Sari la conținut

Camshaft Chain Tensioner


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 53
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cand l-am scos de pe motor era pe pozitia 9 cu tot cu click-ul pe care l-am pus in plus prin metoda din film.Asta inseamna ca era pe pozitia 8,mai putin din jumatatea cursei.Poate prin asta s-a mai convins lumea ca se mai strica si intinzatorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Va salut!

Am avut si eu acceasi problema cu zgomotul de lant de distributie, care a aparut subit. Pentru honda cbr1100xx, am gasit aici cum arata intinzatorul de lant. I-am scos capacul de protectie si am pornit motorul. Surubul impingator numit in poza "helix", oscila stanga-dreapta, indiferent de turatie. Cand am strans de el cu o surubelnita (verde), in sensul de tragere a pistonului (plunger) de pe patina, zgomotul nu se modifica (deci nu mai apasa deloc). La destinderea lui (albastru), in sensul de impingere a pistonului spre patina, zgomotul disparea, fiind necesar sa-l rotesc aproximativ 30 de grade.

 

Reparatie a fost simpla, i-am scos inelul si pistonul, si dintr-o lama ca de lera (era in trusa de scule a motocicletei, de 0.7 mm, pentru reglarea bujiilor, cred), am taiat cu o foarfeca pentru tabla, o piesa ca in poza de mai jos, pentru blocarea surubului (helix), pana la montarea inapoi pe motor. Cu piesa asta, am tensionat arcul trei ture in plus, fata de tensionarea existenta.

 

I-am montat inapoi pistonul si inelul si l-am montat pe motor. La final, am scos "lera", care tinea helix-ul pe pozitie.

 

Rezultatul, motorului i-a disparut zgomotul ala enervant de lant.

 

(pistonul era iesit jumatate, cand am scos intinzatorul cu helix-ul blocat pe pozitie, deci teoretic lantul nu este intins la maxim)

post-20025-0-34827200-1345722009_thumb.jpg

post-20025-0-74908900-1345722042_thumb.jpg

post-20025-0-60598100-1345722470_thumb.jpg

Editat de balauronul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

Cand l-am scos de pe motor era pe pozitia 9 cu tot cu click-ul pe care l-am pus in plus prin metoda din film.Asta inseamna ca era pe pozitia 8,mai putin din jumatatea cursei.Poate prin asta s-a mai convins lumea ca se mai strica si intinzatorul.

 

wawessh cum ai rezolvat problema cu acel zgomot? Am incercat sa trimit PM dar cred ca ai mesageria plina. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...