Sari la conținut

frana!


Postări Recomandate

pina acum am desfacut si curatat pompa de frina .

am gasit un pic de "mal" negru in ea si ceva corpusi solide de mici dimensiuni.

garniturile ochiometric arata bine .

revin dupa amorsarea inst. de frinare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimba lichidul de frana si completeaza ca sa ai acolo la gemuletul ala un pic de aer.

 

Cum or zis si altii, ai avut prea mult lichid, placutele iti erau usor apasate pe discuri, alea se incing destul de repede, cand se oncing cedau caldura la lichid care se dilata; normal ca nu are unde se mai dilata si atunci iti apasa si mai tare pe placute.

 

QED :)

 

O alta problema care ma macina...

 

De ce Iisus Cristocea Sfantu, cand va schimbati singuri lichidele de frana, strangeti suruburile alea 2/4 de la capacu de la vasu de pe fata, ca animalele? Acolo nu e presiune, numai de la pompa incolo! Si in plus, ala are si garnitura de guma...

 

:)

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e vorba de strans acolo, ci e vorba de coroziune! Ai suruburi de otel in carcasa de aluminiu + apa din belsug de la ploaie!

Potentialul de electrod este satisfacut si rezulta coroziune electrochimica (sudare adica)!

Sa-ti dau un hint: surubelnita de impact + WD 40

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e nevoie sa imi dai nici un hint :) Schimb lichidu de frana o data pe an (20k km) si de fiecare data desfac usor suruburile alea. La alte mobre in schimb... is stranse, sa nu carecumva sa iasa pe acolo :D

 

Si incainte sa desfac, lovesc usor cu ciocanu capul surubelnitei ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nu se blocheaza singur si apoi se deblocheaza..emberule..daca e blocat blocat ramane...ori are prea mult lichid in instalatie or orificiul de retur e infundat...

 

EMBERULE cine ti-a spus tie ca sa deblocat singur pistonasul? numai vb prostii si citeste bn ce scrie omul inainte sa comentezi aiurea.. si incearca sa respecti colegii tai de forum ... nu este nevoie sa bagi cate un cuvant aiurea in fiecare postare ... dai dovada de cei 7 ani de acasa :moron: .....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e nevoie sa imi dai nici un hint :) Schimb lichidu de frana o data pe an (20k km) si de fiecare data desfac usor suruburile alea. La alte mobre in schimb... is stranse, sa nu carecumva sa iasa pe acolo :D

 

Si incainte sa desfac, lovesc usor cu ciocanu capul surubelnitei ;)

 

Da, surubelnita de impact a saracului!

 

Asa faceam si eu, pana sa-l iau pe "Bad boy" RICO din targ Vitan cu 50 lei!

Numa cand il pun pe suruburi, deja ma umplu de spume, si dupa aia dau cu sete :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

EMBERULE cine ti-a spus tie ca sa deblocat singur pistonasul? numai vb prostii si citeste bn ce scrie omul inainte sa comentezi aiurea.. si incearca sa respecti colegii tai de forum ... nu este nevoie sa bagi cate un cuvant aiurea in fiecare postare ... dai dovada de cei 7 ani de acasa :moron: .....

nu va mai certati!

dupa cum constat pb a fost din pompa!

peste vreo ora ies sa vad cum se comporta si revin cu impresii.

sper :D

 

 

 

O alta problema care ma macina...

 

De ce Iisus Cristocea Sfantu, cand va schimbati singuri lichidele de frana, strangeti suruburile alea 2/4 de la capacu de la vasu de pe fata, ca animalele? Acolo nu e presiune, numai de la pompa incolo! Si in plus, ala are si garnitura de guma...

 

:)

la mine e capac pe filet :wink:

asa ca nu string prea rau ca mi luxez degetelele

 

 

up date!

dupa cca 10 km parursi :frina-acceleratie-frina ,maneta se comporta normal.

semne "ciudate " dadea de vreo 2 zile dar aseara a atins punctul maxim.

concluzie:

nu e indeajuns doar sa schimbi lichidul din circuitul de frinare ,mai e nevoie si de o curatare mai temeinica la intervale mai rare.

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

citeste tu topicul avion..nu o zis omu ca s-a blocat si apoi dupa cateva minute s-a deblocat singur(cand a tras motorul langa trotuar)???eu poate nu am cei 7 ani de acasa dar tu sigur esti ori miop ori nu stii sa citesti...;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@bica

Pai... am explicat mai sus de ce anume s-a deblocat dupa cateva minute. Asta este fenomenul.

Citeste toata explicatia. Suntem aici ca sa ne ajutam intre noi. Eu am mai desfacut pompe de frana la masini si le cunosc pe dinafara... mai ales ca principiu de functionare.

Din tot ce a descris omul la inceputul topicului mi-a fost clar ce se intampla.

Nu neg ca poti avea oricand o surpriza :)... si sa fie altceva (desi nu vad ce ar putea fi altceva).

Poate cursa manetei nu lasa pistonasul sa revina complet... sunt multe variabile, dar raspunsul este unul singur.

Asteptam sa vedem care este raspunsul la problema in cazul in care a fost desfacuta pompa si controlata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu o chestie similara ma confrunt si eu de vreo 2 zile dar la ambreiaj nu la frana..deocamdata solutia a fost sa las putin joc la maneta si acuma merge bine..sa vedem daca mai merge o zi inseamna ca aia a fost...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...