krom Postat Noiembrie 1, 2006 Share Postat Noiembrie 1, 2006 (editat) Am o Aprilia Red Rose 125 cu motor Rotax 123 si am o problema la motor. Dintr-un cablu care trage cred de o supapa la o anumita turatie ajutat de un electromagnet, si care se gaseste in partea cu radiatorul de apa iesind din cilindru, a inceput sa curga un amestec de benzina cu ulei si scoate si fum. Ce poate sa fie?Probabil semeringuri uzate. Intrebarea este daca este cineva care sa repareDoc1.doc eventual sa aduca si piese. Editat Noiembrie 1, 2006 de krom Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellryder Postat Noiembrie 1, 2006 Share Postat Noiembrie 1, 2006 Ciudata exprimare: "Dintr-un cablu care trage cred de o supapa la o anumita turatie ajutat de un electromagnet, si care se gaseste in partea cu radiatorul de apa iesind din cilindru, a inceput sa curga un amestec de benzina cu ulei si scoate si fum" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krom Postat Noiembrie 1, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 1, 2006 Ciudata exprimare: "Dintr-un cablu care trage cred de o supapa la o anumita turatie ajutat de un electromagnet, si care se gaseste in partea cu radiatorul de apa iesind din cilindru, a inceput sa curga un amestec de benzina cu ulei si scoate si fum" Daca as stii cum se numeste piesa nu ar fi trebuit sa ma exprim asa. Pentru cel ce cunoaste motorul nu cred ca este atat de greu sa i-si dea seama unde se gaseste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UciUci Postat Noiembrie 1, 2006 Share Postat Noiembrie 1, 2006 (editat) Daca nu ma insel, piesa respectiva face perte din power valve si e angrenat de cablul de acceleratie . Un sfat ar fi sa te duci la un mecanic sa te rezolve. Eu am apelat la maosan si a fost ok. Am avut mai multe probleme, dar ultima a fost cea mai dramatica (apa in cilindru...) si omu m-a ajutat de fiecare data Sfatul meu este sa gasesti un mecanic care sa se priceapa si sa-ti rezolve fierul... Daca vrei manualul de service pentru motorul tau sau ai alte intrebari, da-mi un mail si te ajut cu ce pot (apropo, am manualul pentru Rotax 123, asa ca pot sa il trimit pe mail daca vrei) Editat Noiembrie 1, 2006 de UciUci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Noiembrie 2, 2006 Share Postat Noiembrie 2, 2006 Vin-o la Racetek Garage si rezolvam problema in maxim 3 zile. Nu iti pot da pretul exact al reparatiei caci sper sa ai componente care pot fi salvate din power valve. Acea valva este conceputa pentru a creste puterea in turatii mici. Succes oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krom Postat Noiembrie 2, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2006 (editat) Daca nu ma insel, piesa respectiva face perte din power valve si e angrenat de cablul de acceleratie . Un sfat ar fi sa te duci la un mecanic sa te rezolve. Eu am apelat la maosan si a fost ok. Am avut mai multe probleme, dar ultima a fost cea mai dramatica (apa in cilindru...) si omu m-a ajutat de fiecare data Sfatul meu este sa gasesti un mecanic care sa se priceapa si sa-ti rezolve fierul... Daca vrei manualul de service pentru motorul tau sau ai alte intrebari, da-mi un mail si te ajut cu ce pot (apropo, am manualul pentru Rotax 123, asa ca pot sa il trimit pe mail daca vrei) Daca poti sa-mi trimiti si mie manualul ar fi super. Eu am kromred@yahoo.com. Am inteles de la baietii de la United Motors ca ar trebuii schimbat un semering. Astept sa vad daca pot gasii acel semering. M-as duce la un service dar motorul este in Craiova si nu am cum sa car motocicleta pana acolo, trebuie sa incerc sa ma descurc singur cat pot. Vin-o la Racetek <a href="/search.php?q=garage">Garage</a> si rezolvam problema in maxim 3 zile. Nu iti pot da pretul exact al reparatiei caci sper sa ai componente care pot fi salvate din power valve. Acea valva este conceputa pentru a creste puterea in turatii mici. Succes oricum. Din pacate am desfacut o parte din ea si nu pot venii pe roti. Eu sunt din Craiova, dar daca nu reusesc sa fac nimic o sa incerc sa desfac motorul si sa vin cu el in portbagaj. Multumesc oricum. Sper sa nu fie nevoie sa vin, dar daca nu se poate gasesc eu o solutie sa ajung pana acolo. Mai am o intrebare.... i-mi puteti spune cat costa semeringul prin care culiseaza supapa, sau daca as putea comanda la dv. acel semering. Este vorba de semeringul care este sub capacul in care se mai gaseste un arc si se prinde in doua suruburi de cilindru. Sper sa fie numai asta problema. Si mai vreau unele piese dar nu stiu cum se numesc si prefer sa fac poze sa vi le trimit ca sa stiti voi despre ce este vorba. Scuze de explicatiile acestea dar nestiind cum se numeste piesa trebuie sa ma fac cat mai inteles. Editat Noiembrie 2, 2006 de krom Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Noiembrie 2, 2006 Share Postat Noiembrie 2, 2006 Cred ca cel mai bine ar fi sa pui piesele desfacute intr-o cutiuta si sa le trimiti la noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiki Postat Noiembrie 2, 2006 Share Postat Noiembrie 2, 2006 pai pune o poza si nu ar mai fi necesare explicatiile astea savantice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krom Postat Noiembrie 2, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2006 pai pune o poza si nu ar mai fi necesare explicatiile astea savantice. TU TE PRICEPI SAU AI NEVOIE DE POZE? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator <-BlacK_Killer-> Postat Noiembrie 3, 2006 Share Postat Noiembrie 3, 2006 deci : capacul de la power -valve are o garnitura ,iar power-valv lucreaza in capac printr-un simering. De cele mai multe ori se intampla ca din cauza temperaturilor mari de la evacuare sa se distruga acel simering,si foarte rar sa se distruga garnitura de la capacul power-valve -ului IN CONCLUZIE gasesti simeringul. garnutura si arcul (tre si el schimbat pt ca se decalibreaza) ,le schimbi si ai rezolvat-o bafta si eu am aceeasi problema , cu semeringul , curge putin , stii cumva pe unde gasesc pentru o cagiva mito ? ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krom Postat Noiembrie 3, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2006 (editat) deci : capacul de la power -valve are o garnitura ,iar power-valv lucreaza in capac printr-un simering. De cele mai multe ori se intampla ca din cauza temperaturilor mari de la evacuare sa se distruga acel simering,si foarte rar sa se distruga garnitura de la capacul power-valve -ului IN CONCLUZIE gasesti simeringul. garnutura si arcul (tre si el schimbat pt ca se decalibreaza) ,le schimbi si ai rezolvat-o bafta Cam asta am gasit in interior sub capac. In cazul in care asa trebuia sa fie nu prea este logic pentru ca simeringul se misca liber pe sub arc si nu are cum sa etanseze. Arcul ar trebuii sa-l impinga in capac prin inelul de cauciuc si in felul asta sa etanseze si pe axul supapei si pe marginea capacului, dar simeringul nu pare sa se fi rupt de piesa 1. Pe simering nu scrie decat A38. Daca vrei manualul de service pentru motorul tau sau ai alte intrebari, da-mi un mail si te ajut cu ce pot (apropo, am manualul pentru Rotax 123, asa ca pot sa il trimit pe mail daca vrei) Da-mi si mie te rog manualul de Rotax 123 daca il ai? Editat Noiembrie 3, 2006 de krom Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matz Postat Noiembrie 4, 2006 Share Postat Noiembrie 4, 2006 Vin-o la Racetek Garage si rezolvam problema in maxim 3 zile. Nu iti pot da pretul exact al reparatiei caci sper sa ai componente care pot fi salvate din power valve. Acea valva este conceputa pentru a creste puterea in turatii mici. Succes oricum. din cate stiu eu valva din potriva este conceputa pt a creste puterea la turatii mari(dupa 7000r/pm) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator <-BlacK_Killer-> Postat Noiembrie 4, 2006 Share Postat Noiembrie 4, 2006 pai fara power valva ar avea putere doar la turatii mari , iar pana la turatiile alea ar merge foarte prost si cu un consum foarte mare.Deci power valva este utila doar la turatii mici pentru a ajunge rapid si fara consum urias la turatii mari.Incearca sa mergi fara power-valva si o sa vezi , eu nu am incercat inca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matz Postat Noiembrie 5, 2006 Share Postat Noiembrie 5, 2006 ok mersi, acu am inteles,nu e ceea ce mi-su spus alti"cunoscatori" dar,se pare ca asa e;la mine s-a rupt urechea prin care trece cablu de power la cilindru si astfel mi-a cazut powerul pe piston lipindu-mi segmentii in piston,distrugand pistonul, si mi-a zgariat un pic si cilindrul. ps:piesa cu pricina e piesa de aluminiu din poza 2 de mai sus astept pe cineva care poate sa-mi dea un manual pt motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krom Postat Noiembrie 5, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2006 (editat) ps:piesa cu pricina e piesa de aluminiu din poza 2 de mai sus Nu cred ca este aluminiu cred ca este din antimoniu, daca am scris corect. Aluminiu are alta culoare. Daca s-a rupt e rau, ca nu se poate suda. Editat Noiembrie 5, 2006 de krom Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator <-BlacK_Killer-> Postat Noiembrie 5, 2006 Share Postat Noiembrie 5, 2006 uite ceva util : http://www.125ccsportsbikes.com/forums//in...?showtopic=5822 sau : http://www.125ccsportsbikes.com/forums//in...php?showforum=9 ps. tu de unde iti iei piston ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matz Postat Noiembrie 6, 2006 Share Postat Noiembrie 6, 2006 Nu cred ca este aluminiu cred ca este din antimoniu, daca am scris corect. Aluminiu are alta culoare. Daca s-a rupt e rau, ca nu se poate suda. Asa e,nu se poate suda;stiam ca nu e de aluminiu,voiam sa zic piesa care seamana cu aluminiu din poze celelalte find de cauciuc. uite ceva util : http://www.125ccsportsbikes.com/forums//in...?showtopic=5822 sau : http://www.125ccsportsbikes.com/forums//in...php?showforum=9 ps. tu de unde iti iei piston ? [/quote motorul mi-a picat de ceva timp dar abia de cateva zile m-am pus serios pe cautate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krom Postat Noiembrie 6, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2006 ps:piesa cu pricina e piesa de aluminiu din poza 2 de mai sus Eu am gasit simeringul de la power valve la United Motors. M-au intrebat daca vreau si capacul, deci s-ar putea sa-l gasesti la ei, binenteles dupa ce faci comanda si astepti sa-ti vina. Dar trebuie sa te inarmezi cu rabdare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator <-BlacK_Killer-> Postat Noiembrie 6, 2006 Share Postat Noiembrie 6, 2006 @matz , si eu caut piese pentru a mea .... stiu pe cineva care aduce piese din afara , am putea scapa la jumatate de pret cu transportul daca am lua piesele intr-un singur pachet .... hai sa vorbim pe messenger , intra pe id-ul meu : black_killer1989 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krom Postat Noiembrie 6, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2006 astept pe cineva care poate sa-mi dea un manual pt motor. Nici eu nu am primit nimic de la UciUci, iar ce am gasit pe net este asta http://www.centroricambi.de/de/dept_399.html, dar nu are explicatii ci doar scheme din diferite parti ale motorului, dupa care se poate comanda piese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.