Sari la conținut

Straic

Membru
  • Număr conținut

    203
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    '11
  • Motocicleta
    BMW R1200gs - Tractoras
  • Numar Moto
    Xxx

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Honda Hornet '06, BMW F650Gs

Straic's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut, de la Bepa comand si eu mereu orice piesa pentru motocicleta. Recomand. Baiatul de acolo are si user aici pe forum, Kex parca.
  2. Felicitari!!! Bravo! cum zicea un coleg mai sus, ma bucur sa vad ca lumea se plimba prin tara si nu pe bulevarde. Avem o tara prea frumoasa ca sa nu o vizitam. Felicitari! Vreau sa iti calc si eu pe urme, dar in septembrie 18-28 septembrie. Traseu: https://goo.gl/maps/uyibA https://goo.gl/maps/Zw55W Probabil ca o sa te intreb si eu ceva detalii dar asta cand o sa am timp sa fac traseul mai in detaliu.
  3. Salut, Se pare ca s-a spart radiatorul, dupa cum spune si Zidu, trebuie dat jos si vazut unde si cat este crapat. Dupa ce am incercat mai multe service-uri am ajuns la concluzia ca cel mai bine le rezolv eu cu mana mea, mai pun o intrebare pe aici, mai gasesesc pe internet pana la urma o scot eu la capat. De exemplu acum am o problema cu pompa de frana spate, cred ca trebuie servisata. Am vazut ca kit-ul de reparatie de pe realoem contine doar niste garnituri. Din ce am citit eu pe aici am inteles ca ar trebui schimbat tot pistonul si am gasit pe advrider un user care a facut aceasta operatie dar cu un alt kit "full rebuild kit from Brembo, part number 110.4362.41" pe care nu gasesc de unde sa il cumpar. Daca ma poate ajuta cineva cu magazin/site/user ar fi recunoascator. Nici de pe motorworks nu pot sa il comand .
  4. Dacă tot veni vorba de pompa de apa, Vă întreb și eu cum îmi dau seama când ar trebui înlocuite simeringurile? Când se duc simeringurile alea intra lichid de răcire în ulei nu? Ar trebui sa stau cu ochii pe ulei sa vad când are apa în el? Anul asta intentionez sa fac o tura mai lunga și nu as vrea sa ma ia prin surprindere pompa pe acolo. O sa cumpar un kit de reparație sa îl am la mine.
  5. Inteleg ce spui tu și ai perfecta dreptate, numai ca eu cand spun ca intra prea repede ABS-ul pe spate eu apăs doar frână pe spate și imediat reacționează ABS-ul. In aceasta situație nu prea mai contează furca fata. Totusi eu cred ca este o setare ceva care trebuie făcută cu MODITEC.
  6. Stie cineva cum functioneaza ABS-ul la motoretele astea? Mai demult, tot aici ma plangeam ca imi intra ABS-ul prea repede la roata spate. In seara asta mi-am luat inima in dinti si am mers pe nisip si am incercat ABS-ul pe fata. Am constat ca roata se duce taras si ABS-ul nu intra. Acum vine intrebarea mea...ABS-ul functioneaza de la o viteza "X" in sus? eu am incercat asta la viteza mica, max 10 km/h. Ciudat este ca pe spate intra imediat. In bord nu am nici o eroare cum ca nu ar functiona senzorul pe fata sau altele, totul este ok. Ma gandeam o fi vreun parametru al ABS-ului dereglat de intra asa repede pe spate si pe fata nimic. Probabil ca o sa imi iau inima in dinti si o sa incerc si la 30 km/h sa vad daca simt ceva, dar ceva este ciudat. S-a mai lovit cineva de problema asta?
  7. Eu am trecut de la Hornet la F650gs și nu am decât cuvinte de lauda... Este el BMW și piesele sunt scumpe dar merita... Nu pot sa îl compar cu aprilia pentru ca nu stiu nimic de aprilia, dar pot sa spun ca e super din toate punctele de vedere. Am mers și peste 110 cu el și este ok, doar ca se simte lipsa de putere. Totul depinde de ce vrei de la el. Partea nasoala la el este ca dacă vrei sa faci chestii elementare la el trebuie sa demontezi jumătate din motor (schimbat ulei, baterie, etc..), nu stiu ce au gândit nemții când l-au făcut, dar te obișnuiești În concluzie, orice ai alege este bine, totul depinde de cat de mult îți place ție.
  8. Multumesc pentru raspunsuri,abia cand am ajuns acasa a observat ca butucul trebuie incalzit pentru a scoate rulmentii. Dar neavand scule adecvate, m-am decis sa merg cu roata la un atelier sa imi inlocuiasca rulmentii. De etrier nu stiu ce sa zic pentru ca pe el nu pot sa il desfac de moto sa merg la cineva mai priceput, asa ca m-am decis sa cumpar garniturile pistonasului si sa le schimb. O sa incerc sa nu pierd mult lichid si sa nu se goleasca rezervorul, poate nu intra aer pe instalatie. Am verificat cum si spus tu ZIDU si tot nu intra pistonasul, de acolo trag concluzia ca sunt garniturile, ca daca pistonasul a trecut de prima garnitura si ea s-a expandat in spatele lui nu ii mai da voie sa intre la loc (teoria mea). O sa scot pinii sa ii curat/gresez si pe ei. Multumesc si sa ne vedem pe strada cat mai curand » Post actualizat in 15 Mar 2015 18:13 P.S. Rulmentii de la roata spate sunt la fel cu cei de la roata fata? Pe rulmentii actuali de pe spate scrie 6203-2RSH. Garniturile pistonasului sunt marcate cu 10 - cod 34217651957?
  9. Se pare ca revizia de primavara mi-a ridicat mai multe probleme decat credeam. Astazi, din dorinta de a scoate motocicleta de la iernat, m-am apucat sa ii schimb cele necesare inceperii sezonului (ulei, filtre, placute), dar dupa ceva timp m-am blocat intampinand urmatoarele probleme: 1. Rulmentii de la roata spate erau gripati. Am zis asta este, nu pot sa ies cu moto astazi, ies saptamana viitoare ca nu am de unde sa cumpar acum rulmenti, dar macar sa ii dau jos. Am scos semering de praf, siguranta, iau o tubulara de 30 si incep sa bat la rulment, bat ce bat nimic...dupa ceva timp ma dau batut. Acum intrebari: Ce rulmenti ati folosit voi cand i-ati schimbat? Ce metoda ati folosit sa scoateti rulmentii din butuc? Ma gandesc sa merg cu roata la cineva care are scule speciale. 2. Placutele de frane spate una era foita de unde trag eu concluzia ca daca s-a tocit doar una inseamna ca a ramas pistonasul blocat. Bun iau sa curat pistonasul, apas pe el sa intre de tot in etrier, fac doua pedale sa iasa, il mai ung cu WD40 si repet asta de vreo cateva ori pana ce la un moment dat am scos prea mult pistonul (cred) astfel incat am apasat pe el cu tot ce se putea apasa, am dat cu ciocanul, am strambat chei facand parghie....pur si simplu nu mai vrea sa se retraga pistonasul in etrier, nu mai vrea nu stiu ce are. Acum intrebari: Ce poate sa impiedice pistonul sa nu mai intre inapoi in etrier? M-am gandit ca poate a trecut de o garnitura si nu ii mai da voie garnitura...totusi e un cauciuc. Este o solutie sa scot de tot pistonasul si sa ii schimb garniturile?? Din pacate trebuie sa mai stau o saptamana pe bara, dar asta este macar stiu ca va fi noua dupa asta si ceva km nu o sa mai am probleme Va salut , George Draghici » Post actualizat in 14 Mar 2015 21:36 Am uitat sa mentionez ca Moto are ABS si in momentul in care o sa schimb garniturile pistonasului din etrier o sa intre ceva aer pe circuit, dar eu cred ca se rezolva cu o aerisire normala a franelor. Aici imi este putin frica, deoarece multi m-au speriat ca daca prinde aer centrala de abs se intampla nasoale.... A mai facut cineva asta pana acum la moto cu ABS?
  10. fratele meu a schimbat la dakarul lui din '06 roata fata si a zis ca e chiar ok. Imi spunea ca pe asfalt "e alta motocicleta". Tind sa il cred, dar totusi nu cred ca schimba mersul chiar asa mult.
  11. Intre 5 si 10 mii de km sau 1 an. Fiecare alege cum isi intretine motocicleta
  12. Am o dilema mie imi intra ABS-ul pe spate instant, nu apas bine frana ca intra ABS-ul. Pana sa schimb cauciucurile credeam ca este de la ele ca sunt prea vechi si pierde aderenta repede, dar acum cu cauciucuri noi si tot la fel face. Asta nu am sesizat-o doar eu ci si un prieten care s-a plimbat o zi cu ea. S-a mai intamplat cuiva asa ceva? Are vreo setare ABS-ul din calculator? Adevarat ca la capitolul placute nu prea stau bine, sezonul urmator o sa le schimb, dar din punctul meu de vedere nu prea are de ce sa influenteze ABS-ul placutele. Vreo sugetie?
  13. sa inteleg ca se anuleaza totul? Mi-as fi dorit sa va insotesc si eu maine...daca se pleaca undeva maine scrieti aici sa vad si eu. Seara buna!
  14. Sunt total de acord, nu sunt legat de asfalt si in nici un caz de Bucuresti. Cand am propus m-am gandit ca este varianta cea mai buna pentru persoanele care lucreaza pe aici. Eu sunt deschis, merg si pana la Cluj daca este rost de plimbare .
  15. Salutare posesori de GS-uri, propun sa organizam o intalnire (saptamanala ar fi de preferat) in care sa ne povestim, sfatuim si de ce nu sa ne admiram mobrele. Propun ca intalnirea sa fie organizata marti ora 19:00 la Piata Consitutiei. Stiu ca mai sunt intalniri ale motociclistilor pe la Arcul de Trimf, Herastrau...etc, dar aici ne putem intalni doar noi, posesorii de F650. Astept pareri.
×
×
  • Creează nouă...