silver.alecs Postat Mai 29, 2012 Share Postat Mai 29, 2012 1. Aveti idee care sunt simptomele unui carburator nesincronizat ? De asemnea, este adevarat ca dupa ce trece iarna, trebuie sa iti sincronizezi carburatorul ? 2. In jurul unei viteze de 60 km ghidonul are un mic joc si incepe sa "tremure" putin. Daca scad sau cresc viteza nu mai am acest joc. Problema ar fi de la echilibrarea prosta a rotii din fata, nu ? Stiti cumva un service bun unde as putea sa imi echilibrez rotile moto ? Echilibrarea as prefera sa se faca electronic. 3. Atunci cand schimb uleiul impreuna cu filtrul de ulei ar mai fi recomandat sa mai schimb si alte consumabile, tot legate de motor ? Am un Suzuki GS 500 F. (Anunt) Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Mai 29, 2012 Share Postat Mai 29, 2012 1. Aveti idee care sunt simptomele unui carburator nesincronizat ? De asemnea, este adevarat ca dupa ce trece iarna, trebuie sa iti sincronizezi carburatorul ? 2. In jurul unei viteze de 60 km ghidonul are un mic joc si incepe sa "tremure" putin. Daca scad sau cresc viteza nu mai am acest joc. Problema ar fi de la echilibrarea prosta a rotii din fata, nu ? Stiti cumva un service bun unde as putea sa imi echilibrez rotile moto ? Echilibrarea as prefera sa se faca electronic. 3. Atunci cand schimb uleiul impreuna cu filtrul de ulei ar mai fi recomandat sa mai schimb si alte consumabile, tot legate de motor ? Am un Suzuki GS 500 F. (Anunt) Multumesc 1. Nu stiu, dar dupa ce trece iarna nu trebuie neaparat sa sincronizezi carburile.. 2.Nici aici nu stiu Un service de calitate gasesti pe bulevardul Iuliu Maniu, vis-a-vis de mc'donalds..eu nu mai stiu altul 3.Nu cred ca ai mai avea ce sa schimbi, in principiu se schimba doar filtru de ulei+ulei..daca vrei sa mai schimbi ceva, poti incepe cu filtrul de aer, cauciucurile daca sunt tocite, lichidul de frana(la 2 ani), uleiul din telescoape(nu stiu la ce perioada se schimba), etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danutzzz Postat Mai 29, 2012 Share Postat Mai 29, 2012 2. In jurul unei viteze de 60 km ghidonul are un mic joc si incepe sa "tremure" putin. Daca scad sau cresc viteza nu mai am acest joc. Problema ar fi de la echilibrarea prosta a rotii din fata, nu ? Stiti cumva un service bun unde as putea sa imi echilibrez rotile moto ? Echilibrarea as prefera sa se faca electronic. "Tremuratul" acela este cunoscut sub numele de voblaj si poate avea mai multi factori. Poti gasi aici mai multe detalii Problema asta am inceput si eu sa o am dupa o cazatura de tip lowside la aprox 50 km/h. Initial mecanicul mi-a zis ca s-ar fi deplasat/rasucit putin jambele in jug si ca se poate rezolva prin slabitul lor din jug si stransul la loc (ceea ce a si facut). Acuma eu nu mai stiu daca el era putin baut dar mie a continuat sa-mi intre in voblaj si dupa aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COLUMBO Postat Mai 29, 2012 Share Postat Mai 29, 2012 1. Nu trebuie sincronizate dupa fiecare iarna, iar ca simptome daca sunt desimcronizate in general oscileaza turatia la relanti. 2. Probabil trmuratul ala se trage de la uzura cauciucului fata,(eu asa am patit)nu mai este perfect rotund, se simte la mana uzura inegala a profilului. 3. uleiul si filtrul de ulei + O-ringul aferent se schimba la fiecare 6000 Km, iar filtrul de aer si bujiile la fiecare 12000 Km. P.S. vezi ca ai la motociclete de strada "grupul posesorilor de suzuki Gs 500" intra acolo mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 (editat) 1. Aveti idee care sunt simptomele unui carburator nesincronizat ? De asemnea, este adevarat ca dupa ce trece iarna, trebuie sa iti sincronizezi carburatorul ? In primul rand CARBURATOARELE se sincronizeaza .Sa sincronizezi ceva trebuie minim 2 asa cum ai tu... Motorul are o vechime , si sigur ai si urme de rugina pe acolo prin rezervor daca nu a fost tinut cu rezervorul plin peste iarna,sau ai alimentat din diverse surse nesigure,asa ca nu ar fi rau ca la inceput de sezon sa ai o curatare, eventual si sincronizarea carburatoarelor 2. In jurul unei viteze de 60 km ghidonul are un mic joc si incepe sa "tremure" putin. Daca scad sau cresc viteza nu mai am acest joc. Problema ar fi de la echilibrarea prosta a rotii din fata, nu ? Necesita verificare,daca este din cauza echilibratului,ai janta stramba,sau anvelopa deformata. Stiti cumva un service bun unde as putea sa imi echilibrez rotile moto ? Echilibrarea as prefera sa se faca electronic. De ce neaparat electronic? Gravitatia este cea mai sigura forta, pe care nu o poti suspecta de erori 3. Atunci cand schimb uleiul impreuna cu filtrul de ulei ar mai fi recomandat sa mai schimb si alte consumabile, tot legate de motor ? Filtru de aer daca necesita. Am un Suzuki GS 500 F. (Anunt) Multumesc Cu placere! Editat Mai 30, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 1. Aveti idee care sunt simptomele unui carburator nesincronizat ? De asemnea, este adevarat ca dupa ce trece iarna, trebuie sa iti sincronizezi carburatorul ? Da, motorul "bate" in ralanti, pornirea de dimineata este destul de greoaie (shoc-ul tras pe mijloc determina oprirea motorului), consumul de benzina este crescut. Motorul trage mai greu si nu mai ajunge usor la viteza mare. Daca ne arati unde ai citit asta sau ne zici cine a zis asta (faza cu iarna si sincronizarea)poate, poate. Sincronizarea este o masura preventiva care se face la anumite intervale de kilometri parcursi, nu de timp. 2. In jurul unei viteze de 60 km ghidonul are un mic joc si incepe sa "tremure" putin. Daca scad sau cresc viteza nu mai am acest joc. Problema ar fi de la echilibrarea prosta a rotii din fata, nu ? Jocul ala se numeste voblaj si il am si eu. Am echilibrat roata fata si am schimbat si rulmentii dar tot degeaba. Bnauiesc ca sunt dusi rulmentii de jug. Stiti cumva un service bun unde as putea sa imi echilibrez rotile moto ? Echilibrarea as prefera sa se faca electronic. In functie de unde locuiesti, stim multe service-uri. Toate sunt bune pentru ca nimeni nu recunoaste greselile pe care le face ) 3. Atunci cand schimb uleiul impreuna cu filtrul de ulei ar mai fi recomandat sa mai schimb si alte consumabile, tot legate de motor ? Consumabilele se schimba in functie de numarul de kilometri, de timpul de stationare si de necesitati (sau de banii pe care-i ai). De regula la inceput de sezon se schimba uleiul, filtrul de ulei, placutele de frana (daca e necesar) si eventual filtrul de aer. Pe langa asta mai poti adauga schimbarea antigelului (daca e mai vechi de 3 ani), a lichidului de frana (daca e murdar sau cade la testarea cu aparat special) si eventual o servisare de furca (daca nu ai mai facut asta in ultimii 20 000 km sau in ultimii 3 ani).Am un Suzuki GS 500 F. (Anunt) Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silver.alecs Postat Mai 30, 2012 Autor Share Postat Mai 30, 2012 Am hotarat sa ma duc la Elfworkshop pt. o sincronizare, schimb ulei si filtru si o echilibrare a rotii Va multumesc pentru ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 O alegere foarte buna! Tine-ne la curent cu evolutia motorului dupa sincronizare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristtt5 Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 "Tremuratul" acela este cunoscut sub numele de voblaj si poate avea mai multi factori. Poti gasi aici mai multe detalii Problema asta am inceput si eu sa o am dupa o cazatura de tip lowside la aprox 50 km/h. Initial mecanicul mi-a zis ca s-ar fi deplasat/rasucit putin jambele in jug si ca se poate rezolva prin slabitul lor din jug si stransul la loc (ceea ce a si facut). Acuma eu nu mai stiu daca el era putin baut dar mie a continuat sa-mi intre in voblaj si dupa aia. Se poate. Am patiti si eu si am facut asa si mi sa rezolvat problema. Asta la moto dual -sport...nu stiu daca e acelasi sitem la cele sport/naked. Moto trebuie suspendata si slabite toate suruburile de pe telescoape sa se realinieze corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 1. Nu stiu 2. Nu stiu 3. Nu stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.