Derek Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 Salut, Postez aici in speranta ca poate are careva vre-o idee. Pe parcursul iernii am tinut motorul in casa, temperatura din camera in care a stat n-a scazut sub 15 grade. Sambata am zis ca a venit timpul sa o scot la aer; am dat-o jos, si am incercat sa iau curent de la masina. Nimic. Nu mi se aprind nici macar martorii din bord. Duminica seara am pus bateria pe redresor, azi dimineata am incercat din nou. Nici o schimbare, nu se aprind nici martorii, nu mai vorbesc de pornit. Mentinez ca in timpul pe care l-a stat in casa, bateria a fost pe motor. E posibil sa fi afectat asta cumva starea bateriei ? M-am uitat si le nivelul lichidului, si este peste indicatorul de LOW, dar nu cu foarte mult. Daca ar fi de completat, cu ce completez? Multumesc anticipat pentru raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 Ai ars cumva siguranta de 30 A...schimb-o si da-i bice! PS: bateria n-are nici pe dracu, ala care o monteaza are o problema cu + -ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 Nu are nici o legatura faptul ca a fost lasata in motor. Daca ai incarcat-o si tensiunea la borne e OK, dar totusi motorul nu da nici un semn de viata cand pui contactul, cel mai probabil s-a ars vreo siguranta. Verifica panoul de sigurante si siguranta principala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Derek Postat Martie 12, 2012 Autor Share Postat Martie 12, 2012 (editat) Multumesc pentru raspunsuri. O sa verific astazi starea sigurantelor. Cu ce as putea sa completez lichidul, in cazul in care este nevoie ? @Alex_en - Siguranta de 30A ? Stiam ca GS-ul are o siguranta de 20A, si inca una de rezerva. Mai e una de 30A ? Editat Martie 12, 2012 de Derek Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 Cumperi o seringa mica (10 ml parca...) si tragi apa distilata in ea si torni in baterie! Too easy! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Derek Postat Martie 12, 2012 Autor Share Postat Martie 12, 2012 Aha, deci cu apa distilata. Nu stiam cu ce "lichid" se completeaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 @Alex_en - Siguranta de 30A ? Stiam ca GS-ul are o siguranta de 20A, si inca una de rezerva. Mai e una de 30A ? Aia de 20 este!La Suzuki-ul tau e de 20 A siguranta generala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
quintrixman Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 E siguranta generala. Practic tie nu iti intra curent in instalatie de asta nu ti se aprinde bordul. Totusi daca nu a umblat nimeni la ea si s-a ars siguranta generala, posibil sa fie ceva in neregula cu instalatia electrica. Verifica cu atentie...sobolanii si soarecii mananca cabluri...asta in caz ca ar putea intra in locul unde a stat motocicleta ta. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Derek Postat Martie 12, 2012 Autor Share Postat Martie 12, 2012 Sobolanii/soarecii ies din discutie. Dar am in schimb doua pisici...credeti ca ar fi putut sa roada vre-un cablu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 Exclus! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 Eu zic sa verifici siguranta si sa ne dai de stire.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Derek Postat Martie 13, 2012 Autor Share Postat Martie 13, 2012 Am verificat azi siguranta, era intreaga. Am incercat si cu siguranta de rezerva, just in case, si tot nimic. Alte pareri ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Martie 13, 2012 Share Postat Martie 13, 2012 Daca nu ai intreruperi in circuitul electric si sigurantele sunt in regula, poti sa imprumuti o baterie de la un confrate detinator de GS si sa testezi daca functioneaza. Despre pastrarea bateriei pe timp de iarna s-a tot discutat. Rata de descarcare a unei baterii creste cu temperatura, iar descarcarea pronuntata duce la sulfatare. De aceea pentru bateriile standard (cu acid, cu intretinere) se recomanda o incarcare completa inainte de a pune bateria la pastrare si apoi o incarcare o data pe luna sau o data la doua saptamani, in functie de temperatura de depozitare (sub 15 grade - o data pe luna, peste 15 grade - de doua ori pe luna). Vezi in graficul de mai jos (luat din manualul Yuasa) cum, dupa 3 luni de stat, o baterie standard ajunge la 70% din capacitate, daca e pastrata la o temperatura de 25 de grade. Daca se lasa bateria pe motocicleta este bine sa se decupleze firul de minus, pentru a preveni pierderi accidentale de curent. http://www.varta-automotive.com/index.php?id=309&L=17 Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Derek Postat Martie 13, 2012 Autor Share Postat Martie 13, 2012 Pai asta ma gandeam sa fie urmatorul pas, sa incerc o alta baterie. Dar avand in vedere ca motocicleta a stat in casa, unde temperatura nu a scazut sub 15-20 de grade, macar martorii din bord s-ar fi aprins, nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Martie 13, 2012 Share Postat Martie 13, 2012 Mah, tu nu ne-ai zis daca ai pus un voltmetru pe baterie.. Un bec de semnalizare, sa vezi daca se aprinde, daca tine curentul. E cel mai simplu test pe care poti sa-l faci, daca n-ai un multimetru. off> eu am avut o matza care rodea cabluri> preferatul era cel de la incarcatorul de laptop, dar se dadea si la prelungitoarele de 220 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Martie 13, 2012 Share Postat Martie 13, 2012 Dar avand in vedere ca motocicleta a stat in casa, unde temperatura nu a scazut sub 15-20 de grade, macar martorii din bord s-ar fi aprins, nu ? Ai citit bine ce a scris ce a scris doctor x mai sus? Cand ai 'luat curent de la masina', era bateria conectata la motocicleta, si cabluri de pornire legat la baterie, si tot nu s-a aprins nimic? Cabluri de pornire sunt bune? Daca raspunsul e da, poti elimina baterie din ecuatie, problema e undeva in sistemul electric de la motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Derek Postat Martie 15, 2012 Autor Share Postat Martie 15, 2012 Am rezolvat. Trebuie schimbata bateria. Cu ajutorul lui mihai_2b3, am reusit sa incerc o alta baterie, si problema a disparut. Aparent, lichidul din bateria mea s-a "coagulat" la baza elementilor, si ...si-a dat duhul. Multumesc tuturor pentru sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.