Sari la conținut

la full gas incepe sa piarda suflul, moare


Postări Recomandate

este vb de un scuter mic si nervos, motor 2t, set de 70cc,racire pe aer, totul pus la punct, trage de rupe. problema e ca la turatie maxima, dupa 30-40 secunde moare, incepe sa gajaie, isi pierde suflul. daca il accelerez moare de tot. trebuie sa-l las sa-si revina 30 secunde. daca trag pe dreapta la relanti sta turat. daca il opresc nu se opreste,continua sa mearga! scot cheia din contact si...el merge!!!

merge cu rateuri, bubuituri pe teava...

P.S. am pun benzina proaspata, fara ulei in ea, isi ia ulei prin pompa lui separat, degeaba

am lasat in jos cuiul de la carb, sa nu inece motorul cu benzina, tot la fel.

intrebare: de ce moare in mers?

de ce nu se opreste cand tai contactul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Moare in mers ca bujia pierde scantei. Schimb-o. Simptomul este ca tragi de gaz, si creste zgomotul in toba, nu si puterea. Parca ai trage de o orga.

 

De ce nu se opreste? Posibil ca bujia sa fie prea fierbinte, sau ai depuneri de calamina care fac puncte fierbinti si benzina se autoaprinde, nu prea mai are nevoie de scanteie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca moare in sarcina, nu se alimenteaza.Ca este,filtru benzina infundat,vid in rezervor,debit mic,prin traseul de alimentare,cert este ca ramane fara benzina.

Iar daca merge dupa ce iei contactul,asta inseamna ca inca nu s-a luat contactul.pe undeva este alimentata aprinderea.

Motorul de cilindree mica si in doi timpi,nu face autoaprindere! El saracu reuseste sa tina relantiul cu scantee cu tot,dar sa mai faca autoaprindere si cu ulei in amestec....

PS. Merita si un schimb de bujie eventual un test cu stroboscop la turatia care face probleme,se vede clar daca mai ai sau nu scanteie la turatie ridicata.

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai Cdi-ul este Top performance delimitat, deci scanteie ar trebui sa aibe...mie mi s-a spus ca are prea multa benzina, mai ales ca are si jigler mare,0,78, fata de 0,70 cel vechi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carburatia e de vina, cu posibilitate spre bujie nepotrivita. Am si eu pe langa motor un scuter 2T si da, face sigur autoaprindere. Trebuie reglat bine carburatorul si poate redimensionate jigleoarele. Vezi ca reglatul din suruburi e doar pt idle speed, adica relanti. Pentru reglajul in sarcina se umbla la cuiul de dozaj, care are o siguranta si niste trepte. Iei bujie noua si faci teste cu montaj diferit pt cuiul de dozaj. Standard, el e pus pe pozitia din mijloc. Tu vezi pe care din pozitii vei avea o culoare caramizie a bujiei. Verifica si valva de admisie (muzicuta) sa nu aiba lamelele largite. Daca nu te pricepi, iti pot recomanda un service f ok pt scutere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este vb de un scuter mic si nervos, motor 2t, set de 70cc,racire pe aer, totul pus la punct, trage de rupe. problema e ca la turatie maxima, dupa 30-40 secunde moare, incepe sa gajaie, isi pierde suflul. daca il accelerez moare de tot. trebuie sa-l las sa-si revina 30 secunde. daca trag pe dreapta la relanti sta turat. daca il opresc nu se opreste,continua sa mearga! scot cheia din contact si...el merge!!!

merge cu rateuri, bubuituri pe teava...

P.S. am pun benzina proaspata, fara ulei in ea, isi ia ulei prin pompa lui separat, degeaba

am lasat in jos cuiul de la carb, sa nu inece motorul cu benzina, tot la fel.

intrebare: de ce moare in mers?

de ce nu se opreste cand tai contactul?

asa face "drujba" cand ramane fara benzina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai cum frate sa ramana fara benzina cand are jigler mai mare decat cel normal, aproape de maxim, de la 70 am pus 78, cuiul era saltat sa aibe benzina...si consuma...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai cum frate sa ramana fara benzina cand are jigler mai mare decat cel normal, aproape de maxim, de la 70 am pus 78, cuiul era saltat sa aibe benzina...si consuma...

Am cat de cat experienta cu 2T, si asemenea simptome apar cand bujia se incalzeste peste limitele ei. Schimba bujia si vezi daca mai face asa, daca tot mai face, vezi alimentarea dar, cred ca e bujia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...