SorinSenior Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 Cred ca raportul de forta e cel mai important. 100 de cai la un vehicul de 200Kg nu e lafel cu 100 de cai la unul de 1500kg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Februarie 21, 2012 Autor Share Postat Februarie 21, 2012 pai nu vorbim de rapoarte ci cum sa cresti PUTEREA la un motor prin tot felul de tertipuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinSenior Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 pai nu vorbim de rapoarte ci cum sa cresti PUTEREA la un motor prin tot felul de tertipuri. Aaa ! OK !... am inteles. Oricum treaba cu slabitul a fost o gluma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shin Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 Pana acum cea mai buna solutie pt a creste puterea motorului pare sa fie ... sa-ti iei unu si mai mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NePlace Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 Pana acum cea mai buna solutie pt a creste puterea motorului pare sa fie ... sa-ti iei unu si mai mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinSenior Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 Pana acum cea mai buna solutie pt a creste puterea motorului pare sa fie ... sa-ti iei unu si mai mare Corect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Februarie 21, 2012 Autor Share Postat Februarie 21, 2012 (editat) mai bine ai pune intrebari specifice sau macar spune: am fieru cutare si bugetul X000 din contra. nu vreau sa ma apuc sa-l fac. era doar un topic pur de realizari si ce se poate face la o mobra. o discutie normala nu de lauda sau de furat idiei. daca doream asta cu adevarat oasta faceam. Topicul asta s a nascut in urma unei discutii la sectiunea motociclete de viteza R6. cum ca se pot obtine cai in plus dintr un banal schimb de ulei Editat Februarie 21, 2012 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 Topicul asta s a nascut in urma unei discutii la sectiunea motociclete de viteza R6. cum ca se pot obtine cai in plus dintr un banal schimb de ulei daca schimbi si antigelu' motorul se raceste mai bine si mai cistigi vreo 6 cai(frumosi sau nu) + ca eo am lipit un sticker cu "RACING" pe bascula care mai imi livreaza 20 de ponei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shin Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 Io vreau sa trec de la 954 2003 la 1000rr 2007. Nu stiu de ce ) Ca-i mai nou probabil si ceva mia frumusica. In rest nu stiu daca mai e comoda, daca e simtitor mai puternica, daca e mai manevrabila sau daca merita upgrade-ul asa, per total PS: o sa mearga mai tare nenea ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Februarie 21, 2012 Autor Share Postat Februarie 21, 2012 (editat) daca schimbi si antigelu' motorul se raceste mai bine si mai cistigi vreo 6 cai(frumosi sau nu) + ca eo am lipit un sticker cu "RACING" pe bascula care mai imi livreaza 20 de ponei bravam acum sau.........? intra acolo si ai sa vezi......... Editat Februarie 21, 2012 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinSenior Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 Dar la turbo-compresie s-a gandit cineva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Februarie 21, 2012 Autor Share Postat Februarie 21, 2012 Dar la turbo-compresie s-a gandit cineva ? Sorin! asa cum spuneam si mai devreme ideea esta daca a facut cineva si cum. nu daca ne-am gandit sau o sa ne gandim. Vorbim de fapte concrete, de proiecte finalizate de un rezultat pozitiv simtitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinSenior Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 Sorin! asa cum spuneam si mai devreme ideea esta daca a facut cineva si cum. nu daca ne-am gandit sau o sa ne gandim. Vorbim de fapte concrete, de proiecte finalizate de un rezultat pozitiv simtitor. OK !... m-ai pus la punct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 Am urmarit proiectul de la inceput si uite ce s-a realizat pana la urma.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 Am urmarit proiectul de la inceput si uite ce s-a realizat pana la urma.. si curba nu arata deloc rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Februarie 21, 2012 Autor Share Postat Februarie 21, 2012 si curba nu arata deloc rau care este emoticonul care se traduce prin: vise tata vise nu ma treziti inca visez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 (editat) asta-i facuta pentru dyno glory? sau sa rupa wheely bari? posibil si pentru dyno glory este in opinia mea o foarte buna forma de reclama off: poate bem o bere in rotterdam peste 3 saptamani? Editat Februarie 21, 2012 de raduprint01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 Tipul de pe busa din filmulet,este unul dintre cei.care au inventat si dezvoltat Ecueditor, softul cu care se poate resofta Ecu de hayabusa. Iar ce este pe dyno este una din lucrarile lui.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 pe mombra de coclaureala? sau pe fazer? pe ktm, evident... fazerul nu are bicicleta pentru asemena tuning Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 (editat) Geo cu tot respectul pentru munca acelui om( si stiu ca are ceva in cutia craniana) nu cred ca poate scoate atata din 4 cilindrii, chiar si cu turbo si nos ,pur si simplu nu iese la calcul Uite si de ce zic asta Cu un motor care scoate tot pe acolo adica 560cp si un cuplu de 680 Nm dintr-un motor V8 cu cilindree de 4,4 twinturbo este vorba de motorul de pe noul BMW M5. Cred ca este imposibil sa scoti din motor de busa asa ceva chiar daca maresti cilindreea si o duci la 2000 de ex . Uite ce au facut baietii astia care au sudat 2 motoare de busa si 2800cc . Cum spunea cineva cred ca este doar reclama. Respect!!! Editat Februarie 21, 2012 de NASU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robog Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 (editat) Geo cu tot respectul pentru munca acelui om( si stiu ca are ceva in cutia craniana) nu cred ca poate scoate atata din 4 cilindrii, chiar si cu turbo si nos ,pur si simplu nu iese la calcul Uite si de ce zic asta Cu un motor care scoate tot pe acolo adica 560cp si un cuplu de 680 Nm dintr-un motor V8 cu cilindree de 4,4 twinturbo este vorba de motorul de pe noul BMW M5. Cred ca este imposibil sa scoti din motor de busa asa ceva chiar daca maresti cilindreea si o duci la 2000 de ex . Uite ce au facut baietii astia care au sudat 2 motoare de busa si 2800cc . Cum spunea cineva cred ca este doar reclama. Respect!!! nu e reclama...si motoarele nu sint sudate ci carcasa si vibrochenul sunt construite pentru V8 si sunt folosite doar cilindrii,pistoane,biele,chiuloase de hayabusa... motorul exista si poate fi achizitionat din UK la pretul de 30000 lire. dezvolta cca 700 cai ... Editat Februarie 21, 2012 de robog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 Geo cu tot respectul pentru munca acelui om( si stiu ca are ceva in cutia craniana) nu cred ca poate scoate atata din 4 cilindrii, chiar si cu turbo si nos ,pur si simplu nu iese la calcul Uite si de ce zic asta Cu un motor care scoate tot pe acolo adica 560cp si un cuplu de 680 Nm dintr-un motor V8 cu cilindree de 4,4 twinturbo este vorba de motorul de pe noul BMW M5. Cred ca este imposibil sa scoti din motor de busa asa ceva chiar daca maresti cilindreea si o duci la 2000 de ex . Uite ce au facut baietii astia care au sudat 2 motoare de busa si 2800cc . Cum spunea cineva cred ca este doar reclama. Respect!!! sunt si buse de peste 700 de cai... in alta ordine de idei eu lucrez acum la un sistem twin-turbo pentru un mille. fiind v2 de turatie relativ joasa un turbo simplu ar fi cam degeaba... stay tuned! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Februarie 22, 2012 Share Postat Februarie 22, 2012 Stiu despre ce este vorba in acel v8 care scoate ,,numai " 400cp si asta vroiam sa zic ca ce a facut tipul ala din filmuletul postat de tng care zice ca scoate 540cp mi se pare reclama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Februarie 22, 2012 Share Postat Februarie 22, 2012 (editat) Geo cu tot respectul pentru munca acelui om( si stiu ca are ceva in cutia craniana) nu cred ca poate scoate atata din 4 cilindrii, chiar si cu turbo si nos ,pur si simplu nu iese la calcul Uite si de ce zic asta Cu un motor care scoate tot pe acolo adica 560cp si un cuplu de 680 Nm dintr-un motor V8 cu cilindree de 4,4 twinturbo este vorba de motorul de pe noul BMW M5. Cred ca este imposibil sa scoti din motor de busa asa ceva chiar daca maresti cilindreea si o duci la 2000 de ex . Uite ce au facut baietii astia care au sudat 2 motoare de busa si 2800cc . Cum spunea cineva cred ca este doar reclama. Respect!!! puterea aia se poate scoate chiar si fara oxid de azot din 1300 cc. motorul va tine foarte putin, va merge foarte rar, dar cand merge, merge partea mecanica la un asemenea proiect este relativ simpla comparativ cu partea de management al motorului. stiu in romania motoare de cilindree relativ mica de la 2 litrii, in special opel, la 3,5 litrii (bmw) care merg la 400+ cai pana la 900+ cai. diferenta intre ele o face bugetul alocat atat partii mecanice, cat mai ales gestiunii motorului. toate au scos puterea scontata pe dyno, dar cele cu soft ieftin sau carpit in general au sfarsit prin a topi pistoanele. si la mojoritatea nu tin transmisiile, daca nu se baga bani grei daca aveti rabdare, in link o masina lucrata profi in romania masina este de strada, adica se circula zilnic cu ea, si este fiabila se merge pe la 1000 de cai, cu posibilitatea de apasa un "buton" pentru 1500 de cai. aceeasi reteta se poate oricand aplica la motociclete, buget sa fie http://forum.4tuning...alpha-12-a.html si una mai on-topic, de la amicul Cesar: "Scaderea pierderii din randament pe ansamblul sistemului mecanic: transmisie finala usurata - lant mai usor (520), pinion fata race, foaie din dural - elimina o parte din pierderile de randament inertiale. Roti de cutie de viteze usurate. Alternator de curse. Pompa de apa electrica. Vilbrochen usurat. Discuri de ambreiaj din dural. Pistoane mai usoare, biele mai usoare, supape si arcuri de supape din titan." Editat Februarie 22, 2012 de raduprint01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Februarie 22, 2012 Autor Share Postat Februarie 22, 2012 (editat) si una mai on-topic, de la amicul Cesar: "Scaderea pierderii din randament pe ansamblul sistemului mecanic: transmisie finala usurata - lant mai usor (520), pinion fata race, foaie din dural - elimina o parte din pierderile de randament inertiale. Roti de cutie de viteze usurate. Alternator de curse. Pompa de apa electrica. Vilbrochen usurat. Discuri de ambreiaj din dural. Pistoane mai usoare, biele mai usoare, supape si arcuri de supape din titan." Total in asentimentul lui. daca reusesti sa elimini din frecari automat ai cotele maxime date de producator. Prin frecare se pierde foarte multa putere pana la roata. asta este si motivul care unii producatori dau puterea masurata la arbore . de la arbore pana la roata prin frecarea pieselor se pierde putere. Modificarea pieselor fixe si mobile, a angrenajelor din interiorul motorului sunt deja pentru campionatele mari, unde se investesc multi bani. Pentru unul de rand sa aduca modificarile astea la motor si sa o dea pe strada este deja prea mult ( asta daca nu o face de dragul lui). Eu ceea ce doream sa aflu peste cunostiintele mele sunt acele up-uri aduse la motor fara sa fie desfacut din toate maruntaiele lui. mai mult adaugari gen power c, harta.........si putinele modificari accesibile evacuari, egr, radiatoare marite, coborarea pornirii electroventilatorului .... Inca ma macina o intrebare maxima referitor la spusele unei persoane de aici. Sustine ca inlocuirea uleiului (de o calitatea mai buna) duce automat la castigarea a 3-6 caluti. Eu as sustine asta canm in felul urmator conform cartilor de specialitate. Un ulei prost ales sau de proasta calitate nu poate face decat sa reduca randamentul motorului. Revenirea la un ulei bun dupa inlocuire nu face decat sa duca motorul spre un randament maxim asa cum a fost el creeat si sub nicio forma la o crestere a puterii motorului. Ce parerea aveti de asta? Editat Februarie 22, 2012 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.