nike Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 (editat) Mă, da' în tine urlă cultura, ăh? Te scremi când iese? "The first known timing belt was used in 1945. The German Glas 1004 was the first mass produced vehicle to use a timing belt in 1962. The first American vehicle to use a timing belt was the 1966 Pontiac Tempest. In 1966, OPEL started production of the Slant Four overhead cam four-cylinder design which used a timing belt, a configuration that is now used in the vast majority of cars built today." (source) Și ia zi, e buna șaorma? Sau tu ești cu ceafa de porc? Nu inteleg de ce te ataci asa.. oricum nu sunt multi care stiu sa respecte ce spune producatorul, in mom. in care n-ai facut ca el si te-a dus pe tine capul mai mult, te arzi si tot vina producatorul este. Astia suntem, ghinion! Si apropo, pentru toti sustinatorii celebrei expresii hondaihonda : Editat Aprilie 18, 2012 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 la maÂşini eu Âştiu că schimbi lanțul de distribuție la 150.000, nu cureaua. Sunt bre destule motoare de mașini care folosesc cureaua pentru distribuție. Dar cum zice cristidb, se schimbă cam la fel de rar ca lanțul. La mașini nu-i la fel de stresat motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 Incepe show-ul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 bmw se piÂşă pe ambele. am zis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 bmw se piÂşă pe ambele. am zis. Aoleu alta motocicleta de rahan BMW. Cred ca astia nici nu au avut designeri la multe din modele. (scarver FUNDuro mai stiu eu ce) Si mai o chestie foarte importanta, nu prea ma impac cu raportul greutate forta la multe din ele. IN SCHIMB LA MASINI NO COMMENT x6 IS THE REAL SHIT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 abs din fabrică de mulți ani, consum mic, manevrabilitate nu-s de ici de colo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 incepe show-ul BMW vs Ducati vs Honda. inainte era 'Onda vs Ducati, sugiuki vs Ducati, sau vs MV, nimic nu mai e cum era. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 IN SCHIMB LA MASINI NO COMMENT x6 IS THE REAL SHIT. Nu știi nimic: X6 M e dumnezeul lor. Da' ALB să fie! Am zis! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puzz Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 @ Panzerkampfwagen (am ghicit?) Stiu ca masinile sunt pe curea. Insa majoritatea producatorilor de motociclete folosesc lant, dublu/triplu canelat, pentru ca tine mai mult si e mai sigur. (in caz ca cedeaza o zala). Sa nu mai vorbim de aplicabilitatea curelei in cazul unui motor de masina vs. motor de motocicleta. (Aici ma refer in principal la turatii) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei cristea Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 hai sa bagam in joc si jawa 650 ca sa completam grata. GREATA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.