motoaddicted.atti Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 Salut , am si eu o mica poveste sa va impartasesc: In timp ce mergeam sa imi fac Verificarea Periodica la RAR a inceput ploaia ,dupa vreo 2 km de mers in ploaie motorul s-a oprit brusc, pana acu nu am mai patit asa ceva ,pana inainte sa inceapa ploaia parcursem 40 de km fara nici o problema .Dupa ce mi s-a oprit motorul am reusit sa il pornesc la a 3-a pedala , am mai parcus 1 km si iar s-a oprit ,asa a facut tot drumul pana am ajuns in oras ,bineinteles ca nu m-am mai dus la RAR ca nu avea rost ,mi-am sunat unchiul si a venit cu masina sa imi duca motorul acasa. Motocicleta e o Honda CRM (enduro) tin sa va reamintesc motocicleta pornea la a 3-a 4-a pedala dupa ce se oprea , acum cand e uscata merge constant fara intreruperi ,bateria sigur nu are nici o problema ca am verificat-o iar rolul ei e doar pentru semnalizari,claxon si far motocicleta porneste si fara baterie ,in opinia mea exista undeva un fir neizolat care in contact cu apa imi intrerupe curentul la motor .Va rog sa imi spuneti daca aveti idee cam de unde ar trebui sa incep sa verific instalatia sau ce alte componente pot face chestia asta (cdi,aprinderea,contactul .....) rog cei care au mai avut probleme asemanatoare sa imi spuna cum au rezolvat-o . Numai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
booyaka.619 Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 Cred ca iti intra apa la fisa de la bujie si iti intrerupe stanteia.Incearca sa verifici fisa:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 de ce nu te-ai mai dus la rar cu ea? trebuia sa mearga motorul perfect? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_RTR Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 de ce nu te-ai mai dus la rar cu ea? trebuia sa mearga motorul perfect? Pai te duci sa faci ITP cu ea varza????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motoaddicted.atti Postat Mai 22, 2012 Autor Share Postat Mai 22, 2012 Cred ca iti intra apa la fisa de la bujie si iti intrerupe stanteia.Incearca sa verifici fisa:) Mersi de sfat am sa verific si fisa de bujie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 Pulverizeaza in fisa putin WD40. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 Pulverizeaza in fisa putin WD40. Aia era domnu inginer ... lui ii intra apa acolo, de aia se opreste, mai mult ca sigur ii da la masa, nu are nimic de-a face cu wd40-ul(wd40-ul nu trateaza cancerul), la ce tensiune trece pe acolo chiar si contact inperfect daca ar face tot ar da scanteie ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 (editat) Water Displacement, 40th attempt cica ar face si chestia asta printre restul de ... n chestii care le face. Nu e prima persoana de la care aud asta (nu la bujie/fisa ce e drept). Unul era chiar mecanic. Ca o fi, ca nu o fi, asta nu o mai stiu. Editat Mai 22, 2012 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 Water Displacement, 40th attempt cica ar face si chestia asta printre restul de ... n chestii care le face. Nu e prima persoana de la care aud asta (nu la bujie/fisa ce e drept). Unul era chiar mecanic. Ca o fi, ca nu o fi, asta nu o mai stiu. M-ati spart, si tu si almostcyborg, raspunsul pentru tine e acelasi care i l-am dat si lui pe PM Nu, nu face aia, e degripant nu are nici o treaba cu problema noastra. Intradevar WD40-ul prin compozitia lui respinge apa, daca era vorba de o picatura sau erau vapori eram de acord cu tine dar lui i-a intrat acolo multa apa de a ajuns sa ii intre in pipa si sa ii dea la masa ... WD40-ul nu inlocuieste o garnitura crapata sau lipsa de la pipa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 Pai da, sunt de acord cu tine. Nici nu am zis ca e asta solutia la problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motoaddicted.atti Postat Mai 24, 2012 Autor Share Postat Mai 24, 2012 Am verifica fisa de bujie si nu e fisurata si eu am izolato acu 2 ani la capat sa nu intre niciunde cumva apa .Daca aveti alta idee ce ar putea fi va rog sa imi spuneti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 Nu stiu ce fel de bord ai, dar cand se intampla treaba, mai aveai ceva lumini la bord/far? Verifica siguranta centrala, poate face contact imperfect si-ti da curent numai cand vrea ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motoaddicted.atti Postat Mai 24, 2012 Autor Share Postat Mai 24, 2012 Nu stiu ce fel de bord ai, dar cand se intampla treaba, mai aveai ceva lumini la bord/far? Verifica siguranta centrala, poate face contact imperfect si-ti da curent numai cand vrea ea. Becurile in bord ramaneau aprinse si aveam lumini ,semnalizari .Daca nu ar fi facut contact cum trebuia atunci de ce cand era uscat ,nu ploua afara n-aveam nicio poblema ,doar cand a inceput ploaia a inceput sa mi se opreasca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.