Sari la conținut

Motor Rotax 123


krom
 Share

Postări Recomandate

Am o Aprilia Red Rose 125 cu motor Rotax 123 si am o problema la motor. Dintr-un cablu care trage cred de o supapa la o anumita turatie ajutat de un electromagnet, si care se gaseste in partea cu radiatorul de apa iesind din cilindru, a inceput sa curga un amestec de benzina cu ulei si scoate si fum. Ce poate sa fie?Probabil semeringuri uzate.

Intrebarea este daca este cineva care sa repareDoc1.doc eventual sa aduca si piese.

Editat de krom
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciudata exprimare: "Dintr-un cablu care trage cred de o supapa la o anumita turatie ajutat de un electromagnet, si care se gaseste in partea cu radiatorul de apa iesind din cilindru, a inceput sa curga un amestec de benzina cu ulei si scoate si fum"

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciudata exprimare: "Dintr-un cablu care trage cred de o supapa la o anumita turatie ajutat de un electromagnet, si care se gaseste in partea cu radiatorul de apa iesind din cilindru, a inceput sa curga un amestec de benzina cu ulei si scoate si fum"

 

:cheers:

 

Daca as stii cum se numeste piesa nu ar fi trebuit sa ma exprim asa. Pentru cel ce cunoaste motorul nu cred ca este atat de greu sa i-si dea seama unde se gaseste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ma insel, piesa respectiva face perte din power valve si e angrenat de cablul de acceleratie .

Un sfat ar fi sa te duci la un mecanic sa te rezolve. Eu am apelat la maosan si a fost ok. Am avut mai multe probleme, dar ultima a fost cea mai dramatica (apa in cilindru...) si omu m-a ajutat de fiecare data

 

Sfatul meu este sa gasesti un mecanic care sa se priceapa si sa-ti rezolve fierul...

 

Daca vrei manualul de service pentru motorul tau sau ai alte intrebari, da-mi un mail si te ajut cu ce pot (apropo, am manualul pentru Rotax 123, asa ca pot sa il trimit pe mail daca vrei)

Editat de UciUci
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vin-o la Racetek Garage si rezolvam problema in maxim 3 zile.

Nu iti pot da pretul exact al reparatiei caci sper sa ai componente care pot fi salvate din power valve.

Acea valva este conceputa pentru a creste puterea in turatii mici.

 

Succes oricum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ma insel, piesa respectiva face perte din power valve si e angrenat de cablul de acceleratie .

Un sfat ar fi sa te duci la un mecanic sa te rezolve. Eu am apelat la maosan si a fost ok. Am avut mai multe probleme, dar ultima a fost cea mai dramatica (apa in cilindru...) si omu m-a ajutat de fiecare data

 

Sfatul meu este sa gasesti un mecanic care sa se priceapa si sa-ti rezolve fierul...

 

Daca vrei manualul de service pentru motorul tau sau ai alte intrebari, da-mi un mail si te ajut cu ce pot (apropo, am manualul pentru Rotax 123, asa ca pot sa il trimit pe mail daca vrei)

 

Daca poti sa-mi trimiti si mie manualul ar fi super. Eu am kromred@yahoo.com. Am inteles de la baietii de la United Motors ca ar trebuii schimbat un semering. Astept sa vad daca pot gasii acel semering. M-as duce la un service dar motorul este in Craiova si nu am cum sa car motocicleta pana acolo, trebuie sa incerc sa ma descurc singur cat pot.

 

Vin-o la Racetek <a href="/search.php?q=garage">Garage</a> si rezolvam problema in maxim 3 zile.

Nu iti pot da pretul exact al reparatiei caci sper sa ai componente care pot fi salvate din power valve.

Acea valva este conceputa pentru a creste puterea in turatii mici.

 

Succes oricum.

 

Din pacate am desfacut o parte din ea si nu pot venii pe roti. Eu sunt din Craiova, dar daca nu reusesc sa fac nimic o sa incerc sa desfac motorul si sa vin cu el in portbagaj.

Multumesc oricum.

Sper sa nu fie nevoie sa vin, dar daca nu se poate gasesc eu o solutie sa ajung pana acolo. Mai am o intrebare.... i-mi puteti spune cat costa semeringul prin care culiseaza supapa, sau daca as putea comanda la dv. acel semering. Este vorba de semeringul care este sub capacul in care se mai gaseste un arc si se prinde in doua suruburi de cilindru. Sper sa fie numai asta problema. Si mai vreau unele piese dar nu stiu cum se numesc si prefer sa fac poze sa vi le trimit ca sa stiti voi despre ce este vorba.

 

Scuze de explicatiile acestea dar nestiind cum se numeste piesa trebuie sa ma fac cat mai inteles.

Editat de krom
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator <-BlacK_Killer->

deci : capacul de la power -valve are o garnitura ,iar power-valv lucreaza in capac printr-un simering.

De cele mai multe ori se intampla ca din cauza temperaturilor mari de la evacuare sa se distruga acel simering,si foarte rar sa se distruga garnitura de la capacul power-valve -ului

IN CONCLUZIE gasesti simeringul. garnutura si arcul (tre si el schimbat pt ca se decalibreaza) ,le schimbi si ai rezolvat-o

bafta

si eu am aceeasi problema , cu semeringul , curge putin , stii cumva pe unde gasesc pentru o cagiva mito ? ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci : capacul de la power -valve are o garnitura ,iar power-valv lucreaza in capac printr-un simering.

De cele mai multe ori se intampla ca din cauza temperaturilor mari de la evacuare sa se distruga acel simering,si foarte rar sa se distruga garnitura de la capacul power-valve -ului

IN CONCLUZIE gasesti simeringul. garnutura si arcul (tre si el schimbat pt ca se decalibreaza) ,le schimbi si ai rezolvat-o

bafta

 

Cam asta am gasit in interior sub capac. In cazul in care asa trebuia sa fie nu prea este logic pentru ca simeringul se misca liber pe sub arc si nu are cum sa etanseze. Arcul ar trebuii sa-l impinga in capac prin inelul de cauciuc si in felul asta sa etanseze si pe axul supapei si pe marginea capacului, dar simeringul nu pare sa se fi rupt de piesa 1.

Pe simering nu scrie decat A38.

 

 

Daca vrei manualul de service pentru motorul tau sau ai alte intrebari, da-mi un mail si te ajut cu ce pot (apropo, am manualul pentru Rotax 123, asa ca pot sa il trimit pe mail daca vrei)

 

Da-mi si mie te rog manualul de Rotax 123 daca il ai?

post-12309-1162555783_thumb.jpg

post-12309-1162555978_thumb.jpg

post-12309-1162556160_thumb.jpg

post-12309-1162556472_thumb.jpg

Editat de krom
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vin-o la Racetek Garage si rezolvam problema in maxim 3 zile.

Nu iti pot da pretul exact al reparatiei caci sper sa ai componente care pot fi salvate din power valve.

Acea valva este conceputa pentru a creste puterea in turatii mici.

 

Succes oricum.

din cate stiu eu valva din potriva este conceputa pt a creste puterea la turatii mari(dupa 7000r/pm)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator <-BlacK_Killer->

pai fara power valva ar avea putere doar la turatii mari , iar pana la turatiile alea ar merge foarte prost si cu un consum foarte mare.Deci power valva este utila doar la turatii mici pentru a ajunge rapid si fara consum urias la turatii mari.Incearca sa mergi fara power-valva si o sa vezi :cheers: , eu nu am incercat inca :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok mersi, acu am inteles,nu e ceea ce mi-su spus alti"cunoscatori" dar,se pare ca asa e;la mine s-a rupt urechea prin care trece cablu de power la cilindru si astfel mi-a cazut powerul pe piston lipindu-mi segmentii in piston,distrugand pistonul, si mi-a zgariat un pic si cilindrul.

 

ps:piesa cu pricina e piesa de aluminiu din poza 2 de mai sus

 

astept pe cineva care poate sa-mi dea un manual pt motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

ps:piesa cu pricina e piesa de aluminiu din poza 2 de mai sus

 

 

Nu cred ca este aluminiu cred ca este din antimoniu, daca am scris corect. Aluminiu are alta culoare. Daca s-a rupt e rau, ca nu se poate suda.

Editat de krom
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca este aluminiu cred ca este din antimoniu, daca am scris corect. Aluminiu are alta culoare. Daca s-a rupt e rau, ca nu se poate suda.

Asa e,nu se poate suda;stiam ca nu e de aluminiu,voiam sa zic piesa care seamana cu aluminiu din poze celelalte find de cauciuc.

 

uite ceva util : http://www.125ccsportsbikes.com/forums//in...?showtopic=5822

sau : http://www.125ccsportsbikes.com/forums//in...php?showforum=9

ps. tu de unde iti iei piston ?

[/quote

motorul mi-a picat de ceva timp dar abia de cateva zile m-am pus serios pe cautate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

ps:piesa cu pricina e piesa de aluminiu din poza 2 de mai sus

 

 

 

Eu am gasit simeringul de la power valve la United Motors. M-au intrebat daca vreau si capacul, deci s-ar putea sa-l gasesti la ei, binenteles dupa ce faci comanda si astepti sa-ti vina. Dar trebuie sa te inarmezi cu rabdare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator <-BlacK_Killer->

@matz , si eu caut piese pentru a mea .... stiu pe cineva care aduce piese din afara , am putea scapa la jumatate de pret cu transportul daca am lua piesele intr-un singur pachet .... hai sa vorbim pe messenger , intra pe id-ul meu : black_killer1989

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...