sau 107 pentru că au supape mai mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shin Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 In limba romana, pentru astia mai prosti... se poate upgrada la 107cc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 Pai daca este doar masurat in centimetri cubi crezi ca se potrivesc toate piesele? Sunt detalii constructive care nu te lasa sa pui ce vrei tu acolo doar ca se numeste kit de 100cc. Iar cu motorasul tau o sa ai o mica problema cel putin in Romania, nu o sa gasesti piese de schimb! Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 (editat) Salut Am luat de curand mobra asta, Sachs Madass 50 cmc, 4 viteze, cutie manuala. intreaba un "prieten" sigur o sa gasesti raspuns la el :crack: am un amic cu aceasi mobra.........a vanduto dupa primii 300 km. Editat Februarie 16, 2012 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 Se găsesc de toate,motorul echipează multe chinezării în diverse variante. Cei mai avizați ar fi cei de la service First Bike Âşi Rich Bike. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 Au niste motoare foarte rezistente, sunt exact ca si cele de First Bike Chrome (cea cu far rotund si 4 trepte).Poti pune pe ea motor de loncin de 150 cc sau 125 cc, se potriveste fara nici o modificare, vorbesc din experienta. Cele mai rezistente motoare sunt cele de 150 dar si cele de 125 la astea, am vazut ca ating si 40.000 km doar sa le dai ulei cand trebuie si sa le intretii. Uite niste linkuri in care vei vedea ca au acelasi motor ca al tau, eventual daca vezi pe cineva ca dezmembreaza o chinezarie de asta poti cumpara blocul motor,ai ajunge la costuri mai mici si ai avea sanse de reusita 100%. http://moto-atv-scutere.anunturi-auto.4tuning.ro/motociclete/alte%20motociclete/scuter-starlet-loncin-49-urgent-10389067.html http://moto-atv-scutere.anunturi-auto.4tuning.ro/atv/motocross-loncin-dirt-bike-125cmc-18cp-10862675.html http://focsani.olx.ro/vand-scuter-first-bike-expert-iid-194525941 http://bucharestcity.olx.ro/first-bike-iid-212691659 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 (editat) Nu crezi ca totusi sunt diferente? Asta asa la prima vedere... Spun asta ca am cautat un simering de la schimbator de mi-au iesit ochi peste tot in lume simeringurile sunt masura fixa sau ,5 la sachs este ,8... Sau chiar nu am stiut eu unde sa caut! PS Daca te uiti la scuterele chinezesti o sa ai impresia ca toate sunt la fel! O sa ai o mare surpriza sa vezi cate diferente de mm sau zecimi sunt la piesle care la prima vedere se potrivesc! Editat Februarie 16, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 (editat) Nu crezi ca totusi sunt diferente? Asta asa la prima vedere... La prinderi sunt la fel, la optic difera. Eu nu vreau sa intru in conflict, am vrut doar sa dau un sfat care sa ajute. Editat Februarie 16, 2012 de Impostorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 La prinderi sunt la fel, la optic difera. Eu nu vreau sa intru in conflict, am vrut doar sa dau un sfat care sa ajute. Doamne fereste nimeni nu vrea sa intre in conflict aici! Toti incercam sa ajutam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 Nope,singura diferență e când schimbi cilindreea,de exemplu cilindrul de 107 e mai scurt cu 7 mm deci dacă nu schimbi ambielajul pistonul va lovi în chiulasă. Diferențe sunt la piziționare carburatorului Âşi electromotorului,există cutii manuale,automate,semiautomate,punctul mort poate fi intre 1 Âşi 2 sau sub treapta 1,am văzut Âşi fără demaror electric dar în rest se potrivesc de toate. E licența Honda care echipa printre altele Monkey Bike. De remarcat în poza ceva ce eu am văzut practic: nu utilizează toată benzina din rezervor pentru că robinetul e sub nivelul carburatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 chiar daca e acelasi model de motor gy6,garantat au diferente,adica sache e firma serioasa au luat si ei "licenta" sau patentul motoruli insa au si modificat la el.cursa piston chiuloasa aprindere si nu mai stiu eu ce.plus ca nu o sa tina asa mult un set chinezesc.e ceva de genu "seamana da nu rasare". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Februarie 16, 2012 Autor Share Postat Februarie 16, 2012 Domnilor, multumesc de interesul aratat si timpul acordat. M-am mai desciobolit putin, dar nu de tot. De aceea rog pe cineva care se pricepe si are timpul necesar sa-mi explice ca la berbec: "Ca sa il faci de 107 cmc trebuie sa cumperi cutare si cutare de pe site-ul asta, le montezi asa si asa, intelegeti voi." Merci de intelegere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 Nimeni nu iti poate spune asta, de cat cei care au facut asta, si au verificat compatibilitatile diferitelor piese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 (editat) Louis, ceea ce vrei tu sa faci, la prima vedere nu pare mare lucru. La a doua, insa, iti dai seama ca lucrurile nu-s chiar atat de simple pe cum par si pe deasupra sunt si costisitoare (timp/bani). Sfatul meu, este sa cauti un kit mai mare special proiectat pentru motorul tau (Sachs), adica luat de la producator. Nu stiu daca asa ceva exista (inca nu am cautat) dar daca exista cu siguranta costa o groaza si nu se merita (financiar vorbind). Daca optezi pentru un produs aftermarket, atunci iti asumi un mare risc, pentru ca TOTI producatorii au standarde de calitate pe care nu prea le respecta (si de aici apar problemele). In linii mari, cam asta e, sincer sa fiu nu cred ca gasesti aici pe forum ceea ce cauti tu, incearca pe un forum de scutere sau pe unul dedicat modelului tau de motoreta. Toate cele bune! ps: uite un kit de 75 Editat Februarie 16, 2012 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 (editat) Eu sunt de parere ca ar fi mai simplu si ieftin daca ai lua motor de 125-150 si l-ai monta. Dar pana la urma cum crezi, fiecare face ce vrea Editat Februarie 16, 2012 de Impostorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Februarie 16, 2012 Autor Share Postat Februarie 16, 2012 Merci de sfaturi. Sambata o iau de o aripa (o tin la un prieten in curte) si ma duc cu ea la doctor. Pana la urma cred ca asta ramane ca solutie, motor de 125 complet, schimbat actele etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 (editat) Merci de sfaturi. Sambata o iau de o aripa (o tin la un prieten in curte) si ma duc cu ea la doctor. Pana la urma cred ca asta ramane ca solutie, motor de 125 complet, schimbat actele etc. Motorul este considerat de obicei piesa de schimb, nu cred ca va trebui sa schimbi actele, cadrul trebuie sa fie cu seria de pe acte. Si daca este in acte de 49 cc nu mai are rost sa te complici sa o bagi la politie, mai platesti un car de bani ca sa o inmatriculezi, plus ce taxe iti mai cer astia. Editat Februarie 16, 2012 de Impostorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Februarie 16, 2012 Autor Share Postat Februarie 16, 2012 Daca-i schimb motorul, cu unul de 125, nu se mai incadreaza la moped. Costa numerele albe, impozit, asigurare, ITP, dar cred ca mai putin decat amenda daca ma opreste Politia cu RAR- ul in trafic si vad jmekeria. Unde mai pui ca, probabil, este si singurul Madass din Sibiu...destul de usor de gasit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 Daca vrei să-l faci de 70 e simplu,merge făcut în parcare. Ca să-l modifici la 107 motorul trebuie dat jos de pe mobră,desfăcut complet ca să-i pui ambielajul de la 107 deci mergi la un mecanic adevărat. Eu aÂşa am făcut,am dus-o la un chinez care importa ATV-uri Âşi repara diverse scutere,am luat-o în ziua următoare. Chinezul a pus ambielaj,cilindru,piston,chiulasă,lanț de distribuție de la un ATV accidentat,eu am pus carburatorul Âşi galeria,i-am dat chinezului 700 de lei Âşi am scăpat de grija actelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Februarie 16, 2012 Autor Share Postat Februarie 16, 2012 Eu speram ca pot pune de 107 fara sa schimb si ambielaj, sa schimb doar cilindrul, piston+segmenti+ bolt. Asta este, o las deocamdata asa si o sa ma orientez in functie de bani, piese, solutii tehnice cand se mai incalzeste. Oricum, si asa lenesa, e fun jucareaua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 (editat) sal! eu am o Honda Z50j Gorilla ...motorul tau de la Sachs este o copie dupa tipul asta de motor de la Honda...unele piese sunt interschimbabile daca nu chiar toate. daca ai pistonul de 39 mm atunci cursa sigur e de 41,4mm pt o cilindree de 49. daca vrei sa o faci de 107cc neaparat trebuie schimbat ambielajul cu unul cu cursa lunga(stroker)(toate chinezestile sunt cu cursa lunga)...dar fii atent si aici ca unele sunt cu biela scurta si unele cu biela lunga..unele cu bolt(piston) de 13mm unele14mm unele15mm...in functie de ce motor a fost copiat cel pe 6v sau cel pe 12v.uite diferenta pistoane: uite si diferente intre ambielaje: daca nu il schimbi (ambielajul)masoara intai diametrul carterului unde intra cilindrul sa stii exact ce cilindru poti potrivi. la motoarele de 49 diametrul era cam 54mm si poti gasi cilindru(nu in Romania)de/cu 52mm diametru si piston pentru el si il ridici la maximul care poti fara sa schimbi ambielajul(calculam cc:Hxpi(3,14)xraza la patrat....41,4x3,14x676=87,877...aproape 90cc) deocamdata em am pus un cilindru de 47mm...72cc.si o aprindere mai deosebita,de la Daytona, ca originala era pe platina ...uite exemplu: http://www.minimotoracing.fi/index.php?main_page=product_info&cPath=8_30&products_id=204 ...am pierdut cuplu la turatii mici in schimb e o placere in turatii medii si mari plus ce e super sprinten motorasul . mai cauta aici pt piese: www.daxanized.com sunt nemti si la englezi: http://www.monkeybike.co.uk/acatalog/index.html succes. Editat Februarie 16, 2012 de Manuel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Februarie 16, 2012 Autor Share Postat Februarie 16, 2012 (editat) Merci fain, Manuel. E mortal Goriloiu'. PS M-ai spart cu calculul ala Editat Februarie 16, 2012 de Louis Cyphre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 Cu plĂĆcere!...ba chiar plĂĆcerea a fost mai mare vazĂÂŽnd ĂÂŽnca un "nebun"(pentru unii)interesat sa se "joace" ĂÂŽntr-un mic motoraĂŸ,sĂĆ inveĂÂŁe ceva practic..ĂŸi lovindu-mĂĆ de aceleaĂŸi am simĂÂŁit nevoia sĂĆ ajut...sheruiesc(flit ACTA). Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 cea mai buna e ideea lui impostorul.ei un motor chinezesc si ai scapat de toate grijile.la prinderi e exact si gasesti piese cate vrei plus ca un set pentru sach sicurat e peste 200 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.