sorinm Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 Salutari ! Dupa cateva luni de stat pe bara fara moto, trec la street. Nu ma decid intre Hornetu` 05-06 (ala cu USD si bord LCD) si GSR. Hornetul cica e facut din materiale mai bune, are motorul de pe CBR F3 (?) care a fost imbunatatit de-a lungul anilor (mi se pare un atu treaba asta, ceva gen 1.9 TDI de la VW, mai robust de atat nu se poate) dar e pe carburtie parca sau ma insel ? Treaba ca e pe carburatie ma cam pune pe ganduri. Mai are in plus si spatiu de depozitare sub sa care il consider un avantaj. GSR-ul are motorul de pe 04 GSXR 600 detunat, frane mai bune (de pe gsxr 01-03), parca arata putin mai modern, dar cica sta prost de tot la calitatea materialelor, in special ca sare vopseaua de pe motor si cadru. De saptamani sunt in cumpana intre cele doua si nu stiu pe care sa-l aleg. Ca o paranteza, am avut numai Suzuki si Honda iar ce mi-a ramas in minte a fost 600RR-ul, nu ma durea nici la basca cu el d.p.d.v. mecanic. La suzukiuri am schimbat intinzator de distributie, ambreiaj, diferite probleme mici mecanice, zornaituri, chestii care ma zgariau pe creier P.S. Am vrut initial SV 1000S dar o motoreta japoneza moderna mai rara ca aia n-am vazut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 Sfatul meu - mergi pe Honda Hornet! Ce daca are carburatoare? Sunt mult mai usor de intretinut decat daca - ai avea posibile probleme cu un singur injector (care te obliga sa schimbi toata rampa de injectie) - o curatare a jigloarelor si un dispozitiv de sincronizare (folosite in regie proprie) e o joaca de copii - exista destule informatii pe internet care sa te ajute sa-ti cureti singur carburatia! Chiar si daca e pe injectie clapetele tot trebuie sincronizate! Daca RR-u ti-a ramas in suflet inseamna ca nici Hornetu nu te va dezamagi! Bafta in alegere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 Mers pe GSR, posesor de Hornet. Nu iti pot da detalii despre calitatea GSR, dar ciclistica mi s-a parut mai "ciudata"decat la a mea. Poate avea legatura cu faptul ca nu eram eu obisnuit cu ea. Ca si "feeling" mi s-a parut mai domol GSRul, probabil tocmai din cauza ca-i injectie (parca ), fata de Hornet care e carburatie. In ceea ce priveste franele, nu mi s-au parut cu nimic mai rasarite decat cele de pe Hornet, dar nu am avut parte de franari de urgenta sau situatii limita. In ceea ce priveste look-ul , intr-adevar GSR arata mai "trendy-flendy" . E cu siguranta un look mai modern, unde Hornetul 05 pastreaza o linie clasica. Codita de Hornet in schimb mi se pare mult mai reusita. In afara de astea daca alegi Hornet te alegi si cu o comunitate mult mai activa de posesori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Martie 30, 2012 Autor Share Postat Martie 30, 2012 Spre Hornet tind si eu dar vreau sa ascult toate sfaturile pana sa iau ceva. Probleme cu injectoarele la motociclete nu am avut niciodata,am avut si carburatie (SRAD) si singurele probleme erau la rece cand trebuia sa muncesti mai tare cu Âşoclul. Imi place la aspect si Hornetul pentru stilul sau curat si clasic dar si GSR-ul cu aspectul sau modern. Nu va fi o alegere bazata pe look. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ema_mann Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 eu as merge pe hornet, deja sunt nou posesor de hornet, dar din prima generatie, 98-03, motor carburatie, dar care dupa ce il pui la punct nu mai ai treaba cu el, se incalzeste repede, nu ai nevoie sa stai cu socul mult timp tras. piese mai multe din dezmembrari daca doamne freste ai nevoie, parerea mea ca mai fiabila si mai manevabrila, si cel mai esential, mai puternica, acea diferenta de cai o vei simti daca vei vrea sa tragi de ea. cauta si pe youtube filmuletze de comparatie intre cele doua, vezi ce zice lumea si acolo. Singuru avantaj care il are GSR-u este injectia ca nu mai ai batai de cap cu socul si totul e electronic, dar si daca pica un injector iti va da cu virgula (acelasi lucru sa zici chiar si de cei cu 1.9tdi, ca lor nu le cade turbo si nici injectoarele de motorina si nu costa o carutza de bani, e imposibil, nimic nu e pe viata), dar precum am zis, socul la hornet il lasi rapid jos, desi daca esti obisnuit dinainte cu motor pe injectie s-ar putea sa ti se para o coborare la un nivel inferior sa vi acu pe carburatie, dar lipsa cailor putere tot timpu a fost un dezavantaj la suzuki din punctul meu de vedere. Inainte am avut suzuki GS500, si la fel, comparandu-l cu honda CB500 care avea cu 15 cp in plus si fiind si mai manevrabila, astazi am ajuns pe honda si nici nu prea ma voi mai da jos de pe aceaste masinarii produse de ei, indiferent pe ce modele mai ajung in viitor. Si intaresc ce a zis Sorin128, o comunitate mult mai mare si mai activa de hornetisti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Martie 30, 2012 Autor Share Postat Martie 30, 2012 (editat) Comunitatea si piesele din dezmembrari conteaza foarte mult. Intr-adevar...trecerea de la injectie la carburatie mi se pare un downgrade dar cred ca e mai mult in mintea mea deoarece carburatoarele la motociclete sunt aproape de perfectiune. Legat de caii putere mi se pare ca e invers, cel putin la super sportive, Honda a avut cei mai putini cai dintre toate japonezele. Caii nu conteaza prea mult, conteaza cuplul. Hornet vad ca are 63 Nm iar GSR-ul 65. Sunt aproape identice. Editat Martie 30, 2012 de sorinm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 poti sa schimbi foaia si obtii si cuplu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vishco Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 daca schimbi foaia, vitezometrul nu iti va mai arata viteza reala. problema o poti rezolva cu un bord aftermarket cu senzor cu magnet la roata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 Posesor de Hornet '06. Nu am mers pe multe motociclete dar cu care am mers stiu sigur ca nu s-a comportat ca hornetul in ceea ce priveste ciclistica. Hornetul este fiabil din ce am observat eu in astia 2 ani de cand il am, carburatia ar trebui sa fie un avantaj la noi in tara, tinand cont de calitatea combustibililor. Eu pun cea mai ieftina benzina posibila si nu am avut nici o problema si daca as avea i-as sufla jiglerele si gata. Trebuie sa recunosc ca obisnuit cu carburatia cand m-am urcat pe injectia mi se parea ca nu e fun deloc dar aici e vorba doar de obisnuinta, injectia e linara. De consum ce sa iti zic e bun hornetul dar nu e bun eu la stilul meu mai de mos si cate o data de reisar in afara nu ajunge la 6% iar in oras sa zic ca nu sare de 8%. La design recunosc e mai frumos GSR-ul si pozitia pe hornet nu e chiar dreapta sau nu stau eu chiar drept fata de altele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 Tot Hornet aÂş alege Âşi eu. Dacă ți a plăcut aÂşa mult,de ce nu 600RR? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Martie 30, 2012 Autor Share Postat Martie 30, 2012 pentru ca am un buget de 2500 euro (+200 euro fond de urgenta) deci vreo 2700 maxim. si in plus NU mai vreau sportiva, vreau ceva fiabil, usor, caruia sa nu ii mai dau jos toate carenele ca sa ii schimb uleiul ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.