Sari la conținut

CUM SI DE UNDE OBTINEM


Postări Recomandate

eu unul la bujiile iridium nu am simtit nimic. sa ne amintim ca sunt mobre care vin de fabrica cu iridium, motorete mai vechi ca an de fabricatie si nu este un criteriu. aici trebuie sa recunosc ca dupa inlocuirea celor normale cu unele iridium nu am verificat pe dayno.

Poate Sabin ne poate ajuta sau de ce nu si TNG. asteptam si parerile voastre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 94
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

"Avantajele bujiilor cu Iridium fata de bujiile normale:

 

- pornire la rece mult mai buna

- putere sporita

- raspuns mult mai bun al acceleratiei

- durata de viata foarte lunga 90.000 km

- consum redus de combustibil

- ardere completa

- made in Japan

- import USA"

 

Bwahahaha, ce bullshit =)) Asta era pe situl unora care vand NGK iridium. In curand or sa zica si ca iti dubleaza caii :))

 

LE: avantajele iridium pe motoare ce nu au in specificatii bujii iridium: merg la fel sau mai prost =))

Editat de shin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- pornire la rece mult mai buna in comparatie cu cele normale? pornirea am avut o la fel (injectie)

- putere sporita asta cade din start, parerea mea

- raspuns mult mai bun al acceleratiei

- durata de viata foarte lunga 90.000 km la 20.000 km mi-au cazut toate 4

- consum redus de combustibil cat? la mine a fost insesizabil. fac referire la yamaha fz6 din 2004

- ardere completa

- made in Japan

- import USA"

Editat de Florin -v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam citi cai crezi ca ai in plus dupa ce ai pus bujiile astea iridium?

De curiozitate? :unsure:

 

unde am scris eu ca am obtinut cai de la bujiile iridium?

 

florin a intrebat ce modificari am facut fiecare, si eu le-am trecut pe toate, cum mi se pare corect.

 

plus ca-s singurul care a dat cifre pana acum, chiar daca de la masina :)

 

si pentru linistea ta, sa stii ca pentru mine singurul motiv de alegere a bujiilor iridium este durata de viata...

 

ma gandeam la un moment dat sa-mi pun si la vulcan, ca-i boala la ele sa pice bujia de la cilindrul spate, da pana la urma o sa pun tot conventionale, doar cu alta valoare termica.

 

- pornire la rece mult mai buna in comparatie cu cele normale? pornirea am avut o la fel (injectie)

- putere sporita asta cade din start, parerea mea

- raspuns mult mai bun al acceleratiei posibil, eu le-am schimbat impreuna cu filtrul de aer si de acolo a venit diferenta in raspunsul acceleratiei, da chiar daca ar fi, nu ar fi MULT mai bun

- durata de viata foarte lunga 90.000 km la 20.000 km mi-au cazut toate 4

- consum redus de combustibil cat? la mine a fost insesizabil. fac referire la yamaha fz6 din 2004

- ardere completa daca ar fi asa, atunci automat ar trebui sa se intample 1 din 2 chestii: ori consum mai mic, ori putere mai mare, eu personal nu cred

- made in Japan

- import USA"

Editat de raduprint01
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la gixxer am luat-o usurel:

evacuare mivv, filtru BMC, bujii iridium

 

 

 

Nu ai reusit decat sa saracesti amestecul.

 

corect. o fortare a fluxului de aer si benzina este cheia. intrebarea era daca ai facut asa ceva? cum? unde? pe ce moto?

La mobre nu am facut nici o modificare , parerea mea e ca mobrele sunt deja prea impinse iar modificari care ar aduce un plus simtitor de putere scad exponential durata de viata.

 

Daca m-as baga sa fac ceva nu m-as rezuma la o toba/filtru portare remapare.. ma gandesc la un v-rod turbo sau compresor, ceva care sa merite efortul.

Iti garantez ca in 2 saptamani nu mai simti modificarile (de aspirat vb).

 

Uitam.. cel mai important lucru in comportamentul motorului e raportul final de transmisie, cel mai ieftin si usor tuning de care absolut toata lumea uita...

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai reusit decat sa saracesti amestecul.

 

 

La mobre nu am facut nici o modificare , parerea mea e ca mobrele sunt deja prea impinse iar modificari care ar aduce un plus simtitor de putere scad exponential durata de viata.

 

Daca m-as baga sa fac ceva nu m-as rezuma la o toba/filtru portare remapare.. ma gandesc la un v-rod turbo sau compresor, ceva care sa merite efortul.

Iti garantez ca in 2 saptamani nu mai simti modificarile (de aspirat vb).

 

Uitam.. cel mai important lucru in comportamentul motorului e raportul final de transmisie, cel mai ieftin si usor tuning de care absolut toata lumea uita...

 

 

 

teoretic ai dreptate, ca nu are lambda, da practic nu am simtit chestia asta (la chopper am simtit-o cu varf si indesat), in schimb se tura mult mai usor gixxerul, si statea mai sus relantiul 9evident, l-am coborat din reglaj)

 

la partea cu raportul de transmisie ai perfecta dreptate, mi-am schimbat cutiile de viteze la toate masinile pana acum pentru un raport de transmisie mai scurt (nu prea ma intereseaza top-speedul), dar nu asta era subiectul acestui topic.

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

practic !

 

ca nu ai simtit tu, e cu totul alta treaba, asa-i cu aerul.. se tureaza se tureaza pana se topeste un piston ricky.gif

 

 

 

 

 

no stai calm, ca vorbim de aspirate, nu de supraalimentate

 

as vrea sa vad si eu un piston topit la un motor aspirat, din cauza temperaturii.

 

stiu sa fac diferenta intre un amestec sarac si unul bogat, atat cat se poate face fara un analizor de gaze sau fara un EGT :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

no stai calm, ca vorbim de aspirate, nu de supraalimentate

 

:)

 

pai eu sunt foarte calm , ca doar nu repar eu la mobra aia :)

 

nu vezi asa multe pistoane topite pentru ca mobrele nu stau foarte mult timp la full load si rpm mare

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul aspirat nu topeste pistonul! Poate 1% dintre ele,este sarac nu trage ,este bogat nu trage.

La turbo este alta problema!

 

Pai daca nici motorul de motocicleta nu sta la RPM mare in curse ....

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul aspirat nu topeste pistonul! Poate 1% dintre ele,este sarac nu trage ,este bogat nu trage.

La turbo este alta problema!

 

Pai daca nici motorul de motocicleta nu sta la RPM mare in curse ....

 

 

eu am cedat deja :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul aspirat nu topeste pistonul! Poate 1% dintre ele,este sarac nu trage ,este bogat nu trage.

La turbo este alta problema!

 

Pai daca nici motorul de motocicleta nu sta la RPM mare in curse ....

 

ma retrag, pistoanele la aspirate nu se pot topi

 

ma scuzati.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma retrag, pistoanele la aspirate nu se pot topi

 

ma scuzati.

Nu este vorba de scuze, este o discutie, eu unul nu am intanlit pana acum piston topit la motocicleta,si asta in 26 de ani de stat intre ele ,sau poate am fost norocos...

Daca tu ai vazut asta arata-ne si noua,din experienta ta ,toti avem de invatat.

Eu unul sunt deschis sa invat de la toti care pune ceva nou si dovedit pe masa discutiei. :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este vorba de scuze, este o discutie, eu unul nu am intanlit pana acum piston topit la motocicleta,si asta in 26 de ani de stat intre ele ,sau poate am fost norocos...

Daca tu ai vazut asta arata-ne si noua,din experienta ta ,toti avem de invatat.

Eu unul sunt deschis sa invat de la toti care pune ceva nou si dovedit pe masa discutiei. :hug:

am spus mai sus de ce nu se intimpla la motociclete, ai venit cu exemple din curse... high load la high rpm se intimpla la viteze foarte mari pe autostrada sau pe bancuri de testare (nu neaparat dyno) si nu vorbesc de 30 sec ,

 

daca te duci la pagina 31 din fisierul atasat de tine poti vedea ca se poate intimpla si la N/A pe benzina

 

in rest ai dreptate, la motociclete e foarte rar fenomenul, dar cu un scenariu usor de realizat, filtru sport+ evacuare fara resoftare ... un regulator de presiune stricat , o pompa de benzina pe moarte si un pilot increzator... ce zici e plauzibil?

 

 

 

friday.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

corect, nu contest nici eu scenariul, dar:

 

regulator stricat poa sa-ti dea presiune mai mare (amestec mai bogat) sau presiune mai mica (motorul numai trage).

pompa de benzina pe moarte la fel, nu prea mai trage motorul, sau trage doar la load mic

 

filtru sport si evacuare sport cred ca au marea majoritate a motocicletelor, fara resoftare, ca in general nu-s bani de asa ceva, si tot merg bine, majoritatea mai bine decat stock.

 

parerea mea. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te citez:

Aouch! Asta a durut rau!!!!...

Si uite asa ti'ai pus tarana in cap...

 

Ride Safe!

 

:hug:

 

He he he... se pare ca nu ai observat ghilimelele cand am spus "castig" (de putere)... si implicit faptul ca eram ironic. Modificarile necesare pentru a mari cu adevarat puterea unui motor, in special de motocicleta, depasesc cu mult nivelul acestui forum... si al membrilor sai.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

He he he... se pare ca nu ai observat ghilimelele cand am spus "castig" (de putere)... si implicit faptul ca eram ironic. Modificarile necesare pentru a mari cu adevarat puterea unui motor, in special de motocicleta, depasesc cu mult nivelul acestui forum... si al membrilor sai.

 

Ride Safe!

Am glumit! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modificare facuta de mine anul trecut pentru un client pe un Kawa VN 1500:

stage1- motocicleta stock testata pe dyno. Rezultat - 43 cai la roata si 113 Nm cuplu.

stage2- schimbat tobele cu altele custom made . scurte pentru a raspunde mai bine la evacuare in ture mari si carburator stock inlocuit cu unul high performance Mikuni 46mm. Admisia modificata pentru high flow. Rezultat pe dyno 68 cai laroata si 161 Nm cuplu.

stage3- montat kit nos (varianta wet) cu computer pentru "kick in - kick out" adica sistemul Nos cupleaza de la 2500 rpm si decupleaza la 5500 (chiar dupa ce motorul iese din banda de putere) si cupleaza din ce trepta de viteza vrei (eu l-am setat sa intre dintr-a 2a) . Rezultat 98 cai la roata si 210 Nm cuplu.

 

Anul asta lucrez la ceva similar. Acelesi tip de motor.

Desfacut bucati. construit big bore kit cu pistoane facute lka comanda pe CNC (capacitate 1700 cc) compresie marita de la 9:1 la 11,5:1 ambielajul recalit ,cuzineti mai tari pentru a rezista la presiuni de ulei mai mari.Ambielajul a fost rebalansat pentru noua greutate a pistoanelor, pompa de ulei cu debit marit, axe cu came construite de la zreo cu "lift" mai mare al supapelor si unghi modificat pentru a putea ridica motorul in turatii. Scaune de supape taiate cu 5 unghiuri. ,supape de inox pentru a rezista la temperaturi mai mari. si bineinteles nelipsitul Nos.Sper sa-l termin curand dar anca astept ultima transa de bani de la client.

Editat de robog
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...