petcudan55 Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 Daca tu poti conduce o motocicleta in conditii normale daca reglezi atasul in asa fel incat linia rotii sa fie paralela cu linia rotilor motocicletei esti cineva si meriti toata lauda. Atasisti stiu de ce. Uite d'aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 Normal...toate motocicletele cu atas au specificatii tehnice pt montarea atasului in cartile cu care vin din fabrica. spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 (editat) ...sau echivalentul unghiurilor de cădere Âşi de fugă la auto, plus convergența. Am înțeles. Editat Martie 12, 2012 de VULPOIU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micriganel Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 Poate atzi mai vazut-o pe asta a camaradului de la Arad, a fost ingenios si a folosit doar prinderi la suruburi zdravene de pe motocicleta, nimic sudat pe cadru iar ceva ce nu trebuie neglijat este rigidizarea ghidonului, care la atasistele noastre se realizeaza prin strangerea rozetei de pe ghidon, iar el a montat un amortizor pe care cred ca il putetzi observa in poze! Despre omologare... cam ambiguu, dar se merge si pe varianta( dreaqu ma opreste pe mine, si daca ma opreste e doar sa admire utilaju')S-a jurat ca a mers cu 140. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 Pîi la motoroiu' ăla, cred Âşi eu... ăla e autoturism pe trei roți.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 Nu este de loc imposibil. Am adus din Germania un Virago 750 solo si l-am vandut unui motociclist in varsta ,care i-a pus un atas de IJ si l-a omologat. El a avut avantajul ca mai fusese un Virago omologat inainte. motocicleta asta a fost omologata in 2004 la rar galati. stiu ca eu eram dupa ea la rand cu o motocicleta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adolf118 Postat Martie 13, 2012 Autor Share Postat Martie 13, 2012 Bun domnilor! Multumesc mult pentru sfaturi,opinii,pareri,comentarii,poze, etc! Totusi as vrea sa revin!!! Stiti pe cineva pe undeva care poate monta un atas in mod CORECT pe un Intruder VS800 '92 sau, Honda VTR1000 F firestorm '98? Ma intereseaza o locatie un numar de telefon sau un nume! Alceva NU! Multumesc tuturor care au raspuns si care vor raspunde la subiect pe viitor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 13, 2012 Share Postat Martie 13, 2012 Nu. (raspuns total on-topic si in cunostinta de cauza) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 My link doru_vlad: Salut! Poti sa imi spui te rog ce firma ti-a facut prinderea pentru atas si cam cat te-a costat cu tot cu omologare? Spor la vanzare, foarte misto motorul! dorin34: merci ! e deja dat ! eu inca nu am omologat atasul, era putin complicat dar NU imposibil. prinderea am facut-o in tg mures la niste tipi care vindeau ( si restaurau cu licenta) afara -strainatate - motociclete vechi cu atas. cu drag ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Martie 17, 2012 Share Postat Martie 17, 2012 Bun domnilor! Multumesc mult pentru sfaturi,opinii,pareri,comentarii,poze, etc! Totusi as vrea sa revin!!! Stiti pe cineva pe undeva care poate monta un atas in mod CORECT pe un Intruder VS800 '92 sau, Honda VTR1000 F firestorm '98? Ma intereseaza o locatie un numar de telefon sau un nume! Alceva NU! Multumesc tuturor care au raspuns si care vor raspunde la subiect pe viitor! schema generala ti-a dat-o domnul Petcu Dan si alta mai gasesti pe un topic dedicat, mai vechi Atasul schimba dinamica unei motociclete, virajele nu se mai iau prin countersteering si aplecare (o aplecare inca exista dar seamana cu aia de masina). Asa ca motocicleta este mai mult solicitata axial: talonul anvelopelor, spitele, rulmentii din roti, jambele furcii fata, jugul, cadrul. Va exista si un cuplu de rotatie dat de inertia rotii atasului la franare, accelerare - ala solicita lagarul basculei motocicletei si bascula. Motocicleta niciodata nu va avea stabilitate in linie dreapta in toate regimurile de viteza, cu toate ca la viteze mari vibratiile in ghidon nu se mai simt. Dar la viteze mici ghidonul poate oscila stanga-dreapta rau. Pentru toate cele de mai sus motocicletele vechi cu atas au prevazute solutii de rezolvare: taloane solide otelite, spite groase, rulmenti mari sau chiar rulmenti axial-radiali cu role, jambe groase sau furci speciale de atas, cadre extrem de solide, lagare de bascula cu elemente elastice in plan axial, amortizoare de ghidon tip ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Martie 17, 2012 Share Postat Martie 17, 2012 Si cutie de viteze special conceputa pentru asa ceva (cel putin la unele modele). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 Si cutie de viteze special conceputa pentru asa ceva (cel putin la unele modele). ai numarul meseriasului in p m .suna l si vezi cum te intelegi cu el.sa auzim de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.