Panterra Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 problema sta cam asa la gsx600f '94 al meu : de curand am schimbat motorul am montat totu ok, dar invarte in gol si desi are compresie nu trage benzina in motor bujiile sunt uscate, carburatoarele sunt pline, daca acopar pe rand cu palma admisia la carburator, imi uda palma si totodata si bujiile , nu vrea sa porneasca sub nici o forma am verificat bujiile dau toate scanteie toate ...de und naiba o fi,are vreo importanta daca galeriile de admisie sun cu 3mm mai inguste fata de cele care le aveam anterior?!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 problema sta cam asa la gsx600f '94 al meu : de curand am schimbat motorul am montat totu ok, dar invarte in gol si desi are compresie nu trage benzina in motor bujiile sunt uscate, carburatoarele sunt pline, daca acopar pe rand cu palma admisia la carburator, imi uda palma si totodata si bujiile , nu vrea sa porneasca sub nici o forma am verificat bujiile dau toate scanteie toate ...de und naiba o fi,are vreo importanta daca galeriile de admisie sun cu 3mm mai inguste fata de cele care le aveam anterior?!! Distributia e ok? Supapele inchid si deschid cand trebuie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata_m Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 verifica daca scoate aer pe evacuare cand dai la automat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Iunie 8, 2012 Autor Share Postat Iunie 8, 2012 Distributia e ok? Supapele inchid si deschid cand trebuie? la capitou asta nu ma pricep dar motoru a mers pana acum 2 ani, iar pana anu asta a stat in praf fara bujii puse ulei si etc cand l-am montat avea un piston blocat am pus ulei in capu pistoanelor si am invartit pana sa deblocat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 de unde stii ca numai unul si nu toate? deasemenea de unde stii ca segmentii n-au ruginit? oricum... e varza motorul ala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Iunie 8, 2012 Autor Share Postat Iunie 8, 2012 de unde stii ca numai unul si nu toate? deasemenea de unde stii ca segmentii n-au ruginit? oricum... e varza motorul ala... pai simplu daca erau blocati toti nu invartea deloc , eu puteam invarti 3 sferturi de tura deci am dedus ca unu era blocat.. cat despre motor compresia si restu au fost verificate acum 2ani la suzuki si erau beton, deci de unde o fi buba verifica daca scoate aer pe evacuare cand dai la automat aer scoate da nu da nici un semn ca sar alimenta vreo secunda bateria e noua si invarte de naiba o ia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 nu stiu exact modelul dar ar trebuii sa aibe niste furtunase de vacum la carburatoare si de aia nu iti trage benzina si cand faci vacum cu mana de aia iti trage...vezi ce furtunase lipsesc sau sunt taiate, nemontate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Iunie 8, 2012 Autor Share Postat Iunie 8, 2012 nu stiu exact modelul dar ar trebuii sa aibe niste furtunase de vacum la carburatoare si de aia nu iti trage benzina si cand faci vacum cu mana de aia iti trage...vezi ce furtunase lipsesc sau sunt taiate, nemontate alimentarea e prin cadere la carburatoare are un singur furtunas de vacum care vine la robinetu de benzina, sa fiu mai explicit cand acopar gurile carburilor unde intra filtru de aer, cu mana imi absoarbe palma spre interiorul carb. imi uda palma cu benzina si abia atunci trage benzina in motor de uda fleasca bujiile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 Socul e functional? acceleratie e reglat cum trebuie? Scanteie ai? Am patit si eu ceva de gen, dupa ce am schimbat distributie si carburatoarele, nu mai pornea. Cauza era un cablu de acceleratie prea stransa, clapete de acceleratie stateau deschise si motor nu facea depresiune destula ca sa trage si benzina in conditia asta. Dupa ce am corectat problema asta, a pornit imediat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Iunie 8, 2012 Autor Share Postat Iunie 8, 2012 Socul e functional? acceleratie e reglat cum trebuie? Scanteie ai? Am patit si eu ceva de gen, dupa ce am schimbat distributie si carburatoarele, nu mai pornea. Cauza era un cablu de acceleratie prea stransa, clapete de acceleratie stateau deschise si motor nu facea depresiune destula ca sa trage si benzina in conditia asta. Dupa ce am corectat problema asta, a pornit imediat. socul e functional si acceleratia, are o mika tenta de se aude pe evacuare ca si cum ar trage putina cand incerc cu socu tras si acceleratia la maxim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 Ce compresie ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Iunie 8, 2012 Autor Share Postat Iunie 8, 2012 Ce compresie ai? compresia acum 2ani de cand nu a mai fost folosit motoru era ca cea data de manual acum nu am avut cu ce masura compresia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 compresia acum 2ani de cand nu a mai fost folosit motoru era ca cea data de manual acum nu am avut cu ce masura compresia Pai nu stiu zau daca 2 ani a stat fara bujiile puse s-ar putea sa numai ai compresia necesara....de obicei cand se lasa un motor atata timp se astupa tot de la evacuare la admisie,bujii puse si chiar ulei in capul pistonului si se mai invarte de cateva ori odata la un 6 luni sa zicem.Eu am lasat peste iarna fara evacuare si mi s-au intepenit ambii cilindrii pe vremuri la Jawa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Iunie 8, 2012 Autor Share Postat Iunie 8, 2012 Pai nu stiu zau daca 2 ani a stat fara bujiile puse s-ar putea sa numai ai compresia necesara....de obicei cand se lasa un motor atata timp se astupa tot de la evacuare la admisie,bujii puse si chiar ulei in capul pistonului si se mai invarte de cateva ori odata la un 6 luni sa zicem.Eu am lasat peste iarna fara evacuare si mi s-au intepenit ambii cilindrii pe vremuri la Jawa... pai ok au fost intepeniti da odata ce si-au dat drumu nu vad dc nar face compresie cat sa porneasca, plus cà la modul cum se aude cand se invarte eu zik, ca are destla compresie. DAca nu ar avea deatula compresie bujiile nar trebui sa ude bujiile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 ba tocmai ca n-are destula compresie se uda si nu arde benzina. si segmentii daca sunt gripai pe piston la fel, nu ai compresie. pune-o pe platforma, fa-i itp-ul si pune la loc motorul vechi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 oarecum ti-ai facut-o cu mana ta. nu era greu sa il depozitezi undeva sa nu ploua pe el sau macar acoperit, bujii, admisii si evacuari acoperite. poate s-a zgariat vreun cilindru cand l-ai invartit...poate au ramas segmentii blocati pe piston. incearca sa faci o compresie. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 Da, nu suna bine, cu piston ala care a fost blocat. Totusi ma astept sa da macar ceva rateuri, nu o fi toate 4 cilindrii afectate in asa hal in cat sa scade compresie sub minimul necesar pentru o detonatie. Dar cum e cu galeriile mai inguste cu 3mm. Adica pe exterior? Flanse intre carburatoarele si admisie in chiulasa inchid bine? Sa nu si trage aer fals. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 Fa o compresie cum trebuie pe ceas,si pe urma mai vorbim. Poti scrie tone de propozitii pe forum,nu o sa repari motorul daca nu urmezi anumiti pasi necesari. Primul pas: COMPRESIA PE CEAS CU ACCELERATIA DESCHISA PE TOTI CILINDRI. Nu de genul: "cred ca are comresie sau ca face aia sau aia..." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 n-are ceas... si mai sta si la 60 de km de galati, e mai greu in cazul lui... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 (editat) n-are ceas... si mai sta si la 60 de km de galati, e mai greu in cazul lui... Din pacate este greu pentru el,dar sunt anumite actiuni care sunr necesare sa poti ajuta omul cu adevarat. Eu banuiesc lipsa de compresie,(apa rugina,secmenti blocati ,scaune si supape ruginite,etc)si nu ma pot hazarda la alte sfaturi pana nu trec de pasul asta. Nu vreau sa fiu interpretat gresit,chiar vreau sa ajut omul asta. Editat Iunie 8, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 (editat) poate confund, da' nu e motorul ala cu niste probleme aparent irezolvabile despre care tot s-a postat intr-o vreme? amintindu-mi cite discutii si cita bataie de cap a fost chiar ca vreau sa citesc ca merge odata si pt. totdeauna. parca ai schimbat si niste carburi, esti sigur ca astea-s ok? daca-s cu istoric suspect nu stiu ce rost au discutiile despre motor. motorul ala l-ai vazut mergind? esti convins ca nu s-a umblat in el intre timp? avind Bandit (cam acelasi motor, adicatelea) stiu cum e cu pornirea dupa pauze lungi. ai verificat ca da scinteie pe toti cilindrii? se uda toate bujiile? daca toate de mai sus is ok, trage curent de la masina si da-i in citeva ture, nu exista sa n-o ia. daca prima pornire dupa pauza o incerci pe frig si cu o baterie mai muci, eventual si ulei mai viscos, il ineci rapid si sansele sa-l pornesti scad rapid. eventual goleste carburile si pune benzina proaspata, in cel mai rau caz n-ajuta asa cum nu strica. il incearca macar niste pirtzuri pe evacuare? da semne ca ar vrea? acum 2 ani am incercat sa-l repornesc pe-al meu dupa o sedere de vreo 2 saptamini. am descarcat de 2 ori bateria si mai mult decit pirtzuri n-am obtinut de la el. fiind deja in garaj, l-am lasat pina-n primavara. in primavara am tras curent de la masina si a luat-o ca si cum fusese pornit cu 10 minute inainte, ai fi zis ca-i alt motor. nu subestima importanta unei baterii ok. Editat Iunie 8, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Iunie 8, 2012 Autor Share Postat Iunie 8, 2012 Da, nu suna bine, cu piston ala care a fost blocat. Totusi ma astept sa da macar ceva rateuri, nu o fi toate 4 cilindrii afectate in asa hal in cat sa scade compresie sub minimul necesar pentru o detonatie. Dar cum e cu galeriile mai inguste cu 3mm. Adica pe exterior? Flanse intre carburatoarele si admisie in chiulasa inchid bine? Sa nu si trage aer fals. referitor la flanse cele vechi care se pupau cu carburile le-au pocnit urechile de prindere si am cumparat altele de la un tip ,dar cand mi-a ajuns coletu acasa am constatat ca trecerea pe interior e mai ingusta decat la cele vechi, carburatoarele le-am bagat um pic fortat in acele gaturi ,iar distanta flanselor dintre carb si motor e putim mai mica decat de la flansele vechi, ale mele aveau o serie 1340CO astea au 1340CI poate confund, da' nu e motorul ala cu niste probleme aparent irezolvabile despre care tot s-a postat intr-o vreme? amintindu-mi cite discutii si cita bataie de cap a fost chiar ca vreau sa citesc ca merge odata si pt. totdeauna. parca ai schimbat si niste carburi, esti sigur ca astea-s ok? daca-s cu istoric suspect nu stiu ce rost au discutiile despre motor. motorul ala l-ai vazut mergind? esti convins ca nu s-a umblat in el intre timp? avind Bandit (cam acelasi motor, adicatelea) stiu cum e cu pornirea dupa pauze lungi. ai verificat ca da scinteie pe toti cilindrii? se uda toate bujiile? daca toate de mai sus is ok, trage curent de la masina si da-i in citeva ture, nu exista sa n-o ia. daca prima pornire dupa pauza o incerci pe frig si cu o baterie mai muci, eventual si ulei mai viscos, il ineci rapid si sansele sa-l pornesti scad rapid. eventual goleste carburile si pune benzina proaspata, in cel mai rau caz n-ajuta asa cum nu strica. il incearca macar niste pirtzuri pe evacuare? da semne ca ar vrea? acum 2 ani am incercat sa-l repornesc pe-al meu dupa o sedere de vreo 2 saptamini. am descarcat de 2 ori bateria si mai mult decit pirtzuri n-am obtinut de la el. fiind deja in garaj, l-am lasat pina-n primavara. in primavara am tras curent de la masina si a luat-o ca si cum fusese pornit cu 10 minute inainte, ai fi zis ca-i alt motor. nu subestima importanta unei baterii ok. da e acelasi motor dar buba erau carburile am depistat dupa ce le-am montat pe celalalt motor aVeam aceleasi simptome toate astea au fost rezolvate. acum motoru are bateria noua si cat am incercat sa-l pornesc a stat legat la un robot de pornire, bujiile dau toate scanteie si oricat dau la automat cu socu tras si acceleratia tot uscate sunt cand le scot ,normal ar fi trebuit sa le ude .MULTUMES TUTUROR PT AJUTORUL ACORDAT poate confund, da' nu e motorul ala cu niste probleme aparent irezolvabile despre care tot s-a postat intr-o vreme? amintindu-mi cite discutii si cita bataie de cap a fost chiar ca vreau sa citesc ca merge odata si pt. totdeauna. parca ai schimbat si niste carburi, esti sigur ca astea-s ok? daca-s cu istoric suspect nu stiu ce rost au discutiile despre motor. motorul ala l-ai vazut mergind? esti convins ca nu s-a umblat in el intre timp? avind Bandit (cam acelasi motor, adicatelea) stiu cum e cu pornirea dupa pauze lungi. ai verificat ca da scinteie pe toti cilindrii? se uda toate bujiile? daca toate de mai sus is ok, trage curent de la masina si da-i in citeva ture, nu exista sa n-o ia. daca prima pornire dupa pauza o incerci pe frig si cu o baterie mai muci, eventual si ulei mai viscos, il ineci rapid si sansele sa-l pornesti scad rapid. eventual goleste carburile si pune benzina proaspata, in cel mai rau caz n-ajuta asa cum nu strica. il incearca macar niste pirtzuri pe evacuare? da semne ca ar vrea? acum 2 ani am incercat sa-l repornesc pe-al meu dupa o sedere de vreo 2 saptamini. am descarcat de 2 ori bateria si mai mult decit pirtzuri n-am obtinut de la el. fiind deja in garaj, l-am lasat pina-n primavara. in primavara am tras curent de la masina si a luat-o ca si cum fusese pornit cu 10 minute inainte, ai fi zis ca-i alt motor. nu subestima importanta unei baterii ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 tu n-ai compresie...daca tre sa astupi cu mana gurile de admisie la carburatoare e ok...asa fac si eu cand nu e pornit motorul de 100 de ani...dar dupa ce le astupi 1 secunda pe rand pe toate 4 tre macar sa tuseasca de 2 ori....si chiar sa o ia...cum zicea un tip mai sus...tre vazuta si distributia sa nu fie sarita ca tunci se deschid supape cand nu trebuie se inchid aiurea si nu se mai face compresie cand ar trebuii sa se faca...comada-ti un compresometru de la romimoto.ro ca e 60 de lei YATO si verifica compresia ca probabil n-ai nici 9 bari..si de acolo incolo vezi ce-i de facut...mie mi se tura motorul aiurea cand voia si ghici ce..tragea aer fals pe la flansele de admisie...eu zic sa te uiti si pe acolo sa fie etansh tot...ca daca iti trage pe acolo aer atunci puterea de suctie din carburator scade drastic si nu mai are vana sa traga benzina pana la piston... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 (editat) din ce-am auzit, ca un motor sa nu porneasca, compresia trebuie sa fie muci, varza, zero. gen 5 atmosfere sau mai mica. eu nu pricep de ce nu verifici daca e ok distributia, doar nu e mare c.acat. scoti capacul din dreapta de la senzorul de aprindere (nici nu tre' scos uleiul, nu curge daca e pe cricul lateral) si capacul de la supape. ai repere pe axele cu came si pe rotorul de la aprindere. bagi intr-a sasea si invirti de roata spate pina ajunge in pozitia care trebuie si verifici conform manualului (e moka pe net). oricum, dupa o saptamina-doua o sa zica "sigur nu e distributia sau compresia, i have faith" voi nu stiti istoria cu carburile si motorul Editat Iunie 11, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 Sunt curios daca e necesar sa tii si gazul blana cand incerci sa pornesti motorul. Doar socul tras la maxim ar trebui sa fie suficient. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.