Fix Postat Martie 10, 2012 Share Postat Martie 10, 2012 pt ca pornea mai greu atv ul m-am apucat sa-l verific pe ici colo si am gasit ulei in capacul de pe partea aprinderii..din cate stiu acolo nu trebuie sa fie ulei.cam 300ml am scurs..pe oriunde ma uit nu vad ceva canale de comunicare cu baia de ulei..sa fie semeringul sau altceva?culmea e ca dupa ce am curatat uleiul..am prins capacul cu 2 suruburi..l-am pornit....si la 3-4 minute de relanti...se adunase deja cam 30ml de ulei...are buba sau e normal ca aprinderea sa stea in ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
booyaka.619 Postat Martie 10, 2012 Share Postat Martie 10, 2012 Apinderea nu are voie sa stea in ulei...Si cred ca este semeringul de la arbore..verifica daca pierde ulei pe acolo..(daca zici ca de la baie sau de altundeva nu se scurge)Bafta la lucru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fix Postat Martie 10, 2012 Autor Share Postat Martie 10, 2012 si poate ca sta in ulei...am gasit sub coroana dintata o gaura de legatura cu baia...nu cred ca e spart peretele pt ca nu arata a spartura..se vede in poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Martie 10, 2012 Share Postat Martie 10, 2012 Apinderea nu are voie sa stea in ulei...Si cred ca este semeringul de la arbore..verifica daca pierde ulei pe acolo..(daca zici ca de la baie sau de altundeva nu se scurge)Bafta la lucru! de ce sa "nu are voie" ?? e cumva aprindere cu ruptor??? nu!! e prin camp magnetic asa ca...... la un gpz am gasit si eu ulei acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Martie 10, 2012 Share Postat Martie 10, 2012 Exista motoare care au alternatoru in baie de ulei (rotoru cu statoru formeaza alternatoru) si tot pe rotor gasesti senzoru de rotatie, iar pe capac cititoru de senzor! mult bla bla Exista si motoare cu rotor uscat! Cum zice si Tiranspider - la Kawasaki GPZ prin carcasa de la alternator trece un traseu de ungere ce umple acel compartiment! Uleiul care trece pe acolo are rol de racire! Daca iti porneste greu e de la carburatie sau de la bujii! Daca ai avea probleme cu rotorul sau statorul nu ti-ar mai incarca curent asa ca nu stiu pentru ce ai desfacut acel capac! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fallen_Angel Postat Martie 10, 2012 Share Postat Martie 10, 2012 sunt putine modele cu aprindere uscata sau semi uscata, daca nu ar sta in ulei ti-sar praji instantaneu aprinderea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Martie 11, 2012 Share Postat Martie 11, 2012 La mine e uscata, doar axul e uns si are un semering ce opreste uleiul sa ajunga in aprindere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Martie 11, 2012 Share Postat Martie 11, 2012 pt ca pornea mai greu atv ul m-am apucat sa-l verific pe ici colo si am gasit ulei in capacul de pe partea aprinderii..din cate stiu acolo nu trebuie sa fie ulei.cam 300ml am scurs..pe oriunde ma uit nu vad ceva canale de comunicare cu baia de ulei..sa fie semeringul sau altceva?culmea e ca dupa ce am curatat uleiul..am prins capacul cu 2 suruburi..l-am pornit....si la 3-4 minute de relanti...se adunase deja cam 30ml de ulei...are buba sau e normal ca aprinderea sa stea in ulei? STAI LINISTIT IN ULEI TREBUIE SA FIE. deci pt ca pornea mai greu te-ai apucat sa desfaci motorul?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackays Postat Martie 11, 2012 Share Postat Martie 11, 2012 (editat) Salutare.... Dupa cum ti-au spus si alti inaintea mea este foarte normal sa ai ulei in acel loc,asta ca sa iti elimin orice urma de indoiala.Te poti uita la mobra mea,de exemplu,este la fel,aproximativ acelasi motor,diferenta consta in capacitate probabil.Nu ai de ce sa iti faci griji asa ca monteaza capacul la loc si ai grija sa bagi in motor cantitatea de ulei necesara.Spor la treaba PS: nu mai porni motorul fara ulei,deja 330 ml cat ai spus ca ai scos e cam mult si s-ar putea sa ai parte de surprize...neplacute. Mai bine ai curata carbu,bujia si verifica scanteia. Editat Martie 11, 2012 de blackays Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Martie 11, 2012 Share Postat Martie 11, 2012 E normal sa stea in ulei nu-ti fa griji, pornirea greoaie se datoreaza altor cauze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
booyaka.619 Postat Martie 11, 2012 Share Postat Martie 11, 2012 de ce sa "nu are voie" ?? e cumva aprindere cu ruptor??? nu!! e prin camp magnetic asa ca...... la un gpz am gasit si eu ulei acolo Pai poate ai gasit....nu am zis ca nu poti sa nu gasesti...dar nu este normal sa aiba ulei la aprindere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Martie 11, 2012 Share Postat Martie 11, 2012 Pai poate ai gasit....nu am zis ca nu poti sa nu gasesti...dar nu este normal sa aiba ulei la aprindere Daca asa a fost construit motorul cu aprinderea in baie de ulei nu ti se pare normal sa gasesti ulei acolo? la comuniste de ex care au o alta constructie si majoritatea au fost dotate cu platina din fabrica, si nu prea e normal sa gasesti lichide , dar la alte tipuri si modele de moto aprinderea e montata pe interiorul capacului ce inchide motorul, deci e destul de normal sa fie prezent acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
booyaka.619 Postat Martie 11, 2012 Share Postat Martie 11, 2012 Eu stiu ca daca ai ulei pe la magnetou...platoul cu bobine sau volanta numai da scanteie in veci.mi s-a intamplat si mie.. :unsure:Acuma fiecare cu parerea lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Martie 11, 2012 Share Postat Martie 11, 2012 Pai poate ai gasit....nu am zis ca nu poti sa nu gasesti...dar nu este normal sa aiba ulei la aprindere Eu stiu ca daca ai ulei pe la magnetou...platoul cu bobine sau volanta numai da scanteie in veci.mi s-a intamplat si mie.. :unsure:Acuma fiecare cu parerea lui bai batman... multi spun ca e normal.. tu nimic "boyaka boyaka" ca asa ai vazut tu la aprilia aia, pai mai tata... ce e la troaca aia nu e universal valabil in general cand mai multi spun ca esti pr....beat, te duci si te culci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Martie 11, 2012 Share Postat Martie 11, 2012 la scuterul meu aprinderea sta in ulei. asa se raceste probabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Martie 11, 2012 Share Postat Martie 11, 2012 Parafrazand anumiti useri si batant apropouri despre un anumit topic, tu ai motocicleta, nu scuter! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Martie 11, 2012 Share Postat Martie 11, 2012 (editat) Eu stiu ca daca ai ulei pe la magnetou...platoul cu bobine sau volanta numai da scanteie in veci.mi s-a intamplat si mie.. :unsure:Acuma fiecare cu parerea lui De ce nu vrei sa intelegi ca uleiul la aprindere are rol de agent de racire! Una peste alta uita-te la transformatoarele de curent (cele coboratoare sau ridicatoare de tensiune - nu din domeniul moto si acelea au ulei nu fiindca e frecare ci fiindca e nevoie de racire) Uleiul nu este conductor electric ca si apa deci de aia se prefera ca agent de racire! Iti mai dau un exemplu Kawasaki ER6N/F are aprinderea tot in ulei! + multe alte motociclete au aprinderea in ulei! Editat Martie 11, 2012 de cs_05_hho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Martie 11, 2012 Share Postat Martie 11, 2012 Majoritatea au. Stii, cand pica pe partea stanga si se sparge capacul de la motor si incepe sa curga uleiul .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fix Postat Martie 11, 2012 Autor Share Postat Martie 11, 2012 nu va certati pt ca sunt si cu ulei dar si fara...in cazul meu in...si cred ca rezolv problema care ar fi bujia..ciudat..la proba are o scanteie albastra puternica bla bla...dar bagata in chiuloasa da curentul in chiuloasa..f tare nu?am probat pe o alta chiulasa..ramane sa schimb bujia si probabil sa rezolv...multam pt pareri ma ingrijorase uleiul acolo...acum bine ca e!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 Eu stiu ca daca ai ulei pe la magnetou...platoul cu bobine sau volanta numai da scanteie in veci.mi s-a intamplat si mie.. :unsure:Acuma fiecare cu parerea lui tu din ce canalizare ai evadat ma? :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
booyaka.619 Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 Du-te ba nene la galati si fa-ti paine sa mananci du-te dreacu de taran glumet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 Du-te ba nene la galati si fa-ti paine sa mananci du-te dreacu de taran glumet am inteles, dintr-o canalizare de prin galati. damn, stiam eu ca trebuie sa le astupam mai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 Du-te ba nene la galati si fa-ti paine sa mananci du-te dreacu de taran glumet Prietene, tot nu a scapat forumul asta de tine?! Nu ti-au ajuns mistourile din topicurile anterioare?! Sau nici pana acum nu ai realizat ca esti mai prost ca un gibon scapat de la zoo?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
booyaka.619 Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 Tu ce vrei ma ?Te-a intrebat cineva ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 Tu ce vrei ma ?Te-a intrebat cineva ceva? Rahatel mic si prost ... nu ti-au prins bine 2 luni de ban ... mai vrei ? Ce moto de la fier vechi a mai ciordit tactu ... din Italia ... sa devii tu mecanic la 16 ani ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.