marshalart Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 Salut, vreau sa schimb uleiul la mobra si dupa am studiat problema din punct de vedere mecanic (unde se afla lucrurile si ce scule am nevoie sa ajung acolo), cu manualul de service in fata, am ajuns la un mic impas si aici ma simt nevoit sa cer cateva sfaturi. Pe piata exista o sumedenie de branduri care produc filtre si uleiuri care,zic ei ar fii ideale pentru ce am eu nevoie, problema e ca nu stiu ce sa aleg, care e mai bun, de care sa ma feresc cu orice pret samd. Voi ce folositi si care credeti ca e varianta optima? Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 o gramada de raspunsuri in alte topicuri pe tema asta, concluzia e simpla: nu conteaza asa mult marca! VASCOZITATEA si acel STANDARD API (SF, SL, etc). Ca e motul, ca e castrol, etc .. conteaza mai putin! Acum, depinde si de banii pe care ii ai ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 Eu stiu doar ca Motul este scump si este scump degeaba. In rest, habar n-am. Cu Putoline am avut o experienta buna - manualul zice sa schimb uleiul la 12.000 km iar eu l-asm schimbat la 8.000 si arata bine. Data urmatoare il schimb la 10.000. Asta e uleiul: http://89.206.185.119/images/ebay/dt/put_sp4-techno-4L.jpg Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 (editat) in scurt timp topicul o sa fie blocat pt. ca e un subiect care genereaza invariabil certuri plus ca s-a discutat si rasdiscutat. motivul e simplu. unul zice ca marca A e buna si B e proasta. cum a tras concluzia asta? a mers n km cu A si apoi a schimbat pe B si s-a stricat motoru', deci cu certitudine e de vina uleiul. riight. ca sa tragi concluzii cu certitudine trebuie sa ai pareri similare si independente de la un numar suficient mare de oameni si asa ceva e cam greu de gasit. sfatul meu e sa pui orice ulei ai chef si sa-l schimbi la timp. si mai gindeste-te ca uzura motorului nu se masoara in km ci in ture de motor. un km poti sa-l faci intr-a sasea sau intr-a-ntiia, doar ca in cel de-al doilea caz motorul face de doua ori mai multe ture. nr de km pe care-i da manualul e o estimare bazata pe utilizare normala a motorului. dar daca cam mergi pe redline de felul tau... intelegi tu. mai umbla o vorba ca pt. motoarele cu ambreiaj umed (adica cele mai multe) de productie ceva mai veche ar fi recomandat ulei semi-sintetic dar pina acum n-am gasit vreo sursa credibila care sa confirme asta. PS: cu certitudine pot sa-ti zic doar ca zgomotul mecanic al motorului e mai mic cu ulei mai viscos Editat Aprilie 24, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lipton Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 Eu stiu doar ca Motul este scump si este scump degeaba. In rest, habar n-am. Cu Putoline am avut o experienta buna - manualul zice sa schimb uleiul la 12.000 km iar eu l-asm schimbat la 8.000 si arata bine. Data urmatoare il schimb la 10.000. Asta e uleiul: http://89.206.185.119/images/ebay/dt/put_sp4-techno-4L.jpg Numai bine! Asta este o idee fixa de-a ta, Motul 5100 este fix la acelasi pret cu Putoline din linkul tau. Ambele semisintetice, 10W40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matti_dragomir Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 Ce-mi mai plac topicurile despre ulei ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 Ultima dată am folosit Bunica. Și-a făcut treaba, recomand ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 (editat) Ultima dată am folosit Bunica. Și-a făcut treaba, recomand ! te rog sa nu mai vorbesti prostii si sa nu mai dezinformezi lumea! Unisol e net superior. hai cu close topic. Editat Aprilie 24, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 uraaaaaaa al 1000-lea topic despre uleiuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 uraaaaaaa al 1000-lea topic despre uleiuri tu ai ceva util de spus sau vrei doar sa-ti cresti numarul de posturi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 (editat) Orice ulei pentru motociclete in 4 timpi cu vascozitatea care o spune producatorul motocicletei, facut schimbul la timp. Daca vrei cercetare apuca-te de tribologie chimie si fizica. Editat Aprilie 24, 2012 de TM06UFO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 tu ai ceva util de spus sau vrei doar sa-ti cresti numarul de posturi? da !vreau sa stiu ce ulei sa bag in motoreta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marshalart Postat Aprilie 24, 2012 Autor Share Postat Aprilie 24, 2012 Mr pentru raspunsuri, Nu ma asteptam ca subiectul asta sa fie asa polarizant. Desi sunt destule topicuri despre ulei, ce am gasit pe forum faceau referire la motoare mai "sportive" si care sunt ceva mai alergate si nu stiuam daca anumite branduri se preteaza mai bine anumitor tipuri de mobre. Oricum concluzia generala este ca orice ulei asi alege, cat timp nu e scur din tomberoanele de la McDonald's cu o aroma imbietoare de cartofi prajiti, o sa fie OK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.