Black_wolf Postat Mai 18, 2012 Autor Share Postat Mai 18, 2012 pina acum am desfacut si curatat pompa de frina . am gasit un pic de "mal" negru in ea si ceva corpusi solide de mici dimensiuni. garniturile ochiometric arata bine . revin dupa amorsarea inst. de frinare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 (editat) Schimba lichidul de frana si completeaza ca sa ai acolo la gemuletul ala un pic de aer. Cum or zis si altii, ai avut prea mult lichid, placutele iti erau usor apasate pe discuri, alea se incing destul de repede, cand se oncing cedau caldura la lichid care se dilata; normal ca nu are unde se mai dilata si atunci iti apasa si mai tare pe placute. QED O alta problema care ma macina... De ce Iisus Cristocea Sfantu, cand va schimbati singuri lichidele de frana, strangeti suruburile alea 2/4 de la capacu de la vasu de pe fata, ca animalele? Acolo nu e presiune, numai de la pompa incolo! Si in plus, ala are si garnitura de guma... Editat Mai 18, 2012 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 Nu e vorba de strans acolo, ci e vorba de coroziune! Ai suruburi de otel in carcasa de aluminiu + apa din belsug de la ploaie! Potentialul de electrod este satisfacut si rezulta coroziune electrochimica (sudare adica)! Sa-ti dau un hint: surubelnita de impact + WD 40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 Nu e nevoie sa imi dai nici un hint Schimb lichidu de frana o data pe an (20k km) si de fiecare data desfac usor suruburile alea. La alte mobre in schimb... is stranse, sa nu carecumva sa iasa pe acolo Si incainte sa desfac, lovesc usor cu ciocanu capul surubelnitei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
med_tuning Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 pai nu se blocheaza singur si apoi se deblocheaza..emberule..daca e blocat blocat ramane...ori are prea mult lichid in instalatie or orificiul de retur e infundat... EMBERULE cine ti-a spus tie ca sa deblocat singur pistonasul? numai vb prostii si citeste bn ce scrie omul inainte sa comentezi aiurea.. si incearca sa respecti colegii tai de forum ... nu este nevoie sa bagi cate un cuvant aiurea in fiecare postare ... dai dovada de cei 7 ani de acasa ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 Nu e nevoie sa imi dai nici un hint Schimb lichidu de frana o data pe an (20k km) si de fiecare data desfac usor suruburile alea. La alte mobre in schimb... is stranse, sa nu carecumva sa iasa pe acolo Si incainte sa desfac, lovesc usor cu ciocanu capul surubelnitei Da, surubelnita de impact a saracului! Asa faceam si eu, pana sa-l iau pe "Bad boy" RICO din targ Vitan cu 50 lei! Numa cand il pun pe suruburi, deja ma umplu de spume, si dupa aia dau cu sete ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Mai 18, 2012 Autor Share Postat Mai 18, 2012 EMBERULE cine ti-a spus tie ca sa deblocat singur pistonasul? numai vb prostii si citeste bn ce scrie omul inainte sa comentezi aiurea.. si incearca sa respecti colegii tai de forum ... nu este nevoie sa bagi cate un cuvant aiurea in fiecare postare ... dai dovada de cei 7 ani de acasa ..... nu va mai certati! dupa cum constat pb a fost din pompa! peste vreo ora ies sa vad cum se comporta si revin cu impresii. sper O alta problema care ma macina... De ce Iisus Cristocea Sfantu, cand va schimbati singuri lichidele de frana, strangeti suruburile alea 2/4 de la capacu de la vasu de pe fata, ca animalele? Acolo nu e presiune, numai de la pompa incolo! Si in plus, ala are si garnitura de guma... la mine e capac pe filet asa ca nu string prea rau ca mi luxez degetelele up date! dupa cca 10 km parursi :frina-acceleratie-frina ,maneta se comporta normal. semne "ciudate " dadea de vreo 2 zile dar aseara a atins punctul maxim. concluzie: nu e indeajuns doar sa schimbi lichidul din circuitul de frinare ,mai e nevoie si de o curatare mai temeinica la intervale mai rare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 mony a nimerit problema,pistonaÂşul pompei nu revenea complet,trebuie să existe puțină cursa liberă la manetă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 citeste tu topicul avion..nu o zis omu ca s-a blocat si apoi dupa cateva minute s-a deblocat singur(cand a tras motorul langa trotuar)???eu poate nu am cei 7 ani de acasa dar tu sigur esti ori miop ori nu stii sa citesti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 @bica Pai... am explicat mai sus de ce anume s-a deblocat dupa cateva minute. Asta este fenomenul. Citeste toata explicatia. Suntem aici ca sa ne ajutam intre noi. Eu am mai desfacut pompe de frana la masini si le cunosc pe dinafara... mai ales ca principiu de functionare. Din tot ce a descris omul la inceputul topicului mi-a fost clar ce se intampla. Nu neg ca poti avea oricand o surpriza ... si sa fie altceva (desi nu vad ce ar putea fi altceva). Poate cursa manetei nu lasa pistonasul sa revina complet... sunt multe variabile, dar raspunsul este unul singur. Asteptam sa vedem care este raspunsul la problema in cazul in care a fost desfacuta pompa si controlata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 cu o chestie similara ma confrunt si eu de vreo 2 zile dar la ambreiaj nu la frana..deocamdata solutia a fost sa las putin joc la maneta si acuma merge bine..sa vedem daca mai merge o zi inseamna ca aia a fost... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=PLtZ5L5AIYc&feature=related La eliberarea manetei se face legătura cu paharul de lichid iar presiunea ce ar mai putea exista e eliberată,asta cu condiția ca pistonaÂşul să fie lăsat să revină complet. Logică simplă,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.