Sari la conținut

Montare Atas


Adolf118
 Share

Postări Recomandate

Stiu ca sunt un pic off topic da nu prea gasesc solutii!

As vrea sa stiu daca stiti pe cineva care poate monta/construi corect un atas/suporti atas, pe un suzuki intruder vs800 '92 Eventual daca se si poate inscrie la RAR cu tot cu atas daca ea e solo din constructie. Multumesc anticipat! (visan_gabriel_2005@yahoo.com; 0757115564)

post-14549-0-40526800-1331449303_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am interesat si este imposibil sa treci de RAR cu un solo cu atas bricolat in Ro. Singura varianta inscrierea lui in Germania sau cat mai tine Bulgaria. Odata inscrisa cu atas in una din tarile EU , se poate face inscrierea si in Ro.

Si eu sunt interesat de subiect. Poete exista cineva care a descoperit o cale mai usoara.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jumatate de raspuns a venit! Super! Hai baietii si cu restu!! Acus vine dificultatea!!! Multumesc pt raspuns!!! (apropo la ce motor vrei sa pui atas?)

 

Hai ca sa va mai ajut, Mai am si o Honda VTR Firestorm '98! daca ar merge si acolo atas ar fi bine. Unde e mai usor acolo aleg.Vine ala micu' si nu am cu ce sa-l plimb si pe el si pe mamica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă vrei sfatul unui părinte, nu-ți plimba copilul în ataș, ce puțin nu în traficul de la noi. Ia-ți mașină pentru asta. Dacă vrei să-i plimbi doar la parade, nu merită cheltuiala, dacă vrei să-l folosești ca mijloc de transport zilnic, sau măcar uzual, nu cred că-i va conveni mămicii s-o duci de urgență undeva în ataș cînd plouă, să zicem...

Dacă vrei ataș pentru că ești, într-adevăr, pasionat de atașe, atunci merită efortul! Există la noi o Africana cu ataș rusesc, dar este înmatriculată inițial în Germania. La noi nu s-a putut, așa că au rezolvat-o acolo.

 

Toate bune! :cheers:

 

Uite aici, postul 930.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lasa-ma pe mine sa ma ingrijesc de aspectele de securitate ale mamicii sau ale copilului.Aici astept un raspuns, o idee ,orice ajutor informational sa montez un atas CORECT (de montat il pot monta in 4 ore cu nea costica sudoru si cu nea gigi surubaru in fata blocului si sa intru in primu copac in 5 minute de la montare) Eu vreau sa montez un atas in stil profesional fara sa afecteze foarte mult caracteristicile ciclistice ale celor 2 motociclete sus mentionate. Multumesc anticipat tuturor care vin cu opinii deschise si constructive in legatura cu montarea atasului (vezi postul precedent cu informatia despre RAR).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca să vezi postul respectiv, mergi o pagină mai în spate!

 

Ok, îngrijește-te singur (caută un sudor bun), folosește-te numai de linkul către persoana care are Africana cu ataș.

 

Sincer, am încercat să te ajut, am căutat informație care există pe forum (puteam să nu mă obosesc, trebuia s-o cauți singur!), descurcă-te cum poți mai departe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jumatate de raspuns a venit! Super! Hai baietii si cu restu!! Acus vine dificultatea!!! Multumesc pt raspuns!!! (apropo la ce motor vrei sa pui atas?)

 

Hai ca sa va mai ajut, Mai am si o Honda VTR Firestorm '98! daca ar merge si acolo atas ar fi bine. Unde e mai usor acolo aleg.Vine ala micu' si nu am cu ce sa-l plimb si pe el si pe mamica.

 

Nu este de loc imposibil. Am adus din Germania un Virago 750 solo si l-am vandut unui motociclist in varsta ,care i-a pus un atas de IJ si l-a omologat. El a avut avantajul ca mai fusese un Virago omologat inainte.

post-72-0-86474300-1331457899_thumb.jpg

post-72-0-34630300-1331457962_thumb.jpg

post-72-0-94240700-1331457998_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este de loc imposibil. Am adus din Germania un Virago 750 solo si l-am vandut unui motociclist in varsta ,care i-a pus un atas de IJ si l-a omologat. El a avut avantajul ca mai fusese un Virago omologat inainte.

Cunosc motoru ca e din braila, Am vrut sa-l cumpar da fara mare succes! Hai baieti cu idei v-astept!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu as vrea...

dar cred că dacă aÂş face asta mai degrabă aÂş cumpăra ceva ready made de afară...

am pus un ataÂş pe un mz es acu 3 ani... nu se compară însă cu cum ar trebui să se comporte motoru cu un ataÂş în traficul de azi Âşi ziua de azi... să fie doctor omul...

de asta mă tot uit... pe mobile. prețurile însă sunt o problemă mare...

suces.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

Vrei o soluție bună, sigură Âşi rapidă? Vinzi utilajul Âşi iei un Ural cu ataÂş.

La cum ai răspuns ulterior, meriți un aÂşa răspuns

 

lasa-ma pe mine sa ma ingrijesc de aspectele de securitate ale mamicii sau ale copilului.

 

OK......................

 

ÂŞi teoretic, un ataÂş e un cadru simplu triunghiular sau pătrat, cu trei prinderi la motocicletă Âşi singurul aspect important e că linia roții ataÂşului să fie perfect paralelă cu linia roților motocicletei.

 

AÂşa că, spor la treabă!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu as vrea...

dar cred că dacă aÂş face asta mai degrabă aÂş cumpăra ceva ready made de afară...

am pus un ataÂş pe un mz es acu 3 ani... nu se compară însă cu cum ar trebui să se comporte motoru cu un ataÂş în traficul de azi Âşi ziua de azi... să fie doctor omul...

de asta mă tot uit... pe mobile. prețurile însă sunt o problemă mare...

suces.

Virago asta galben are atasul montat exact ca la carte cu legaturi reglabile si solide. Cei de la RAR au fost incantati de executie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

„Amice”, ești dornic să faci ceva, sau vrei să facă alții treaba pentru tine? Aici mă refer la căutările tale, că nu cred că vei pune tu mîna să faci ceva! Ești un dur care nu se poate murdări pe lăbuțe! Ți-am dat deja un link către cineva care a făcut deja ce vrei tu să faci (sau să facă alții pentru tine). Dacă te interesează, într-adevăr, ceea ce spui, te uiți cu atenție pe acel topic și chiar pe prima pagină observi asta!

Pe cuvînt de onoare, cînd am deschis topicul tău și cînd m-am „obosit” să-ți răspund, chiar am crezut că am cu cine discuta! De fapt, impresia mea e că nu pot să mă ridic la nivelul tău, deci n-o să mă mai zbat cu sfaturi. Aveam de gînd să scanez ceva special pentru treaba asta, dar nu meriți!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Virago asta galben are atasul montat exact ca la carte cu legaturi reglabile si solide. Cei de la RAR au fost incantati de executie.

 

deci dacă mă duc la RAR cu o execuție ok la un montaj de ataÂş se poate omologa? cam ce bani?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oki, români suntem. pe un principiu de bride ataÂşate? fără a atinge într-un fel integritatea cadrelor?

 

mai căÂştigăm Âşi pe partea cu demontatul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred că bridele, oricît de bine strînse ar fi, pot asigura rigiditatea necesară. Chiar dacă le-ai face cu crestături (așa cum vezi la bridele antenelor parabolice, de exemplu), ar aluneca pe țeava cadrului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stii cumva si unde l-a montat?

Si l-a montat singur si fara nici o sudura pe cadru.A construit si inlocuit cateva suruburi cu care se prinde motorul de cadru si pe spate o brida cu care se prinde esapamentul.RAR-ul nu a avut nimic de obiectat.Dar marele noroc al lui a fost ca era deja omologat Virago cu atas ed altcineva pt ca altfel erau altfel de costuri pt omologare.

post-72-0-55718900-1331468387_thumb.jpg

post-72-0-16799300-1331468447_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu trebuie sudat pe cadru.Se pot cauta prinderile fixe pe care le are motocicleta,cum ar fi cea de la motor,scarita pasager,rezervor sau sea,si s-ar inlocui suruburile cu "nuci" de cuplaj ptr. atas.In schimb,ar trebui facute modificari pe rama atasului,la brate,dar avantajul e,ca aia de la RAR nu se mai pricep asa de bine la atase in cat sa-ti puna bete'n roate..

 

Cred ca e o gluma prinderea din spate de la Viroaga galbena!O platbanda de vreo 5mm care poate flamba in toate directiile!Cum draq sa omologhezi asa ceva? :rusinica: Instalatie electrica care se lipeste de esapament...!

Daca nu se face o lucrare cu simt de raspundere,lasati-o balta,ca in fond e vorba de viata voastra si nu stiu in ce masura se merita riscul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu trebuie sudat pe cadru.Se pot cauta prinderile fixe pe care le are motocicleta,cum ar fi cea de la motor,scarita pasager,rezervor sau sea,si s-ar inlocui suruburile cu "nuci" de cuplaj ptr. atas.In schimb,ar trebui facute modificari pe rama atasului,la brate,dar avantajul e,ca aia de la RAR nu se mai pricep asa de bine la atase in cat sa-ti puna bete'n roate..

 

Cred ca e o gluma prinderea din spate de la Viroaga galbena!O platbanda de vreo 5mm care poate flamba in toate directiile!Cum draq sa omologhezi asa ceva? :rusinica: Instalatie electrica care se lipeste de esapament...!

Daca nu se face o lucrare cu simt de raspundere,lasati-o balta,ca in fond e vorba de viata voastra si nu stiu in ce masura se merita riscul.

Montare si omologare insa cred ca majoritatea cadrelor de la motocicletele noi nu rezista la atas ( sunt alte solicitari la motocicleta cu atas). In plus sunt foarte rapide deci probleme la stabilitate daca faci o reductie va consuma cat un tanc.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu trebuie sudat pe cadru.Se pot cauta prinderile fixe pe care le are motocicleta,cum ar fi cea de la motor,scarita pasager,rezervor sau sea,si s-ar inlocui suruburile cu "nuci" de cuplaj ptr. atas.In schimb,ar trebui facute modificari pe rama atasului,la brate,dar avantajul e,ca aia de la RAR nu se mai pricep asa de bine la atase in cat sa-ti puna bete'n roate..

 

Cred ca e o gluma prinderea din spate de la Viroaga galbena!O platbanda de vreo 5mm care poate flamba in toate directiile!Cum draq sa omologhezi asa ceva? :rusinica: Instalatie electrica care se lipeste de esapament...!

Daca nu se face o lucrare cu simt de raspundere,lasati-o balta,ca in fond e vorba de viata voastra si nu stiu in ce masura se merita riscul.

"Instalatia electrica" cred ca este cablul de frana pt roata atasului si ma indoiesc sa aiba 5mm. Este cu siguranta o adaptare la caz si RAR-ul si-a dat acceptul.Sunt convins ca exita rezolvari mai bune decat in exemplu.Nu montez atase si nici nu dau aprobari; am zis doar ca este posibil sa omologhezi un atas pt o motocicleta solo.

Personal decat sa ma plimb cu o motocicleta cu atas mai bine iau masina.

Editat de edi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Âşi singurul aspect important e că linia roții ataÂşului să fie perfect paralelă cu linia roților motocicletei.

Daca tu poti conduce o motocicleta in conditii normale daca reglezi atasul in asa fel incat linia rotii sa fie paralela cu linia rotilor motocicletei esti cineva si meriti toata lauda. Atasisti stiu de ce. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@edi, @4bike se referea la platbanda aceea în formă de „S” care e sudată de prinderea de jos și care e între tobe, vizibilă sub acel cablu al cărei cămăși atinge toba superioară. Aia are „probleme cu grosimea”... Știi vorba aia: „De lungă poate să fie cît de groasă, de scurtă să nu fie prea subțire!”

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...