Sari la conținut

Colourtune, merita sau nu?


Postări Recomandate

vreau sa cumpar un colortune..se merita?regleaza intr-adevar bine sau e de cacao.Am inteles ca fura scanteie tija ,dar daca se izoleaza etc etc..si merge regleaza intr-adevar explozia perfect in fucntie de culoare sau nu?MA INTERESEAZA IN SPECIAL CEI CARE AU SAU AU AVUT SI L-AU FOLOSIT SI A DAT REZULTATE.!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt ce motocicleta vrei sa iei colortune-ul?

este o scula profesionala folosita de toti cei care ajung cu motocicletele la trackday... echipele de service pt motoarele de circuit... etc... chiar si pt strada daca iti faci un rejet la carburatoare!

Editat de cs_05_hho
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io nu am, dar mi-as dori unul!

"Se merita", atata timp cat faci bani cu el, adica ai un mic atelier in care repari ce iti cade la mana.

Daca vrei sa-l cumperi doar pentru tine, nu "se merita".

"Se merita" sa cumperi unul profesional, deci automat SCUMP!

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand ai zis de colortune ma gandeam doar la cel de la carbtune... stiu ca e ok si bun! restu nu cunosc!

Am cumparat atât colortune cât Âşi carbtune, ambele sunt bune din punctul meu de vedere, dar asta daca iti place sa ai tu sculele tale sau daca nu ai un mecanic bun in apropiere.

Colortune, desi se pare ca îÂşi face treaba, mi se pare de calitate slabă, s-a stricat filetul fiÂşei fără să-l fortez Âşi asta la prima folosire. M-am jucat de mai multe ori cu el, iar cele mai bune reglaje mi-au ieÂşit pe întuneric, se vede mai bine diferența de nuanță.Dacă aÂş fi fost mai aproape de un mecanic bun, m-aÂş fi dus la el Âşi recomand asta oricui, dar repet, dacă eÂşti pasionat sau dacă nu ai altă altă alternativă, sunt niÂşte jucării bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io nu am, dar mi-as dori unul!

"Se merita", atata timp cat faci bani cu el, adica ai un mic atelier in care repari ce iti cade la mana.

Daca vrei sa-l cumperi doar pentru tine, nu "se merita".

"Se merita" sa cumperi unul profesional, deci automat SCUMP!

 

 

 

nu exista unul profesional si unul neprofesional gigi..e ca si cum ai lua o bujie sinterom sau una bosch...pe care le folosesti mai rar si doar pentru a avea vedere in camera de ardere...e totuna...nu e scump deloc colourtune...e un pishet de bujie care are in loc de porcelain ceva transparent...stropeala...si in rest e o bujie normala...eu vreau sa stiu daca l-a folosit cineva aici si si-a reglat perfect amestecul cu el...

 

Am cumparat atât colortune cât Âşi carbtune, ambele sunt bune din punctul meu de vedere, dar asta daca iti place sa ai tu sculele tale sau daca nu ai un mecanic bun in apropiere.

Colortune, desi se pare ca îÂşi face treaba, mi se pare de calitate slabă, s-a stricat filetul fiÂşei fără să-l fortez Âşi asta la prima folosire. M-am jucat de mai multe ori cu el, iar cele mai bune reglaje mi-au ieÂşit pe întuneric, se vede mai bine diferența de nuanță.Dacă aÂş fi fost mai aproape de un mecanic bun, m-aÂş fi dus la el Âşi recomand asta oricui, dar repet, dacă eÂşti pasionat sau dacă nu ai altă altă alternativă, sunt niÂşte jucării bune.

 

 

 

in sfarsit un raspuns asteptat...dar cum temnitza s-a stricat asa usor filetul..?din ce era din lemn?dar ai facut treaba cu el..mergea motorul bine dupa ce l-ai reglat cu el?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sa lucrezi foarte 'fin' cu tija pe care se infileteaza prelugitorul acela flexibil, se stramba sau se strica filetul daca lucrezi mai 'dur'.

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt ce motocicleta vrei sa iei colortune-ul?

este o scula profesionala folosita de toti cei care ajung cu motocicletele la trackday... echipele de service pt motoarele de circuit... etc... chiar si pt strada daca iti faci un rejet la carburatoare!

 

 

 

pentru motoare in 4 ,2 si 1 piston

 

si vreau sa iau doar unul pe care s ail mut la fiecare piston pe rand in functie de nr de pistoane pe care il are motorul.

 

trebuie sa lucrezi foarte 'fin' cu tija pe care se infileteaza prelugitorul acela flexibil, se stramba sau se strica filetul daca lucrezi mai 'dur'.

 

 

 

inteleg...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da Bica - se merita sa-ti iei scula - dar tot nu mi-ai raspuns la intrebare! La ce motociclete vrei sa-l folosesti! Majoritatea au surubu de amestec astupat - destupat e doar surubu de amestec la relanti (acela se regleaza dupa numaru de spire - e o valoare in functie de producator)! Daca vrei sa faci rejeturi la carburatoare atunci se merita! Altfel n-ai ce face cu el!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai exista vreun surub in afara de cel de amestec la ralanti?! ca nu mai exista niciunul si colortunele se foloseste doar ptr acela! daca vine din fabrica cu un dop peste surub(in unele tari sa nu poti modifica emisiile de noxe, EPA parca peste ocean) acela se gaureste usor cu o bormasina! altceva nu ai ce regla cu un colortune decat amestecul la ralanti! :rock: si setarile date din fabrica ptr surubul de ralanti numai sunt valabile cand motorul are deja o anumita uzura si mai ales esapamente sport, alte filtre de aer, etc

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai exista vreun surub in afara de cel de amestec la ralanti?! ca nu mai exista niciunul si colortunele se foloseste doar ptr acela! daca vine din fabrica cu un dop peste surub(in unele tari sa nu poti modifica emisiile de noxe, EPA parca peste ocean) acela se gaureste usor cu o bormasina! altceva nu ai ce regla cu un colortune decat amestecul la ralanti! :rock: si setarile date din fabrica ptr surubul de ralanti numai sunt valabile cand motorul are deja o anumita uzura si mai ales esapamente sport, alte filtre de aer, etc

 

 

 

 

Aia-i boss vezi ca stii...evident ca am un singur surub pilot care nu il pot lasa la setarile de fabrica sau manual pt ca motorul are o anumita uzura...pentru ala si vreau sa-l folosesc...ce mai poti regla..?nivel si ace de dozaj..sau schimbi ace si arcuri si jigloare cu altele si asta e rejeting...si acolo il poti folosii...eu n-am nici un dop pe surubul ala...

 

da Bica - se merita sa-ti iei scula - dar tot nu mi-ai raspuns la intrebare! La ce motociclete vrei sa-l folosesti! Majoritatea au surubu de amestec astupat - destupat e doar surubu de amestec la relanti (acela se regleaza dupa numaru de spire - e o valoare in functie de producator)! Daca vrei sa faci rejeturi la carburatoare atunci se merita! Altfel n-ai ce face cu el!

 

 

 

 

numarul de spire?I guess not..in cazul motoarelor mai vechi manualul devine doar referinta ca specificatiile nu s emai aplica in unele chestii...eu nu am intalnit la nici un motor suruburile pilot astupate doar cu un dop mic de cauciuc pe care il scoti cu un ac fain frumos...:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia-i boss vezi ca stii...evident ca am un singur surub pilot care nu il pot lasa la setarile de fabrica sau manual pt ca motorul are o anumita uzura...pentru ala si vreau sa-l folosesc...ce mai poti regla..?nivel si ace de dozaj..sau schimbi ace si arcuri si jigloare cu altele si asta e rejeting...si acolo il poti folosii...eu n-am nici un dop pe surubul ala...

 

 

 

 

 

 

numarul de spire?I guess not..in cazul motoarelor mai vechi manualul devine doar referinta ca specificatiile nu s emai aplica in unele chestii...eu nu am intalnit la nici un motor suruburile pilot astupate doar cu un dop mic de cauciuc pe care il scoti cu un ac fain frumos...:)

 

Sunt total debusolat! Pai acel surubel mic face reglajul pe toata plaja de turatii sau doar la relanti? La Yamaha mea desi are usor peste 45.000km am facut curatare carburatoare si setat acel surubel dupa specificatiile producatorului si merge foarte bine! Nici o pauza pe toata plaja de turatii absolut nimic!

Sunt de parere chiar daca un motor are o varsta acesta nu sufera daca merge pe acelasi amestec ca si unul mai nou! Ganditi-va ca acel surubel invartit de cate ori zice producatorul respecta amestecul stoichiometric cu o valoare intre 13:1 si 14.5:1! Daca motorul are alte uzuri NU trebuie sa ii faci tu alt amestec ci trebuie sa ii remediezi acele uzuri - se va reface jocu la supape daca e necesar, se schimba orice piesa defecta daca e necesar!

Sa ii faci alt amestec mi-i se pare o carpeala doar ca sa ascunzi alte defecte!

Nu cred ca producatorul lasa un surub asa de... sensibil cum ar fi amestecul pt toata plaja de turatii! Totusi cred ca producatorul te lasa sa reglezi amestecul la relanti si nimic mai mult! De aceea la competitie se folosesc alte carburatoare complet ajustabile fata de cele care le intalnim pe drumurile mioritice!

Editat de cs_05_hho
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici pomeneala...nu are cum sa mai mearga motorul cu setarile de fabrica..numai daca ii schimbi absolut totul in carburator si il aduci la compresia si randamentul de "nou"..ceea ce este cam greutz...deci suruburile se ajusteaza in functie de cum "ii place " la motor...scoti o bujie te uiti la culoare..dai o tura ii dai shpan vezi cum trage..insa de la o anumita turatie intra clapetele acele de dozaj..si alea daca is uzate iarasi nu merge bine...la un motor vechi toate astea incerci sa le pui intr-o anumita concordanta incat sa mearga motorul cat mai bine...daca motorul de nou era tot timpul servisat la timp si asa..poate mai mergea cu setarile de fabricatie...

 

nici pomeneala...nu are cum sa mai mearga motorul cu setarile de fabrica..numai daca ii schimbi absolut totul in carburator si il aduci la compresia si randamentul de "nou"..ceea ce este cam greutz...deci suruburile se ajusteaza in functie de cum "ii place " la motor...scoti o bujie te uiti la culoare..dai o tura ii dai shpan vezi cum trage..insa de la o anumita turatie intra clapetele acele de dozaj..si alea daca is uzate iarasi nu merge bine...la un motor vechi toate astea incerci sa le pui intr-o anumita concordanta incat sa mearga motorul cat mai bine...daca motorul de nou era tot timpul servisat la timp si asa..poate mai mergea cu setarile de fabricatie...

 

nici pomeneala...nu are cum sa mai mearga motorul cu setarile de fabrica..numai daca ii schimbi absolut totul in carburator si il aduci la compresia si randamentul de "nou"..ceea ce este cam greutz...deci suruburile se ajusteaza in functie de cum "ii place " la motor...scoti o bujie te uiti la culoare..dai o tura ii dai shpan vezi cum trage..insa de la o anumita turatie intra clapetele acele de dozaj..si alea daca is uzate iarasi nu merge bine...la un motor vechi toate astea incerci sa le pui intr-o anumita concordanta incat sa mearga motorul cat mai bine...daca motorul de nou era tot timpul servisat la timp si asa..poate mai mergea cu setarile de fabricatie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...