Cap0ne Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 Salutare. Vreau sa imi schimb ambreiajul si nu stiu ce sa aleg. Momentan am in motor unul "stock" (comercializat de cei de la Elf Workshop). Numai ca nu sunt multumit de el - dupa nici 5000 km de cand l-am schimbat a inceput deja sa patineze in treptele joase daca ii dau mai tare gaz. Nu mi-a placut inca de la inceput pt ca nu prindea la fel ca fostul (ceva "racing"), dar am tot sperat ca se mai "lasa". Acum am momentan 2 optiuni - merg tot pe un kit OEM (recomndat de catre cei de la Motorteam) cu placi de textolit, arcuri normale etc, sau optez pt un kit Barnett cu placi Kevlar si arcuri heavy duty. Care ar fi recomandarea voastra din ce ati mai incercat ? Ce alte branduri/kituri ati recomanda ? Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 Varianta cea mai ieftina si grija la reglajul manetei. O sa te tina pana cedeaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 ...dar am tot sperat ca se mai "lasa". acuma na, s-a lasat de tot eu testez ceva de la EBC, la ei standardul e heavy duty+ arcuri intarite cu 15% iar la unele modele poti alege discuri de kevlar sau carbon acesta din urma fiind mai scump. un ambreaj de curse e gandit sa iti ofere maximul de tractiune pe o perioada scurta, este CONSUMABIL de aceea durata lui de viata este mult mai scurta decat a unui ambreaj de serie conceput sa tina cateva zeci de mii HIGH PERFORMANCE IS HIGH MENTENANCE daca vrei ceva de la EBC da-mi un pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 31, 2012 Autor Share Postat Mai 31, 2012 Varianta cea mai ieftina si grija la reglajul manetei. O sa te tina pana cedeaza. E hidraulic, nu prea am ce regla la el. acuma na, s-a lasat de tot eu testez ceva de la EBC, la ei standardul e heavy duty+ arcuri intarite cu 15% iar la unele modele poti alege discuri de kevlar sau carbon acesta din urma fiind mai scump. un ambreaj de curse e gandit sa iti ofere maximul de tractiune pe o perioada scurta, este CONSUMABIL de aceea durata lui de viata este mult mai scurta decat a unui ambreaj de serie conceput sa tina cateva zeci de mii HIGH PERFORMANCE IS HIGH MENTENANCE daca vrei ceva de la EBC da-mi un pm S-a lasat chishalash in freza sa-l chish... Daca tin bine minte in momentul asta am tot niste arcuri mai tari cu 10% (nu bag mana in foc ca sunt EBC, dar parca parca). Sincer sa fiu prefer sa il schimb anual si sa mearga de sa ma unga pe suflet decat sa ma enervez periodic... Teoretic cele cu kevlar sau carbon ar trebui, pe langa o mai buna frictiune sa si tina decent de mult datorita materialului mai rezistent Pe cele de la EBC le-ai incercat sau ai ceva feedback despre ele ? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 si la cel hidraulic, trebuie mentenanta, vezi poate nu mai decupleaza bine, la franare e altceva nu iti dai seama f bine decat daca ai luat motoreta de noua ca nu mai merge ca inainte, dar la ambreiaj, incearca sa ii schimbi lichidul si sa aerisesti bine;) ca nu se stie niciodata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 Discuri EBC (normale) si arcuri "heavy duty"... chiar si cu ulei auto merg perfect. Pana s'au lasat un pic parca chiar prea "perfect"... Ride safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 (editat) Salutare. Vreau sa imi schimb ambreiajul ...... - dupa nici 5000 km de cand l-am schimbat a inceput deja sa patineze in treptele joase daca ii dau mai tare gaz. Ambreiaj gresit montat sau cu placile de frictiune indoite (cand le-ai cumparat...)sau arcuri care au mers cu doua kit-uri... Am patit asta(indoitul), un kit nou, curierul a pus cutia cu placile sub alte cutii si au venit discurile indoite... LA CUMPARAREA UNUI KIT NOU DE AMBREIAJ VERIFICA OBLIGATORIU PLANEITATEA DISCURILOR!!!! Editat Iunie 1, 2012 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 Pe cele de la EBC le-ai incercat sau ai ceva feedback despre ele ? merg cu niste EBC-uri normale acum si tin sa zic ca se comporta excelent in conditii de cursa... si daca nici la hardenduro nu le chinui atunci nu stiu ce sa zic daca te hotarasti da-mi un semnal dar sincer, daca nu alergi pe circuit nu vad de ce ti-ai lua placi de carbon sau kevlar. sunt pentu sv? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iunie 1, 2012 Autor Share Postat Iunie 1, 2012 Ambreiaj gresit montat sau cu placile de frictiune indoite (cand le-ai cumparat...)sau arcuri care au mers cu doua kit-uri... Am patit asta(indoitul), un kit nou, curierul a pus cutia cu placile sub alte cutii si au venit discurile indoite... LA CUMPARAREA UNUI KIT NOU DE AMBREIAJ VERIFICA OBLIGATORIU PLANEITATEA DISCURILOR!!!! M-am gandit si eu ca a fost ceva fotut la ele de la inceput... E bine de stiut chestia cu planeitatea, nu mi-a dat atunci prin cap sa verific. si la cel hidraulic, trebuie mentenanta, vezi poate nu mai decupleaza bine, la franare e altceva nu iti dai seama f bine decat daca ai luat motoreta de noua ca nu mai merge ca inainte, dar la ambreiaj, incearca sa ii schimbi lichidul si sa aerisesti bine;) ca nu se stie niciodata E la zi cu mentenanta ca sunt maniac cu intretinerea mobrei Oricum, chiar daca ar avea aer sau lichid insuficient, nu ar genera patinaj ci probleme la debraiere merg cu niste EBC-uri normale acum si tin sa zic ca se comporta excelent in conditii de cursa... si daca nici la hardenduro nu le chinui atunci nu stiu ce sa zic daca te hotarasti da-mi un semnal dar sincer, daca nu alergi pe circuit nu vad de ce ti-ai lua placi de carbon sau kevlar. sunt pentu sv? Da, pt SV sunt. Am tot lecturat pe net si am vazut ca parerile sunt impartite. Unii au avut probleme cu carbon/kevlar si au fost mai multumiti de varianta oem, altii s-au declarat multumiti (dar cam putini totusi...). Sa vad la ce ma hotarasc. Multam tuturor pt pareri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 1, 2012 Admin Share Postat Iunie 1, 2012 Vinde si tu mobra si apuca-te de sah. Prea iti da batai de cap.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iunie 2, 2012 Autor Share Postat Iunie 2, 2012 (editat) De bedminton m-as lua, nu e de mine sahul. Adevarul e ca intradevar, prea imi bat capul cu ea sa fie in mint condition, pe cand pe altii ii doare in pla de mobra si baga in ea ce e mai ieftin, numa sa mearga... Editat Iunie 2, 2012 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.