foxbat Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 Cred ca stii deja raspunsul dar sa incepem cu ,,inceputul" De exemplu la hayabusa mea facusem urmatoarele modificari 1 power commander pentru modificarea hartii de injectie 2 modificat harta aprindere 3 modificat traseu admisie 4 modificat traseu evacuare 5 anulat pair-valve 6 anulat breather motor-carcasa filtru aer 7 am montat si quick-shifter dar asta nu da cai in plus Ce se mai putea face!Dar mie mi se parea prea extrem!!! 8 alte injectoare de capacitate mai mare 9 pompa de benzina cu debit marit 10 la hayabusa mergea linistit montat un turbo 11 eventual cu NOS 12 Kit pistoane si biele pentru marirea cilindreei 13 Axe cu came modificate nice. si la o foloseai ? si unde ? la cati cp a ajuns dupa modificarile astea? Modificare facuta de mine anul trecut pentru un client pe un Kawa VN 1500: stage1- motocicleta stock testata pe dyno. Rezultat - 43 cai la roata si 113 Nm cuplu. stage2- schimbat tobele cu altele custom made . scurte pentru a raspunde mai bine la evacuare in ture mari si carburator stock inlocuit cu unul high performance Mikuni 46mm. Admisia modificata pentru high flow. Rezultat pe dyno 68 cai laroata si 161 Nm cuplu. stage3- montat kit nos (varianta wet) cu computer pentru "kick in - kick out" adica sistemul Nos cupleaza de la 2500 rpm si decupleaza la 5500 (chiar dupa ce motorul iese din banda de putere) si cupleaza din ce trepta de viteza vrei (eu l-am setat sa intre dintr-a 2a) . Rezultat 98 cai la roata si 210 Nm cuplu. Anul asta lucrez la ceva similar. Acelesi tip de motor. Desfacut bucati. construit big bore kit cu pistoane facute lka comanda pe CNC (capacitate 1700 cc) compresie marita de la 9:1 la 11,5:1 ambielajul recalit ,cuzineti mai tari pentru a rezista la presiuni de ulei mai mari.Ambielajul a fost rebalansat pentru noua greutate a pistoanelor, pompa de ulei cu debit marit, axe cu came construite de la zreo cu "lift" mai mare al supapelor si unghi modificat pentru a putea ridica motorul in turatii. Scaune de supape taiate cu 5 unghiuri. ,supape de inox pentru a rezista la temperaturi mai mari. si bineinteles nelipsitul Nos.Sper sa-l termin curand dar anca astept ultima transa de bani de la client. asta e un choper, nu ? la frane nu ai factu nimic ? ca x2 la power si ..la fel la frane e cam , parerea mea crima si la ce foloseste atata putere pe motocicleta asta? ca banuti pe unde au fost ? ( eventual pe " stage"uri ) thx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 nice. si la o foloseai ? si unde ? la cati cp a ajuns dupa modificarile astea? Ghici la ce? La fix aceleasi plimbari cu prietenii cu nevasta in carca Ce vreau sa zic este ca am facut aceste modificari din pasiune si nu din necesitate, ca sa nu mai zic ca la plecarea de pe loc ma batea KELU cu srad-ul lui care este o jumatate de hayabusa Ca putere undeva la 190cp. Ce vreau sa zic este ca daca nu ai o motocicleta in mintile ei nu ai de ce sa te apuci de modificarii pentru ca va ceda foarte repede. Iar daca ai un motor mic ( la mine nu a fost cazul) mai bine cumperi o motocicleta cu motor mai mare decat sa te apuci sa bagi bani in cresterea puterii. Eu iubesc acea motocicleta si de aceea am pus tot ce am putut ( financiar) pe ea. Dar cand o sa cumpar urmatoarea hayabusa( sper cat mai repede) o sa muncesc la ea sa o aduc in aceasi stare cu cea precedenta Respect!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robog Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 Robog cam la ce suma se ajunge pt o lucrare de gen NOS plus restul de modificari?? nu stiu preturile din Ro. Aici l-a costat in piese $2000 plus manopera. ce e de retinut si am uitat sa mentionez e ca daca pui nos pe un motor,asigura-te ca ai presiune de ulei in motor,la cald macar 40 psi la 2000 de turatii, altfel linia va ceda din cauza fortei de apasare crescuta exercitata de biela pe cuzineti. Deasemenea trebuie modificat avansul cu cca 2-4 grade inainte sa nu rupi linia si ambogatit amestecul aer benzina la 11:1 ca sa nu topesti pistoanele sau valvele (amestecul arede mai rece daca e mai bogat). asta e un choper, nu ? la frane nu ai factu nimic ? ca x2 la power si ..la fel la frane e cam , parerea mea crima si la ce foloseste atata putere pe motocicleta asta? ca banuti pe unde au fost ? ( eventual pe " stage"uri ) thx Motocicletele modificate in stilul asta sunt folosite doar pentru liniute. nu se da nimeni pe strada cu nos ca nu ai nevoie de atata putere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chv Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 la ce draq sa bagi atitia bani in bricolaje? ia-ti una mai puternica. iar daca nu-ti ajung buse s.a. asemenea, ia-ti parapanta, elicopter, avion, racheta etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 (editat) nu asta era ideea. ci doar de face ceva la acel motor existent. la R1, gsxr 1000 si altele de 1000 la ce categorie sa treci ? treci la bmw s 1000 rr Editat Februarie 21, 2012 de hannspree Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 axa came hot-cams, evacuare leovince, supape de titan, ambielaj tip sonda de pe motoretele de cross, volanta cu greutate scazuta...nu stiu cat am scos in plus, dar am scos sigur )) pt ca se simte dracovenia cand pleaca blana pana in ultima treapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinSenior Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 Slabesc 30Kg, las nevasta acasa si usurez motoru cu 100Kg. Se imbunatateste raportul de forta (CP/Kg), obtin si cai mai multi si consum mai mic. Eeeeeee !!!... ce ziceti ?... sunt savant ???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Februarie 21, 2012 Autor Share Postat Februarie 21, 2012 (editat) Slabesc 30Kg, las nevasta acasa si usurez motoru cu 100Kg. Se imbunatateste raportul de forta (CP/Kg), obtin si cai mai multi si consum mai mic. Eeeeeee !!!... ce ziceti ?... sunt savant ???? Nu ! nu esti! puterea motorului este aceasi, atentie puterea, da? asa poti foarte bine sa maresti pinionul spate si ai schimbat cuplul:moto: in cazul asta nu faci decat sa te apropii de adevar, adica de ce da producatorul. axa came hot-cams, evacuare leovince, supape de titan, ambielaj tip sonda de pe motoretele de cross, volanta cu greutate scazuta...nu stiu cat am scos in plus, dar am scos sigur )) pt ca se simte dracovenia cand pleaca blana pana in ultima treapta pe mombra de coclaureala? sau pe fazer? Modificare facuta de mine anul trecut pentru un client pe un Kawa VN 1500: stage1- motocicleta stock testata pe dyno. Rezultat - 43 cai la roata si 113 Nm cuplu. stage2- schimbat tobele cu altele custom made . scurte pentru a raspunde mai bine la evacuare in ture mari si carburator stock inlocuit cu unul high performance Mikuni 46mm. Admisia modificata pentru high flow. Rezultat pe dyno 68 cai laroata si 161 Nm cuplu. stage3- montat kit nos (varianta wet) cu computer pentru "kick in - kick out" adica sistemul Nos cupleaza de la 2500 rpm si decupleaza la 5500 (chiar dupa ce motorul iese din banda de putere) si cupleaza din ce trepta de viteza vrei (eu l-am setat sa intre dintr-a 2a) . Rezultat 98 cai la roata si 210 Nm cuplu. Anul asta lucrez la ceva similar. Acelesi tip de motor. Desfacut bucati. construit big bore kit cu pistoane facute lka comanda pe CNC (capacitate 1700 cc) compresie marita de la 9:1 la 11,5:1 ambielajul recalit ,cuzineti mai tari pentru a rezista la presiuni de ulei mai mari.Ambielajul a fost rebalansat pentru noua greutate a pistoanelor, pompa de ulei cu debit marit, axe cu came construite de la zreo cu "lift" mai mare al supapelor si unghi modificat pentru a putea ridica motorul in turatii. Scaune de supape taiate cu 5 unghiuri. ,supape de inox pentru a rezista la temperaturi mai mari. si bineinteles nelipsitul Nos.Sper sa-l termin curand dar anca astept ultima transa de bani de la client. Mda! din fericire traiesti in alta lume. Oricum ce ai spus tu......jos palaria! Editat Februarie 21, 2012 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinSenior Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 Cred ca raportul de forta e cel mai important. 100 de cai la un vehicul de 200Kg nu e lafel cu 100 de cai la unul de 1500kg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Februarie 21, 2012 Autor Share Postat Februarie 21, 2012 pai nu vorbim de rapoarte ci cum sa cresti PUTEREA la un motor prin tot felul de tertipuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bec Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 Modificare facuta de mine anul trecut pentru un client pe un Kawa VN 1500: si? cat scoate pe sfert de mila? high 12's? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinSenior Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 pai nu vorbim de rapoarte ci cum sa cresti PUTEREA la un motor prin tot felul de tertipuri. Aaa ! OK !... am inteles. Oricum treaba cu slabitul a fost o gluma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shin Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 Pana acum cea mai buna solutie pt a creste puterea motorului pare sa fie ... sa-ti iei unu si mai mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NePlace Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 Pana acum cea mai buna solutie pt a creste puterea motorului pare sa fie ... sa-ti iei unu si mai mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bec Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 pai nu vorbim de rapoarte ci cum sa cresti PUTEREA la un motor prin tot felul de tertipuri. mai bine ai pune intrebari specifice sau macar spune: am fieru cutare si bugetul X000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinSenior Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 Pana acum cea mai buna solutie pt a creste puterea motorului pare sa fie ... sa-ti iei unu si mai mare Corect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Februarie 21, 2012 Autor Share Postat Februarie 21, 2012 (editat) mai bine ai pune intrebari specifice sau macar spune: am fieru cutare si bugetul X000 din contra. nu vreau sa ma apuc sa-l fac. era doar un topic pur de realizari si ce se poate face la o mobra. o discutie normala nu de lauda sau de furat idiei. daca doream asta cu adevarat oasta faceam. Topicul asta s a nascut in urma unei discutii la sectiunea motociclete de viteza R6. cum ca se pot obtine cai in plus dintr un banal schimb de ulei Editat Februarie 21, 2012 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 Topicul asta s a nascut in urma unei discutii la sectiunea motociclete de viteza R6. cum ca se pot obtine cai in plus dintr un banal schimb de ulei daca schimbi si antigelu' motorul se raceste mai bine si mai cistigi vreo 6 cai(frumosi sau nu) + ca eo am lipit un sticker cu "RACING" pe bascula care mai imi livreaza 20 de ponei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shin Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 Io vreau sa trec de la 954 2003 la 1000rr 2007. Nu stiu de ce ) Ca-i mai nou probabil si ceva mia frumusica. In rest nu stiu daca mai e comoda, daca e simtitor mai puternica, daca e mai manevrabila sau daca merita upgrade-ul asa, per total PS: o sa mearga mai tare nenea ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Februarie 21, 2012 Autor Share Postat Februarie 21, 2012 (editat) daca schimbi si antigelu' motorul se raceste mai bine si mai cistigi vreo 6 cai(frumosi sau nu) + ca eo am lipit un sticker cu "RACING" pe bascula care mai imi livreaza 20 de ponei bravam acum sau.........? intra acolo si ai sa vezi......... Editat Februarie 21, 2012 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinSenior Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 Dar la turbo-compresie s-a gandit cineva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Februarie 21, 2012 Autor Share Postat Februarie 21, 2012 Dar la turbo-compresie s-a gandit cineva ? Sorin! asa cum spuneam si mai devreme ideea esta daca a facut cineva si cum. nu daca ne-am gandit sau o sa ne gandim. Vorbim de fapte concrete, de proiecte finalizate de un rezultat pozitiv simtitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinSenior Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 Sorin! asa cum spuneam si mai devreme ideea esta daca a facut cineva si cum. nu daca ne-am gandit sau o sa ne gandim. Vorbim de fapte concrete, de proiecte finalizate de un rezultat pozitiv simtitor. OK !... m-ai pus la punct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 Am urmarit proiectul de la inceput si uite ce s-a realizat pana la urma.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 Am urmarit proiectul de la inceput si uite ce s-a realizat pana la urma.. si curba nu arata deloc rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.