Sari la conținut

Nu mai am frane


Vizitator little wayne
 Share

Postări Recomandate

o frina de motocicleta nu e naveta spatiala. scoate-o toata de pe motor, demonteaza-o pina la ultima piesa si examineaz-o cu atentie, nu exista sa nu-i dai de capat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 91
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator little wayne

Problema mea cea mai mare e timpul.Si azi am lucrat pana la 2pm am montat pompa.Am facut de nu stiu cate ori aerisire la frane fara nici un rezultat

Am curatat etrieri,placutele cu brake cleaner,pistonasele au fost curatate anul trecut cand am schimbat lichidul de frana

Lichidul de frana a fost schimbat prima oara(de la iesirea mobrei din fabrica),anul trecut.Se pare ca nu ii prieste noul lichid de frana

 

Singurul lucru pe care pot sa il fac,e sa incerc cu alti etrieri

Cel mai simplu e sa incerc alti etrieri/pompa pentru ca nu am timp de pierdut

 

La maxiul de 250 am o problema electrica si e abandonat din toamna,de cand m-a lovit o proasta.S-a fisurat bateria la impact si a curs acidul pe fire...trebuiesc inlocuite,Am un ajutor dar nu am timp de schimbat cablurile la 30% din instalatie.Instalatie sh nu am gasit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-am citit tot topicul...insa cred ca e bine sa iei un ciocan de cauciuc...si sa lovesti usor etrierii...cu lovituri slabe dar multe..pentru ca sunt bule de aer mititele care se aduna pe la incheieturile sistemului de franare...asta unu la mana...dar cand faci asta lasa de pe o zi pe alta maneta de frana legata cu o brida sau soricel dinala de plastic apasata....(ca sa poata urca bulele de aer sus in vasul cu lichid..)incearca aerisire si de la Banjo Bolt(surubul de sus de la pompa daca nu ai facut deja asta).... :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Am facut aerisire si la pompa,nu am mai spus

O sa incerc sa pun si un soricel sau un elestic de bani sa tina levierul atrans

 

Speram sa rezolv problema o data cu schimbul kitului de reparatie al pompei,dar m-am inselat

Ma supara foarte tare lipsa timpului a componentelor pe care sa le incerc.chiar dupa amiaza am fost refuzat de cineva caruia i-am cerut etrierii cu imprumut sa ii testez ...deh,asa sunt amicii

E de caruta cand esti baiat bun si ajuti,cand ceri ajutorul te fwute-n gura

Din greseli invatam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e putin probabil sa fie de la aerisit. mi-am aerisit frinele de vreo citeva ori la rabla mea si o data la motorul unui prieten (alt tip de frine). in cel mai rau caz o sa ai o maneta moale dar frina tare dupa citeva pompari, nu prea cred. nu spun ca e imposibil, dar m-as mira.

sper sa nu te superi, dar ce faci tu se cheama "being penny wise and dollar foolish". adica incerci sa economisesti timp neverificind tot sistemul, dar in final ajungi sa pierzi MULT mai mult timp, trebuind sa revii. devreme ce ai scos pompa si ai golit instalatia, era comod sa verifici si etrierii si furtunurile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai furtune de cauciuc? masoara discurile, daca sunt sub limita de servis (-1~mm) cam asa iti face chiar si cu placute aproape noi.

 

totusi eu cred ca nu ai aerisit cum trebuie, leaga maneta strans cu ceva peste noapte,mai aeriseste inca o data la pompa cu ghidonul virat maxim dreapta si fa-i cateva pompe scurte si foarte rapide .

 

p.s. daca ai furtune din 3 bucati aeriseste si la repartitor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

 

p.s. daca ai furtune din 3 bucati aeriseste si la repartitor.

Nu are repartitor,gsxf-ul are

Am furtunele oem

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu esti mai special.

iar tu esti un bucurestean care cara saci in port :D

 

sint homosexual.

ai scris de vreo 5 ori pe forum ca esti homo. ok, te credem, poti sa te opresti :)

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Ce amuzanti este voi

 

Am citit despre etrierii suzuschiurilor ca au o problema la garniturile pistonaselor.E destul de cunoscuta hiba etrierilor montati la suzuki

Ramane sa incerc si cu alti etrieri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vad ce treaba au garniturile pistonashelor la etrieri...daca nu curg la presiune...atunci de ce sa schimbi..?alea numai asta fac...primul rand de garnituri tin presiunea si al doilea anti praf mizerie etc....eu nu cred ca are legatura cu garniturile de la pistonashe...eu am 6 pistonashe pe etrier...si imi prindea foarte jos frana...am schimbat asa:maneta racing,am pus discuri flotante noi,garnituri pistonashe noi,(desii alealalte nu curgeau dar noah...am sperat ca alea is baiu ca si tine...)conducte metalice de marca,kit de pompa nou original....ghici ce...:))prinde umpic mai sus dar tot senzatia de moale o am in maneta...si mai ghici ce...am citit pe net ca defapt asa is franele la modelul meu de moto..:)))...nu te grabii sa schimbi garnituri si cacao ca nu-i de acolo...o sa dai banii degeaba cum ai dat pe kitul de pompa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce amuzanti este voi

 

Am citit despre etrierii suzuschiurilor ca au o problema la garniturile pistonaselor.E destul de cunoscuta hiba etrierilor montati la suzuki

Ramane sa incerc si cu alti etrieri

Nu au nici o problema la garniturile etrierilor, daca nu stii sa-ti aerisesti franele, vrei sa mergi in siguranta si vrei sa te mai si plimbi sa nu pierzi vara toata cumparand diverse kikituri eu zic sa cauti pe cineva care se pricepe, un service moto de prin apropiere sau un amigogo mai priceput decat tine.

 

Da dovada de maturitate si recunoaste cand trebuie sa te opresti din reparat sau carpit sau ce crezi tu ca faci acolo.

Nu lua pasagera cu tine, pana nu ti se intareste,.....frana, te poti face si de rusine si de asfalt.

 

good luck.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

nu vad ce treaba au garniturile pistonashelor la etrieri...daca nu curg la presiune...atunci de ce sa schimbi..?alea numai asta fac...primul rand de garnituri tin presiunea si al doilea anti praf mizerie etc....eu nu cred ca are legatura cu garniturile de la pistonashe...eu am 6 pistonashe pe etrier...si imi prindea foarte jos frana...am schimbat asa:maneta racing,am pus discuri flotante noi,garnituri pistonashe noi,(desii alealalte nu curgeau dar noah...am sperat ca alea is baiu ca si tine...)conducte metalice de marca,kit de pompa nou original....ghici ce...:))prinde umpic mai sus dar tot senzatia de moale o am in maneta...si mai ghici ce...am citit pe net ca defapt asa is franele la modelul meu de moto..:)))...nu te grabii sa schimbi garnituri si cacao ca nu-i de acolo...o sa dai banii degeaba cum ai dat pe kitul de pompa...

 

mda,asa cum am spus.Eu nu mai am frana,trebuie sa identific care e problema

Vreau sa incerc si alti etrieri,daca o sa fie acelasi rahat ma intorc la pompa.Pompa pare sa fie de vina,aseara dupa 4 ore de cand am montat-o nu avea presiune,pare sa nu tina lichidul in ea,de unde si lipsa de presiune

 

Garniturile nu curg,aerisire am facut pe fiecare etrier de 7-10ori si de vreo 5 la pompa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti incerca si o aerisire inversa..de la etrier in sus...cu o seringa mare bagi lichid in etrier prin aertisitor si aerul iti merge sus in vas....merita incercat...nushtiu ce sa zic...chestia cu intarirea manetei dupa cateva apasari e simptom de aer...ca aerul e comprimabil...sau incerca alta pompa...de la orice alt model...si vezi cum merge...etrierii nu cred ca au a face aici....incerca o pompa de yamaha,kawa.orice care are 4 pistonashe pe etrier..si vezi...zici ca furtunurile sunt oem...cauciuc?cauciucul ala la presiune are putina balonare...pierde umpic din presiune...dar nu cred ca in asha hal...incearca cu o pompa daca ai vreun preten care ti-o poate da pt o ora....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Nu au nici o problema la garniturile etrierilor, daca nu stii sa-ti aerisesti franele, vrei sa mergi in siguranta si vrei sa te mai si plimbi sa nu pierzi vara toata cumparand diverse kikituri eu zic sa cauti pe cineva care se pricepe, un service moto de prin apropiere sau un amigogo mai priceput decat tine.

 

Da dovada de maturitate si recunoaste cand trebuie sa te opresti din reparat sau carpit sau ce crezi tu ca faci acolo.

Nu lua pasagera cu tine, pana nu ti se intareste,.....frana, te poti face si de rusine si de asfalt.

 

good luck.

 

Stiu sa aerisesc franele,macar asta sriu sa fac.Problema e una aparent ciudata si nu am facut decat sa incerc sa rezolv cat se poate de logic lipsa franelor,cum de altfel vreau sa incerc alti etrieri sa fiu sigur daca e pompa sau nu.Nici alt mecanic nu o sa faca un diagnostic fara sa piarda timpul verificand toate componentele franei

Nu carpesc nimic,nu imi permit sa fac asta

Nici un mecanic nu stie mai mult decat mine plus ca eu am un ajutor..un mecanic.Timpul e inamicul nostru

Wekk-endul urmator e ziua mea de nastere si nici nu ma gandesc sa repar mobra in ziua aia,in cursul saptamani bag la job

 

Recunosc ca am iesit cu mobra fara frana incercand sa ajung in sect 5 la fratele meu.M-am intors din ghencea

Nu obisnuiesc sa franez cu spatele cand merg cu gsxr-ul,am fost la un pas sa opresc in spatele unei masini fiind neobisnuit cu frana spate,tot in frana fata mi-am bagat gheara instinctiv

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

ti-o cauti cu luminarea.

mai omule, de ce-ti place tie sa demontezi de 5 ori si sa mergi prin oras fara frina fata?

nu zic c-o fi asa la toate motoarele, dar eu chiar am avut discurile duse, roase mult sub limita inscrisa pe ele. nici vorba de asa un fenomen.

mi s-a intimplat si sa aerisesc doar partial dar in afara faptului ca maneta era moale, nu exista sa se intareasca dupa citeva apasari. ce fenomen poate determina asa o manifestare? in momentul cind eliberezi maneta, presiunea se alibereaza prin orificiul de retur si degeaba apesi repetat.

eu zic sa imprumuti un aerisitor cu vacuum sau sa mergi la un service unde au sa te asiguri ca nu e de la asta si daca nu da-o la gunoi :D daca ai vedea ce rapid, usor si eficient se aeriseste cu unu' din ala te-ai duce pe loc la service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Fesu...stresul , ma asteptam la o replica inteligenta din partea ta

Fa-ne un amar de bine si ia-ti medicamentele la timp daca nu poti sa citesti tot

 

ti-o cauti cu luminarea.

mai omule, de ce-ti place tie sa demontezi de 5 ori si sa mergi prin oras fara frina fata?

nu zic c-o fi asa la toate motoarele, dar eu chiar am avut discurile duse, roase mult sub limita inscrisa pe ele. nici vorba de asa un fenomen.

mi s-a intimplat si sa aerisesc doar partial dar in afara faptului ca maneta era moale, nu exista sa se intareasca dupa citeva apasari. ce fenomen poate determina asa o manifestare? in momentul cind eliberezi maneta, presiunea se alibereaza prin orificiul de retur si degeaba apesi repetat.

eu zic sa imprumuti un aerisitor cu vacuum sau sa mergi la un service unde au sa te asiguri ca nu e de la asta si daca nu da-o la gunoi :D daca ai vedea ce rapid, usor si eficient se aeriseste cu unu' din ala te-ai duce pe loc la service.

 

Ca orice om am si eu momentele mele in care sunt foarte impulsiv

Prin oras la 5pm nu pot merge prea tare iar la 50km/h franeaza perfect cu spatele.Stiu de cand am luat motorul si testam frana la roata spate,e fun pe franare sa mergi taras cu roata spate blocata

 

Am demontat etrierii in ziua in care am deschis topicul si a 2-a ora ieri,nu de 20.Pompa demontata si montata cand i-am pus noul kit

Am trusa de scule si stiu principoiul ala cu dreapta si stanga

Aerisirea am facut de aprox 10x la fiecare etrier,datorita si pentru ca nu am fost multumit de taria levierului

Erea mai batos inainte sa apara problema si nu e suficient de tare dupa montarea pompei si a lichidului...

 

Acum chiar nu pot sa o duc la mecanic,cand am iesit am actionat impulsiv dar in principiu merge si cu frana la roata spate.Imi lipseste dexteritatea :laugh: :smoke: glumesc

 

Aerisitor cu vacuum...hmm,o sa intreb

Astept ceva componente sa fac o verificare generala.Sau demontez sistemul de franare al maxiului si il pun pe gixxer :grinbandit:

 

Pentru moment o sa rumeg problema gixerului la rece,cand am draci iau decizii stupide

 

As cumpara un k8 dar trebuie cashul pentru altceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yato produce o pompa de vacuum si e destul de ieftina, 130 ron. Eu mi-am comandat una pentru ca trebuie sa schimb lichidul la masini si n-am chef de plimbari prin service, iar in multe service-uri chiar in reprezentante, tot clasic la pedala aerisesc. Daca nu inchizi aerisitorul de fiecare data cand eliberezi frana tragi aer inapoi chiar daca pui furtun de la aerisitor in borcan cu lichid. Intra pe langa filetul aerisitorului.

 

http://www.emagazinuldescule.ro/scule-speciale-auto.diagnoza-motor.pompa-pentru-vidare-cu-accesorii-16buc_YT-0673.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Vad ca suntem consateni(militari),poate ma ajuti cu pompa joi,vineri sau dupa data de 25.Dau de beut la ceas de seara

 

Eu cred ca pompa-i varza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca pompa-i varza

pai e clar ce trebuie sa faci, cumperi alta :D

cheama omule un prieten care mai stie cit de cit, cind sint 4 ochi e altceva. de la oboseala sau nervi e posibil sa nu observi lucruri evidente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

pai e clar ce trebuie sa faci, cumperi alta :D

cheama omule un prieten care mai stie cit de cit, cind sint 4 ochi e altceva. de la oboseala sau nervi e posibil sa nu observi lucruri evidente.

 

Pai EU am 4 ochi

 

Multam frumos de sfaturi,dar vreau sa imi pun dorinta erotica in practica.

Sa incerc si cu alti etrieri.O sa ma ajute cu etrieri un alt amik decat cel la care am apelat prima oara

 

caterinca e la ea acasa pe site-ul asta..:))

 

Fac haz de necaz.Doar nu o sa imi fac harakiri din cauza franelor.A dreak mai e si japoneza

 

Fie am draci si spumeg si mi-au dansat multi dracusori pe cerebel,cat sa beau numa agheazma

Sau privesc situatia detasat

 

Continuarea

 

Saptamana asta am comandat o pompa de frana sh de la un tip gasit pe baicshop.M-am gandit ca maine imi scot mobra la plimbare

 

Azi dupa amiaza am montat pompa cuparata si(ghiciti),acelasi rahat

Am facut aerisirea la pompa,etrieri.e presiune in pompa.Dupa ce misc mobra cativa metri....nu mai am presiune in pompa,se misca pistonasele si trage aer(pe la garnituri...cred)

Asa ca pompa de frana a fost ok,kitul de reparatie nu a ajutat si pompa achizitionata e dezvaluit misterul

 

Vreau sa incerc o pereche de etrieri,dupa care o sa comand un kit de reparatie pentru etrieri.Sunt vreo 300roni garniturile etrierilor

In perioada asta de repaos nu am bagat benzina dar am dat bani pe piese,deci,tot aia

140 kitu de reparatie

170 pompa cu transportul

si urmeaza alti 300roni pe garnituri,poate cumpar si pistonasele

 

pardalnici etrierii suzuschiurilor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...