Jump to content

Nu mai pot porni motorul


Recommended Posts

Salut

 

M-am trezit de dimineata sa plec cu motorul la lucru. Nu l-am folosit de vreo saptamana (e important, o sa intelegeti imediat de ce!). Dau sa pornesc, nu porneste din prima, cu toate ca duminica 6.05.2012 mergea cau un Tissot. Incerc a doua oara, moare bateria ! angryfire.gif Dau repede bateria jos, incerc sa-i dau un impuls de pe bateria masinii. Stau cu ea 2 minute + la + minus la minus. Pun loc ... nimic ! Disappointed.gif Pornesc motorul masinii, leg bateria de pe motor, pe masina. Apare nevasta-mea - "Cristi imi trebuie masina s-o duc pe Mara la cresa ca rateaza micul dejun" - "Da mama, imediat !" Dau la automat motocicleta. Invarte motorul da sa porneasca. Pusca ceva, nu foarte tare si opresc. Incerc din nou ... nimic ! headscratch.gif Nici urma de scanteie, sau pornire ! angryfire.gif

Sigur am ars ceva ... Plejnesc de nervi ... plec la lucru, ma intorc ceva mai tarziu la motor iau bateria si-o pun pe-un redresor la lucru.

 

O sa ma duc imediat sa vad daca pun bateria incarcata ce se intampla ? Dati-mi idei daca aveti ceva .... orice. Ce-am ars ?

Nu0mi spuneti de baterie, stiu ca-mi trebuia alta ... N-am bani acuma, da vine si aia !

 

 

O zi mai buna ca a mea sa aveti ! Disappointed.gif

Edited by cristi_horvath
Link to comment
Share on other sites

Vezi ca risti sa arzi sistemul de incarcare al masinii daca incerci sa pornesti mobra cu motorul pornit. Accumulatorul masinii e mai mult decat capabil sa porneasca o mobra de unul singur.

Link to comment
Share on other sites

Vezi ca risti sa arzi sistemul de incarcare al masinii daca incerci sa pornesti mobra cu motorul pornit. Accumulatorul masinii e mai mult decat capabil sa porneasca o mobra de unul singur.

 

E posibil sa fi ars ceva pe motor ?

Link to comment
Share on other sites

Nu mai vorbi prosti Marcone daca bateria este de 12 V poate sa aiba cati AH vrei tu .nu se arde nimic .Verifica totusi sigurantele ,cablu cu care ai dat curent este posibil sa fie prost ,incearca cu altu .

Link to comment
Share on other sites

Porneste vreo lumina pe bord cand pui contactul acum? Daca nu, probabil e main fuse-ul. Daca da, pune un voltmetru pe baterie si vezi cat are inainte sa dai contact. Daca e sub 12.5V nu o sa porneasca mobra. Am auzit si de cazuri cand bateria avea 12.8 dar imediat cum dadeai la automat, scadea vertiginos spre 0. Daca e asa si la tine, tre schimbata bateria.

 

Incearca sa pui bateria pe mobra, sa o legi la acumulatorul de la masina si sa dai la automat pana o ia. Dupa ce porneste, stabilizeaz-o la 3500 de ture din soc si masoara voltajul pe baterie. Daca e sub 13.5-14V problema ta e la circuitul de incarcare.

 

Si da, am avut ghinionul sa nimeresc odata un cablu prost care nu transfera curentul cum trebuie. Merita incercata si varianta cu schimbatul cablului inainte sa incerci altele.

Edited by bogdan192
Link to comment
Share on other sites

Am curent la bord

Merge tot. Far semnalizare, alarma etc ...

 

Acuma sunt cu bateria pe redresor de o ora, o mai las un pic si merg inpoi la la motor. Sigurantele le-am verificat toate cand am luat bateria s-o duc la redresaor, sunt ok toate !

Link to comment
Share on other sites

Mai sanatos era daca aveai o masina langa tine sa-ti dea curent. Baterie pe redresor doar o ora nu face mare lucru. In felul asta puteai sa-i dai la automat pana pleca.

L.E: poate ti-a facut cineva vreo surpriza si ti-a dat robinetul de benzina pe OFF. Eu am un prieten care face glume de-astea.

Edited by bogdan192
Link to comment
Share on other sites

Scoate bujiile, de obicei ele iti arata ce s-a intamplat:

-umede-ai inecat-o;

-uscate-nu vine benzina.

Inclin spre prima varianta.

Link to comment
Share on other sites

Vezi ca risti sa arzi sistemul de incarcare al masinii daca incerci sa pornesti mobra cu motorul pornit. Accumulatorul masinii e mai mult decat capabil sa porneasca o mobra de unul singur.

NU e adevarata chestia asta...am patit-o pe pielea mea sa raman fara baterie la amandoua :angryfire: asta din ce am patit eu, acum poate depinde

Link to comment
Share on other sites

Merge ca un Tissot bigstar.gif

 

Bateria 1 ora jumate pe redresor, si start la sfert ...biggrinbounce2.gif

 

Multumesc foarte mult pentru raspunsuri. Mai tra sa verific ca incarca 13,5-14V si pot dormi linistit.

 

 

Asfalt uscat sa aveti beer.gif

Link to comment
Share on other sites

Merge ca un Tissot bigstar.gif

 

Bateria 1 ora jumate pe redresor, si start la sfert ...biggrinbounce2.gif

 

Multumesc foarte mult pentru raspunsuri. Mai tra sa verific ca incarca 13,5-14V si pot dormi linistit.

 

 

Asfalt uscat sa aveti beer.gif

bravo, bine ca ai putut sa o pornesti intr-un final...asfalt uscat :cheers:

Link to comment
Share on other sites

De s-o incarca sau nu, daca ai stat o saptamana cu ea pe bara si cand ai vrut s-o pornesti, n-a avut suc destul pentru 2 incercari, inseamna ca bateria aia e muci.

Link to comment
Share on other sites

poate electromotoru mai mult ca sigur dc nu suni un mecanic mai bn

N-auzi bre c-a pornit??

 

@Marcone,

Nu se arde nimic la masina sau la moto, cam ce diferenta ar fi intre a da curent la moto sau altei masini?

Cand dai curent altei masini nu tii motorul pornit?

Am dat curent la motoreta de la masina la moto cu motoru pornit la masina de N ori si nu mi s-a ars nimic.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...