cristi_horvath Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 (editat) Salut M-am trezit de dimineata sa plec cu motorul la lucru. Nu l-am folosit de vreo saptamana (e important, o sa intelegeti imediat de ce!). Dau sa pornesc, nu porneste din prima, cu toate ca duminica 6.05.2012 mergea cau un Tissot. Incerc a doua oara, moare bateria ! Dau repede bateria jos, incerc sa-i dau un impuls de pe bateria masinii. Stau cu ea 2 minute + la + minus la minus. Pun loc ... nimic ! Pornesc motorul masinii, leg bateria de pe motor, pe masina. Apare nevasta-mea - "Cristi imi trebuie masina s-o duc pe Mara la cresa ca rateaza micul dejun" - "Da mama, imediat !" Dau la automat motocicleta. Invarte motorul da sa porneasca. Pusca ceva, nu foarte tare si opresc. Incerc din nou ... nimic ! Nici urma de scanteie, sau pornire ! Sigur am ars ceva ... Plejnesc de nervi ... plec la lucru, ma intorc ceva mai tarziu la motor iau bateria si-o pun pe-un redresor la lucru. O sa ma duc imediat sa vad daca pun bateria incarcata ce se intampla ? Dati-mi idei daca aveti ceva .... orice. Ce-am ars ? Nu0mi spuneti de baterie, stiu ca-mi trebuia alta ... N-am bani acuma, da vine si aia ! O zi mai buna ca a mea sa aveti ! Editat Mai 10, 2012 de cristi_horvath Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 Vezi ca risti sa arzi sistemul de incarcare al masinii daca incerci sa pornesti mobra cu motorul pornit. Accumulatorul masinii e mai mult decat capabil sa porneasca o mobra de unul singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_horvath Postat Mai 10, 2012 Autor Share Postat Mai 10, 2012 Vezi ca risti sa arzi sistemul de incarcare al masinii daca incerci sa pornesti mobra cu motorul pornit. Accumulatorul masinii e mai mult decat capabil sa porneasca o mobra de unul singur. E posibil sa fi ars ceva pe motor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmasaiu Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 Nu mai vorbi prosti Marcone daca bateria este de 12 V poate sa aiba cati AH vrei tu .nu se arde nimic .Verifica totusi sigurantele ,cablu cu care ai dat curent este posibil sa fie prost ,incearca cu altu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 (editat) Porneste vreo lumina pe bord cand pui contactul acum? Daca nu, probabil e main fuse-ul. Daca da, pune un voltmetru pe baterie si vezi cat are inainte sa dai contact. Daca e sub 12.5V nu o sa porneasca mobra. Am auzit si de cazuri cand bateria avea 12.8 dar imediat cum dadeai la automat, scadea vertiginos spre 0. Daca e asa si la tine, tre schimbata bateria. Incearca sa pui bateria pe mobra, sa o legi la acumulatorul de la masina si sa dai la automat pana o ia. Dupa ce porneste, stabilizeaz-o la 3500 de ture din soc si masoara voltajul pe baterie. Daca e sub 13.5-14V problema ta e la circuitul de incarcare. Si da, am avut ghinionul sa nimeresc odata un cablu prost care nu transfera curentul cum trebuie. Merita incercata si varianta cu schimbatul cablului inainte sa incerci altele. Editat Mai 10, 2012 de bogdan192 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_horvath Postat Mai 10, 2012 Autor Share Postat Mai 10, 2012 Am curent la bord Merge tot. Far semnalizare, alarma etc ... Acuma sunt cu bateria pe redresor de o ora, o mai las un pic si merg inpoi la la motor. Sigurantele le-am verificat toate cand am luat bateria s-o duc la redresaor, sunt ok toate ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerozen Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 Teoretic este din bujii,dar nu strica sa vezi daca,ai benzina,cricul lateral sus,contact on/off dreapta pe off/on. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 Daca ai curent, inseamna ca nu se alimenteaza cu benzina. Butonu ala rosu din dreapta e pe "on"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 (editat) Mai sanatos era daca aveai o masina langa tine sa-ti dea curent. Baterie pe redresor doar o ora nu face mare lucru. In felul asta puteai sa-i dai la automat pana pleca. L.E: poate ti-a facut cineva vreo surpriza si ti-a dat robinetul de benzina pe OFF. Eu am un prieten care face glume de-astea. Editat Mai 10, 2012 de bogdan192 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k-10 Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 Scoate bujiile, de obicei ele iti arata ce s-a intamplat: -umede-ai inecat-o; -uscate-nu vine benzina. Inclin spre prima varianta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TZU Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 Vezi ca risti sa arzi sistemul de incarcare al masinii daca incerci sa pornesti mobra cu motorul pornit. Accumulatorul masinii e mai mult decat capabil sa porneasca o mobra de unul singur. NU e adevarata chestia asta...am patit-o pe pielea mea sa raman fara baterie la amandoua asta din ce am patit eu, acum poate depinde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_horvath Postat Mai 10, 2012 Autor Share Postat Mai 10, 2012 Merge ca un Tissot Bateria 1 ora jumate pe redresor, si start la sfert ... Multumesc foarte mult pentru raspunsuri. Mai tra sa verific ca incarca 13,5-14V si pot dormi linistit. Asfalt uscat sa aveti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TZU Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 Merge ca un Tissot Bateria 1 ora jumate pe redresor, si start la sfert ... Multumesc foarte mult pentru raspunsuri. Mai tra sa verific ca incarca 13,5-14V si pot dormi linistit. Asfalt uscat sa aveti bravo, bine ca ai putut sa o pornesti intr-un final...asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 De s-o incarca sau nu, daca ai stat o saptamana cu ea pe bara si cand ai vrut s-o pornesti, n-a avut suc destul pentru 2 incercari, inseamna ca bateria aia e muci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera2006 Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 poate electromotoru mai mult ca sigur dc nu suni un mecanic mai bn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 poate electromotoru mai mult ca sigur dc nu suni un mecanic mai bn N-auzi bre c-a pornit?? @Marcone, Nu se arde nimic la masina sau la moto, cam ce diferenta ar fi intre a da curent la moto sau altei masini? Cand dai curent altei masini nu tii motorul pornit? Am dat curent la motoreta de la masina la moto cu motoru pornit la masina de N ori si nu mi s-a ars nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.