paulynos Postat Iunie 2, 2012 Share Postat Iunie 2, 2012 Cum zice si titlul probleme cu macaronara: 1. fum alburiu pe evacuare la decelerare mai violenta. aici cred ca poate fi de vina umezeala acumulata in ultimele saptamani ploioase desi s-a intamplat la o tura de vreo 500 km, poate face condens si il arunca afara ? 2. problema relanti: incepand de la viteza de peste 100km/h(sub se comporta normal) daca iau mana din gaz si trag ambreiajul(ca atunci cand treci pe langa Polutie sa nu se auda evacuarea tare) turometrul ramane blocat pe la 3600 rpmuri si foarte greu spre deloc scade sub valoarea asta, in mod normal ar trebui sa ajunga relativ repede, 1-2 sec, la turatia de relanti . Din cauza asta nu prea mai am frana de motor cand ajung la turatia aia(ambreiat fiind), pur si simplu merge in continuare si f greu scade nefolosind frana. Mentionez ca agregatul are 11.000km parcursi, fara forja excesiva, si uleiul schimbat, acum 1500km. Ceva idei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 2, 2012 Share Postat Iunie 2, 2012 (...) Ceva idei ? Andu sigur are... asta dacă poți aștepta până marți. La problema 2, e clar că-ți rămâne clapeta prea deschisă dintr-un oarecare motiv (maneta presupun că revine unde trebuie). Mecanic (jeg?) sau electronică? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 2, 2012 Share Postat Iunie 2, 2012 (editat) 2. problema relanti: incepand de la viteza de peste 100km/h(sub se comporta normal) daca iau mana din gaz si trag ambreiajul(ca atunci cand treci pe langa Polutie sa nu se auda evacuarea tare) turometrul ramane blocat pe la 3600 rpmuri si foarte greu spre deloc scade sub valoarea asta, in mod normal ar trebui sa ajunga relativ repede, 1-2 sec, la turatia de relanti . Din cauza asta nu prea mai am frana de motor cand ajung la turatia aia(ambreiat fiind), pur si simplu merge in continuare si f greu scade nefolosind frana. Ambreiaj dus? Editat Iunie 2, 2012 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 2, 2012 Share Postat Iunie 2, 2012 Ambreiaj dus? 848 are ambreiaj "normal" în baie de ulei. Ca să fie dus după 11.000km, trebuie să-i fi dat în gură rău... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 2, 2012 Share Postat Iunie 2, 2012 (editat) Asta ma intreb si eu... sansele sunt minime, dar nu excluse. Un efect al ambreiajului "prajit" este ca ar trebui sa-ti patineze si la accelerare: dai drumul la ambreiaj, tragi de gaz, motorul urca-n ture, dar nu accelereaza - viteza ramanand constanta -, iar dupa o intarziere, incepe si ea sa prinda viteza. Totusi, motocicleta nu mai este in garantie, fiind asa noua? Editat Iunie 2, 2012 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Iunie 2, 2012 Autor Share Postat Iunie 2, 2012 Andu sigur are... asta dacă poți aștepta până marți. La problema 2, e clar că-ți rămâne clapeta prea deschisă dintr-un oarecare motiv (maneta presupun că revine unde trebuie). Mecanic (jeg?) sau electronică? maneta revine cum trebuie. la problema electrica m-am gandit si eu, Ducati fiind "vestite" pt sensibilitatea lor electrica. sper sa dispara problema odata ce se zvanta bine cu aparitia soarelui si disparitia umezelii excesive din aer. Ambreiaj dus? Ambreiajul lucreaza perfect, nu patineaza deloc, in nicio viteza. la viteze sub 100 km/h problema 2 nu se manifesta, se comporta normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Iunie 2, 2012 Share Postat Iunie 2, 2012 maneta revine cum trebuie. la problema electrica m-am gandit si eu, Ducati fiind "vestite" pt sensibilitatea lor electrica. sper sa dispara problema odata ce se zvanta bine cu aparitia soarelui si disparitia umezelii excesive din aer. Ambreiajul lucreaza perfect, nu patineaza deloc, in nicio viteza. la viteze sub 100 km/h problema 2 nu se manifesta, se comporta normal. sincronizare clapete acceleratie ai incercat sa ii faci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 3, 2012 Share Postat Iunie 3, 2012 (editat) iar a aparut solutia care rezolva toate problemele: sincronizarea! Editat Iunie 3, 2012 de fesu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan_smart Postat Iunie 3, 2012 Share Postat Iunie 3, 2012 Salut! Chestia cu turatia pare simpla. Eu cred ca iti trage aer fals. Cel putin asa am patit eu. Verifica etanseitatea filtrului de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Iunie 3, 2012 Autor Share Postat Iunie 3, 2012 da, varianta cu aerul fals pare plauzibila pt ca aud un suierat suspect cand iau mana din gaz. va multumesc pentru raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.