28fun Postat Aprilie 29, 2012 Share Postat Aprilie 29, 2012 Salut, Eu sunt un caz mai ciudat, chestia pe care o am nu e nici cal nici magar. E ceva la mijloc, nu stiu daca sa o incadrez in categoria scooter (dupa cum e motorul) sau motocicleta (dupa cum e cadrul). In fine, trecand peste dificultatile de clasificare intr-o categorie, povestea ei e simpla: cautam un maxiscooter, am dat de ea - o ocazie interesanta - am cumparat-o cu doar 300 km la bord, practic aproape nou nouta. Dupa 300 de km de mers exclusiv prin Bucuresti, iata si impresiile: * Foarte sprintara in Bucuresti. Accelereaza de la semafor peste majoritatea masinilor. Atinge cu usurinta 80 km/h, destul de usor 100 km/h si se plafoneaza pe la 120km/h. * Foarte placuta la traficul din Bucale - faptul ca nu mai trebuie sa schimbi viteza e ceva foarte placut in opinia mea. * Aspect foarte placut, nu risti sa fii confundat cu un scooterica (cel putin de nespecialisti) * Cei 20 CP isi fac treaba si la reprize, acceleratiile si depasirile sunt rezonabile la viteze de 60-70 km/h. * Frane foarte bune: discuri Brembo cu 2 pistoane in fata si un piston in spate franeaza excelent * Fata de un scooter te strecori mai usor printre masini intrucat e mai ingusta * Bord complet: turometru, vitezometru, temperatura apa, nivel combustibil, ceas * Facilitate interesanta: poti lasa ghidonul blocat insa cu luminile de pozitie aprinse * Fata de un moto obisnuit - spatiu de depozitare pt 1 casca integrala sub rezervorul fals. Aspecte mai putin pozitive: * As fi preferat un ghidon putin mai inalt, in stil mai touring, nu sport * Fata de un scooter, spatiul de depozitare e mai mic (doar pt o casca) * Fiind un model mai rar pe la noi, gasesti greu accesorii (m-ar fi interesat un topcase) Iata si ceva poze: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Aprilie 29, 2012 Share Postat Aprilie 29, 2012 felicitari pentru ea,daca mergi mult prin traficul din bucuresti intradevar nu prea e indicat sa ai ceva cu schimbator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rock_angel Postat Aprilie 29, 2012 Share Postat Aprilie 29, 2012 Felicitari pentru achizitie In legatura cu ghidonul..poti pune unul de la un model de dna mai nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taurasu Postat Aprilie 29, 2012 Share Postat Aprilie 29, 2012 Cat ai dat pe utilaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 Cand eram pustan am avut ocazia sa ma urc in spate la un dna de 180.sunt destul de fasnete,ba chiar intr-un pic de panta cu 2 pe ea am putut sa vad pe vitezometru cum indica 145 km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Firebl@de Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 Cat ai dat pe utilaj? 1000€ , stiu sigur asta ca de la mine a luat-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 Un "scuter" care pierde practic, toate calitatile unui scuter. Protectie la vant aproape 0 , pozitie nu tocmai comoda, capacitate de transport f mica, aspect comic. De aici si numarul "urias" de unitati vandute... Acum, fara misto, nu vreti sa mutam anuntul la "coltul scuteristilor"? Nu prea se pupa cu rubrica "MOTOCICLETA mea"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 Corect!si eu sunt de acord ca scuterul e scuter,dar asta intra clar la categoria motocicleta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy32 Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 @28fun:vezi ca sunt modele fara semighidoane(cum ai tu) care au inaltatoare si ghidon clasic!La Louis gasesti si inaltatoare cat si ghidoane!Vezi ce dimensiuni s-ar incadra pe motorul tau(care este destul de ingust! In legatura cu topcase-ul,dute la baieti care fac suporti (vezi ca userul Rados,dar nu numai te pot ajuta) si vezi ce si cum! In ce priveste daca este motocicleta sau scuter.Stai linistit este si una si alta!Asa ca nu mai trebuie sa te certi cu diversi carcotasi! Este ceea ce vrei tu sa fie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 E un scuter, dar pt oras e ideala, are ceva sprint, consum mic, te strecori mai bine printre masini, iar protectie la vant nu iti trebuie in oras. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
28fun Postat Mai 1, 2012 Autor Share Postat Mai 1, 2012 (editat) Merci frumos pentru cuvintele adresate. Sincer, cred ca numarul relativ mic de Gilere DNA de 180 vandute nu tine de calitatile ei ci mai degraba din cauza unei gandiri gresite a celor de la Piaggio, pt ca: - Era scumpa: noua costa in jur de 3000 euro, ceea ce era peste o moto de 125 si apropriata de una de 250cmc - Era pe o piata gresita: gilera nu prea este un nume in zona de moto ci mai degraba de scootere, asa ca publicul tinta nu a fost prea bine ales intrucat pustanii de 14-22 ani posesori de Runner, Ice, Nexus nu prea s-ar fi dat cu asa ceva. Doar cei care nu puteau avea permis de moto si aia s-au orientat catre versiunea de 50cmc care s-a vandut mult mai bine. In opinia mea, daca modelul ar fi adus mai spre naked sau semicarenat, at fi avut mai mult succes. Spre exemplu, daca Yamaha ar fi facut un model gen YBR-250 cu transmisie automata cred ca altfel ar fi stat vanzarile. - Transmisia automata la moto este un subiect inca greu de digerat de impatimitii moto, desi modele tot incep sa existe: Aprilia Mana, Honda DN1. Pe viitor cred ca mi-ar place o Aprilia Mana, totul ar fi sa gasesc si timp de cutreierat soselele. Acum dupa cum am zis, pe mine ma coafeaza foarte bine combinatia asta, indiferent ce ar zice carcotasii. La urma urmei, nu am luat-o pt imagine, nici pt viteza ci doar ca sa am cu ce ma da pe 2 roti cele 2-3 ore/sapt pe care le am libere si sa ma simt eu bine. Uite si un filmulet http://www.youtube.com/watch?v=HaubYSksbAU Editat Mai 1, 2012 de 28fun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 Cititi inainte sa va agitati ca un Pepsi. Protectia la vant conteaza, mai ales daca folosesti scuterul pt ceea ce a fost el facut. Sa vezi ce mult o sa conteze protectia la vant cand pleci intr-o dimineata de toamna tarzie la munca,ce mult o sa conteze spatiul de depozitare cand in drum spre casa o sa te opresti la magazin, etc. Stiu, toate de mai sus sunt "subiective" dar eu, ca fost posesor de Pantheon, consider ca stiu despre ce vb. Hai sa nu ne mai umflam aiurea in pene, si sa ne consideram jigniti, atunci cand cineva spune ceva ce nu coincide cu parerea personala vizavi de "utilaj". E o jucarie fun, si atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 mi-a placut mult modelul, si chiar am mers pe unul de 125. Candva eram gata gata sa imi cumpar si eu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
28fun Postat Iunie 1, 2012 Autor Share Postat Iunie 1, 2012 Am vandut-o! Oare ce sa imi iau in continuare? Ma gandeam la un Piaggio X8 / Xevo. Stie cineva ceva despre ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.