Old School Rider Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 Salut! Tocmai ce am iesit cu motorul din service si de la itp si m-am izbit de o alta problema,una mai veche dar brusc agravata. Cand trag ambreiajul/las pe liber si scade turatia,cand ajunge la turatia minima de relanti ,incepe sa palpaie becul la ulei in draci si motorul da sa se opreasca. Asta se intampla numai cand motorul este cald spre fierbinte (mai ales in trafic de oras) Daca motorul e cald si il pornesc,becul ramane aprins.Daca ciupesc si 50 de ture acceleratia ,dispare becul. E ca si cum uleiul s-ar subtia atat de tare incat nu-si mai face treaba,desi motorul e doar la jumatate din temperatura maxima.Uleiul e motorex 10w 40 ,si desi am mai avut problema asta cu alte uleiuri,niciodata atat de tare.Inainte se intampla din cand in cand,cu asta zilnic. Ce poate fi? Raportat la 10w40,ce vascozitate rezista mai bine la temperatura ridicata(se incalzeste mai greu)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 Ralantiul e reglat la turatia din carte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 20w50 e un ulei foarte gros,vâscos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 (editat) Uite aici ce vorbesc altii, nu stiu daca e chiar acelasi model de Triumph dar problema sigur e aceeasi. http://www.triumphtorque.com/messageboard/thread/70633-1999-Daytona-955i-Oil-Light-Flickering.aspx Posibile cauze din discutia de mai sus: Ralanti prea mic, sistem de alimentare murdar, senzor presiune defect, pompa ulei lenesa... Eu iti doresc sa ai doar ralantiul prea mic. Editat Mai 21, 2012 de TM06UFO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 Da filtrul de ulei l-ai schimbat ? Am auzit cativa care nu aveau presiune la ulei si intamplator nu schimbasera filtrul de ceva vreme ... ca sa nu mai zic ca motorex-ul mi se pare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adya76 Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 aceeasi problema am avut-o la un monocilindru. initial am zis ca este pompa de ulei pe duca , norocul meu cu un coleg care mi-a dat niste indicatii mai mult decat pretioase. am schimbat motorex-ul semi-sintetic 10w40 cu 300 w 15w50 de la motul si am rezolvat problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Mai 22, 2012 Autor Share Postat Mai 22, 2012 Uite aici ce vorbesc altii, nu stiu daca e chiar acelasi model de Triumph dar problema sigur e aceeasi. http://www.triumphtorque.com/messageboard/thread/70633-1999-Daytona-955i-Oil-Light-Flickering.aspx Posibile cauze din discutia de mai sus: Ralanti prea mic, sistem de alimentare murdar, senzor presiune defect, pompa ulei lenesa... Eu iti doresc sa ai doar ralantiul prea mic. Am citit tot postul,intradevar,este alt triumph dar cu motorizare identica.Simptomele identice. Cand este cald afara sau este motorul foarte cald (in trafic se incalzeste foarte repede si ajunge si pe rosu uneori daca prind multe semafoare ).Cand motorul este in sarcina nu are nimic,numai cand este in relanti.Iarna nu prea face de multe ori figura asta. Inclin sa cred ca este o combinatie intre ulei care se incinge prea tare+antigel care nu isi prea face treaba+relanti setat prea jos. Am sa ridic relanti-ul un pic mai sus si am sa va anunt cum se comporta.Noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 Curata si tu radiatoarele (daca ai 2) ca sigur sunt murdare/colmatate. E bun un jet de apa la spalatorie, dat de la oarecare distanta, sau aer comprimat, daca ai... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Mai 22, 2012 Autor Share Postat Mai 22, 2012 Sa stii ca ai dreptate,sunt destul de murdare.Si inca o ciudatenie,am observat ca nu-mi mai porneste ventilatorul ,desi ea aproape fierbe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 (editat) Sa stii ca ai dreptate,sunt destul de murdare.Si inca o ciudatenie,am observat ca nu-mi mai porneste ventilatorul ,desi ea aproape fierbe. Inseamna ca e termocupla.. Pune firul de la termocupla la masa. (ar trebui sa-ti porneasca ventilatorul) Asa am patit si eu la hornet. Editat Mai 22, 2012 de TM06UFO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.