CBROSU Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 sal azi mi-am intins un pic lantul luand ca reper pentru centrat roata semnele de pe bascula . problema este ca sunt undeva intre doua semne si pot aparea abateri de 0,5-1 mm . este o toleranta acceptabila ? multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 Mai intinde-l pana la urmatorul semn, sau da-l inapoi si ai rezolvat treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 (editat) Cand e suspendata roata spate (daca nu ai cric central, roaga pe cineva sa traga de motor spre stanga, ca sa fie roata suspendata), invarte roata cu mana usor vreo 2-3 ture, si roata o sa preiasingura abaterea aia de 1-1.5mm, dupa cum o sa ii fie mai "comod", un lant nealiniat sau prea intins se invarte greu, unul reglat cum trebuie se invarte usor cu mana, si trebuie sa aiba si o inertie buna, bineinteles daca o scoti din viteza:) Editat Iunie 21, 2012 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CBROSU Postat Iunie 21, 2012 Autor Share Postat Iunie 21, 2012 Cand e suspendata roata spate (daca nu ai cric central, roaga pe cineva sa traga de motor spre stanga, ca sa fie roata suspendata), invarte roata cu mana usor vreo 2-3 ture, si roata o sa preiasingura abaterea aia de 1-1.5mm, dupa cum o sa ii fie mai "comod", un lant nealiniat sau prea intins se invarte greu, unul reglat cum trebuie se invarte usor cu mana, si trebuie sa aiba si o inertie buna, bineinteles daca o scoti din viteza:) trebuie sa slabesc piulita de la ax , sau doar o ridic si invart de roata ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 Obligatoriu slabesti piulita de la ax. Nu te baga sa-l reglezi daca nu te pricepi, mai bine il regleaza cineva care se pricepe si te invata si pe tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 Daca esti cu reglajul intre semne, foloseste un subler ca sa masori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 Daca esti cu reglajul intre semne, foloseste un subler ca sa masori. Ce complicat shublerul asta!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 azi-mane o sa apara unu cu topic :"nu stiu sa-mi pornesc motorul"....bagi cheia in butucul contact...rotesti...la maneta dreapta ai un buton on/off il apesi....))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 bica nimeni nu se naste atotstiutor! de aceea exista forumuri!ca sa ne ajutam unii pe altii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Pentru asta exista servis cu chei si unelte + spalat gresat nu alergat dupa cai verzi pe pereti si nu dam de munca si la altii si va plangeti ca e criza si nu sunt bani.No job-no money. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.