Seb Postat Mai 27, 2012 Autor Share Postat Mai 27, 2012 (editat) Pai daca pui relee de ATV sau chinezarii cum vrei sa mearga? http://www.motocicli...e-honda-cb-500/ Nu-ti recomand un releu honda original ca o sa coste cat china, da nici la 50 de lei(cat dai atata face) Daca bateria masurata are sa zicem sub 12.3 inseamna ca nu mai tine curent si trebuie alta. A mea scoasa de pe redresor are 12.8. Daca vrei sa faci teste sau ceva pot veni cu bacteria mea intr-o seara facem schimb si dam o tura amandoi sa vedem ce se intampla. Am multimetru si masuram in toate turatiile. Releul meu era mai pervers cand se incingea nu mai baga curent si prin oras impingeam la motor in draci, a durat putin pana l-am prins. Inca ceva masurarea nu se face la relanti ci la 5000 de ture si daca are intre 13-15,5 incarca bine (am citat din manualu de la hornet), cred ca la tine nu e mare diferenta. nu nu, nu pun relee de atv a fost doar o incercare esuata aia, mi-am luat releu normal cu radiator pana la urma. deci incep sa cred ca cel mai probabil e bateria dusa. am inteles ca zici cu incarcarea, imi trece de 13V la 5000 de ture, doar ca ma ingrijoareaza voltajul de la relanti. la tine cu cat incarca la relanti cu farul aprins ? a mai avut cineva curiozitatea sa se uite la mobra lui cu cat incarca ? si merci ca te-ai oferit, chiar as vrea sa trec intr-o seara sa incerc cu bateria ta. eu pot oricand. Editat Mai 27, 2012 de Seb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 nu nu, nu pun relee de atv a fost doar o incercare esuata aia, mi-am luat releu normal cu radiator pana la urma. deci incep sa cred ca cel mai probabil e bateria dusa. am inteles ca zici cu incarcarea, imi trece de 13V la 5000 de ture, doar ca ma ingrijoareaza voltajul de la relanti. la tine cu cat incarca la relanti cu farul aprins ? a mai avut cineva curiozitatea sa se uite la mobra lui cu cat incarca ? si merci ca te-ai oferit, chiar as vrea sa trec intr-o seara sa incerc cu bateria ta. eu pot oricand. Salut. La relanti cred ca era ceva 13.2, cu farul si ventilatorul pornit crestea parca la 13.8 dar nu mai tin minte exact ca era anu trecut(masuram pe loc si vedem la ambele). Poti sa vii si maine sau marti dupa ora 18.00 sunt pe acasa zona Dristor. Zi-mi pe PM cand vrei sa vii si ne auzim la un telefon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Iunie 24, 2012 Autor Share Postat Iunie 24, 2012 (editat) salutare ridic iar topicul, cu o alta intrebare, despre aceeasi motoreta buclucasa. La inceputul sezonului i-am luat bujii noi, si azi dupa ce am tinut motorul pornit cateva minute, l-am oprit si am zis sa verific bujiile. Surpiza neplacuta a fost sa constat ca erau umede (nu foarte ude) la baza. le-am sters si si-au recapatat imediat culoarea arginitie. E normal sa se ude putin asa, sau trebuie sa fie uscate uscate ? Care ar putea fi o posibila cauza ? amestec gresit de benzina ? deci ar fi necesar un reglaj al carburatoarelor ? initial m-am gandit ca poate vine prea multa benzina, dar nu prea cred, pentru ca motoreta se incalzeste foarte greu (abia dupa 10 minute de mers pot inchide socul) Am atasat si 2 poze : Editat Iunie 24, 2012 de Seb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 Daca motorul e rece si l-ai pornit cu soc de cele mai multe ori asa arata bujiile. Daca vrei sa vezi culoarea adevarata desfa-l dupa ce am facut un drum mai lung ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.