megamotoreta Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 este vb de un scuter mic si nervos, motor 2t, set de 70cc,racire pe aer, totul pus la punct, trage de rupe. problema e ca la turatie maxima, dupa 30-40 secunde moare, incepe sa gajaie, isi pierde suflul. daca il accelerez moare de tot. trebuie sa-l las sa-si revina 30 secunde. daca trag pe dreapta la relanti sta turat. daca il opresc nu se opreste,continua sa mearga! scot cheia din contact si...el merge!!! merge cu rateuri, bubuituri pe teava... P.S. am pun benzina proaspata, fara ulei in ea, isi ia ulei prin pompa lui separat, degeaba am lasat in jos cuiul de la carb, sa nu inece motorul cu benzina, tot la fel. intrebare: de ce moare in mers? de ce nu se opreste cand tai contactul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 Dacă rezervorul e plin mai face asa? Bănuiesc că se goleÂşte carburatorul din cauza consumului,e ceva obturat dinspre rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 Moare in mers ca bujia pierde scantei. Schimb-o. Simptomul este ca tragi de gaz, si creste zgomotul in toba, nu si puterea. Parca ai trage de o orga. De ce nu se opreste? Posibil ca bujia sa fie prea fierbinte, sau ai depuneri de calamina care fac puncte fierbinti si benzina se autoaprinde, nu prea mai are nevoie de scanteie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Mai 30, 2012 Autor Share Postat Mai 30, 2012 ok. maine caut bujie ngk originala. actuala e piaggio champion, noua, dar.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 (editat) Daca moare in sarcina, nu se alimenteaza.Ca este,filtru benzina infundat,vid in rezervor,debit mic,prin traseul de alimentare,cert este ca ramane fara benzina. Iar daca merge dupa ce iei contactul,asta inseamna ca inca nu s-a luat contactul.pe undeva este alimentata aprinderea. Motorul de cilindree mica si in doi timpi,nu face autoaprindere! El saracu reuseste sa tina relantiul cu scantee cu tot,dar sa mai faca autoaprindere si cu ulei in amestec.... PS. Merita si un schimb de bujie eventual un test cu stroboscop la turatia care face probleme,se vede clar daca mai ai sau nu scanteie la turatie ridicata. Editat Mai 31, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Mai 31, 2012 Autor Share Postat Mai 31, 2012 pai Cdi-ul este Top performance delimitat, deci scanteie ar trebui sa aibe...mie mi s-a spus ca are prea multa benzina, mai ales ca are si jigler mare,0,78, fata de 0,70 cel vechi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 Daca cilindreea a fost marita este posibil ca la "blana" sa se supra-incinga... ceea ce ar explica (o parte) din simptomele descrise. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan_smart Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 Carburatia e de vina, cu posibilitate spre bujie nepotrivita. Am si eu pe langa motor un scuter 2T si da, face sigur autoaprindere. Trebuie reglat bine carburatorul si poate redimensionate jigleoarele. Vezi ca reglatul din suruburi e doar pt idle speed, adica relanti. Pentru reglajul in sarcina se umbla la cuiul de dozaj, care are o siguranta si niste trepte. Iei bujie noua si faci teste cu montaj diferit pt cuiul de dozaj. Standard, el e pus pe pozitia din mijloc. Tu vezi pe care din pozitii vei avea o culoare caramizie a bujiei. Verifica si valva de admisie (muzicuta) sa nu aiba lamelele largite. Daca nu te pricepi, iti pot recomanda un service f ok pt scutere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 este vb de un scuter mic si nervos, motor 2t, set de 70cc,racire pe aer, totul pus la punct, trage de rupe. problema e ca la turatie maxima, dupa 30-40 secunde moare, incepe sa gajaie, isi pierde suflul. daca il accelerez moare de tot. trebuie sa-l las sa-si revina 30 secunde. daca trag pe dreapta la relanti sta turat. daca il opresc nu se opreste,continua sa mearga! scot cheia din contact si...el merge!!! merge cu rateuri, bubuituri pe teava... P.S. am pun benzina proaspata, fara ulei in ea, isi ia ulei prin pompa lui separat, degeaba am lasat in jos cuiul de la carb, sa nu inece motorul cu benzina, tot la fel. intrebare: de ce moare in mers? de ce nu se opreste cand tai contactul? asa face "drujba" cand ramane fara benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iunie 1, 2012 Autor Share Postat Iunie 1, 2012 pai cum frate sa ramana fara benzina cand are jigler mai mare decat cel normal, aproape de maxim, de la 70 am pus 78, cuiul era saltat sa aibe benzina...si consuma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tyby_90 Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 pai cum frate sa ramana fara benzina cand are jigler mai mare decat cel normal, aproape de maxim, de la 70 am pus 78, cuiul era saltat sa aibe benzina...si consuma... Am cat de cat experienta cu 2T, si asemenea simptome apar cand bujia se incalzeste peste limitele ei. Schimba bujia si vezi daca mai face asa, daca tot mai face, vezi alimentarea dar, cred ca e bujia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.